Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi olla niin mustasukkainen nainen että änkeää "miesteniltaan"??

Vierailija
21.10.2017 |

Päätin yllättää oman mieheni ja laitoin mökin valmiiksi, hain ruokaa ja vein konjakkia yms.
Ja pyysin miehen kavereita että jos pääsevät niin saavat tulla mökillemmeviettämään rentouttavan viikonlopun mieheni kanssa..

Miehelläni on siis syntymäpäivä ja ajattelin että tykkää varmaan viettää aikaa ystävien kanssa kun me lähdemme lapsien kanssa vanhempieni luokse syyslomaksi.

Eilen huomasin että miehen ystävän vaimo oli laittanut pari kuvaa sieltä ja mies soitti ja kertoi että X ei olisi päässyt muuten jos vaimo ei tule mukaan.. Mitä helv?????

Kutsussa nimenomaan sanoin että kyse on miestenillasta, niin miten joku voi ottaa vaimonsa mukaan ja miksi vaino edes änkee sinne ja laittaa vielä kuvia faceen?!?

Mieskin sanoi että ei täällä ihan samanlainen tunnelma ole kun tuo yksi on täällä mutta onneksi lähtevät tänään..

Mitä mieltä?

Kommentit (274)

Vierailija
141/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi täällä ärsyyntyä siitä, että ap järjestää miehelleen synttärit ja tekee vielä ruokaakin!

Vierailija
142/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille tuollainen miesporukassa liikkuminen on just parasta. Saa monelta huomiota ja oma mies vähän mustikseksi. Monet kukkotappelut olen kuullut olleen. Mutta ehkä tässä ei siitä kyse.

Jep. Yleensä nämä samat naiset ovat niitä, jotka tulevat muiden naisten kanssa huonosti toimeen, ja siksi hehkuttavat kuinka tykkäävät enemmän miesseurasta. Itsetunto-ongelmat.

Minä pidän erinäisissä illanitujaisissa tapaamiani naisia kaakattavina kanoina vailla minkäänlaisia mielipiteitä muusta kuin meikeistä yms, joten mielummin olisin vain miesseurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi täällä ärsyyntyä siitä, että ap järjestää miehelleen synttärit ja tekee vielä ruokaakin!

Koska ap paapoo ”miestään” kuin lasta. Kutsuu kaverit koolle ja laittaa ruokaa. Onko mies tosiaan niin kyvytön, ettei itse pysty hoitamaan omia asioitaan? Kuka aikuinen muuten viettää synttäreitä ellei kyse ole minimissään 50v-juhlista? Oliko ilmapallot, serpentiinit ja täytekakku lahjoineen myös hommattuna jottei mieheltä pääse itku?

Vierailija
144/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut itse "poikien illoissa" niin puolison ominaisuudessa kuin sinkkuna ns. yhtenä jätkistä. Minulla on ollut aina enemmän miespuoleisia kavereita ja ne pari kertaa kun olen johonkin "tyttöjen iltaan" eksynyt ovat olleet lievästi sanottuna vaivaannuttavia. Miesten kanssa voi olla paljon rennommin ja heittää aika häiriintynyttä läppää ilman että kukaan siitä vetää hernettä nenäänsä. Ja EI, en tosiaankaan ole väkisin änkenyt mukaan ainoana naisena saadakseni miesten huomiota ja EI, läsnäoloni ei ole estänyt miehiä käyttäytymästä ja puhumasta mitä mieleen juolahtaa. Siellä ne ovat juoksennelleet munasillaan ja puhuneet pano- yms. juttuja minusta välittämättä. Sitä en tietenkään tiedä millainen ap:n tarkoittama nainen on, jos oli siellä vain kyttäämässä mustasukkaisena miestään niin silloin oli väärässä paikassa. Yritän vain tällä sanoa, että meitä on moneen junaan ja ihan kaikesta ei kannattaisi vääntää elämää suurempaa draamaa. :)

Et kai vain ottanut sosiaalisessa mediassa kunniaa itsellesi toisen laatimista tarjoiluista? :)

