Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi olla niin mustasukkainen nainen että änkeää "miesteniltaan"??

Vierailija
21.10.2017 |

Päätin yllättää oman mieheni ja laitoin mökin valmiiksi, hain ruokaa ja vein konjakkia yms.
Ja pyysin miehen kavereita että jos pääsevät niin saavat tulla mökillemmeviettämään rentouttavan viikonlopun mieheni kanssa..

Miehelläni on siis syntymäpäivä ja ajattelin että tykkää varmaan viettää aikaa ystävien kanssa kun me lähdemme lapsien kanssa vanhempieni luokse syyslomaksi.

Eilen huomasin että miehen ystävän vaimo oli laittanut pari kuvaa sieltä ja mies soitti ja kertoi että X ei olisi päässyt muuten jos vaimo ei tule mukaan.. Mitä helv?????

Kutsussa nimenomaan sanoin että kyse on miestenillasta, niin miten joku voi ottaa vaimonsa mukaan ja miksi vaino edes änkee sinne ja laittaa vielä kuvia faceen?!?

Mieskin sanoi että ei täällä ihan samanlainen tunnelma ole kun tuo yksi on täällä mutta onneksi lähtevät tänään..

Mitä mieltä?

Kommentit (274)

Vierailija
201/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä siis pistit miehet keskenään eristyksiin, että voivat olla siellä tietyssä paikassa, ettei tule houkutuksia ja nyt suutut siitä, että joku miehen muija on ängennyt mukaan? Eiks sun mies ite saa tai osaa päättää missä saa olla? Sä siis laitoit viestin sun miehen kavereille, että "saavat tulla" sinne mökille. Haha. Kyllä meillä ainaki ihan ite päätetään mitä tehdään. Pitäskö sun ekä vilasta peiliin? Sä haluut olla sun miehen kaveriporukassa se muija joka "antaa tehdä kivoja juttuja ja järkkää niitä valmiiksi." Ja nyt joku toinen muija keksi, että haluaa osalistua siihen hauskan pitoon ja sun suunnitelmat meni vituiks: Mä en kestä! Pitäskö teän kahdestaan mennä sinne mökille sen naisen kaa! =) =)

Vierailija
202/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tollasta sukupuolen mukaan jaottelua. Jos se muija viihtyy miestenillassa ja se on  tervetullut, niin mikä on SUN ongelma?

Ongelmaa ei olisi, jos kyseessä olisi näiden miesten naispuolinen kaveri, ei kenenkään vaimo tai tyttöystävä ja voisi puhua siellä rauhassa kaikesta siinä kuin muutkin.

Ihmetyttää tyypit, jotka ei tajua, että puoliso tarvitsee joskus myös sitä omaa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä siis pistit miehet keskenään eristyksiin, että voivat olla siellä tietyssä paikassa, ettei tule houkutuksia ja nyt suutut siitä, että joku miehen muija on ängennyt mukaan? Eiks sun mies ite saa tai osaa päättää missä saa olla? Sä siis laitoit viestin sun miehen kavereille, että "saavat tulla" sinne mökille. Haha. Kyllä meillä ainaki ihan ite päätetään mitä tehdään. Pitäskö sun ekä vilasta peiliin? Sä haluut olla sun miehen kaveriporukassa se muija joka "antaa tehdä kivoja juttuja ja järkkää niitä valmiiksi." Ja nyt joku toinen muija keksi, että haluaa osalistua siihen hauskan pitoon ja sun suunnitelmat meni vituiks: Mä en kestä! Pitäskö teän kahdestaan mennä sinne mökille sen naisen kaa! =) =)

Ei jeesus sentään. En keksi muuta sanottavaa. Tyhmyys...

Vierailija
204/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta ikinä ei voi varmaksi tietää minkälaista luottamuspulaa esimerkiksi on taustalla. Jos toinen on vaikka pettänyt ja nyt yritetään uudestaan, siinä tapauksessa voi tulla tällaisia ylilyöntejä, että halutaan olla yhdessä 24/7. Eihän se tietysti tervettä ole, mutta en välttämättä lähtisi heti tuomitsemaan.

Ehkä tuolloin, jos luottamus on petetty, olisi terveempää erota kuin pyöriä yhdessä 24/7?

Vierailija
205/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on jutut taas täällä. Älä ap välitä ideasi oli huomaavainen ja itse ainakin tykkäisin. Tosi törppö tämä nainen ja ihan vittuillessaan se ne kuvat laittoi. Käy kommentoimassa kiva kun maistui tai jotain. koko idea menee ihan pilalle jos sinne tunkee väkisin mukaan jonkun puoliso sillä illan olisi tarkoitus juurikin viettää aikaa ystävien kanssa

Vierailija
206/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n idea ja tarkoitus oli myös kiva ja huomaavainen miestä ja hänen kavereitaan kohtaan. Ja ymmärsin, että tuo "passaaminen" oli vain erityishuomiointia puolison merkkipäivää kohtaan, ei mitään jatkuvaa paapomista.

Sääli miehen kaveria, joka ei saa puolisoltaan yhtään omaa aikaa.

Vierailija
207/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka meette kaikkialle pariskuntana: eikl teitä ollenkaan vaivaannuta kun tajuatte olevanne ainoa paikalle roudattu puoliso?

Jos kyseessä on vaikka naisporukka joka on tuntenut toisensa lapsesta saakka ja paikalla on vaikka kuusi naista jotka ovat jättäneet ne siipat kotiin mutta se seitsemäs toi miehensä, jota muut eivät ole kenties edes tavanneet. Ja puhutaan nyt mökki-illasta jossa yövytään ehkä pienissäkin tiloissa ja aika usein saunotaan, istutaan paljussa, uidaan jne.

Solahdatko todella aivan luontevasti porukkaan etkä edes tajua miettiä että miksiköhän mä olen ainoa puoliso täällä? No, ehkä ne muut ei vaan päässeet tulemaan.

Tää on itselle jotenkin todella vaikea ymmärtää.

Tämä taisi nyt olla vähän miehille suunnattu, mutta vastaan näin naisena ajatellen asetelman noin päin vastoin. Olemme siis pariskunta joka menee kaikkialle yhdessä. Missään mökkireissulla emme ole olleet muutoin kuin sekaporukalla, joten siihen on vaikea ottaa kantaa.

Mutta muutoin olen sitten ollut "miesten illoissa" ainoana puolisona. Ensinnäkään minua ei roudattu paikalle vaan menin sinne ihan vapaa-ehtoisesti. Eikä näissä tapaamisissa ole ollut ketään jota en olisi aikaisemmin nähnyt/tuntenut. Osittain varmaan siksi, että miehelläni on hyvin vähän kavereita, eli siellä on ollut omani lisäksi paikalla se 2-3 muuta miestä. En ole koskaan tuntenut oloani vaivaantuneeksi tai etten olisi tervetullut, keskusteluihin olen osallistunut siinä missä muutkin. Ainoastaan jos ovat puhuneet jostain ikivanhoista sisäpiirijutuista niin niihin en ole luonnollisesti osannut kommentoida juurikaan.

Mieheni puolesta en pysty tietysti puhumaan muutoin kun sen mitä olen vierestä havainnoinnut/jälkikäteen puhuttu ns. naisten illoista. Itse asiassa se olen ollut minä joka niissä on tuntenut olonsa vaivaantuneeksi, koska minulla on tasan yksi ystävä jonka olen tuntenut lapsesta saakka. Muita paikalla olleita en ole tuntenut kunnolla ja se on aina häirinnyt tunnelmaa. Yleensä onkin käynyt niin, että olen vetäytynyt joksikin aikaa kahdestaan tämän yhden naisen kanssa vaihtamaan kuulumisia. Mieheni on sillä välin jutustellut muun naisporukan kanssa ja tullut aina heidän kanssaan hyvin juttuun, paremmin kuin minä. Mutta en tosiaan mielellään osallistu tällaisiin "naisten iltoihin", en vaan tunne oloani niissä luontevaksi.

