Kukaan aikuinen ei voi painaa alle 70kg
Ilman että liikkuisi paljon tai vähintään laskisi kaloreita. Moni valehtelee olevansa laiha luonnostaan ja syövänsä paljon. Todellisuudessa syövät vähän ja luulevat syövänsä paljon vaikka kaloreita kertyisi joku 1400-1500.
Kommentit (94)
Kaunis vaimoni painaa n. 50kg. Jos nainen painaa 70kg niin on kyllä jo melkoinen norsu.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis vaimoni painaa n. 50kg. Jos nainen painaa 70kg niin on kyllä jo melkoinen norsu.
Melko lyhyt tai kovin nuori. Itse pidän pidemmistä aikuisista naisista, en keskenkasvuisista tytöistä.
Olen 164 cm ja 54 kg. En laske kaloreita. Aikamoinen valas olisin 70-kiloisena ja ennenkaikkea nykyinen hyvä terveyteni olisi muisto vain.
Mina iakas mummeli olen 160/58 ilman mitaan ongelmaa tai kalorien laskemista. Joskus painoin 47 kg ja olin liian laiha (avioero = matokuuri!). En juurikaan liiku tai harrasta mitaan sinne viittaavaa.
Ja syon mita huvittaa milloin huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mina iakas mummeli olen 160/58 ilman mitaan ongelmaa tai kalorien laskemista. Joskus painoin 47 kg ja olin liian laiha (avioero = matokuuri!). En juurikaan liiku tai harrasta mitaan sinne viittaavaa.
Ja syon mita huvittaa milloin huvittaa.
Tuohan on ihan parasta, itse syön just mitä haluan ja liikun kyllä, mutta ihan omasta halustani.
Olen 165 cm pitkä ja painan 62 kg. Paskon useamman kerran päivässä ja syön kaikki ulosteeni.
Tiedän yhden palomiehen kuka painaa pikkusen alle 70kg ja on kyllä lihaksiakin. Ei järin pitkä mutta yli 175 kuitenkin. Ylipainoiselle ap:eelle utopiaa?
No ei kai kukaan nainen paina yli 50 kiloa. Ne on norsuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen 165 cm pitkä ja painan 62 kg. Paskon useamman kerran päivässä ja syön kaikki ulosteeni.
Nyt on iltalääkkeen aika.
Itse painan 64/65 ja olen 164,5 pitkä. Harrastan salilla käyntiä, joten lihaksia löytyy paljon. Silti painan toistaiseksi vielä alle 70.
Hieno provo !
T: aikuinen, 47kg. Makaan sohvalla ja syön roskaruokaa :)
Jaa. Itse olen 161cm ja 53kg. Olen syönyt tänään yhden mäkkiaterian, 15cm subileivän ja puolikkaan karkkipussin (ei jumbopussi vaan sellainen Fazerin pikkupussi). Lisäksi olen juonut Coca Colaa.
Nukuin pitkään ja kävin nyt illalla lätkämatsissa, siksi söin tänään noin. Mutta syön kyllä joka päivä jotain epäterveellistä että ei siinä mitään.
171/58. Syön normaalisti. Pyöräilen töihin 5 kilometria ja ulkoilen koiran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 160cm, isoimmillani olen painanut 67kg ja silloin olin jo aika pulleassa kunnossa johon pääsin mättämällä pizzaa, sipsiä ja suklaata melkein päivittäin ja ryyppäämällä kaksi kertaa viikossa. Ihan normaalilla ruokavaliolla ilman kaloreiden laskemista ei todellakaan ole vaikea pysyä 70kg:n alapuolella vaikka en edes liiku käytännössä yhtään (nykyään painan 55kg).
Mä taas syön niin terveellisesti kuin mahdollista, lasken kalorit ja liikun tavoitteellisesti ja paino on ja pysyy 65kg. Tasan ei käy... 163cm
Kyllä se on ihan mahdollista ja johtuu geeneistä. Itse olen 162cm ja painan tällä hetkellä npin 53kg. Ikää 28 vuotta ja 2 vuotias lapsikin on. Meillä ainakin "sukuvika" tämä.
Minulla ja siskolla ja äidilläkin todella hento rakenne. Aika ollut.
Liikun lapsen kanssa päivittäin mutta syön kyllä ihan kaikkea, herkkujakin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itse painan 67 ja pitää tehdä töitä sen eteen ettei paino nouse yli 70 kiloon. Tänään olen liikkunut aktiivisuusrannekkeen mukaan 11,6 km ja syönyt 1700-1800 kaloria. Luulisi että paino laskee kun kaloreita ei tule yli 2000:ta ja liikun kohtuu paljon joka päivä. Paino on ja pysyy 67:ssä :(
Jos haluaisin painaa 60kg niin pitäisi syödä alle 1000 kaloria/pvä eli kitudieettiä pitäisi noudattaa. Jos en liikkuisi paino nousisi yli 70 kiloon. Olen 174 pitkä
Joko lasket kalorit väärin tai aktiivisuusranneke näyttää enemmän kuin oikeasti kulutat. Jos paino pysyy koko ajan samana, kulutat sen mitä syöt.
67 kiloa on kyllä aktiivisesti liikkuvalle, 174 senttiäkään oikein mainio paino.
Olen miettinyt tuotakin että lasken väärin, kun ei mulla ole mitään keittiövaakaa millä voisin punnita annokset. Aktiivisuusranneke tuskin on rikki kun puhelimen askelmittarilla saa samat tulokset. Painoin pari vuotta sitten 77kg että on tästä tultu alas päin onneksi :D Hetkellisesti paino kävi vuosi sitten 60:ssä mutta en juuri syönyt mitään tuolloin. Ehkä tää 67 on mulle sit oikea paino.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse olen 161cm ja 53kg. Olen syönyt tänään yhden mäkkiaterian, 15cm subileivän ja puolikkaan karkkipussin (ei jumbopussi vaan sellainen Fazerin pikkupussi). Lisäksi olen juonut Coca Colaa.
Nukuin pitkään ja kävin nyt illalla lätkämatsissa, siksi söin tänään noin. Mutta syön kyllä joka päivä jotain epäterveellistä että ei siinä mitään.
Monta kertaa kävit oksentamassa? Noilla mitoilla ei syödä paljoa. Joko valehtelet tai olet bulimikko.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että tähän ketjuun ilmoittautuu nyt ne kaikki alle 70 kg painavat...
Niinpä ja kaikki voi syödä hirveitä määriä eikä näy missään!
No shit, Sherlock.