Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi olla niin mustasukkainen nainen että änkeää "miesteniltaan"??

Vierailija
21.10.2017 |

Päätin yllättää oman mieheni ja laitoin mökin valmiiksi, hain ruokaa ja vein konjakkia yms.
Ja pyysin miehen kavereita että jos pääsevät niin saavat tulla mökillemmeviettämään rentouttavan viikonlopun mieheni kanssa..

Miehelläni on siis syntymäpäivä ja ajattelin että tykkää varmaan viettää aikaa ystävien kanssa kun me lähdemme lapsien kanssa vanhempieni luokse syyslomaksi.

Eilen huomasin että miehen ystävän vaimo oli laittanut pari kuvaa sieltä ja mies soitti ja kertoi että X ei olisi päässyt muuten jos vaimo ei tule mukaan.. Mitä helv?????

Kutsussa nimenomaan sanoin että kyse on miestenillasta, niin miten joku voi ottaa vaimonsa mukaan ja miksi vaino edes änkee sinne ja laittaa vielä kuvia faceen?!?

Mieskin sanoi että ei täällä ihan samanlainen tunnelma ole kun tuo yksi on täällä mutta onneksi lähtevät tänään..

Mitä mieltä?

Kommentit (274)

Vierailija
101/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantiinko sitä joukolla?

Vierailija
102/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äts, joko kaikki nolot eukot kaikkosivat laittelemaan perheen päälle pikku välipalaa?

Ikävää, tää oli niin hauska ketju.

Mitä siä poikien illassa tehdään?

Tyttöjen illassa meillä isäntä järkkäs kaijakoota, kynsilakkaa, skumppaa ja dildoesittelyn. On se semmonen velikulta..

.. Nii ja tietty laittoi pikku iltapalaa ja laittoi pedin kaikille valmiiksi.

Ihanat pyjamabileet tytöille!!!! Iiiih!!!!

Ja mikähän on tämäntyylisen kommentoinnin antava arvo? Todellakin olisi järkevämpää mennä tekemään esimerkiksi ruokaa miehelle, perheelle, kaverille, äidille tai jollekin muulle läheiselle jolle haluaisi tehdä jotain hyvää, kuin jäädä läämäilemään näin keskinkertaisten kommenttien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehellä oli SYNTTÄRIT! Jotka ap ilmeisesti yllärinä järjesti ja kyllä varmasti silloin sinne myös tarjoilut teki. Ja jos ap:n miehen kaverit nyt sattuvat olemaan miehiä niin miks sinne pitäis joku nainen kutsua?

Mutta joo, omassa lähipiirissä kans tällainen nainen. Ei ole mustasukkainen mutta rakastaa miesten huomiota ja tilanteita jossa saa olla ainoana naisena miesporukassa. Notkuu miehensä työpaikalla jossa on pelkkiä miehiä töissä ja järjestää tälle työporukalle bileitä joihin itse tietenki menee mukaan.

Vierailija
104/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viis nyt tarjoiluista ja iltapaloista, mutta onko miesten-/naistenillat tosiaan joku harvinaisuus?

Minä haluan välillä nähdä parhaita naispuolisia ystäviäni ilman puolisoita. Puhutaan parisuhteista, töistä, elämästä, juodaan viiniä, nauretaan ja herkutellaan. Uskon, että myös mies haluaa nähdä omia miespuolisia ystäviään, niin saavat puhua sellaisista asioista, jotka kiinnostavat heitä. Eikä tämä nyt välttämättä ole kiinni sukupuolesta. Parhaiden kavereiden kanssa nyt vaan on vähän erilaiset jutut kuin tällaisten kaveripariskuntien, joista ei välttämättä tunne kun toisen osapuolen hyvin, ja hänetkin ehkä vaan miehen kautta.

Minusta on myös ihan tervettä, että pari viettää vapaa-aikaansa myös toisten ihmisten kanssa, ilman toista. Ei ole kumma jos avioeron sattuessa ihmiset masentuu, kun mitään ei ole voinut avioliiton aikana tehdä ilman puolisoa.

Totta kai jokainen haluaa tavata ystäviään, mutta missä päin Suomea naisilla on vain naispuolisia ystäviä ja miehillä vain miespuolisia?

Minun ystäväni ovat kaikki naisia. Tai siis ainakin sellaiset tyypit, joiden kanssa vietän vapaa-ajalla aikaa. Avomiehen kautta tunnen toki hänen miespuolisia ystäviään, mutta en väitä heidän kanssaan aikaa ilman miestäni. Eikä tässä minusta ole mitään erikoista.