Näin lopuksi todettakoon, että sekaporukka on paras, en pidä tästä jaottelusta iltoihin pelkän yhden sukupuolen mukaan. Ja kyllä, niissäkin harvoissa tapauksissa jos sellaisiin "joutuu" osallistumaan niin puoliso lähtee ilman muuta mukaan.

Vierailija
208/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan nyt vaikka tunnistettais tästä. Nainen oli tosiaan laittanu kuvan ruuista (mitkä MÄ olin tehny) tyyliin "vähän sapuskaa äijille kun ne tulee saunasta" ja kuva valtavasta ruokamäärästä

Ap

OT: yksi kaverini harrastaa tuota. Ei ikinä jaksa käydä lastensa kanssa missään ja kun minä sitten joskus otan lapsiaan meidän mukaan esim.leikkipuistoon ja lähetän whatsapissa kuvia lasten leikeistä kaverilleni, hän pistää heti fakebookkiin saman kuvan ja antaa ymmärtää että hän on itse lasten kanssa siellä puistossa.

Olen sitten niihin kommentoinut että " joo täällä sitä ollaan. Terveisiä äidille kotiin:)"

Vierailija
209/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka meette kaikkialle pariskuntana: eikl teitä ollenkaan vaivaannuta kun tajuatte olevanne ainoa paikalle roudattu puoliso?

Jos kyseessä on vaikka naisporukka joka on tuntenut toisensa lapsesta saakka ja paikalla on vaikka kuusi naista jotka ovat jättäneet ne siipat kotiin mutta se seitsemäs toi miehensä, jota muut eivät ole kenties edes tavanneet. Ja puhutaan nyt mökki-illasta jossa yövytään ehkä pienissäkin tiloissa ja aika usein saunotaan, istutaan paljussa, uidaan jne.

Solahdatko todella aivan luontevasti porukkaan etkä edes tajua miettiä että miksiköhän mä olen ainoa puoliso täällä? No, ehkä ne muut ei vaan päässeet tulemaan.

Tämä taisi nyt olla vähän miehille suunnattu, mutta vastaan näin naisena ajatellen asetelman noin päin vastoin. Olemme siis pariskunta joka menee kaikkialle yhdessä. Missään mökkireissulla emme ole olleet muutoin kuin sekaporukalla, joten siihen on vaikea ottaa kantaa.

Mutta muutoin olen sitten ollut "miesten illoissa" ainoana puolisona. Ensinnäkään minua ei roudattu paikalle vaan menin sinne ihan vapaa-ehtoisesti. Eikä näissä tapaamisissa ole ollut ketään jota en olisi aikaisemmin nähnyt/tuntenut. Osittain varmaan siksi, että miehelläni on hyvin vähän kavereita, eli siellä on ollut omani lisäksi paikalla se 2-3 muuta miestä. En ole koskaan tuntenut oloani vaivaantuneeksi tai etten olisi tervetullut, keskusteluihin olen osallistunut siinä missä muutkin. Ainoastaan jos ovat puhuneet jostain ikivanhoista sisäpiirijutuista niin niihin en ole luonnollisesti osannut kommentoida juurikaan.

Mieheni puolesta en pysty tietysti puhumaan muutoin kun sen mitä olen vierestä havainnoinnut/jälkikäteen puhuttu ns. naisten illoista. Itse asiassa se olen ollut minä joka niissä on tuntenut olonsa vaivaantuneeksi, koska minulla on tasan yksi ystävä jonka olen tuntenut lapsesta saakka. Muita paikalla olleita en ole tuntenut kunnolla ja se on aina häirinnyt tunnelmaa. Yleensä onkin käynyt niin, että olen vetäytynyt joksikin aikaa kahdestaan tämän yhden naisen kanssa vaihtamaan kuulumisia. Mieheni on sillä välin jutustellut muun naisporukan kanssa ja tullut aina heidän kanssaan hyvin juttuun, paremmin kuin minä. Mutta en tosiaan mielellään osallistu tällaisiin "naisten iltoihin", en vaan tunne oloani niissä luontevaksi.

Näin lopuksi todettakoon, että sekaporukka on paras, en pidä tästä jaottelusta iltoihin pelkän yhden sukupuolen mukaan. Ja kyllä, niissäkin harvoissa tapauksissa jos sellaisiin "joutuu" osallistumaan niin puoliso lähtee ilman muuta mukaan.

Jos teidät on molemmat kutsuttu, niin ei tietenkään mitään ongelmaa. Siinä sen sijaan olisi ongelma, että toista ei haluttaisi mukaan eli ei olla kutsuttu kuin toinen. Ja silti väkisin mennään puolison mukaan, koska ei haluta päästää toista yksin minnekään.

Vierailija
210/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miehet tarvii miesten illan. Siellä naiset on tiellä. Ite oon sairaan mustis mutta miesteniltaan päästän. Jo ihan siitä syystä, että ukoille kaverit on monesti tärkeämpi asia ku itse se kumppani.

Mä kans järkkäsin lapselle hoploppisynttärit.

Älkää jaksako!!! Mä voin huonosti kun luen näitä juttuja!!!!:D

Miksi sitten luet? ;)

Vierailija
211/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan nyt vaikka tunnistettais tästä. Nainen oli tosiaan laittanu kuvan ruuista (mitkä MÄ olin tehny) tyyliin "vähän sapuskaa äijille kun ne tulee saunasta" ja kuva valtavasta ruokamäärästä

Ap

Laita kuvaan kommentti, että "Olipa niissä kova työ, mutta toivottavasti maistuivat. :) "

Tai: "Ei kestä kiittää, ihan vaan halusin vähän piristää miehiä, ja järjestää tollasen pienen miesten illan, miehille, siksi tein vähän pikkupurtavaa miesteniltaan...miehille..!"

Vierailija
212/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Viihdyn miesporukassa koska naiset puhuvat vain hiuslakasta ja juoruavat.”

Haistakaa paska, ottakaa pää pois perseestä ja tutustukaa meihin naisiin paremmin!

Olen seurustellut naisten kanssa yli 15 vuoden ajan ja kyllä siinä nyt vain on perää että naiset juoruavat, mustamaalaavat toisiaan, ja draamaa piisaa! Kun vertataan miehiin. Olen siis nainen.

Vierailija
213/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noloa mutta mua kiinnostaa enemmän oliko sulla joku erityinen syy olla äksynä siitä että se tunki sinne? Kuullosti hetken hieman mustasukkaiselta tuo aloitus.

Vierailija
214/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teidät on molemmat kutsuttu, niin ei tietenkään mitään ongelmaa. Siinä sen sijaan olisi ongelma, että toista ei haluttaisi mukaan eli ei olla kutsuttu kuin toinen. Ja silti väkisin mennään puolison mukaan, koska ei haluta päästää toista yksin minnekään.

Juu, silloin olisi minustakin ongelma. Väkisin ei olla kumpikaan tunkemassa mihinkään ellei molempia ole kutsuttu, eikä meidän kohdalla kyse ole siitä ettei voitaisi päästää toista menemään yksinkin jos tämä niin haluaisi. Mutta kun emme kumpikaan halua niin meille sopii tämä järjestely (ja tiettävästi kaikille meidät tuntevillekin, ollaan jo sen verran kauan oltu yhdessä että tämä on jo jonkinlainen itsestäänselvyys).

Vierailija
215/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sille miehelle piti muuten se miesten ilta järkätä?Hyväst hyvyydestä vai ehkäistiinkö tuolla, että mies lähtee kamujen kans kreisi bailaan strippibaariin;)?

Vierailija
216/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sellaista eroa ”miestenilloissa” ja ”naistenilloissa” nyt sitten on, että ne eivät voisi olla yhteisiä? Tietenkään aina ei jaksa viettää kaikkea aikaa yhdessä puolison kanssa, ja mustasukkaisuus on paha turnoff, mutta silti, miksi kaveriporukka pitäisi jakaa sukupuolen mukaan? Itse vietän aikaa mm. opiskelukavereiden, työkavereiden, harrastekavereiden, kummilasten vanhempien, sukulaisten ja naapureiden kanssa. Aika oudoksi menisi, jos se piiri pitäisi jakaa kahtia sukupuolen mukaan.

No esim. minusta ei ole kivaa puhua mieheni kuullen mitään exiini liittyvää, mutta kaveriporukassa on joskus hauskaa ja jopa terapeuttista muistella vanhoja juttuja, jolloin nuo exätkin olivat osa kaveripiiriä.

Toisinaan näissä tyttöjen/poikien illoissa voi myös pohtia sitä omaa suhdettaan ilman, että puoliso on siinä vieressä vahtaamassa. Kukaan ei ole täydellinen ja jokaisessa kumppanissa on myös niitä ärsyttäviä puolia, joista on joskus ihan rentouttavaa ja terapeuttista päästä puhumaan ja kuulla kavereilta, että heilläkin on vastaavaa jne.

Ihmiset, jotka lähmääntyvät toisiinsa kiinni, jäävät tästä paitsi.

Eli pidät rentouttavasta paskanpuhumisesta puolisosta ja eksistä. Ehkä tästä syystä kaikki naiset ei viihdy seurassasi.

Vierailija
217/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi Ap tietää mikä tiöanne ko. pariskunnalla on kotona, joten anna vaan tuon jutun olla. Ei se ole pois sinun elämästä jos joku muu koittaa omaansa pitää kasassa. Et voi kontrolloida muita mutta kommentoi kuviin vaikka että kiva kun ruoka maistui ja viihdyitte. Mutta oikeasti sillä facella ei ole mitään merkitystä. Ymmärrän että harmittaa jos joku yrittää kuitata kuvilla kunnian sinun tekemästä työstä mutta anna olla äläkä pilaa omaa päivääsi sillä. Tiedät itse mitä olet ja teet ja huolehdi vaan omasta parisuhteestasi, ihan niinkun olet näemmä tehnytkin kun tuollasia kivoja juttuja olet miehelle järkänny.

Vierailija
218/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sille miehelle piti muuten se miesten ilta järkätä?Hyväst hyvyydestä vai ehkäistiinkö tuolla, että mies lähtee kamujen kans kreisi bailaan strippibaariin;)?

1. Lue aloitus uudelleen

2.Ymmärrä luettu teksti

Vieläkään et ymmärrä miksi miehelle järjestettiin ilta kavereidensa kanssa?

Toista kohdat 1 ja 2

Vierailija
219/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkislepakko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Viihdyn miesporukassa koska naiset puhuvat vain hiuslakasta ja juoruavat.”

Haistakaa paska, ottakaa pää pois perseestä ja tutustukaa meihin naisiin paremmin!

Olen seurustellut naisten kanssa yli 15 vuoden ajan ja kyllä siinä nyt vain on perää että naiset juoruavat, mustamaalaavat toisiaan, ja draamaa piisaa! Kun vertataan miehiin. Olen siis nainen.

Ehkä tuo pätee lesbopiireihin? :P

Vierailija
220/274 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli iltasi on pilalla jos paikalla naistenillassasi on yksi mies? Aikamoista..! Ei minua haittaisi ollenkaan, eihän sitä kaikkien kanssa kuitenkaan kerkeä samaan aikaan juttelemaan. Onko sulla jotain miehiä vastaan?

Mulla on aika laaja kaveripiiri, useat myös vaihtaneet sukupuolta. Ei tulisi mieleenkään järjestää teemabileira jossa aiheena sukupuoli.. saattais joku vetää jopa sen herneen nenään..!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan