Miten joku voi olla niin mustasukkainen nainen että änkeää "miesteniltaan"??
Päätin yllättää oman mieheni ja laitoin mökin valmiiksi, hain ruokaa ja vein konjakkia yms.
Ja pyysin miehen kavereita että jos pääsevät niin saavat tulla mökillemmeviettämään rentouttavan viikonlopun mieheni kanssa..
Miehelläni on siis syntymäpäivä ja ajattelin että tykkää varmaan viettää aikaa ystävien kanssa kun me lähdemme lapsien kanssa vanhempieni luokse syyslomaksi.
Eilen huomasin että miehen ystävän vaimo oli laittanut pari kuvaa sieltä ja mies soitti ja kertoi että X ei olisi päässyt muuten jos vaimo ei tule mukaan.. Mitä helv?????
Kutsussa nimenomaan sanoin että kyse on miestenillasta, niin miten joku voi ottaa vaimonsa mukaan ja miksi vaino edes änkee sinne ja laittaa vielä kuvia faceen?!?
Mieskin sanoi että ei täällä ihan samanlainen tunnelma ole kun tuo yksi on täällä mutta onneksi lähtevät tänään..
Mitä mieltä?
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Ai tää on joku " kuka on hyvä emäntä ja järkkää pojille iltapalaa"- juttu..
Äts, mä en tajunnut! Mun ei oo ikinä vielä tarvinnut tuollaista h* oraamista harrastaa.
Noloa!
Kuinka monta kommenttia meinasit kirjoittaa tähän:)
No, yks tuttu raahasi polttareihin jälkikasvun mukaan. Kun lapsille tuli paha mieli, kun äiti pääsi juhliin. Äiti tiesi tilaisuuteen tulee strippari. Ekan kerran jälkeen kun pyysi musiikkia pienemmälle ja onko pakko juoda klo 15, tajuttiin heittää akka ulos.
Yritti jälkikäteen pyytää osuuttaan pois. Kaaso sanoi muuten hyvä, mutta teitä oli 3, pitäisi pyytää triplaa K-Supermarket.
Ihmiset ovat ihmisiä. Jotkut tyhmempiä kuin toiset.
Ai kauhee! Joku toinen ämmä meinaa viedä kunnian kun emäntä on järkännyt pojille vähä iltapalaa. Siis siinähän menee kaikki jo ihan sekaisin et kuka nyt on se paras emäntä joka isännille ja äijille laittaa kivat bailut!
Oliks siä ilmapalloja ja tissikuvia kans?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kuulostaa vaan todella lapselliselta jo järjestää jotain miesteniltoja. En mä tiennyt että tuollaisia pöljäkkeitä edes on..
Sitten yks laittelee vielä jotain " äijille sapuskaa"- juttuja.
Ei voi kuin ihmetellä ja naureskella.Sua ei varmaan kovin usein kutsuta mihinkään?
No en onneksi tunne ketään joka järkkää poikien iltoja tai tyttöjen iltoja.
Meillä käydään työkaveriporukalla jossain tai ihan yhteisissä iltamenoissa.
En kyllä ihan heti pystyisi ilman jäätävää angstia osallistumaan mihinkään tyttöjen juttuun, toki niitä on ala- aste ikäisellä tyttärelläni..
En kyllä muista mitään tuollaisia juttuja elämäni varrelta.. Polttareita on ollut ja nekin oli helvetin kaameaa esittämistä.
Mies kutsuttiin kerran naapurin miesluolan avajaisiin, mutta taidettiin nekin muuttaa tupareiksi johon mentiin yhdessä..:DJaa. Musta on outoa että saisin angstikohtauksen esim. vanhojen ystävieni näkemisestä. Meillä on miehen kanssa enimmäkseen yhteinen ystäväpiiri, mutta todellakin näen omia ystäviäni ilman miestä, ja hän myös esim. opiskelu- tai työkavereitaan ilman minua. Tyttöjen ilta ei tarkoita mitään ompeluseuraa, viimeksi vedettiin lärvit kahden vanhan ystäväni kanssa.
Ja mies järkkää teille essu päällä illanistujaisia ja laittaa faceen päivityksiä jotta olisi paras isäntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tää on joku " kuka on hyvä emäntä ja järkkää pojille iltapalaa"- juttu..
Äts, mä en tajunnut! Mun ei oo ikinä vielä tarvinnut tuollaista h* oraamista harrastaa.
