"Kukaan älykäs ja kaunis nainen ei halua seurustella työttömän, kouluttamattoman miehen kanssa”
– 28-vuotias Valtteri ja 26-vuotias Kharouf kertovat tarinansa syrjäytymisestä Hesarissa.
Pojat olisivat valmiita tyytymään fiksuunkin tyttöön. Vanhempi nainen ei käy, ei myöskään tyttö, jolla on vääränlainen musiikkimaku. Toinen heistä olikin löytänyt sanomansa mukaisesti fiksun, mutta Tinder on kokemuksen mukaisesti julma paikka.
"Tinderkin on tosin ihan kamala, sen käyttäminen on matka helvetin läpi. Kaikki mies- ja naisstereotypiat ovat siellä voimissaan. Miehen pitää ihan ensimmäiseksi Tinderissä todistaa, ettei ole hyypiö. Kerran tapasin sen avulla ihanan nuoremman naisen. Mutta hän oli niin helmi, etten halunnut vaivata häntä ongelmillani.
Naisilla on usein epärealistisia odotuksia miehistä. He odottavat, että prinssi saapuu ja kohtelee heitä kuin prinsessaa. Miehellä pitäisi olla naista paremmat tulot ja statusta. Miehet eivät odota naisilta samalla tavalla asioita. "
Kummatkin jutun miehet ovat lähes päihteettömiä. Valtteri myy marihuanaa ja on uteliaisuussyistä kokeillut muutaman kerran lsd:tä.
Kommentit (483)
Tämä keskustelu saa voimaan pahoin.
Olen työtön ja käytän kannabista, en ole silti narkki tai huumediileri, enkä myöskään hyypiö.
Pidän huolta sukulaisistani ja perheestäni, olen hyväkäytöksinen, avulias ja muita arvostava henkilö. Puhdetöitä ja tekemistä riittää vaikka palkkaa siitä en saa. Jos menisin palkkatyöhön, se ei muuttaisi minua ihmisenä ollenkaan. Vapaa-ajan määrä vain vähenisi.
Yritätte täällä sanoa, että minä en ole minkään arvoinen ja että minulla ei saisi olla kunnollisia kriteereitä sitä kohtaan millaisen ihmisen kanssa haluan viettää elämääni. Tiedoksi teille, että kyllä saa. Mutta niihin kriteereihin ei kuulu koulutukset, työpaikka, varakkuus, päihteettömyys tai mikään muu kuin se, että on silmälle miellyttävä ja fiksu persoona.
Jos näinkään moni ei osaa kohdata ihmistä ihmisenä, kuin mitä nettikeskustelu osoittaa, niin pahalta tuntuu heidän puolestaan. Minua ei kiinnosta heidän halveksunta, he tässä jäävät asioista ja hyvistä ihmissuhteista paitsi, en minä.
Mies 30v kirjoitti:
Tämä keskustelu saa voimaan pahoin.
Olen työtön ja käytän kannabista, en ole silti narkki tai huumediileri, enkä myöskään hyypiö.
Pidän huolta sukulaisistani ja perheestäni, olen hyväkäytöksinen, avulias ja muita arvostava henkilö. Puhdetöitä ja tekemistä riittää vaikka palkkaa siitä en saa. Jos menisin palkkatyöhön, se ei muuttaisi minua ihmisenä ollenkaan. Vapaa-ajan määrä vain vähenisi.
Yritätte täällä sanoa, että minä en ole minkään arvoinen ja että minulla ei saisi olla kunnollisia kriteereitä sitä kohtaan millaisen ihmisen kanssa haluan viettää elämääni. Tiedoksi teille, että kyllä saa. Mutta niihin kriteereihin ei kuulu koulutukset, työpaikka, varakkuus, päihteettömyys tai mikään muu kuin se, että on silmälle miellyttävä ja fiksu persoona.
Jos näinkään moni ei osaa kohdata ihmistä ihmisenä, kuin mitä nettikeskustelu osoittaa, niin pahalta tuntuu heidän puolestaan. Minua ei kiinnosta heidän halveksunta, he tässä jäävät asioista ja hyvistä ihmissuhteista paitsi, en minä.
Aika turhaa sanoa että ei muka kiinnosta, tuollaisen vuodatuksen jälkeen. Ja jos nostat tukia, sinä et huolehdi kenestäkään vaan yhteiskunta huolehtii sinusta.
Ei kannata - mieluummin vaikka panee eläimiä kun mitään tuollaista paskaa.