Vierailija
145/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut itse "poikien illoissa" niin puolison ominaisuudessa kuin sinkkuna ns. yhtenä jätkistä. Minulla on ollut aina enemmän miespuoleisia kavereita ja ne pari kertaa kun olen johonkin "tyttöjen iltaan" eksynyt ovat olleet lievästi sanottuna vaivaannuttavia. Miesten kanssa voi olla paljon rennommin ja heittää aika häiriintynyttä läppää ilman että kukaan siitä vetää hernettä nenäänsä. Ja EI, en tosiaankaan ole väkisin änkenyt mukaan ainoana naisena saadakseni miesten huomiota ja EI, läsnäoloni ei ole estänyt miehiä käyttäytymästä ja puhumasta mitä mieleen juolahtaa. Siellä ne ovat juoksennelleet munasillaan ja puhuneet pano- yms. juttuja minusta välittämättä. Sitä en tietenkään tiedä millainen ap:n tarkoittama nainen on, jos oli siellä vain kyttäämässä mustasukkaisena miestään niin silloin oli väärässä paikassa. Yritän vain tällä sanoa, että meitä on moneen junaan ja ihan kaikesta ei kannattaisi vääntää elämää suurempaa draamaa. :)

Et kai vain ottanut sosiaalisessa mediassa kunniaa itsellesi toisen laatimista tarjoiluista? :)

Hah, no eipä olisi tullut mieleenkään. :D Kyllä sinne jokainen hoiti omat eväänsä ihan itse eli yleensä tyyliin juomisesta ei tullut koskaan pulaa ja ne muuttuivat jossain vaiheessa enemmän tai vähemmän yhteisiksi. Jos nälkä tuli niin saatettiin tyyliin grillata pihvejä ja makkaraa, talvella jotain makkaraperunoita uunissa. Tai sitten ihan vaan tilattiin pitsaa. Puhun menneessä aikamuodossa siksi, että nämä tällaiset rellestysillat kuuluivat lähinnä sinne nuoruuteen, nykyään olen enemmän rauhallisten koti-iltojen ystävä.

Vierailija
146/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ensin avata minulle tämän paradoksin ap:n viesteissä että paikalle on saapunut jonkun miehen puoliso kutsumatta? Ap kuitenkin kertoo miehensä myös kutsuneen tämän naisen, koska halusi myös tämän miehen synttäreilleen.

Vierailija
147/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ap paapoo ”miestään” kuin lasta. Kutsuu kaverit koolle ja laittaa ruokaa. Onko mies tosiaan niin kyvytön, ettei itse pysty hoitamaan omia asioitaan? Kuka aikuinen muuten viettää synttäreitä ellei kyse ole minimissään 50v-juhlista? Oliko ilmapallot, serpentiinit ja täytekakku lahjoineen myös hommattuna jottei mieheltä pääse itku?

Tai sitten oli hyvin helpot tarjoilut, tyyliin viisi pussia sipsejä, kaljamäyräkoira ja kämänen pakastekakku? Kyllä runsaatkin tarjoilut voivat järjestyä helposti. :D

Vierailija
148/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paradoksi kirjoitti:

Voisiko joku ensin avata minulle tämän paradoksin ap:n viesteissä että paikalle on saapunut jonkun miehen puoliso kutsumatta? Ap kuitenkin kertoo miehensä myös kutsuneen tämän naisen, koska halusi myös tämän miehen synttäreilleen.

Kiristämällä kutsuttu? Ei siis "oikea" kutsu.

Vierailija
149/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua "miesteniltaa" ja "naisteniltaa". Kuulostaa jotenkin juntilta? Miksi pitää olla erikseen? Kuulostaa tunkkaiselta ja oudolta. Meidän tutut menee pariskunnittain ja sinkkujen kanssa sekalaisessa porukassa mökille tai jonkun luo. 

Vierailija
150/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miehisellä alalla koko aikuisikäni ollut ja myös miesvaltaisen suvun huomaamaton hiirulainen. Kukaan ei edes muista olemassaoloani. Kyllä se kuulostaa siltä, että oli mukana millainen nainen tahansa, niin aina se tuntuu pilaavan tunnelman. Härskit jutut ovat jo yliampuvia. Ei ne miesten illat sellaista tarkoita. Panojuttujen puhuminen on aika junttia, yleensä ne illat ovat jonkin harrastuksen ympärillä ja jos joku änkeää mukaan tai haluaa kutsutuksi mukaan vain koska on äijämäinen nainen, niin sitten ollaan vähän vaivaantuneita. Saatetaan ehkä testata aika pitkälle, mitä kovajätkä nainen kestää. 

Ei mun mies kavereineen oikein tykännyt, kun pari naista tuli heidän kalastusporukan iltaan, vaimoja, mutta sellaisia, jotka julistavat tulevansa toimeen paremmin naisten kanssa. Jos nämä harrastaisivat kalastusta, sitten asia olisi ihan eri. Mutta sinne ei haluta äijämäisiä naisia eikä ketään muutakaan, vaan sinne halutaan harrastusporukka. 