Noloa!Kuinka monta kommenttia meinasit kirjoittaa tähän:)
Me ny äkkiä järkkään pojille vähä iltapaa et oot oikein kiva emäntä. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut mukana monessa äijäillassa ja -reissussa milloin milläkin teemalla. Ei sinne hameväki ole koskaan mukaan vinkunut. Joskus ovat mukaan eväitä pakanneet. Hyvä niin.
Hyvä hyvä!! Äijämeininkiä!!!!
Kun raavaat miehet rupee paneen, siinä on naisetkin tiellä. Tajuavat vaan oman paikkansa ja laittaa vähän iltapalaa niin meininki on oikea!!
T. Uros mies luolasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan sitten varmaan outoja kun ei kumpikaan kaivata mitään erillisiä miesten tai naisten iltoja. Tosin eipä sellaisia ole meidän tuttavapiirissä juurikaan enää järjestetty, ikää alkaa jo olla sen verran että tuollainen tuntuu vähän lapselliselta. Illanviettoihin ovat tervetulleita kaikki sukupuoleen katsomatta. Meistä on tullut muutenkin iän myötä enemmän kotona viihtyviä, vietetään viikonloput yleensä joko kahdestaan tai jomman kumman sukulaisten kanssa. T: viestin 34 kirjoittaja
Sama! Meillä mies kuolisi nauruun jos hänelle järkkäisin jonkun poikien illan..
Mua käy sääliksi sun mies.
Mun mies lampsisi ovesta ulos jos tuollaista yrittäisin. Ehkä tilaisi ajan mtpolille jos laittaisin päivityksiä " äijille iltapalaa".
Siis te laittelette vielä pöperöt niille???
* huutonauru*Sä vaikutat sellaiselta raavaalta rekkalesbolta. Ukkosi on oikea onnenmyyrä.
En ole tuo jolle vastasit, mutta miten se on joillekin niin vaikea paikka hyväksyä että maailmassa on erilaisia ihmisiä? Ei kaikki miehet edes halua hentoja tyttömäisiä prinsessoja.
Kaikkein suurin kauhistus konservatiivimiehille tuntuu olevan juuri nämä väärällä tavalla ajattelevat ja vääriä asioita haluavat miehet. Vahvoja naisia haukutaan, mutta heistä tykkäävien miesten koko olemassaolo kielletään kun se tuntuu liian kovalta uhalta omalle maailmankuvalle.
Äts, joko kaikki nolot eukot kaikkosivat laittelemaan perheen päälle pikku välipalaa?
Ikävää, tää oli niin hauska ketju.
Mitä siä poikien illassa tehdään?
Tyttöjen illassa meillä isäntä järkkäs kaijakoota, kynsilakkaa, skumppaa ja dildoesittelyn. On se semmonen velikulta..
Vierailija kirjoitti:
Äts, joko kaikki nolot eukot kaikkosivat laittelemaan perheen päälle pikku välipalaa?
Ikävää, tää oli niin hauska ketju.
Mitä siä poikien illassa tehdään?
Tyttöjen illassa meillä isäntä järkkäs kaijakoota, kynsilakkaa, skumppaa ja dildoesittelyn. On se semmonen velikulta..
.. Nii ja tietty laittoi pikku iltapalaa ja laittoi pedin kaikille valmiiksi.
Ihanat pyjamabileet tytöille!!!! Iiiih!!!!
Viis nyt tarjoiluista ja iltapaloista, mutta onko miesten-/naistenillat tosiaan joku harvinaisuus?
Minä haluan välillä nähdä parhaita naispuolisia ystäviäni ilman puolisoita. Puhutaan parisuhteista, töistä, elämästä, juodaan viiniä, nauretaan ja herkutellaan. Uskon, että myös mies haluaa nähdä omia miespuolisia ystäviään, niin saavat puhua sellaisista asioista, jotka kiinnostavat heitä. Eikä tämä nyt välttämättä ole kiinni sukupuolesta. Parhaiden kavereiden kanssa nyt vaan on vähän erilaiset jutut kuin tällaisten kaveripariskuntien, joista ei välttämättä tunne kun toisen osapuolen hyvin, ja hänetkin ehkä vaan miehen kautta.
Minusta on myös ihan tervettä, että pari viettää vapaa-aikaansa myös toisten ihmisten kanssa, ilman toista. Ei ole kumma jos avioeron sattuessa ihmiset masentuu, kun mitään ei ole voinut avioliiton aikana tehdä ilman puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Viis nyt tarjoiluista ja iltapaloista, mutta onko miesten-/naistenillat tosiaan joku harvinaisuus?
