Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi olla niin mustasukkainen nainen että änkeää "miesteniltaan"??

Vierailija
21.10.2017 |

Päätin yllättää oman mieheni ja laitoin mökin valmiiksi, hain ruokaa ja vein konjakkia yms.
Ja pyysin miehen kavereita että jos pääsevät niin saavat tulla mökillemmeviettämään rentouttavan viikonlopun mieheni kanssa..

Miehelläni on siis syntymäpäivä ja ajattelin että tykkää varmaan viettää aikaa ystävien kanssa kun me lähdemme lapsien kanssa vanhempieni luokse syyslomaksi.

Eilen huomasin että miehen ystävän vaimo oli laittanut pari kuvaa sieltä ja mies soitti ja kertoi että X ei olisi päässyt muuten jos vaimo ei tule mukaan.. Mitä helv?????

Kutsussa nimenomaan sanoin että kyse on miestenillasta, niin miten joku voi ottaa vaimonsa mukaan ja miksi vaino edes änkee sinne ja laittaa vielä kuvia faceen?!?

Mieskin sanoi että ei täällä ihan samanlainen tunnelma ole kun tuo yksi on täällä mutta onneksi lähtevät tänään..

Mitä mieltä?

Kommentit (274)

Vierailija
61/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kuulostaa vaan todella lapselliselta jo järjestää jotain miesteniltoja. En mä tiennyt että tuollaisia pöljäkkeitä edes on..

Sitten yks laittelee vielä jotain " äijille sapuskaa"- juttuja.

Ei voi kuin ihmetellä ja naureskella.

Sua ei varmaan kovin usein kutsuta mihinkään?

Vierailija
62/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan sitten varmaan outoja kun ei kumpikaan kaivata mitään erillisiä miesten tai naisten iltoja. Tosin eipä sellaisia ole meidän tuttavapiirissä juurikaan enää järjestetty, ikää alkaa jo olla sen verran että tuollainen tuntuu vähän lapselliselta. Illanviettoihin ovat tervetulleita kaikki sukupuoleen katsomatta. Meistä on tullut muutenkin iän myötä enemmän kotona viihtyviä, vietetään viikonloput yleensä joko kahdestaan tai jomman kumman sukulaisten kanssa. T: viestin 34 kirjoittaja

Sama! Meillä mies kuolisi nauruun jos hänelle järkkäisin jonkun poikien illan..

Mua käy sääliksi sun mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kommentoi nyt jotain niihin kuviin.

Vierailija
64/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kans tällainen kaveripiirissä. Turha kuvitellakaan, että vois pitää jotain miesteniltoja, kun yhden vaimo änkeää aina mukaan. Joskus joudun itsekin sitten jäämään kotiin, että tällä mukaanänkijänaisella olisi naisseuraa.

Sen yhden kerran, kun mies pääsi yksin viettämään iltaa poikien kanssa, nainen pommitti viesteillä ja puheluilla koko illan ja kehitti itselleen sairauksia.

Säälittää toki vähän nainenkin, eihän tuo aivan normaalia ole, mutta vielä enemmän mies, joka oli niin tyhmä, että meni tuollaisen kriisipesäkkeen kanssa naimisiin.

Vierailija
65/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kuulostaa vaan todella lapselliselta jo järjestää jotain miesteniltoja. En mä tiennyt että tuollaisia pöljäkkeitä edes on..

No en onneksi tunne ketään joka järkkää poikien iltoja tai tyttöjen iltoja.

Meillä käydään työkaveriporukalla jossain tai ihan yhteisissä iltamenoissa.

En kyllä ihan heti pystyisi ilman jäätävää angstia osallistumaan mihinkään tyttöjen juttuun, toki niitä on ala- aste ikäisellä tyttärelläni..

En kyllä muista mitään tuollaisia juttuja elämäni varrelta.. Polttareita on ollut ja nekin oli helvetin kaameaa esittämistä.

Mies kutsuttiin kerran naapurin miesluolan avajaisiin, mutta taidettiin nekin muuttaa tupareiksi johon mentiin yhdessä..:D

Vierailija
66/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tollasta sukupuolen mukaan jaottelua. Jos se muija viihtyy miestenillassa ja se on  tervetullut, niin mikä on SUN ongelma?

Vierailija
67/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ihan heti pystyisi ilman jäätävää angstia osallistumaan mihinkään tyttöjen juttuun, toki niitä on ala- aste ikäisellä tyttärelläni..

En kyllä muista mitään tuollaisia juttuja elämäni varrelta.. Polttareita on ollut ja nekin oli helvetin kaameaa esittämistä.

Mies kutsuttiin kerran naapurin miesluolan avajaisiin, mutta taidettiin nekin muuttaa tupareiksi johon mentiin yhdessä..:D

Miestenillat kuulostavat kyllä joltain kivikautiselta muinaisjäänteeltä ajalta, jolloin miehet ja naiset eivät voineet viettää aikaa yhdessä. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
68/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö tämä kyseinen vaimo myös yksi niistä naisista, jotka kirjoittelevat tänne "en kestä kaakattavia naisporukoita, viihdyn paremmin reilussa miesseurassa" -aloituksia?

Vierailija
69/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan sitten varmaan outoja kun ei kumpikaan kaivata mitään erillisiä miesten tai naisten iltoja. Tosin eipä sellaisia ole meidän tuttavapiirissä juurikaan enää järjestetty, ikää alkaa jo olla sen verran että tuollainen tuntuu vähän lapselliselta. Illanviettoihin ovat tervetulleita kaikki sukupuoleen katsomatta. Meistä on tullut muutenkin iän myötä enemmän kotona viihtyviä, vietetään viikonloput yleensä joko kahdestaan tai jomman kumman sukulaisten kanssa. T: viestin 34 kirjoittaja

Mun mies lampsisi ovesta ulos jos tuollaista yrittäisin. Ehkä tilaisi ajan mtpolille jos laittaisin päivityksiä " äijille iltapalaa".

Siis te laittelette vielä pöperöt niille???

* huutonauru*

Vierailija
70/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän TYTÖT ne POJAT osaa ihan itse järkätä iltansa jos haluavat. " äijille iltapalaa..." ei voi olla totta!!!!:D

Vierailija
71/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten illat, naisten illat ja seka illat. Kaikille on paikkansa ja tarpeensa. En itse menisi ainoana naisena miesten iltaan, ymmärrän, että eivät juttelisi siellä samoin kuin ilman minua. Noloa änkeä.. ja nolompaa esittää jotai emäntää siellä "pojille evästä", hyi myötähäpeä...

Vierailija
72/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän TYTÖT ne POJAT osaa ihan itse järkätä iltansa jos haluavat. " äijille iltapalaa..." ei voi olla totta!!!!:D

Ilmeisesti joillekin on vieras ajatus, että haluaa laittaa ruokaa vieraille.

Vierailija
73/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies lampsisi ovesta ulos jos tuollaista yrittäisin. Ehkä tilaisi ajan mtpolille jos laittaisin päivityksiä " äijille iltapalaa".

* huutonauru*

Ehkä sun kannattais käydä jossain polilla?

Vierailija
74/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* huutonauru*

Sä vaikutat sellaiselta raavaalta rekkalesbolta. Ukkosi on oikea onnenmyyrä.

Vierailija
75/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Meillä mies kuolisi nauruun jos hänelle järkkäisin jonkun poikien illan..[/quote]

Mua käy sääliksi sun mies.[/quote]

* huutonauru*[/quote]

Ap n miehellä oli synttärit! Oliko päässyt unohtumaan vai oletko todella niin jäykkä akka ettet miehellesi mitään voisi järjestää edes syntymäpäivänään? Voi onnenpekka, kateeksi käy..

Vierailija
76/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehhehhehee. Pliis kertokaa että olette kotoisin jostain itäsuomesta tai että olette todella nuoria.

En ole koskaan lukenut mitään näin naurettavaa. Miesten ilta?

Vierailija
77/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää on joku " kuka on hyvä emäntä ja järkkää pojille iltapalaa"- juttu..

Äts, mä en tajunnut! Mun ei oo ikinä vielä tarvinnut tuollaista h* oraamista harrastaa.

Noloa!

Vierailija
78/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajaa vain nyt harmittaa ettei ole itse se joka sai olla noiden kaikkien miesten huomion kohteena ;) Ja kaikkia tätä postausta alapeukuttavia myös ;)

Voin lohduttaa sua. Tuosta naisesta vain TUNTUI että hän on siellä nyt ainoana naisena huomioitavana. Tosiasiassa miehet eivät piittaa asiasta ollenkaan. Ainoa joka siellä joutuu itseään tarkkailemaan on sen naisen mies :D

Onhan se toki ikävää että kaveri-ilta laitetaan koskemaan vain yhtä sukupuolta. Mulla tuo ei onnistuisi, koska naisten illassa olisi lisäkseni 1 nainen. Jos porukan haluaa, on pakko laskea miespuoliset kaverit mukaan, koska niitä on enemmän. Ja koska en halua miespuolisille kavereilleni mitään häikkää kotipuoleen, kutsu koskee ilman muuta myös puolisoa kotona. Näin ollen meillä ei ole olemassa mitään naisten jamiesten iltoja :D

Mieheni tosin saattaa pitää miesteniltoja meillä, silloin kyse on kaveriporukasta joita minä en oikein tunne, enkä jaksa tutustuakkaan. Toisaalta saatan silloin olla kotonakin, jos ei kiinnosta lähteä jaloista pois. Mies kun käy kaverillaan saunassa, enkä halua jaksa viitsi ei ole pyydetty mukaan en tunne koko tyyppiä, niin ei kiinnosta vittujakaan vaikka siellä olisi vaimo kotona :D  Miehellä kun ei ole naiskavereita, toisin kuin minulla on mieskavereita.

Miksi oletat, että kaikki miehet olisivat kiinnostuneita tuosta naisesta? Kyse ei tosin ole naisen ulkonäöstä, vaan luonteesta. Jos hän menee yhtenä jätkistä, niin ei hänestä ole välttämättä haittaa. Kuitenkin jos hän on selvästi siellä pariskuntana miehensä kanssa ja sanomisiaan joutuu miettimään naisen takia, niin onhan se tunnelmaa latistavaa. Eipä mies ainakaan voi parisuhteestaan puhua kun hänen kumppaninsa on mukana. Muutenkin tällaiset kaverien illanistujaiset on niitä, joissa nimenomaan haetaan vaihtelua arkeen ja ollaan erillään kumppanista. 

Vierailija
79/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Musta on outoa että saisin angstikohtauksen esim. vanhojen ystävieni näkemisestä. Meillä on miehen kanssa enimmäkseen yhteinen ystäväpiiri, mutta todellakin näen omia ystäviäni ilman miestä, ja hän myös esim. opiskelu- tai työkavereitaan ilman minua. Tyttöjen ilta ei tarkoita mitään ompeluseuraa, viimeksi vedettiin lärvit kahden vanhan ystäväni kanssa.

Vierailija
80/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mukana monessa äijäillassa ja -reissussa milloin milläkin teemalla. Ei sinne hameväki ole koskaan mukaan vinkunut. Joskus ovat mukaan eväitä pakanneet. Hyvä niin.