Mieheni minusta: "no eihän se mikään missi ole mutta ihan nätti kuiten"
Sanoi kaverilleen kun katsoivat telkkaria sohvalla. Minä olin parin metrin päässä keittiössä. En uskaltanut sanoa mitään kun mies on aiemminkin huomauttanut kuinka ärsyttävä olen kun nipotan ja nalkutan hänen kavereiden läsnä ollessa :(
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ne vaan haluaa pahoittaa mielensä kaikesta.
Ja jotkut taas haluavat aina pahoittaa toisten mieltä.
Noniin. Saatin taas miesvihaketju aikaiseksi. Tuotiin myös suomalaisuus esille. Ulkkarimiehethän kun nyt ovat niin ihanan täydellisiä kun eivät koskaan petä, hauku, tai hakka.
Myös joku narsisti tuli selittämään että se on kauneimpia naisia maailmassa ja oli se joka mieheensä tyytyi eikä päinvastoin. Sellaisia av-mammat näköjään ovat. Ei haittaa vaikka olisi 40-v ja lauma erivärisiä lapsia. Kuitenkin kaikki parikymppiset komeat mallipojut rakastuvat ensisilmäyksellä.
Kakkososassa se mies varmaan lähtee 15 vuotta nuoremman missin perään. Keski-ikäinen mies ja nuori tyttö kun näyttää olevan näissä saduissa yleinen teema. Boonuspisteitä jos se mies on ruma läski koska niinhän ne kaikki suomalaiset ja se muija on joku miss pattaya pelkästään rahan perässä.
" Ethän sinä mikään missi ole mutta erittäin kiinnostava " olisi minusta aivan hurmaava kohteliaisuus. Ulkonäkökehut ovat minusta turhaa sanahelinää mutta jos huumoria, älliä tai luonnetta kehutaan niin olen myyty. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vain moukat puhuu kenenkään ulkonäöstä. Millasessa yhteydessä tollanen asia tulee edes esiin? Miehet istuvat sohvalla katsomassa ja arvostelemassa naisia tai puhuvat naisista ulkonäön perusteella öyh öyh?
Nää on jotain amislaisia, ei sivistyneet - tai ainakaan sydämeltään sivistyneet koskaan lankeaisi noin halpa-arvoiseen "karjanäyttely-arviointiin". Ikäänkuin nainen olisi vain joku lihapala!!??
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen suomalainen kehu. Jos joku on todella hyvä, se ilmaistaan sanomalla "ei tää oo huono".
Miksi pitäisi hyväksyä tuollaista vähättelyä ja toisiin naisiin vertailua omalta puolisoltaan? En ylipäätään ymmärrä valtaosaa tän ketjun kommenteista joiden mukaan tuollainen kommentoiti olisi jotenkin ok ja AP muka loukkaantunut syyttä. Vaikka AP ei sitten olisikaan "mikään missi" niin on todella tahditonta ja typerää sanoa noin kun toinen saattaa kuulla. Sääntö numero yksi; et vertaile omaa kumppaniasi muihin ainakaan hänen kuultensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen suomalainen kehu. Jos joku on todella hyvä, se ilmaistaan sanomalla "ei tää oo huono".
Mistä tiedät, että nimenomaan suomalainen? Onko sinulla laaja kokemus muista kansallisuuksista? Voisi pikkuhiljaa lopettaa nämä hokemat, jotka liittävät kaikki yleisinhimilliset negatiiviset ominaisuudet yksinomaan suomalaisuuteen.
Täällä sanotaan,että suomalaiset ovat kateellinen kansa. Ruotsissa ollaan kuninkaallisen kateellisia. Den kungliga avundsjukan.
Jos suomalainen sanoo että ihan nätti niin se on jo poikkeuksellisen hyvä kehu..Kyllähän missiinkin tottuu kun aikansa sitä katselee,ihminen se on siinä kuin muutkin.Enpä kuule kovin usein miesten vaimoaan kehuvan🤣😋Olisiko syynä se ettei naiset ole tavanneet miestä joka osaisi arvostaa heidän ihanaa ulkonäköään ja ja jumalaista vartaloaan joka saa sekaisin kuin kilo sokeria 😂tai eivät ehkä ymmärrä hyvän päälle kun sellainen mies tulee vastaan..tai pitävät siitä kun mies pesee hänellä sanallisesti lattiat..
Eihän tuo ollut huonosti sanottu, mieshän kehui sinua nätiksi ystävälleen. Harva mies kehuu omaa vaimoa / tyttöystävää kavereilleen ylisanoin tyyliin ”aah se on NIIIIN ubee!!1” jos ei ole tyyliin joku teini-Jonne kyseessä.
Itselleni tuosta ”missi”-kuvauksesta tulee mieleen nainen joka laittaituu ja kiinnittää paljon huomiota ulkonäköön, esim. käyttää hiusten- ja ripsienpidennyksiä, pitää itsensä todella hoikkana yms. Tietysti sellainen näkyy päällepäin, mutta ei kaikkien tarvitse olla ”missejä” eikä se sinusta sen huonompaa tee.
Oma mieheni ei ole varmasti koskaan kehunut mua kavereilleen ja se on mulle ihan ok. Jos joku miehen kaveri on kehunut mun ulkonäköä miehelle niin se on vastannut just jotain ”no onhan se ihan kiva” tms.
Mulle itselleni mies ”kehuu” mun ulkonäköä joskus esim. sanomalla sammakoksi (isot pyöreät silmät) :D.
Ei kai se niin vakavaa ole.
Mulle taas tosta "mikään xxx" tulee mieleen todella vähättelevä merkitys. Siis jos vaikka jostain ihmisestä sanottaisiin, että "ei se mikään Einstein ole", niin sillä tarkoitetaan, että ihminen on tyhmä. Ei, että ihminen on ihan perusfiksu.
Vierailija kirjoitti:
Puhuiko tämä mies edes ap:stä vai jostain toisesta naisesta?
Kukaan ei tiedä. Silti sen mies pitäis jättää ja lynkata tmv kun se on joukolla todettu törkimykseksi. Nää on vetäny nenuun jo niin paljon herneitä että huomenna on taas rokkapäivä.
HYI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain moukat puhuu kenenkään ulkonäöstä. Millasessa yhteydessä tollanen asia tulee edes esiin? Miehet istuvat sohvalla katsomassa ja arvostelemassa naisia tai puhuvat naisista ulkonäön perusteella öyh öyh?
Nää on jotain amislaisia, ei sivistyneet - tai ainakaan sydämeltään sivistyneet koskaan lankeaisi noin halpa-arvoiseen "karjanäyttely-arviointiin". Ikäänkuin nainen olisi vain joku lihapala!!??
Tässä sen sitten näkee, mitä jotkut naista alentavat ja tooosi vanhanaikaiset missikisat eli karjanäyttelyt saa aikaan - ja naiset ovat vielä niin idiootteja, että menevät ihan innolla noihin mukaan.
Minun mieheni olisi sanonut sen muodossa "Ei se mikään missi ole mutta en minä parempaakaan saanut".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä sitten joku missi? Vai etkö muuten vain koe, että "ihan nätti" olisi riittävää kehumista?
Hyvin suomalainen tapa antaa kohteliaisuuksia sanomalla ensin jotain negatiivista. Jos oliskin sanonut, että on nätti ilman tuota missivertausta.
Siihen sanoo senetee,koskaseonSUN tyttöystävä.eisuomessa omia asioitakehuta
Heikko itsetunto lienee suurin ongelman aiheuttaja parisuhteessa, liekö myös syy, miksi järjettömillä kehuilla saa lyhytaikaisia suhteita, mutta pitkän suhteen perusta olisi, että pystyisi ottamaan kaikki puheet kehuina.
M58
Minun mieheni sanoi minusta puhuessaan (en tiedä, miten olivat aiheeseen päätyneet) ulkonäöstäni kaverilleen : "No ei se enää nätti ole, nuorempana oli ihan ok."
Tottahan se on, mutta joskus voisi olla vaikka ihan hiljaakin...
Miksi pitää mitään tuollaista kommentoida ollenkaan - jos ihminen on rakastunut, hän näkee se oman kumppaninsa maailman kauneinpana.