Mieheni minusta: "no eihän se mikään missi ole mutta ihan nätti kuiten"
Sanoi kaverilleen kun katsoivat telkkaria sohvalla. Minä olin parin metrin päässä keittiössä. En uskaltanut sanoa mitään kun mies on aiemminkin huomauttanut kuinka ärsyttävä olen kun nipotan ja nalkutan hänen kavereiden läsnä ollessa :(
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Taas miehille opetus. Naisille kuuluu valehdella. Jos nainen on ihan nätti, niin se pitää muuttaa kauniiksi. Tai se "olenko lihonnut?" -kysymys. Siinä saa kieli keskellä suuta keksiä hyvää ilmaisua.
Ei todellakaan tarvitse valehdella, mutta ei tarvitse myöskään haukkua!
En voisi ikinä kuvitellakaan, että mieheni sanoisi jollekin kaverilleen minusta, että eihän se mikään missi ole, mutta...... ihan sama mitä tähän jatkaa, peli on jo menetetty!
Vain moukat puhuu kenenkään ulkonäöstä. Millasessa yhteydessä tollanen asia tulee edes esiin? Miehet istuvat sohvalla katsomassa ja arvostelemassa naisia tai puhuvat naisista ulkonäön perusteella öyh öyh?
Kuulostaa oudolle, että olisi arvioineet sua joka oot vieresessä huoneessa. Ehkä todennäköisemmin jotain misua joka oli telkkarissa.
En siis itte olis erityisemmin loukkaantunut vaikka olisikin itsestä sanottu noin, mut tää todennäköisempää.
Tuli mieleen oma eksä. Joskus vuosia sitten laittauduin juhlia varten ja kysyin sitten, että "miltä minä näytän?". Eksä katsoi minua päästä varpaisiin ja totesi " oot sinä keskivertoa paremman näköinen". 😂
Vaimoni ei ole missityyppiä vaan persoonallisen näköinen ja minusta nätti ja pidän erittäin paljon hänen ulkonäöstään.
Ymmärtäisin ap:n postauksestakin jotain tuollaista. Mies siinä kehui vaimoaan, joka ehkä ei ole mitään missityyliä.
Mies 52v
Vierailija kirjoitti:
Exäni sanoi myös kaverilleen noin, kaverinsa tokaisi takaisin että mies voi lähteä etsimään itselleen sitä missiä jotta hän voi ampaista luokseni kosiskelemaan yhtä kauneimmista näkemistään naisista. Olen edelleen "missimitoissa" ja naamastakin saa vielä meikkaamalla muutamia vuosia pois mutta kauneushan on katsojan silmissä. Exä vähätteli minua muutoinkin, tämä ei ollut ainoa kerta, yritti vain viestittää minulle että tyytyi minuun kun ei parempaa viitsinyt hakea vaikka asia oli aivan toisinpäin.
Kaverilla on kanssa tosi kaunis nainen,vartalo,pituus,kiinteät pystyt tissit,kasvot,puhuukin jotenkin kivasti (mun mielestä)
Mutta tuolle kaverille kuon ilmaa tai itsestään selvyys,kaveri ryyppää ja rellestää milloin missäkin,muita naisia ym.
Jotenkin säälittää että naisen parhaat vuodet menee hukkaan.
Vaikka ei ole mikään ruusu niin kukkiihan se perunakin.
Lähes sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Sopivan tilanteen tullen sanot vastaavasti, että eihän se mikään adonis ole, mutta kiltti lapsille/eläimille.
Ei se mikään komistus ole, mutta osaa syödä suu kiinni (useinmiten) :D
Tässä nyt lähdetään siitä, että yleisesti missit ovat kauniita. Aika monen miehen mielestä eivät todellakaan ole, mukaanlukien allekirjoittanut. Ihme tekohymyisiä kuikeloita noin pääosin tuntuvat olevan. Huh!
Ei toi mun mies mikään Hunks ole mutta ihan OK kuiten.
Kehu vai ei?
Vierailija kirjoitti:
No hei onhan perintöprinsessankin titteli ihana jees.
Eikös perintöprinsessakin ole missi, ainakin tietääkseni???
Vierailija kirjoitti:
Sopivan tilanteen tullen sanot vastaavasti, että eihän se mikään adonis ole, mutta kiltti lapsille/eläimille.
Tai sitten sanot, että "Aika vanha ja ruma äijä, mutta hyvin tienaa fyrkkaa".
En näe tuossa mitään vikaa. Lähes samoin sanoin voisin kuvailla itseäni. En ole mikään missi, mutta ihan perusnätti kuitenkin. Ei miehen tarvitse minua kauniiksi kuvailla, kun en sitä varsinaisesti ole. Nätti on ihan hyvä sana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tollasesta saa loukkaantua, loukkaantuisin itsekin. Ei tarvitse vähätellä, vaikka perään "kehuisikin".
Just näin. Aloitus osui muhun, koska juuri eilen mieheni kertoi jutelleensa exäni kanssa (ovat siis tutustuneet minun kauttani, nykyään kavereita, näin ohiksena), että "Mietittiin miten sä et mikään kaunotar ole, mutta kuitenkin niin seksikäs".
Joo. Vittu kiitos. Tarkoitti varmaan kohteliaisuutena, mutta mä loukkaannuin. Ymmärsin kyllä pointin, eli olivat miettineet yhdessä mikä musta tekee seksikkään, vaikka olen tämmönen perustallaaja.
Kuitenkin omaan siniset silmät, vaaleat hiukset, isot rinnat ja hoikan vartalon. On jopa kauniiksi sanonut muutkin kuin oma äiti. Luulin edustavani aika perinteistä länsimaista kauneusihannetta, mutta ilmeisesti en, kun pitää Oikeen miettiä mikä mussa on seksikästä :( Vieläkin on paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Sanoi kaverilleen kun katsoivat telkkaria sohvalla. Minä olin parin metrin päässä keittiössä. En uskaltanut sanoa mitään kun mies on aiemminkin huomauttanut kuinka ärsyttävä olen kun nipotan ja nalkutan hänen kavereiden läsnä ollessa :(
Olisit heittänyt kukkaruukun sen päähän "Tässä on sinulle missiä!!!" ja lähteny meneen.
Jos ei tajua, mikä aloituksen lauseessa on loukkaavaa, on jotenkin nyanssien taju tosi hukassa. Aivan törkeästi sanottu, ja itse todellakin loukkaantuisin.
Vrt "No ei se nyt mikään älykkö ole, mutta perusjutut tajuaa kuitenkin." Ai kun kiva.
Vierailija kirjoitti:
Te, joille tuo on kehu..... No teillä taitaa olla aika helvetin huono itsetunto tai sitten teillä ei ole lainkaan käytöstapoja. Tuo repla kertoo, ettei sanoja arvosta yhtään ihmistä, josta noin puhuu. Ja pointti ei ole se, että pitäisin kehua toista missin näköiseksi, vaan se, että puhuisi toisesta arvostavasti myös muille ihmisille, eikä arvostelisi toisen ulkonäköä vertaillen misseihin.
Ihana mies olisi sanonut:" Eihän hän mikään missi ole, vaan jotain paljon parempaa!"
Jos sanoo eihän se mikään missi ole, niin se tarkoittaa ettei nyt mikään erityisen kaunis ole. Ikävästi sanottu tyttöystävästä.