tää on uskomatonta, onnistuin manifestoimaan yhden asian taas
Manasin pari päivää ettei yksi kokous alkaisi elikä että se peruuntuisi.
Sain tiedon että yksi ihminen ei pääse eli todennäköisesti se peruutetaan.
Onnistuin kerran myös siinä että yksi ihminen ei tullut ja niin kävi.
Lopuksi erosi kokonaan kokouksista.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Hae hyvä ihminen itsellesi keskusteluapua mielenterveystoimistosta.
Ei.
Voi ei! Mä toivoin että tänne tulis tällainen idioottimainen aloitus ja se toteutui!! :DD Oonko noita??
Tää oli ainakin kolmas kerta, jos ei sitten jo neljäs.
Kokous peruttiin taas koska tein "taiat".
Aika uskomaton fiilis.
Ap
Itse oon myös hyvä manifestoimaan asioita. Eihän näistä kauheasti viitsi livenä puhua vieraassa seurassa, koska tosiaan vallitseva käsitys on että sellainen on mahdotonta, ja asiaan uskovia voidaan pitää omituisina. Toisaalta, päätellen siitä paljonko on mennyt kaupaksi esim. Salaisuus kirjaa tai miten koko ajan on päällä jotain Aarrekartta-kursseja niin kyllä asian harrastajiakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mikä jumalakompleksi ap:lle on iskenyt?
En oo ap, mutta mä noudatan vain Raamatusta löytyviä oppeja kuten:
"Minä ja Isäni olemme yhtä"
"Kaikki mitä anotte uskoen jo saaneenne, se on teille tuleva"
"Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa ettekä epäilisi, niin ette ainoastaan voisi tehdä sitä, mikä viikunapuussa tapahtui, vaan vieläpä, jos sanoisitte tälle vuorelle: 'Kohoa ja heittäydy mereen', niin se tapahtuisi"
Vierailija kirjoitti:
Itse oon myös hyvä manifestoimaan asioita. Eihän näistä kauheasti viitsi livenä puhua vieraassa seurassa, koska tosiaan vallitseva käsitys on että sellainen on mahdotonta, ja asiaan uskovia voidaan pitää omituisina. Toisaalta, päätellen siitä paljonko on mennyt kaupaksi esim. Salaisuus kirjaa tai miten koko ajan on päällä jotain Aarrekartta-kursseja niin kyllä asian harrastajiakin löytyy.
Joo, en viitsi puhua. Salaisuus kirjasta en pitänyt.
Mulla on oma konsti tähän yhteen asiaan.
Toimisiko sitten kaikissa asioissa, pitäisi kokeilla.
Olen huomannut että " manaaminen" aloitettava ajoissa.
Mä harrastan ihan rehellistä noituutta tällaiseen. Tosin tiedän pohjimmiltani että ne ns. noitakeinot kuten rituaalit tai amuletit ovat vain uskon ja aikomuksen vahvistuksia, ikään kuin niiden lihaksi ja todeksi tekijöitä, ja se mikä muuttaa asioita on uskomus.
Aika yllättäviä nuo Raamatun lainaukset tuossa yllä, enpä ole tullut ajatelleeksi että Jeesuskin kannatti kaiken noituuden perusteita, eikä vain mitään pikkujuttuja tyyliin "voi saada elämäänsä lisää rauhaa" vaan että ihan vuoretkin lähtisi kävelemään kun uskoisi tarpeeksi.
En oo käyttänyt noituutta tai amuletteja.
Mulla on omat konstit.
Jos seuraava juttu onnistuu, se on todella totta.
Reilu viikko aikaa tehdä se.
Vierailija kirjoitti:
Mä harrastan ihan rehellistä noituutta tällaiseen. Tosin tiedän pohjimmiltani että ne ns. noitakeinot kuten rituaalit tai amuletit ovat vain uskon ja aikomuksen vahvistuksia, ikään kuin niiden lihaksi ja todeksi tekijöitä, ja se mikä muuttaa asioita on uskomus.
Aika yllättäviä nuo Raamatun lainaukset tuossa yllä, enpä ole tullut ajatelleeksi että Jeesuskin kannatti kaiken noituuden perusteita, eikä vain mitään pikkujuttuja tyyliin "voi saada elämäänsä lisää rauhaa" vaan että ihan vuoretkin lähtisi kävelemään kun uskoisi tarpeeksi.
Onko tuloksia tullut?
Noituudesta en niin välitä, mutta voisiko joku kertoa menetelmän, keinon, yms. miten saisin unelmatyöpaikan ensi syksynä? Kysyn tätä ihan vakavasti. (Ehkä suuri este on se, että en tiedä mikä minua kiinnostaa.) Suurin toiveeni on ensi syksystä eteenpäin asua ulkomailla (eräässä tietyssä maassa) ja tehdä siellä työtä, joka on siistiä sisätyötä. Miten pääsen tuohon?
Miten manifestoidaan?
Olen myös erittäin tietoinen, mitä Raamatussa sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Noituudesta en niin välitä, mutta voisiko joku kertoa menetelmän, keinon, yms. miten saisin unelmatyöpaikan ensi syksynä? Kysyn tätä ihan vakavasti. (Ehkä suuri este on se, että en tiedä mikä minua kiinnostaa.) Suurin toiveeni on ensi syksystä eteenpäin asua ulkomailla (eräässä tietyssä maassa) ja tehdä siellä työtä, joka on siistiä sisätyötä. Miten pääsen tuohon?
Miten manifestoidaan?
Olen myös erittäin tietoinen, mitä Raamatussa sanotaan.
Päälähtökohta on se, että pitää uskoa saaneensa sen. Jos vain haluat, niin haluaminen manifestoi lisää haluamista.
Käytännössä uskominen voi olla vaikeaa, joten sinun pitää aktiivisesti kuvitella, millaista siellä on, ja miten mukava siellä on. Yritä herättää itsessäsi kiitollisuuden tunne, että kiitollinen, että olet jo siellä töissä.
Manifestoiminen kyllä toimii. Minä manifestoin tällä hetkellä, että rahan tulo on helppoa ja sitä vain virtaa ovista ja ikkunoista. Kesän jälkeen olemme saaneet 20 000 ylimääräistä rahaa odottamattomista paikoista. Valitettavasti uskoni ei riitä isompiin summiin....
Vierailija kirjoitti:
Mikä kokous ja miksi et halua sen kokoontuvan?
Hoitokokous.
Ap
Kokeilkaa!