Onko sattumaa, että olet ystävystynyt vain naisten kanssa, vai onko kyse esim. jonkin yhteisön normista?

Nuorempana olin piinaavan ujo, ja poikien lähestyminen oli kamalinta ja kauheinta mitä tiesin. Sen jälkeen lähdin opiskelemaan naisvaltaista alaa ja työyhteisöt ovat olleet samoin luonnollisesti naisvaltaista. Osin siis kyse on omasta valinnasta, osin sattumasta.

Vierailija
105/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juu nostalgiseksi tarkoitetuissa polttareissa kesällä. Vanha tyttöporukka kasassa. Siellä sitten oli se perinteinen kaijakoo supernaiset meininki ja saunat ja kasvohoidot. Onneksi olin autolla ja samoin sanoi muutkin, pääsi karkuun. Pahimmin alkoholisoituneet jaksoivat jäädä tuumimaan poikaräppäreiden seksuaalisia ominaisuuksia ja lähtivät vielä kaljottelemaan ja " pitämään" hauskaa, muut eivät oikein kehdanneet edes kertoa yrittäneensä olla mukana ja pyysivätkin poistamaan kuviaan facepäivityksistä.

Kokoonnutaan kyllä mielellään jonain juhlapäivänä ihan perheiden kanssa syömään ja nauramaan. Ikää porukalla 20-50 ja lapsetkin mukana.

Vierailija
106/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viis nyt tarjoiluista ja iltapaloista, mutta onko miesten-/naistenillat tosiaan joku harvinaisuus?

Minä haluan välillä nähdä parhaita naispuolisia ystäviäni ilman puolisoita. Puhutaan parisuhteista, töistä, elämästä, juodaan viiniä, nauretaan ja herkutellaan. Uskon, että myös mies haluaa nähdä omia miespuolisia ystäviään, niin saavat puhua sellaisista asioista, jotka kiinnostavat heitä. Eikä tämä nyt välttämättä ole kiinni sukupuolesta. Parhaiden kavereiden kanssa nyt vaan on vähän erilaiset jutut kuin tällaisten kaveripariskuntien, joista ei välttämättä tunne kun toisen osapuolen hyvin, ja hänetkin ehkä vaan miehen kautta.

Minusta on myös ihan tervettä, että pari viettää vapaa-aikaansa myös toisten ihmisten kanssa, ilman toista. Ei ole kumma jos avioeron sattuessa ihmiset masentuu, kun mitään ei ole voinut avioliiton aikana tehdä ilman puolisoa.

Totta kai jokainen haluaa tavata ystäviään, mutta missä päin Suomea naisilla on vain naispuolisia ystäviä ja miehillä vain miespuolisia?

Niin no en kai minä niin sanonnutkaan. Siksi kirjoitin (vähän epäselvästi, myönnettäköön), että "eikä tämä nyt välttämättä ole kiinni sukupuolesta" tarkoittaen, että haluan nähdä parhaita ystäviäni ilman puolisoita. Omat parhaat ystäväni nyt vaan sattuvat olemaan naisia. 

Vierailija
107/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yht hullu järjestää miehelle miesteniltaa

Miksi?? Se, joka noin ajattelee ei ihan terveeltä vaikuta minusta.

Vierailija
108/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kuulostaa vaan todella lapselliselta jo järjestää jotain miesteniltoja. En mä tiennyt että tuollaisia pöljäkkeitä edes on..

Sitten yks laittelee vielä jotain " äijille sapuskaa"- juttuja.

Ei voi kuin ihmetellä ja naureskella.

Sua ei varmaan kovin usein kutsuta mihinkään?

No en onneksi tunne ketään joka järkkää poikien iltoja tai tyttöjen iltoja.

Meillä käydään työkaveriporukalla jossain tai ihan yhteisissä iltamenoissa.

En kyllä ihan heti pystyisi ilman jäätävää angstia osallistumaan mihinkään tyttöjen juttuun, toki niitä on ala- aste ikäisellä tyttärelläni..

En kyllä muista mitään tuollaisia juttuja elämäni varrelta.. Polttareita on ollut ja nekin oli helvetin kaameaa esittämistä.

Mies kutsuttiin kerran naapurin miesluolan avajaisiin, mutta taidettiin nekin muuttaa tupareiksi johon mentiin yhdessä..:D

Aa, ymmärrän, sinua ei ole kutsuttu mihinkään tai sinulla ei vain ole paljon ystäviä, etenkään sieltä lapsuudesta saakka, jolloin ne tyttöjen ja poikien illat tulee ihan tarpeeseen jo senkin vuoksi, että kavereiden kumppanit tuntevat helposti olonsa ulkopuoliseksi jengin muistellessa vanhoja. Tämähän ei tietty poissulje sitä, että porukka viettää aikaa myös keskenään siten, että kaikki ovat mukana. Jännä mikä kohkaaminen yhdestä miesten/naisten illasta vuodessa, saadaan aikaiseksi täällä. Vuodessa on aika monta muutakin iltaa kuulkaas järjestää sitten niitä "kaikkien iltoja", jos se nyt on joltain pois, että osa porukasta (yleensä lapsuudesta asti ystäviä olleet) haluvat joskus viettää aikaa sillä omalla jengillään.

Ei, ei meillä ( päin) kyllä kukaan harrasta tuollaista lapsellisuutta. Meillä on sama porukka ollut kasassa 20 vuotta ja tällä hetkellä nähdään kahvin merkeissä lapsien kera. Nuo tyttöjen ja poikien illat jäi nuoruuteen. Jonkun naisystävän kanssa käydään syömässä ja työporukalla on reissuja.

Mutta oikeasti, jos rupeaisin " pojille" järjestämään iltaohjelmaa iltapaloineen ja kutsuisin miehelle kavereita kylään niin kyllä saisin hullun paperit...

No mutta onneksi sinun ei tarvitse järjestää. Aloituskaan ei koskenut sitä, että järkkäätkö SINÄ illanvieton puolisolle ja hänen kavereilleen. Valtakunnassa siis kaikki hyvin :)

Vierailija
109/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta ikinä ei voi varmaksi tietää minkälaista luottamuspulaa esimerkiksi on taustalla. Jos toinen on vaikka pettänyt ja nyt yritetään uudestaan, siinä tapauksessa voi tulla tällaisia ylilyöntejä, että halutaan olla yhdessä 24/7. Eihän se tietysti tervettä ole, mutta en välttämättä lähtisi heti tuomitsemaan.

Vierailija
110/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa!

Meidän Kallella on synttärit 22.11 ja täyttää 33 vuotta! Tarjolla pikku iltapalaa, saunomista ja kylpytynnyri. Varaa oma pyyhe mukaan.

Ilmoitathan allergioistasi vaimolleni numeroon ***.

Juhlat kestävät 20- 22. Pyydämme ettei vaimoja oteta mukaan.:)

T. Kallen äit... Eikun vaimo Jaana.

Ps. Varaathan mukaan kaljapullon jos innostumme kaljoittelemaan.

( alla Kallen itse töhertämä nimmari ja ehkä joku itse piirretty kuva)

Vierailija
111/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko sekin nyt saakeli kielletty, että omat ystävät on "vain" naispuolisia :D Omassa kaveripiirissäni on naisia ja miehiä, mutta läheisimmät ystäväni ovat kyllä kaikki naisia. Jos nyt mietin miespuolisten kavereiden tai mieheni lähimpiä ystäviä niin ovat taas sitten kyllä miehiä. Kaikki eivät tietenkään ole kuten minä ja kaveripiirini, mutta kyllä sun asenne on aika suppea vaikka kovin koitat olla moderni ja ajankohtainen kommenttisi kanssa. 

Vierailija
112/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juu nostalgiseksi tarkoitetuissa polttareissa kesällä. Vanha tyttöporukka kasassa. Siellä sitten oli se perinteinen kaijakoo supernaiset meininki ja saunat ja kasvohoidot. Onneksi olin autolla ja samoin sanoi muutkin, pääsi karkuun. Pahimmin alkoholisoituneet jaksoivat jäädä tuumimaan poikaräppäreiden seksuaalisia ominaisuuksia ja lähtivät vielä kaljottelemaan ja " pitämään" hauskaa, muut eivät oikein kehdanneet edes kertoa yrittäneensä olla mukana ja pyysivätkin poistamaan kuviaan facepäivityksistä.

Kokoonnutaan kyllä mielellään jonain juhlapäivänä ihan perheiden kanssa syömään ja nauramaan. Ikää porukalla 20-50 ja lapsetkin mukana.

Oliko tää vanha tyttöporukka raavittu kasaan vain tätä varten, vai vietättekö muutenkin aikaa yhdessä? Siinä on nimittäin vissi ero. Omat lähimmät ystävät ovat ala-asteelta ja mukana edelleen. Ollaan kaikki samanhenkisiä ja vuodenkin väli näkemisessä ei merkkaa mitään, kun juttu jatkuu kuin olisi eilen nähty. Luontevaa ja mukavaa. En itsekään ymmärtäisi jos nyt joku esim. 15v sitten viimeksi kasassa ollut urheilujoukkueemme laitettaisiin viettämään iltaa "tyttöjen illan merkeissä". Väkisinkin siinä olisi vähän teennäisyyttä ja epämukavuutta olossa itse kullakin, jos ei olla pidetty yhteyksiä vuosikymmeneen ja vähän päälle. 

Vierailija
113/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta ikinä ei voi varmaksi tietää minkälaista luottamuspulaa esimerkiksi on taustalla. Jos toinen on vaikka pettänyt ja nyt yritetään uudestaan, siinä tapauksessa voi tulla tällaisia ylilyöntejä, että halutaan olla yhdessä 24/7. Eihän se tietysti tervettä ole, mutta en välttämättä lähtisi heti tuomitsemaan.

Niin, että ne miehet alkaisi siellä homostelemaan?

Vierailija
114/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista... Vai tarvitsee olla oikein alkoholisoitunut, että osaa pitää hauskaa vanhojen kavereiden kanssa? Oletteko te autolla tulleet sitten jotenkin parempia ja hienostuneita ihmisiä?

Vierailija
115/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne:

AP järjestää miehelle synttärikutsut tämän miehistä koostuvan kaveriporukan kanssa, jotka itse haluavat että ollaan vain sillä omalla kaveriporukalla ihan ymmärrettävästä syystä. Kaveriporukka nyt sattuu olemaan miespuoleista, joten on oikeutettua puhua "miesten illasta". Yksi miehistä tuo mukaan änkevän vaimonsa mukanaan, koska muut eivät kehtaa kieltäytyä. Miehillä on vaivaantunut olo koko illan ajan vaimon läsnäolon vuoksi, koska ei voi puhua miesporukan sisäpiirijuttuja menneisyydestä tai olla ilkosillaan vapautuneesti. Mukaan tullut vaimo pistää facebookkiin päivityksen josta saa ymmärtää että on itse emännöinyt miesporukalle ruoat, vaikka AP teki näin synttärilahjana miehelleen.

AV-äitylit reagoivat:

Siis hyi vittu jotain junttien miesteniltoja??? Kuka järjestää jotain kaverisynttäreitä miehilleen??? MEILLÄ ainakin ollaan ihan sukupuolirajojen yli istumassa iltaa!!!! Oikein iltapalaa laittoi miehelle????? LOL!!!!!!!!!!!!! :D 

Pääsikö tuo mukaan tunkenut takertuva vaimo tänne riehumaan vai onko mammoilla oikeasti luetunymmärtämisessä vikaa? 

Vierailija
116/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaiset ihmiset. Aina löytyy syy kontrolloida.

Vierailija
117/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveripiirin miehet jos menee mökille ja naisia(osa edes) tulee mukaan, miehet käyttäytyy kuin olisit miesporukalla, ja miksi käyttäytyivät eri tavalla??..., Saunovat/uivat alasti, juomat ja syövät paljon, puhuvat paskaa maan ja taivaan välillä. Jos vaimo/tyttöystävä loukkaantuu tästä käytöksestä, ehkä on väärä vaimo/tyttöystävä.

Se on naisten oma vika jos ei kestä ja muutenkin naisten viihtyvyys ns.omalla vastuulla.

Vierailija
118/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä ole vain se nainen, joka ei voi olla ilman miestä... Yleensä tuollaisissa pareissa molemmat haluaa sitä yhdessä nyhjöttämistä, mutta eihän mies sitä myönnä. En tunne ketään miestä, joka ei osaisi mennä kavereiden kanssa viettämään iltaa ilman naistaan, jos niin haluaa. Ja jos mies antaa naisen sanella noin, niin ei siinä suhteessa kumpikaan ole terve. Mitenkään ketään puolustelematta. Lisäksi jos nainen käyttäytyy aina noin, niin jollain tavalla miehen täytyy nauttia siitä.

Vierailija
119/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajaa vain nyt harmittaa ettei ole itse se joka sai olla noiden kaikkien miesten huomion kohteena ;) Ja kaikkia tätä postausta alapeukuttavia myös ;)

Voin lohduttaa sua. Tuosta naisesta vain TUNTUI että hän on siellä nyt ainoana naisena huomioitavana. Tosiasiassa miehet eivät piittaa asiasta ollenkaan. Ainoa joka siellä joutuu itseään tarkkailemaan on sen naisen mies :D

Onhan se toki ikävää että kaveri-ilta laitetaan koskemaan vain yhtä sukupuolta. Mulla tuo ei onnistuisi, koska naisten illassa olisi lisäkseni 1 nainen. Jos porukan haluaa, on pakko laskea miespuoliset kaverit mukaan, koska niitä on enemmän. Ja koska en halua miespuolisille kavereilleni mitään häikkää kotipuoleen, kutsu koskee ilman muuta myös puolisoa kotona. Näin ollen meillä ei ole olemassa mitään naisten jamiesten iltoja :D

Mieheni tosin saattaa pitää miesteniltoja meillä, silloin kyse on kaveriporukasta joita minä en oikein tunne, enkä jaksa tutustuakkaan. Toisaalta saatan silloin olla kotonakin, jos ei kiinnosta lähteä jaloista pois. Mies kun käy kaverillaan saunassa, enkä halua jaksa viitsi ei ole pyydetty mukaan en tunne koko tyyppiä, niin ei kiinnosta vittujakaan vaikka siellä olisi vaimo kotona :D  Miehellä kun ei ole naiskavereita, toisin kuin minulla on mieskavereita.

Normaaliälyinen ihminen ei kaipaa aviomiehensä kavereiden huomiota, ilmeisesti sulle kovin tärkeää;)

Tuli sama mieleen, ettei mun päähän ole ikinä pälkähtänyt, että mun pitäisi saada huomiota (!!) mieheni kavereilta. Kyllä silloin olisi asiat aika huonossa jamassa, että lähtisin vaikka terapiaan rakentamaan itsetuntoani....!

Vierailija
120/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajaa vain nyt harmittaa ettei ole itse se joka sai olla noiden kaikkien miesten huomion kohteena ;) Ja kaikkia tätä postausta alapeukuttavia myös ;)

Voin lohduttaa sua. Tuosta naisesta vain TUNTUI että hän on siellä nyt ainoana naisena huomioitavana. Tosiasiassa miehet eivät piittaa asiasta ollenkaan. Ainoa joka siellä joutuu itseään tarkkailemaan on sen naisen mies :D

Onhan se toki ikävää että kaveri-ilta laitetaan koskemaan vain yhtä sukupuolta. Mulla tuo ei onnistuisi, koska naisten illassa olisi lisäkseni 1 nainen. Jos porukan haluaa, on pakko laskea miespuoliset kaverit mukaan, koska niitä on enemmän. Ja koska en halua miespuolisille kavereilleni mitään häikkää kotipuoleen, kutsu koskee ilman muuta myös puolisoa kotona. Näin ollen meillä ei ole olemassa mitään naisten jamiesten iltoja :D

Mieheni tosin saattaa pitää miesteniltoja meillä, silloin kyse on kaveriporukasta joita minä en oikein tunne, enkä jaksa tutustuakkaan. Toisaalta saatan silloin olla kotonakin, jos ei kiinnosta lähteä jaloista pois. Mies kun käy kaverillaan saunassa, enkä halua jaksa viitsi ei ole pyydetty mukaan en tunne koko tyyppiä, niin ei kiinnosta vittujakaan vaikka siellä olisi vaimo kotona :D  Miehellä kun ei ole naiskavereita, toisin kuin minulla on mieskavereita.

Normaaliälyinen ihminen ei kaipaa aviomiehensä kavereiden huomiota, ilmeisesti sulle kovin tärkeää;)

Tuli sama mieleen, ettei mun päähän ole ikinä pälkähtänyt, että mun pitäisi saada huomiota (!!) mieheni kavereilta. Kyllä silloin olisi asiat aika huonossa jamassa, että lähtisin vaikka terapiaan rakentamaan itsetuntoani....!

Nyt täytyy myöntää että en ihan ymmärtänyt? Aloittajaa kismittää se että yksi nainen oli saamassa tuon illan aikana kaiken miesten huomion, eikä hän, lisäksi sanottiin että huoli pois, ei niitä miehiä kiinnosta mitenkään antaa sitä huomiota sille naiselle, vaikka se sitä siellä aloittajan ketutukseksi olisikin siellä ollut vaatimassa, niin mitenkä tuosta päästään siihen että tuon lainatun postauksen kirjoittaja kaipaa miesten kavereiden huomiota? Hänellähän itsellään on kavereina sekä miehiä että naisia, ja jos hän mielii juhlia kaveriporukassa, eikä vain yhden ihmisen kanssa, niin täytyy mukaan laskea ne muutkin kaverit, eli miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme