Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni minusta: "no eihän se mikään missi ole mutta ihan nätti kuiten"

Vierailija
14.11.2017 |

Sanoi kaverilleen kun katsoivat telkkaria sohvalla. Minä olin parin metrin päässä keittiössä. En uskaltanut sanoa mitään kun mies on aiemminkin huomauttanut kuinka ärsyttävä olen kun nipotan ja nalkutan hänen kavereiden läsnä ollessa :(

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan varma, että puhuivat sinusta?

Vierailija
142/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tollasesta saa loukkaantua, loukkaantuisin itsekin. Ei tarvitse vähätellä, vaikka perään "kehuisikin".

Just näin. Aloitus osui muhun, koska juuri eilen mieheni kertoi jutelleensa exäni kanssa (ovat siis tutustuneet minun kauttani, nykyään kavereita, näin ohiksena), että "Mietittiin miten sä et mikään kaunotar ole, mutta kuitenkin niin seksikäs".

Joo. Vittu kiitos. Tarkoitti varmaan kohteliaisuutena, mutta mä loukkaannuin. Ymmärsin kyllä pointin, eli olivat miettineet yhdessä mikä musta tekee seksikkään, vaikka olen tämmönen perustallaaja.

Kuitenkin omaan siniset silmät, vaaleat hiukset, isot rinnat ja hoikan vartalon. On jopa kauniiksi sanonut muutkin kuin oma äiti. Luulin edustavani aika perinteistä länsimaista kauneusihannetta, mutta ilmeisesti en, kun pitää Oikeen miettiä mikä mussa on seksikästä :( Vieläkin on paha mieli.

Minkä ikäinen olet? Kuulostat demittäjältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos opettaja sanoisi lapsestanne että "eihän se mikään Einstein ole mutta ihan nokkela kuitenkin" niin ottaisitteko kehuna? Tai pomo kehityskeskustelussa "ethän sä mikään hyvä työntekijä ole mutta ihan ok kuitenkin"?

Näissä on se sävyero, että jos  pomo kehuisi työntekijää, hän kehuisi keskustelun toista osapuolta, mikä lasketaan kohteliaaksi ja miellyttäväksi käytökseksi, mutta ap:n tapauksessa mies kehuu omaa vaimoaan kavereilleen. Tässä mies varmasti pyrkii varomaan ettei mene leuhkimisen puolelle tyyliin "mullapa onkin paremman näkönen muija kun teillä". 

Vierailija
144/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuminen on ihan kuulijan vastuulla. Jos aloittaja kääntää kaiken kuulemansa loukkauksiksi häntä itseään kohtaan niin en ihmettele että mies on nipottajaksi leimannut. Ammattiloukkaantujat kaivavat syyn mussuttamiseen vaikka tyhjästä. Olette pahan olonne ansainneet.

Vierailija
145/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin syytä pahoittaa mielensä ja miettiä, haluaako elää ihmisen kanssa joka näin puhuu! Olen vähän järkyttynyt ja tosi pahoillani sun puolesta! Ensimmäinen ongelmahan (mun mielestä suurin) tuossa on se, että miehesi puhuu sinusta ja ulkonäöstäsi(!) kaverinsa kanssa ihan kuin et olisi paikalla ollenkaan, täysin ohittaen sinut. En ole itse ikinä kohdannut noin törkeää, eikä se todellakaan ole mitään mukavan miehen käytöstä. Ja tuo kommentti missistä jne, niin ei, se ei ole kohteliaisuus, vaan päinvastoin. Sen nyt varmaan itsekin tietysti tilanteessa tajusit. Jos olisin sinä, niin olisin jo pakkaamadsa laukkujani. Ansaitset parempaa, älä ole kynnysmatto.

Vierailija
146/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sinä kavereilles miehen kuullen että eihän se heppi nyt kummosen kokonen ole,mutta menettelee.

Vierailija
147/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma vaimoni sanoisi kaverilleen vastaavasti "no eihän se mikään mister suomi ole mutta ihan komee kuiten", ni en kyllä osaisi loukkaantua. 

M40

Vierailija
148/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Rumasti sanottu.

Oma on ilmeisesti yhtä törppö. Sanoi aamulla hiuksiani haroessaan: " On nää sun hiukset kyllä upeat", mutta jatkoi " Mutta maha kyllä pömpöttää niinkuin olisit raskaana"

Kun loukkaannuin alkoi sitten selvittely "Niin onhan mulla itselläkin tätä vatsaa ". Niin on, mutta mä en helvetti vieköön koskaan ole siitä hänelle kuittaillut.

Perkeleen törppö. Vasta muutettiin yhteen ja ilmeisesti nyt alkaa todellinen luonne paljastua. :(

Vierailija
149/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
150/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se mitä tarkoitti tokaisullaan, mutta on törkeää arvostella ja verrata omaa kumppaniaan selän takana ja sivullislle. Todella loukkaavaa. Toivottavasti pystyt sanoittamaan ärsyyntymisen ja loukkaantumisen jälkeenpäin ja toivottavasti sun kumppani oikeasti kuulee ja ymmärtää miksi tuo ei ole ok kommentti koskaan.

Vierailija
151/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla hyvin pitkälti sidoksissa suokupuoleen. Vaikea kuvitella että kukaa miespuolisista kavereistani lokkauntuisi vastaavasta, päinvastoin ottaisivat kehuna.

Vierailija
152/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ruusu mutta kukka kumminkin. Kukkii se perunakin. Rumahan se oli aluks, mutta silmä on tottunu.

Onhan näitä. 

No joo, tökerö on tökeröä, mutta naiset ovat todellakin yliherkkiä ulkonäkönsä suhteen. Valehdellako sitten pitäis. Onks tääs mekko kamala, näyttääks mun pylly isolta näissä housuissa. Pitääkö vastata rehellisesti, että on, kyllä näyttää isolta (jos sitä mieltä oikeasti on). Vai se tyypillinen lausahdus - kulta, sä näytät ihan hyvältä.

Naiset ovat kovia arvostelemaan miesten ulkonäköä ja varsinkin pukeutumista. Aika moni mies osaa suhtautua ulkonäkönsä puutteisiin huumorilla, mutta kaikilla on herkkä kohtansa. Ehkä naisten pitäisi miettiä joskus tätäkin.

Mutta ketä sitten naisten ulkonäköä kaikista kovimmin ja ankarimmin arvostelevat - no toiset naiset.

Vierailija
153/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teppo kirjoitti:

Tän täytyy olla hyvin pitkälti sidoksissa suokupuoleen. Vaikea kuvitella että kukaa miespuolisista kavereistani lokkauntuisi vastaavasta, päinvastoin ottaisivat kehuna.

Ottaisit kohteliaisuutena, jos vaimosi sanoisi kavereilleen, ettet sä todellakaan mikään casanova ole, mutta lyllä siitä silti åystyy raskaaksi tulemaan?

Ap, en ymmärrä, miksi olet miehen kanssa, joka halveksuu ja väheksyy sinua.

Vierailija
154/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitti, että olet takaa kuin Marilyn Monroe, mutta edestä kuin Esa Pakarinen. 

Vierailija
155/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kaikki missit ole kauniita. Persoonallisen näköiset kasvot on paremmat muutenkin.

Vierailija
156/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele näitä kusipäitä. Olet ihana ja tärkeä ihminen, ja ansaitset miljoona kertaa paremman kumppanin kuin tuollaisen molopään, joka ei ymmärrä arvostaa sinua juuri tuollaisena kuin olet. :)

Vierailija
157/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti aloittajan mies on pakannu sen stringit muovipussiin ja nakannu kamoineen pihalle loisimasta sen nurkissa.

Vierailija
158/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häissämme mies, joka tutustutti meidät, sanoi puheessaan, että sijoittuisin missikisoissa toiseksi 🤔

Tuo kommentti on ollut aika paljon mielessäni. Häistämme on 16v ja varmaan muistan sen niin kauan, kun muisti pelaa. Yritän ajatella, ettei se ollut loukkaukseksi tarkoitettu, mutta kumminkin.

Miksi tuollaisia tarvitsee kommentoida.

Mahtoiko tarkoittaa, että hänelle hänen oma (tuleva, jos ei ollut vielä naista) naisensa on hänelle itselleen kaunein ja sinä tulet sen jälkeen heti toisena. Eli tarkoitti ehkä kehuksi. Mutta joo ei ole silti fiksusti sanottu toisen häissä. Olisi voinut joko jättää sanomatta tai kutsua vain kauniiksi. Monilla tulee sammakoita suusta kun pitävät puhetta häissä, jos ovat esim. hieman jännittyneitä.

Kysyn alkuperäiseltä, että onko hän aivan varma kommentin olleen hänestä? Jos oli, niin olisi kyllä mies voinut muotoilla vaikka että hän on minulle se kaunein nainen. Minkähän takia ylipäätään sanoi tuon kommentin? Sanoiko kaveri jotain negatiivista ulkonäöstä? Silloin olisi kyllä pitänyt puolustaa eikä vähätellä ja myötäillä koska kaveri

Vierailija
159/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppö, törpömpi, ap:n mies.

Vierailija
160/160 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit sanonu että tolla naamalla et missiä saa.