Minä haluan välillä nähdä parhaita naispuolisia ystäviäni ilman puolisoita. Puhutaan parisuhteista, töistä, elämästä, juodaan viiniä, nauretaan ja herkutellaan. Uskon, että myös mies haluaa nähdä omia miespuolisia ystäviään, niin saavat puhua sellaisista asioista, jotka kiinnostavat heitä. Eikä tämä nyt välttämättä ole kiinni sukupuolesta. Parhaiden kavereiden kanssa nyt vaan on vähän erilaiset jutut kuin tällaisten kaveripariskuntien, joista ei välttämättä tunne kun toisen osapuolen hyvin, ja hänetkin ehkä vaan miehen kautta.
Minusta on myös ihan tervettä, että pari viettää vapaa-aikaansa myös toisten ihmisten kanssa, ilman toista. Ei ole kumma jos avioeron sattuessa ihmiset masentuu, kun mitään ei ole voinut avioliiton aikana tehdä ilman puolisoa.
Totta kai jokainen haluaa tavata ystäviään, mutta missä päin Suomea naisilla on vain naispuolisia ystäviä ja miehillä vain miespuolisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai jokainen haluaa tavata ystäviään, mutta missä päin Suomea naisilla on vain naispuolisia ystäviä ja miehillä vain miespuolisia?
Minun ystäväni ovat kaikki naisia. Tai siis ainakin sellaiset tyypit, joiden kanssa vietän vapaa-ajalla aikaa. Avomiehen kautta tunnen toki hänen miespuolisia ystäviään, mutta en väitä heidän kanssaan aikaa ilman miestäni. Eikä tässä minusta ole mitään erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ystäväni ovat kaikki naisia. Tai siis ainakin sellaiset tyypit, joiden kanssa vietän vapaa-ajalla aikaa. Avomiehen kautta tunnen toki hänen miespuolisia ystäviään, mutta en väitä heidän kanssaan aikaa ilman miestäni. Eikä tässä minusta ole mitään erikoista.
Siis vietä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kuulostaa vaan todella lapselliselta jo järjestää jotain miesteniltoja. En mä tiennyt että tuollaisia pöljäkkeitä edes on..
Ei voi kuin ihmetellä ja naureskella.Sua ei varmaan kovin usein kutsuta mihinkään?
En kyllä ihan heti pystyisi ilman jäätävää angstia osallistumaan mihinkään tyttöjen juttuun, toki niitä on ala- aste ikäisellä tyttärelläni..
En kyllä muista mitään tuollaisia juttuja elämäni varrelta.. Polttareita on ollut ja nekin oli helvetin kaameaa esittämistä.
Mies kutsuttiin kerran naapurin miesluolan avajaisiin, mutta taidettiin nekin muuttaa tupareiksi johon mentiin yhdessä..:DJaa. Musta on outoa että saisin angstikohtauksen esim. vanhojen ystävieni näkemisestä. Meillä on miehen kanssa enimmäkseen yhteinen ystäväpiiri, mutta todellakin näen omia ystäviäni ilman miestä, ja hän myös esim. opiskelu- tai työkavereitaan ilman minua. Tyttöjen ilta ei tarkoita mitään ompeluseuraa, viimeksi vedettiin lärvit kahden vanhan ystäväni kanssa.
Ja mies järkkää teille essu päällä illanistujaisia ja laittaa faceen päivityksiä jotta olisi paras isäntä?
Väitinkös jotain tämmöistä? Silloin kun meille tulee vieraita, niin ruuat laitetaan yhdessä. Essu päällä ei hyöri kumpikaan. Sä olet outo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kutsuttiin kerran naapurin miesluolan avajaisiin, mutta taidettiin nekin muuttaa tupareiksi johon mentiin yhdessä..:D
Aa, ymmärrän, sinua ei ole kutsuttu mihinkään tai sinulla ei vain ole paljon ystäviä, etenkään sieltä lapsuudesta saakka, jolloin ne tyttöjen ja poikien illat tulee ihan tarpeeseen jo senkin vuoksi, että kavereiden kumppanit tuntevat helposti olonsa ulkopuoliseksi jengin muistellessa vanhoja. Tämähän ei tietty poissulje sitä, että porukka viettää aikaa myös keskenään siten, että kaikki ovat mukana. Jännä mikä kohkaaminen yhdestä miesten/naisten illasta vuodessa, saadaan aikaiseksi täällä. Vuodessa on aika monta muutakin iltaa kuulkaas järjestää sitten niitä "kaikkien iltoja", jos se nyt on joltain pois, että osa porukasta (yleensä lapsuudesta asti ystäviä olleet) haluvat joskus viettää aikaa sillä omalla jengillään.
Me järkätään lapsille kaverisynttäreitä ja jouluksi laitetaan miehen kanssa ruokaa suvulle. Joskus on joku tykyilta tai pikkujoulut, mutta että vaimo kutsuu miehen kavereita kylään miehelle? Kyllä mua pidettäisiin todella tärähtäneenä.
Joo ja käyn jonkun tuttavan kanssa joskus syömässä tai kahvilla ja jutellaan mutta että vaimo järkkäämässä miesteniltaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi voi olla harrastusporukasta (joissa monesti on edelleen mies- ja naisjoukkueet, vaikka se kuinka sinua ärsyttäisi) tai sieltä lapsuudesta olevat kaverit. Ja juu, lapsuudessakin on voitu kaveerata kenen kanssa tahansa, mutta JOS nyt oletetaan asia, mikä monille on todellisuutta, että lapsena helposti leikki oman sukupuolensa edustajien kanssa ja nämä ystävyydet ovat kantaneet sen 30v, niin eikö heidän kanssaan saisi tavata ilman puolisoita, koska sattuvat kaikki edustamaan nais- tai miessukupuolta ja se on niin OUT nykyään? Vai kelpaisiko jos iltamaa kutsuisi jollain muulla nimellä kuin naistenilta/miestenilta? Jos puhuu ystävien illasta, mutta kutsuu vaan ne parhaat ystävänsä, jotka sattuvat olemaan naisia kaikki, niin kaikki on fine?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sattumaa, että olet ystävystynyt vain naisten kanssa, vai onko kyse esim. jonkin yhteisön normista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kutsuttiin kerran naapurin miesluolan avajaisiin, mutta taidettiin nekin muuttaa tupareiksi johon mentiin yhdessä..:DAa, ymmärrän, sinua ei ole kutsuttu mihinkään tai sinulla ei vain ole paljon ystäviä, etenkään sieltä lapsuudesta saakka, jolloin ne tyttöjen ja poikien illat tulee ihan tarpeeseen jo senkin vuoksi, että kavereiden kumppanit tuntevat helposti olonsa ulkopuoliseksi jengin muistellessa vanhoja. Tämähän ei tietty poissulje sitä, että porukka viettää aikaa myös keskenään siten, että kaikki ovat mukana. Jännä mikä kohkaaminen yhdestä miesten/naisten illasta vuodessa, saadaan aikaiseksi täällä. Vuodessa on aika monta muutakin iltaa kuulkaas järjestää sitten niitä "kaikkien iltoja", jos se nyt on joltain pois, että osa porukasta (yleensä lapsuudesta asti ystäviä olleet) haluvat joskus viettää aikaa sillä omalla jengillään.
Ei, ei meillä ( päin) kyllä kukaan harrasta tuollaista lapsellisuutta. Meillä on sama porukka ollut kasassa 20 vuotta ja tällä hetkellä nähdään kahvin merkeissä lapsien kera. Nuo tyttöjen ja poikien illat jäi nuoruuteen. Jonkun naisystävän kanssa käydään syömässä ja työporukalla on reissuja.
Mutta oikeasti, jos rupeaisin " pojille" järjestämään iltaohjelmaa iltapaloineen ja kutsuisin miehelle kavereita kylään niin kyllä saisin hullun paperit...
Mitä varten ap ylipäänsä järjesti miesten iltaa? Miksi aloittajan täytyy päästä sanelemaan, keitä miehen illanviettoon tulee? Ymmärrän, jos mies itse haluaa pitää silloin tällöin vain mieskavereille suunnattuja illanviettoja, mutta jotenkin omituista että puolison pitäisi sanella osallistujien sukupuolet. Ei sekään ihan normaalilta kuulosta.
Noh, ehkä minä en vaan ymmärrä kun oma mies ei ole yhtään tuollainen poikien ilta -tyyppi vaan hänen kaveripiirissään illanvietot on lähes poikkeuksetta sekaporukassa. Eikä siksi, että mukaan änkeää ei-toivottuja kumppaneita, vaan siksi että porukkaan on alunperinkin kuulunut molempia sukupuolia.