Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kukaan älykäs ja kaunis nainen ei halua seurustella työttömän, kouluttamattoman miehen kanssa”

Vierailija
13.11.2017 |

– 28-vuotias Valtteri ja 26-vuotias Kharouf kertovat tarinansa syrjäytymisestä Hesarissa.
Pojat olisivat valmiita tyytymään fiksuunkin tyttöön. Vanhempi nainen ei käy, ei myöskään tyttö, jolla on vääränlainen musiikkimaku. Toinen heistä olikin löytänyt sanomansa mukaisesti fiksun, mutta Tinder on kokemuksen mukaisesti julma paikka.

"Tinderkin on tosin ihan kamala, sen käyttäminen on matka helvetin läpi. Kaikki mies- ja naisstereotypiat ovat siellä voimissaan. Miehen pitää ihan ensimmäiseksi Tinderissä todistaa, ettei ole hyypiö. Kerran tapasin sen avulla ihanan nuoremman naisen. Mutta hän oli niin helmi, etten halunnut vaivata häntä ongelmillani.

Naisilla on usein epärealistisia odotuksia miehistä. He odottavat, että prinssi saapuu ja kohtelee heitä kuin prinsessaa. Miehellä pitäisi olla naista paremmat tulot ja statusta. Miehet eivät odota naisilta samalla tavalla asioita. "

Kummatkin jutun miehet ovat lähes päihteettömiä. Valtteri myy marihuanaa ja on uteliaisuussyistä kokeillut muutaman kerran lsd:tä.

Kommentit (483)

Vierailija
121/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakaa materialisteihin ja ideologisteihin. Tosille vapaa-aika on arvokkaampaa kuin mitä yhteiskunta on sen menettämisestä valmis nykyään korvaamaan. Luulen että jokaiselle löytyisi väli-aikastakin tarpeellista hommaa, kunhan palkkaus olisi riittävä. Sen sijaa tuloerot kasvavat ja siksi tämä antimaterialismi lisääntyy. Se joka sanoo, että pärjäisi tuilla hyvin, mutta käy töissä pitämässä omaisuudestaan huolta, niin sille tiedoksi ettei tuilla ole ollenkaan omaisuutta(nada). Jos haluaa omaisuutta ja kapitalismia niin on hyväksyttävä ettei joku halua myydä vapaa-aikaansa samoin periaattein se kuuluu kapitalismiin(ostetaan toiselta jos hinnasta sovitaan), tai haluaa korvaukseksi jotain erilaista kun mitä on tarjolla. Sanelu on politiikkaa jolla ei saavuteta kuin vastakkain asettelua. 

Suomeksi?

Vierailija
122/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä mies joka haluat naisen lompakolle loisimaan koko elämän ajaksi, niin hoidatko kaikki kotityöt, lämmin ruoka odottaa naista kun hän tulee töistä, asunto on puhdas ja siisti, jääkaapissa ruokaa, vaatteet pesty ja silitetty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä mies joka haluat naisen lompakolle loisimaan koko elämän ajaksi

Kuka täällä on halunnut tätä?

Vierailija
124/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakaa materialisteihin ja ideologisteihin. Tosille vapaa-aika on arvokkaampaa kuin mitä yhteiskunta on sen menettämisestä valmis nykyään korvaamaan. Luulen että jokaiselle löytyisi väli-aikastakin tarpeellista hommaa, kunhan palkkaus olisi riittävä. Sen sijaa tuloerot kasvavat ja siksi tämä antimaterialismi lisääntyy. Se joka sanoo, että pärjäisi tuilla hyvin, mutta käy töissä pitämässä omaisuudestaan huolta, niin sille tiedoksi ettei tuilla ole ollenkaan omaisuutta(nada). Jos haluaa omaisuutta ja kapitalismia niin on hyväksyttävä ettei joku halua myydä vapaa-aikaansa samoin periaattein se kuuluu kapitalismiin(ostetaan toiselta jos hinnasta sovitaan), tai haluaa korvaukseksi jotain erilaista kun mitä on tarjolla. Sanelu on politiikkaa jolla ei saavuteta kuin vastakkain asettelua. 

Suomeksi?

Jos et ymmärrä en voi auttaa. Sori vaan.

Vierailija
125/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kelpaa tyhmähkö ja rumahko nainen miehille?

On paljon pulskia ja vähemmän älykkäitä naisia liikenteessä.

Älkää kuulkaa olko katkeria, jos itse olette liian kranttuja tasoonne nähden.

Tyytykää tasoonne niin saatte naisen.

Vierailija
126/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun näin otsikon, niin tuli ekana mieleen, että kohta on netti täynnä päivystävien miesaktivistien selittelyä, ja niinpä näkyy olevankin. Mites se nyt näin, kun ne naisethan on niitä nirsoja ja liian vaativia!

Niimpä, mutta ne jotka täällä edustavat olettamaasi ryhmää, eivät erikseen edes hae naisia, vaan tosin kuin otsikossa väitetään, naiset hakeutuvat heidän luokseen. Eikä heillä ole vaikeuksia löytää seurustelukumppania.

Siis mitä? Mitä ryhmää? Miesaktivisteja?

Vierailija
127/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en niin maallisesta mammonasta perusta, vaikka kaunis ja koulutettu, työssäkäyvä nainen olenkin, vaan elän melko vaatimattomasti, vaikka rahaa onkin. Sen takia en nää mitään syytä tuhlata kymppitonnia vuodessa munan saantiin (eli siihen älykkääseen työelämän hyljänneeseen mieheen), kun ovella on jonossa vähintään yhtä kivoja ilmaisia miehiä.

Mitä lisäarvoa te työelämän hyljänneet miehet voitte minulle tuolla rahanmenetyksellä vuodessa tarjota muihin miehiin verrattuna? Olen kokeillut kaltaistanne, ja ainakaan se ei ollut kotitöiden teko tai henkevät keskustelut.

Henkevät keskustelut eivät ole mahdollisia ahneen, työssäkäöyvän horon kanssa. Viestistäsi paistaa muutenkin läpi järkyttävä tekopyhyys.

Kun järki ei riitä pitää ruveta haukkumaan.

Järki riittää ymmärtämään, että naisten ahneissa, työhön ja rahaan liittyvissä vaatimuksissa on oikeasti kyse vain rahasta, vaikka naiset yrittävätkin selitellä sitä paremmaksi arvoilla ja moraalilla.

Vierailija
128/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta miten nää argumentaation helmet

-"kaikki naiset vaativat mieheltä työssäkäyntiä, rahaa ja isoa palkkaa" ja

-"vankilassa olevilla sarjamurhaajilla riittää naisia" sopivat yhteen? Ei kai Breivik &co ole kovin varakkaita.

Vierailija
129/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Minä olen 30-vuotias työtön koti-isä ja minun vaimoni on huippukirurgi. Rakastamme toisiamme valtavasti.

Onko teillä lapsia? Tekeekö vaimosi kaikki kotityöt? Kulutatko aikasi pelaillen ja pössytellen? Jos kulutat, aiotko toimia noin loppuikäsi?

Minä hoidan lapset, huushollin, kokkaan ja opiskelen ammattia kotoa käsin. ;)

No mikäs siinä sitten? Et kuitenkaan aio ikinä mennä töihin ja aiot elää elämäsi vaimosi palkalla, vai miten ajattelet vertautuvasi tähän lompakkolasseen?

No mene minä töihin tai en, mikäli sellaisia löytyy, (joita olen hakenut aktiivisesti jo vuosia) niin se ei ole laisinkana sinun asiasi.

Vierailija
130/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en niin maallisesta mammonasta perusta, vaikka kaunis ja koulutettu, työssäkäyvä nainen olenkin, vaan elän melko vaatimattomasti, vaikka rahaa onkin. Sen takia en nää mitään syytä tuhlata kymppitonnia vuodessa munan saantiin (eli siihen älykkääseen työelämän hyljänneeseen mieheen), kun ovella on jonossa vähintään yhtä kivoja ilmaisia miehiä.

Mitä lisäarvoa te työelämän hyljänneet miehet voitte minulle tuolla rahanmenetyksellä vuodessa tarjota muihin miehiin verrattuna? Olen kokeillut kaltaistanne, ja ainakaan se ei ollut kotitöiden teko tai henkevät keskustelut.

Henkevät keskustelut eivät ole mahdollisia ahneen, työssäkäöyvän horon kanssa. Viestistäsi paistaa muutenkin läpi järkyttävä tekopyhyys.

Pokemon go -hahmoista ja päivän pelitapahtumista keskustelu ei tosiaankaan täyttänyt henkevän keskustelun vaatimuksiani, mutta ehkä aiheen henkevyys on itsestään selvää sinulle? Itse en kyseistä peliä pelaa.

Horo kai meistä oli enemmän ex, sillä hän harrasti salaa  seksiä muiden naisten kanssa, itse en ole pettämisestä kiinnostunut.

Ja tosiaan miehen vuosikustannukset olivat minulle 10 000 €.

Tekopyhää on elää muiden lompakolla ja samalla syyttää muita ahneiksi (ja samalla käyttää tätä muiden oletettua "ahneutta" oikeutuksena elää muiden siivellä).

Vierailija
131/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan muu kiinnittänyt huomiota että jälleen kerran suomalaistaustaiseksi valittiin Valtteri, joka vaatii naiselta kauneutta ja älykkyyttä, myy kannabista, kokeillut LSD:tä, kapinoi Suomen lakia vastaan kun taas maahamuuttajataustaiseksi valittiin sympaattinen Kharouf, joka kuuntelee mieluummin muiden murheita kuin kertoo itsestään.

Mitä jos henkilökuvaukset olisivatkin olleet toisinpäin?

No tyypillisesti mamut kylläkin haluaisivat töihin, mutta heille ei ole antaa töitä. Ja lompakkolasset ei. Että siinä mielessä meni ihan oikein. Mamut tekee ne työt joihin lompakkolasse ei koske pitkällä tikullakaan. Odotin joku kesä sitten laivaa satamassa ja seurasin miten siivojat kokoontui paikalle. Heistä yksi oli valkoihoinen, Turun tai Helsingin satamassa, en muista enää kumpi se oli.

Menisitkö itse siivoamaan laivoja haista vittu -palkalla? Jos et menisi, niin on tekopyhää vaatia muita tekemään mitään mitä et itse suostuisi tekemään.

Olen mennytkin, kun huomasin että parempiakin hommia on, opiskelin ammatin ja pääsin hyvälle palkalle. Ei tarvitse enää mennä paskaduuniin, mutta paskaduuneista lähes kaikki joutuvat aloittamaan.

Jos on oikeasti älykäs, on varmasti huomannut että hankkimalla kunnon ammatin ei tarvitse koko ikää siivota hyttejä tms.

Eikä tarvitse ulista miksi miehet/naiset eivät halua elättää minua , kun elätän itseni ihan itse.

Vierailija
132/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähemmäs kolmekymppiset miehet puhuu jostain tytöistä ja musiikkimauista...

Kun ihmiseltä jää väliin normaalit sosiaaliset suheet, niin silloin jää henkinen kehityskin läpikäymättä.

N31, syrjäytynyt

Vierailija
133/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin palstalaisten vanha tuttu joka ei aio mennä töihin koskaan ja on katkera siitä että naiset haluaa tavallisen työssäkäyvän kumppanin, kuten ovat itsekin.

Vierailija
134/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VierailijaJa tosiaan miehen vuosikustannukset olivat minulle 10 000 €.[/quote kirjoitti:

Sehän se ongelma olikin. Paska mies, jos miehestä ei saa selvää taloudellista hyötyä.

Vierailija
135/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta miten nää argumentaation helmet

-"kaikki naiset vaativat mieheltä työssäkäyntiä, rahaa ja isoa palkkaa" ja

-"vankilassa olevilla sarjamurhaajilla riittää naisia" sopivat yhteen? Ei kai Breivik &co ole kovin varakkaita.

Uskokaa jo, ettei näiden ongelmiensa ulkoistajien kanssa kannata edes yrittää keskustella. Heidän turvallinen kuplansa poksahtaa, jos myöntävät, että heissä itsessään on vika. Itsetunnon viimeiset rippeet säilytetään sillä, että ongelma on kokonaan muualla.

Vierailija
136/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhää on elää muiden lompakolla ja samalla syyttää muita ahneiksi (ja samalla käyttää tätä muiden oletettua "ahneutta" oikeutuksena elää muiden siivellä).

Tekopyhää vaatia mieheltä työssäkäyntiä/työntekoa ja silti väittää, ettei kyse ole rahasta.

Vierailija
137/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä kysymyksellä lompakkolassi yritti harhauttaa pois kysymyksestä onko lämmin ruoka odottamassa siistissä asunnossa kun vaimo tulee raskaan työpäivän jälkeen kotiin?

Vierailija
138/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa keskustelun aihe taitaa olla raha, niinkuin monella tässä ketjussa. Osoittaa puhtaasti sen kuin tylsää seuraa suurin osa ihmisistä on.

Vierailija
139/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa keskustelun aihe taitaa olla raha, niinkuin monella tässä ketjussa. Osoittaa puhtaasti sen kuin tylsää seuraa suurin osa ihmisistä on.

No naisille työ ja raha on miehessä kaikki kaikessa, joten luonnollisesti se rajaa keskustelua.

Vierailija
140/483 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisille työ ja raha on miehessä kaikki kaikessa, joten luonnollisesti se rajaa keskustelua.

Onneksi noin ei oikeassa elämässä ole. Itse asiassa en koskaan puhu rahasta naisten kanssa silloin menee pajon paremmin, puhun mielummin vapaa ajasta. Sanoisin että monille miehille raha on paljon isompi kysymys. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän