Iloisista viisikumppisistä ei pidetä
Mikä siinä onkin, että ihmiset eivät tykkää jos, viisikymppinen on iloinen ja näyttää omasta mielestään paaaaaaljon nuoremmalta
Kommentit (15)
Omasta mielestä ehkä ja mainostaa sitä liikaa. Ei kiitos. Itsekeskeinen.
Iloisuuden taakse voi kätkeytyä vaikka minkälaista epämiellyttävää ominaisuutta.
Pitäisi olla monisairas, masentunut, köyhä ja lihava. Kyllähän se harmittaa jos ei ole.
En nyt ihan ymmärrä. Olen yli 40, pitäisikö minun alkaa kulkea seinänviertä masentuneena?
Kassatsirbulat ainakin tykkäävät kun kajautan iloisesti ja nuorekkaasti "Terze! Kuis panee?" tyköistuvassa farmariasussani.
T: Hopis
Länsimaissa ihannoidaan nuoruutta ja kauneutta.
Kun ihminen on yli 50 hän muuttuu näkymättömäksi ja hänen kuuluu myös pysyä näkymättömänä. Jos tätä käyttäytymiskaavaa rikkoo, saa halveksuntaa päälleen. Eikä kukaan halua rekrytoida tuon ikäisiä enää, jos saa potkut ei ole enää toivoakaan uudesta työpaikasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ruikuttaa ennenaikaisesti vanhentuneena, ei ole itsekeskeinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ruikuttaa ennenaikaisesti vanhentuneena, ei ole itsekeskeinen?
Siitä nyt ei ollu puhe. Ap mainitsi että on iloinen viisikymppinen. Kun siihen vielä erikseen pitää mainita että on omasta mielestä nuoren näköinen ( liittyykö se jotenkin siihen iloisuuteen?) nähtävästi,kun sitä pitää erikseen mainostaa.
Minusta 50+ lady on parhaimmillaan. Varsinkin, jos menopaussi on ohi. Ei kuukautisia, ei raskausriskiä, tietää mitä haluaa ja osaa vaatia myös. On sinut kroppansa kanssa. Ihana nainen.
M 39
Mä olen pidetty kuuskumppinen. Kumppaan kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta 50+ lady on parhaimmillaan. Varsinkin, jos menopaussi on ohi. Ei kuukautisia, ei raskausriskiä, tietää mitä haluaa ja osaa vaatia myös. On sinut kroppansa kanssa. Ihana nainen.
M 39
Aika harva vaan enää on tuossa kohtaa terve, eikä ole lihonut muodottomaksi valaaksi. Mutta joo, ne muutamat ovat helmiä.
Vierailija kirjoitti:
M 39
Menopaussi ei ole 50 v edes alkanut.
Tykkään iloisista viisikymppisistä. Inhoan pahalla tuulella olevia ja kiukuttelevia minkä tahansa ikäisiä.
Kiristääkö hullulla taas vanne päätä?