Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksitään syitä miksi mummot kulkee talvisaappaissa. Aloitan...

Vierailija
06.11.2017 |

Koska ne pelkää saavansa "kuolemantaudin", kuten niiden oma mummo pelkäsi.

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne haluaa pitää jalat lämpiminä eikä pahemmin piittaa mitä pissikset kenkien ulkonäöstä ajattelee.

Lyhennän tuon oikeaan muotoon: Ne ei piittaa ulkonäöstään.

No ei kai niillä ole harhaluuloja, että jos ne kulkis nilkat paljaina niin adonikset kysyis treffeille.

Tätä voisikin kokeilla. Kävisikö kuusikymppisillä ja plus parempi viuhka tennareissa ja nilkat paljaina sinertäen tai piikkikorkokengissä hoiperrellen ja varpaat jäässä. Olisiko seksikästä ja hottia?

Vierailija
22/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoikäiset on jo lapsena aivopesty tyyliin "rumat ne vaatteilla koreilee".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mummot ja muut täysijärkiset haluavat, että jalat ovat lämpimät ja kengänpohjat pitävät, eikä varresta mene vesi ja loska heti sisään, vaikka joutuisi vähän kahlaamaankin. Teinit ja teinin tasolla henkisesti olevat voivat rauhassa valita kenkänsä sen älyttömimmän muotisuuntauksen mukaan.

Vierailija
24/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He kulkivat nuorena nilkat paljaina ja se kostautuu nyt vanhana nivelvaivoina. Nyt on sitten pakko kulkea toppakengissä kun kolottaa.

Vierailija
25/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla ihmisilläon järki päässä!Enempi mua ihmetyttää nää teinit tai teiniäleikkivät jotka kulkee nilkat paljaana kylmässä säässä!

Vierailija
26/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne ovat vanhoja eivätkä kykene enää nauhoja solmimaan lainkaan tai kärsimättä.

Vierailija
27/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotetaan kun ap on mummo.

Vierailija
28/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhymä kysymys kirjoitti:

Kun ne ovat vanhoja eivätkä kykene enää nauhoja solmimaan lainkaan tai kärsimättä.

Minulla on nauhalliset talvisaappaat. Vähemmän kärsimystä niiden solmiminen aiheuttaa kuin lenkkarien nauhojen solmiminen kesällä kun ei tarvitse kumartua niin alas. Mutta en olekaan vielä mummo. N56

Vierailija
29/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden mielestä "naisen elämään" kuuluu se kärsimys jota on saappaiden laittaminen ja poistaminen ähkimällä ja puuhkimalla töissä ja kotona ja melkein joka paikassa.

Minkä malliset kengät tuollaista kärsimystä aiheuttaa? Minulla ei ole koskaan ollut sellaisia.

Kaikilla mummoilla ei ole isoa mahaa vaikeuttamassa pukeutumista. Toki vartalo muokkautuu mahakkaammaksi iän myötä mutta kaikki mummot eivät ole lihavia.

Vierailija
30/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisinä savolaisina eivät ymmärrä kauneuden tai tyylikkyyden päälle.

Mitä edustaa tennarit ja paljaat nilkat koko talven. 😁

Vierailija
31/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitäänkö syitä miksi jotkut kulkee kesätennareissa?

Vierailija
32/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolla ei ole muita kenkiä, eli on pakko.

Vierailija
33/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa meistä on lämminverisiä, mutta minä olen aina ollut palelija. Myös kysyjän ja herjauskommentteja kirjoittaneiden iässä.

Pitkien syöpähoitojen jälkeen palelen aiempaa enemmän, joten käytän talvikenkiä Helsingissä.

Paljasnilkkatennarit eivät ole minun tapani pukeutua.

Vierailija
34/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitäänkö syitä miksi jotkut kulkee kesätennareissa?

Teini-ikä=tyhmyys

Vierailija
35/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden mielestä "naisen elämään" kuuluu se kärsimys jota on saappaiden laittaminen ja poistaminen ähkimällä ja puuhkimalla töissä ja kotona ja melkein joka paikassa.

Minkä malliset kengät tuollaista kärsimystä aiheuttaa? Minulla ei ole koskaan ollut sellaisia.

Korkokengät.

Vierailija
36/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisin keskustelu aikoihin.

Vierailija
37/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden reumaattisen, turvonneet jalat on huoneenlämmössäkin tunnottomia.

Kylmä pahentaa nivelrikkokipuja ja sen vuoksi on järkevää pukeutua lämpimästi. Talvisaappaisiin mahtuu yleensä paremmin villasukatkin kuin kävelykenkiin. 

Myös kuuma pahentaa. Siksi käyn saunassa todella harvoin kun sen jälkeen särkee pitkään.

Vierailija
38/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ei olekaan talvi- vaan syyssaappaat? Niillä on vissi ero :)

Vierailija
39/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-90 luvulla kun olin nuori, nahkaiset talvikengät oli tosi ohutpohjaisia. Oli tosi kovia pakkasia, monta kuukautta -5--30° pakkasta. Muistan aina kun jonotin taksia yöllä ja se kylmyys tuli maasta. Luulin että kuolen siihen kylmään.

Niinpä, kun muutama vuosi sitten vedin kuomat jalkaan, päätin etten anna itseni palella enää milloinkaan. On sentään tyylikkään yksivärisen mustat.

Laitan ne syksyllä enkä ota pois ennenkuin keväällä.

Vierailija
40/120 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja yksinkertaisesti palelee. Kesälläkin tarvitaan poplari ja paksut sukat jalkaan.  Toinen on sitten se, että kun on märät kelit, on järkevää pitää jalat kuivina.