Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni minusta: "no eihän se mikään missi ole mutta ihan nätti kuiten"

Vierailija
14.11.2017 |

Sanoi kaverilleen kun katsoivat telkkaria sohvalla. Minä olin parin metrin päässä keittiössä. En uskaltanut sanoa mitään kun mies on aiemminkin huomauttanut kuinka ärsyttävä olen kun nipotan ja nalkutan hänen kavereiden läsnä ollessa :(

Kommentit (160)

Vierailija
101/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vastaukset ihan toista luokkaa, jos mies kummastelisi täällä miksi nainen möksähti tämmöisestä kommentista

Vierailija
102/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä ymmärtänyt tällaista kehumista, että alkuun pitää sanoa toi "eihän se mikään missi/mahtava/paras/upein ole, mutta..." Miksei voinut vain sanoa, että sä oot ihan nätti nainen ilman tota vähättelevää alkua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkäävät kauniista sanoista.

Miehet taas tykkäävät kauniista naisista.

Vierailija
104/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihmeen kuiten?

Vierailija
105/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on tosi kohteliaisuus suomalaiselta mieheltä. Ei se kehtaisi kavereilleen tuollaista sanoa jos ei pitäisi sinua tosi hyvännäköisenä.

Onpa matalat standardit. Pitäisin tuollaista kommenttia alentavana loukkauksena.

Mun (suomalainen) mies on sanonut kavereilleen mua esimerkiksi maailman kauneimmaksi.

Vierailija
106/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millanen mies arvostelee oman kumppanin ulkonäköä kaverin kanssa, kun toinen on kuuloetäisyydellä?

Ei kukaan, miehet katsoivat telkkaria ja kommentoivat todennäköisesti jotain siellä näkemäänsä.

Vierailija
107/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies. En jatkaisi, ei arvosta sinua tarpeeksi.

Vierailija
108/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko siis osallistunut kisoihin kumminkin?

Vierailija
109/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi kaverilleen kun katsoivat telkkaria sohvalla. Minä olin parin metrin päässä keittiössä. En uskaltanut sanoa mitään kun mies on aiemminkin huomauttanut kuinka ärsyttävä olen kun nipotan ja nalkutan hänen kavereiden läsnä ollessa :(

En ymmärrä tuollaista kommentointia sitten ollenkaan.

Vierailija
110/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän ainakin tosi paljon kauniimpia naisia kuin missit.

Vierailija
111/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kummallisena sitä, että mieheni kommentoisi ulkonäköäni kaverilleen minun ollessa paikalla. Mutta jos hän sitä noin kommentoisi, en hernettä nenään vetäisi. Todennäköisesti mieheni ajattelee minusta juuri noin, tiedostaa etten ole mikään superkaunotar, mutta pitää minua nättinä kuitenkin. Hän ei siis tarkoittaisi mitään pahaa eikä sanoisi noin loukatakseen minua. Kyllä hän takuulla keksisi ulkonäöstäni ihan oikeitakin loukkauksia, jos sellaisella tarkoituksella olisi liikkeellä.

Tuollaisessa tilanteessa siis ehkä vähän aikaa miettisin, että mistä heille nyt on kaverinsa kanssa pälkähtänyt päähän alkaa puhumaan kumppaneidensa ulkonäöstä. Pitäisin kyllä todennäköisempänä sitä, että kommentti on koskenut jotain telkkarissa ollutta naista. Tunnin päästä en varmaan enää edes ajattelisi koko asiaa.

Vierailija
112/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ollut huonosti sanottu, mieshän kehui sinua nätiksi ystävälleen. Harva mies kehuu omaa vaimoa / tyttöystävää kavereilleen ylisanoin tyyliin ”aah se on NIIIIN ubee!!1” jos ei ole tyyliin joku teini-Jonne kyseessä.

Itselleni tuosta ”missi”-kuvauksesta tulee mieleen nainen joka laittaituu ja kiinnittää paljon huomiota ulkonäköön, esim. käyttää hiusten- ja ripsienpidennyksiä, pitää itsensä todella hoikkana yms. Tietysti sellainen näkyy päällepäin, mutta ei kaikkien tarvitse olla ”missejä” eikä se sinusta sen huonompaa tee.

Oma mieheni ei ole varmasti koskaan kehunut mua kavereilleen ja se on mulle ihan ok. Jos joku miehen kaveri on kehunut mun ulkonäköä miehelle niin se on vastannut just jotain ”no onhan se ihan kiva” tms.

Mulle itselleni mies ”kehuu” mun ulkonäköä joskus esim. sanomalla sammakoksi (isot pyöreät silmät) :D.

Ei kai se niin vakavaa ole.

Olipa herttainen tuo sammakkojuttu 😂 Mun miehelle olen joko

"Sexy fretti" tai "mamma mansikka", tilanteesta riippuen. Kehuiksi molemmat tarkoitettu niin en mieti niitä sen enempää, ei ole niin vakavaa 😉

Vierailija
113/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on vitunmoinen luuseri.

Miksi olet tuollaisen moukan kanssa?

Anteeksi kiroilu.

Vierailija
114/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni sanoi myös kaverilleen noin, kaverinsa tokaisi takaisin että mies voi lähteä etsimään itselleen sitä missiä jotta hän voi ampaista luokseni kosiskelemaan yhtä kauneimmista näkemistään naisista. Olen edelleen "missimitoissa" ja naamastakin saa vielä meikkaamalla muutamia vuosia pois mutta kauneushan on katsojan silmissä. Exä vähätteli minua muutoinkin, tämä ei ollut ainoa kerta, yritti vain viestittää minulle että tyytyi minuun kun ei parempaa viitsinyt hakea vaikka asia oli aivan toisinpäin.

Uskomattoman typerä kaveri eksälläsi.

Vierailija
115/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vellihousu tämäkin räkänokka kuvittelee olevansa. Luu kurkkuun tuollaiselle miehelle.

Vierailija
116/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olisit heittänyt sen kaverin ulos. Se oli ihmetellyt sun miehelle miksi se on tuollaisen kanssa kuin sinä. Tollo.

Vierailija
117/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee kyllä että naisia ei kiinnosta mikään muu kuin oma ulkonäkö ja että se miellyttää kaikkia. Itseäni ei kiinnosta mitä joku on mieltä minun ulkonäöstäni

Vierailija
118/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyllä todella loukkaantunut tuollaisesta kommentista! Kohteliaisuus ennen rehellisyyttä!

Mun mies jatkuvasti sanoo kuinka upea ja seksikäs olen eikä ole kauniimpaa naista nähnyt (olen täysin tavallinen lösähtänyt harmaavarpunen). Se aidosti kuvittelee että olen maailmanluokan kaunotar, vaikka se on varmasti ainut mies maailmassa, joka on sitä mieltä. Täysin sokeahan tuo on, mutta onpahan mulla mukava ja näpsäkkä olo hänen seurassaan. Toivottavasti ei vain havahdu hereille näistä kuvitelmistaan.

Vierailija
119/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin kyllä todella loukkaantunut tuollaisesta kommentista! Kohteliaisuus ennen rehellisyyttä!

Mun mies jatkuvasti sanoo kuinka upea ja seksikäs olen eikä ole kauniimpaa naista nähnyt (olen täysin tavallinen lösähtänyt harmaavarpunen). Se aidosti kuvittelee että olen maailmanluokan kaunotar, vaikka se on varmasti ainut mies maailmassa, joka on sitä mieltä. Täysin sokeahan tuo on, mutta onpahan mulla mukava ja näpsäkkä olo hänen seurassaan. Toivottavasti ei vain havahdu hereille näistä kuvitelmistaan.

Sokea vaiko pikemminkin fiksu ja kultainen... :)

Vierailija
120/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni myös kehuu minua samaan tyyliin. Tosin hän ei elä kuvitelmissa vaan näkee kyllä että olen oikeasti keskiverto.

Hän tsemppaa minua ja onkin onnistunut saamaan minut seksissä vapautuneeksi eli seksikkääksi. Johtuu se nyt yleisenkin itsevarmuuden lisääntymisestä.