ITse tulen toimeen ihmisten kanssa. Juoruilevia miehiä on tosiasiassa enemmän kuin juoruilevia naisia ja panojutut, oikeastiko joku ihailee niitä? 

Vierailija
151/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä sää päättelet että se oli niin mustasukkainen? Voihan se olla että se sen mies on halunnut sen mukaan, ja se on kaikille ollut ok, ja miehes aan sua lepyttääkseen sanoo että ei ollut kivaa.

Vierailija
152/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua "miesteniltaa" ja "naisteniltaa". Kuulostaa jotenkin juntilta? Miksi pitää olla erikseen? Kuulostaa tunkkaiselta ja oudolta. Meidän tutut menee pariskunnittain ja sinkkujen kanssa sekalaisessa porukassa mökille tai jonkun luo. 

Voi olla myös ikäkysymys? Minkähän ikäisiä ap miehineen ja tämän kaverit mahtaa olla? Siinä vaiheessa kun kaikki alkavat olla vakiintuneita ja/tai perheellisiä jäävät tuollaiset miesten ja naisten illat kyllä yleensä vähemmälle. Tavataan vaan pariskuntana toisia pariskuntia ja meno on kaikin puolin rauhallisempaa kuin nuorempana. T: mummo(ko?) :D

Vierailija
153/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paradoksi kirjoitti:

Ap ei ole viesteissä vihjaillut kiristyksestä, ainoastaan väittää naisen olevan liian mustasukkainen ja hakee viesteissä hyväksyntää omalle käytökselle, mm. nöyruyttänyt naispuolista synttärivierasta käskemällä poistaa valokuvia illasta vaikka ei ole ollut edes itse paikalla. Onko mies kieltänyt valokuvauksen synttäreillä? Oliko nainen ainoa vieras joka otti valokuvia?

Jos minulla on esim miehen kanssa yhteinen vapaa viikonloppu,

ja jostain syystä vain mies on kutsuttu syntymäpäiville, tottakai me kysyttää että

saako molemmat tulla. Jos synttärisankarille tämä on ok, niin en oleta että synttärisankarin vaimo alkaisi juhlien jälkeen mustamaalata minua, vaikka ei ole itse ollut edes illanvietossa.

Vierailija
154/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkolainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viekkaasti mustasukkainen kun järkkäsi lomaleskelle kaverseuraa ettei vaan joutuisi huonoille teille naapurinrouvan kanssa.

Mitä tämä mielipide kertoo sinusta?

Varokaa joutumasta huonoille teille naapurinrouvain kanssa? Älkee jättäkö ukkoloitanne naapurin rouvain kynsiin?

Ei. Vaan että olet kiero kuin korkkiruuvi. Luotatkohan itseesikään? Alkoi kummasti soimaan päässä biisistä 'tämän kylän poikii' se kohta 'täällä naiset on kuin noitii'

Vierailija
155/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sann kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paradoksi kirjoitti:

Ap ei ole viesteissä vihjaillut kiristyksestä, ainoastaan väittää naisen olevan liian mustasukkainen ja hakee viesteissä hyväksyntää omalle käytökselle, mm. nöyruyttänyt naispuolista synttärivierasta käskemällä poistaa valokuvia illasta vaikka ei ole ollut edes itse paikalla. Onko mies kieltänyt valokuvauksen synttäreillä? Oliko nainen ainoa vieras joka otti valokuvia?

ja jostain syystä vain mies on kutsuttu syntymäpäiville, tottakai me kysyttää että

saako molemmat tulla. Jos synttärisankarille tämä on ok, niin en oleta että synttärisankarin vaimo alkaisi juhlien jälkeen mustamaalata minua, vaikka ei ole itse ollut edes illanvietossa.

Jos ei ole kutsuttu, niin ei ole. EI ole ok kysyä juhlakalulta, että voiko siippa tulla mukaan. Koska hän ei olisi oikeasti halunnut sitä toista mukaan ja on vaivaannuttavaa sanoa kyllä eikä kehtaa kieltäytyä.

Vierailija
156/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan ottaa viesteissä pulttia siitä että mies on hyväksynyt synttäreilllensä ilman naisen lupaa lisävieraan, joka sattuu olemaan nainen.

Muut vieraat nainen on hyväksynyt, mutta naista ei, koska ei ole itse paikalla ja on mahdollisesti kateellinen naisen saamasta huomiosta.

Epäilen että tästä olisi tullut niin suurta draamaa jos mies olisi kutsunut miespuolisen lisäävieraan.

Tai sitten nainen vain haluaa kontrolloida kaikkia miehensä tekemisiä, jopa miehen syntymäpäiviä.

Vierailija
157/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille tuollainen miesporukassa liikkuminen on just parasta. Saa monelta huomiota ja oma mies vähän mustikseksi. Monet kukkotappelut olen kuullut olleen. Mutta ehkä tässä ei siitä kyse.

Jep. Yleensä nämä samat naiset ovat niitä, jotka tulevat muiden naisten kanssa huonosti toimeen, ja siksi hehkuttavat kuinka tykkäävät enemmän miesseurasta. Itsetunto-ongelmat.

Mua aina harmittaa kun en pääse miesten juttuihin. Olen aina viihtynyt tosi hyvin isossa miesporukassa ja ei miehiä ole koskaan vaivannut mun läsnäolo. Silloin kun oltiin vastarakastuneita, pääsin aina mukaan ja oli ihan parasta. Nykyään en pääse kun vissiin 15v jälkeen kiva olla ilman mua. Ja omien vanhojen kavereiden kanssa ei viitsi lähteä kun herättää vaimoissa juuri tuollaista närää. Ei siinä mitään, ymmärrän ihan hyvin ja tulen kyllä itsekin kateelliseksi jos ei ole päässyt mukaan kun on miesten ilta ja siellä onkin joku muu nainen kuitenkin...

Vierailija
158/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sann kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paradoksi kirjoitti:

Jos ei ole kutsuttu, niin ei ole. EI ole ok kysyä juhlakalulta, että voiko siippa tulla mukaan. Koska hän ei olisi oikeasti halunnut sitä toista mukaan ja on vaivaannuttavaa sanoa kyllä eikä kehtaa kieltäytyä.

En nyt tiedä minkäikäisestä kaveriporukasta tässä on kyse, mutta itse nuorempana juhlin helposti melkein 2-3krt viikossa, ja oli ihan normaalia että vieraat kysyivät voiko puoliso tai hyvä ystävä liittyä seuraan. Ei olisi tullut mieleenkään että näitten vieraiden agendana olisi ollut mustasukkaisuus. Kaikilla oli yleensä hauskaa keskenään, oli sitten puolituttuja tai eksän eksiä.

Vierailija
159/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös ikäkysymys? Minkähän ikäisiä ap miehineen ja tämän kaverit mahtaa olla? Siinä vaiheessa kun kaikki alkavat olla vakiintuneita ja/tai perheellisiä jäävät tuollaiset miesten ja naisten illat kyllä yleensä vähemmälle. Tavataan vaan pariskuntana toisia pariskuntia ja meno on kaikin puolin rauhallisempaa kuin nuorempana. T: mummo(ko?) :D

Hmm... me ollaan 45-vuotiaita ja meillä on tietyt porukat joiden kanssa tehdään vuosittain jotain. Ei ne nyt kulje naisten tai miesten iltoina, mutta esim. miehellä on yksi vanha, jo lukioaikoina muodostunut miesporukka jonka kanssa käyvät joka syksy kalassa appivanhempien mökillä. Tää on jatkunut jo yli 20 vuotta. Kokoonpano vaihtelee vähän, mutta on se miesten reissu. Olis todella kummallista jos sinne jonkun vaimo tunkisi mukaan.

Itselläni on yläasteajoilta tuttu kahdeksan naisen porukka, tapaamme about joka toinen vuosi. Puolisomme eivät tunne toisiaan. Myös noissa olis tosi outoa jos joku raahais miehensä mukaan, koska "me tälleen vanhempana mennään vaan pariskuntana". Meidän meno on varsin rauhallista, syödään hyvin ja nauretaan ja jutellaan. Jos ollaan isommassa kaupungissa ja hotellissa niin usein yritetään jaksaa yökerhoon, mutta aina ei jakseta. Koska halutaan herätä ajoissa aamupalalle juttelemaan lisää.

Vierailija
160/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä yleistyi miesten ja naisten illat kun tuli lapsia. Vaikea 4-8 pariskunnan järjestää samaan aikaan muksuja hoitoon. Tosi harmi, itse haluaisin olla noiden miestenkin kanssa sillä myös he ovat ystäviäni. Toisaalta kiva että ylipäätään tapaan edes osaa heistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi