Haaveilen ruotsalaisesta elämäntyylistä - vinkkejä kehiin!
En ole muuttamassa rajan toiselle puolelle, mutta kaipaisin elämääni vinkkejä ruotsalaisesta elämäntyylistä. Ovat monella tavalla elämäniloisia.
Odotan toki, että ketjuun tulee myös pilavastauksia nuuskaamisesta alkaen, mutta asialliset vinkit olisivat mukavia.
Ap
Kommentit (12)
Seljankukkamehut lasiin ja grillaamaan nahkaansa tänään ulos näin ensi alkuun.
Homostelua vaan jos olet miesoletettu...
Naureskelua herättää, mutta ymmärrän aloituksen. Itse kaipaisin sitä, että osaisin jutella ihmisten kanssa kepeää, iloista small talkia. Herkästi juttuni ovat turhan vakavia.
Olet super korrekti etkä omaa kärkkäitä mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Naureskelua herättää, mutta ymmärrän aloituksen. Itse kaipaisin sitä, että osaisin jutella ihmisten kanssa kepeää, iloista small talkia. Herkästi juttuni ovat turhan vakavia.
Eivät ne kykene puhumaan vakavista ollenkaan.
Osta kaupasta ruotsinkielisiä lehtiä. Löytyy ainakin jotain sisustus- ja puutarhanhoitoaiheisia. Sieltä vaan inspiraatiota hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne kykene puhumaan vakavista ollenkaan.
Tämäkin on ihan hyvä rajaus, kun juttelee tuntemattomampien ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olet vaan niin tylsimys. Eikö kannattaisi vaan olla hiljaa?
Tätini on naimisissa ruotsalaisen miehen kanssa, ovat asuneet vuosikymmeniä Tukholmassa. Tätini pukeutuu klassisesti, aina ruskettunut ja aurinkolasit päässä. Vähän sellainen snobi olemus.
Haukotus