Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi olla niin mustasukkainen nainen että änkeää "miesteniltaan"??

Vierailija
21.10.2017 |

Päätin yllättää oman mieheni ja laitoin mökin valmiiksi, hain ruokaa ja vein konjakkia yms.
Ja pyysin miehen kavereita että jos pääsevät niin saavat tulla mökillemmeviettämään rentouttavan viikonlopun mieheni kanssa..

Miehelläni on siis syntymäpäivä ja ajattelin että tykkää varmaan viettää aikaa ystävien kanssa kun me lähdemme lapsien kanssa vanhempieni luokse syyslomaksi.

Eilen huomasin että miehen ystävän vaimo oli laittanut pari kuvaa sieltä ja mies soitti ja kertoi että X ei olisi päässyt muuten jos vaimo ei tule mukaan.. Mitä helv?????

Kutsussa nimenomaan sanoin että kyse on miestenillasta, niin miten joku voi ottaa vaimonsa mukaan ja miksi vaino edes änkee sinne ja laittaa vielä kuvia faceen?!?

Mieskin sanoi että ei täällä ihan samanlainen tunnelma ole kun tuo yksi on täällä mutta onneksi lähtevät tänään..

Mitä mieltä?

Kommentit (274)

Vierailija
241/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena leskeksi jääneenä mua nykyään kovasti kiinnostaa teidän, jotka kuljette aina yhdessä joka paikkaan, ajatukset siitä kun joskus jäätte yksin niin sittenkö ette enää mene minnekään vai kuinka? Entä ne omat ystävät? Niiden arvo nousee huomattavasti, voin kertoa kokemuksesta. Tosin mulle on ystävät aina olleet tärkeitä niin en jäänyt yksin mieheni kuoltua mutta valitettavan monelle niin käy. Jos ollaan aina pariskuntina joka paikassa, pariton jää/jätetään helposti pois. Toisin kuin tyttö/poikaporukalla aikaa viettäessä. Kaikki teistä ei tokikaan jää nuorena leskeksi mutta kaikki kuolee joskus.

Vierailija
242/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolompi sen mies on kun otti sen mukaan, ois jääny mieluummin kokonaan pois.

Oli tää mies sentään kysyny luvan ottaa muijansa mukaan eikä mies kehdannut kieltäytyä.

Mietin vaan omalle kohdalle, että en tosiaan menis mihinkään mökille missä vaan miehiä jotka haluaa keskenään viettää aikaa.

Ja sitten vielä postaa faceen kuvia..

Ap

Ajattelepas, jos miehesi ja tämän naisen välillä onkin tapahtunut jotain tuolla mökillä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viis nyt tarjoiluista ja iltapaloista, mutta onko miesten-/naistenillat tosiaan joku harvinaisuus?

Minä haluan välillä nähdä parhaita naispuolisia ystäviäni ilman puolisoita. Puhutaan parisuhteista, töistä, elämästä, juodaan viiniä, nauretaan ja herkutellaan. Uskon, että myös mies haluaa nähdä omia miespuolisia ystäviään, niin saavat puhua sellaisista asioista, jotka kiinnostavat heitä. Eikä tämä nyt välttämättä ole kiinni sukupuolesta. Parhaiden kavereiden kanssa nyt vaan on vähän erilaiset jutut kuin tällaisten kaveripariskuntien, joista ei välttämättä tunne kun toisen osapuolen hyvin, ja hänetkin ehkä vaan miehen kautta.

Minusta on myös ihan tervettä, että pari viettää vapaa-aikaansa myös toisten ihmisten kanssa, ilman toista. Ei ole kumma jos avioeron sattuessa ihmiset masentuu, kun mitään ei ole voinut avioliiton aikana tehdä ilman puolisoa.

Totta kai jokainen haluaa tavata ystäviään, mutta missä päin Suomea naisilla on vain naispuolisia ystäviä ja miehillä vain miespuolisia?

Joillain on, ei se nyt ole mistään asuinpaikasta kiinni. Mullakin on pari naisfrendiä, joilla ei ole kuin naispuolisia ystäviä ja niitäkin vain muutama. Mulla taas on paljon molempia sukupuolia ystävinä. Katsos kun ihmiset on erilaisia.

Mulla on ystävinä sekaporukkaa, sitten on pari miespuolista ystävää joita näen lähes aina vain kaksin (miehelläkin on tuollaisia naisfrendejä, toki tunnetaan molemmin puolin), ja sitten on kaksi naisporukkaa, molemmissa neljä, joihin ei puolisoilla tai lapsilla ole mitään asiaa (edes sen yhden vaimolla). Ollaan niin vanhoja ystäviä, ettei niihin juttuihin mahdu ketään muita.

Jos sillä miehellä ei nyt vaan ole hyviä naisystäviä, silloinhan siitä tulee väistämättä miesten ilta. Mikä teitä siinä niin nyppii? Saahan sitä puolisolleen juhlat järjestää, oon minäkin niin tehnyt.

Musta on sairasta, jos pariskunta on aina yhdessä samoissa paikoissa. Meillä ei myöskään kysellä mitään lupia, paitsi että olikos meillä jotain sovittua (reissua, sukulaisia, bileitä), mä meen silloin ja silloin sinne ja sinne. Loppuelämä aikaa olla yhdessä, voidaan ihan hyvin mennä ja tulla niinkuin lystetään, kenen kanssa hyvänsä. Luottamus on aika jees.

Vierailija
244/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aisuri. Nainen on kaikkien miesten käytössä mökillä.

Vierailija
245/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkislesbo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rekkislepakko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Viihdyn miesporukassa koska naiset puhuvat vain hiuslakasta ja juoruavat.”

Haistakaa paska, ottakaa pää pois perseestä ja tutustukaa meihin naisiin paremmin!

Olen seurustellut naisten kanssa yli 15 vuoden ajan ja kyllä siinä nyt vain on perää että naiset juoruavat, mustamaalaavat toisiaan, ja draamaa piisaa! Kun vertataan miehiin. Olen siis nainen.

Minä olen ollut nainen 31 vuotta enkä voi tehdä naisista samanlaista yleistystä kuin sinä 15 vuoden kokemuksellasi. Laajenna ystäväpiiriäsi, maailma voi muuttua! Nuorempana tunsin kuvailemiasi naisia, enää en yhtään. Kyllä on draamat karisseet aikuisuuden myötä ja ne pahimmat jääneet elämästä pois. Naisia on monenlaisia.

Olen sitten näköjään kokeneempi jos se on iästä kiinni, en nyt ole huomannut eroa draamailussa, pelailussa, tai toisten naisten mustamaalaamisessa, samat naamat ne draamailee kun 15 vuotta sitten. Ainoa ero nyt siinä, että ei ne 30-40+ vuotiaat enää bileitä joka viikonloppu, ja jotkut kerenny naimisiin ja erota, jollain lapsia, jotkut vaihtaneet mieheen, jne. Ehkä et vain huomaa sitä jos et enää piireissä pyöri niin aktiivisesti kuin parikymppisenä, tai sitten kaveripiirisi on sen verran suppea. Sitähän monet sanoo että naiset on siitä "ihania" kun ovat niin vaikeita, kun taas miehet liian helppoja.

Sanon sinulle että naisia on kokemukseni mukaan monenlaisia ja sinä vastaat sanomalla, että kaveripiirini on suppea. Aukotonta logiikkaa!

Vierailija
246/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen pitäisi kehittää omshare laki jossa tuollaisia naisia raiskattaisiin av-mammojen keskuudessa jos nekään nyt ovat olleet niin pyhiä tässä asiassa.

Vierailija
247/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on pannu porukalla tätä yhden "vaimoa".

Ja tää ämmä pelkästään tyytyväinen ku on saanu olla siellä koko sakin puskettavana.

Ns. Lätkäjengin saunailta. Ihan klassista toimintaa ukoilta.

Yhen hälmä vaimo vielä oikein tyrkyttäny iltamia. Kyllä poikia nauratti. Ja panetti.

Vierailija
248/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tajunnut näitä miesten/naisten iltoja. Oma mieheni juttelee usein illanvietoissa mielummin naisten kanssa ja itse en ole ikinä missään naisten laumassa viihtynyt, vaan nimenomaan sekaseurassa tulee kivat keskustelut.

Vierailija
249/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan tajunnut näitä miesten/naisten iltoja. Oma mieheni juttelee usein illanvietoissa mielummin naisten kanssa ja itse en ole ikinä missään naisten laumassa viihtynyt, vaan nimenomaan sekaseurassa tulee kivat keskustelut.

Joo, no totta kai on tuollaisiakin illanviettoja ja reissuja ja mikä ettei ne ole mukavia. Ei kyse ole siitä, onko kiva jutella naisten vai miesten kanssa noin ylipäätään. Kyllä minäkin juttelen miesten kanssa paljonkin, työkavereista suurin osa on miehiä ja joskus työmatkalla on 15 miestä ja minä yksin naisena ja ihan hyvin jutellaan ja on kivaa. Se on pääosin sitä diipadaapaa mitä töissäkin kahveella puhutaan. Ei mennä kovin henkilökohtaisuuksiin. Ellet ole koskaan kokenut ns. naisten iltoja, et niitä osaa kaivatakaan.

Vierailija
250/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa on ainoastaan yksi oikea toimintatapa: jos nainen kysyy voiko tulla mukaan, vastaus on ei. Ja jos kaveri kysyy lupaa, että voiko nainenkin tulla niin vastaus on oltava suora ja ehdoton ei. Jos naisen miesystävä ei sitä suoraan uskalla kieltää, niin isännän on sitten kiellettävä ja oltava ehdoton tuon asian suhteen, ja painotettava että kyseessä on äijien ilta.

Jos kummatkin joustaa, lopputulos on tuo, ja se on järjetöntä kun totuus on, ettei kukaan seurueesta oikeasti halua tuota naista mukaan, ei edes sen oma mies. Miesten yhteinen aika on todella tärkeää, ja nainen siinä ryhmässä pilaa koko ryhmädynamiikan ja se muuttaa koko tilanteen. Kaikkien käytös muuttuu, ja ryhmän keskinäinen luottamus tuollaisissa tilanteissa muuttuu täysin.

Miesten välillä on noissa illoissa sanaton sopimus: kaikki asiat jäävät vain heidän välisiksi, ja niistä ei ulkopuolisille puhuta. Se on turvallista, voi puhua vaikeistakin asioista ja vahvistaa kaikkien välistä suhdetta hyvällä tavalla. Tällaiset hetket ovat tärkeitä henkisen rentoutumisen ja jaksamisen kannalta, ainoita hetkiä kun miehet voivat laskea panssarinsa ja olla kerrankin heikkoja.

Mutta jos nainen on mukana, hän saattaa kertoa kaikki arimmatkit asiat useille eri henkilöille, pahimmillaan jopa mehustella viikkotolkulla. Jos nainen on mukana, ei koskaan edes päästä tuollaiseen ylempänä kuvailemaani tilanteeseen.

Älkää ottako naisianne mukaan äijien iltoihin, älkääkä naiset änkekö miesten iltoihin. Lopputulos on parempi kaikkien kannalta.

Mutta tässähän miehille sopi, että nainen oli mukana. Oma mies kysyi luvan, jonka isäntä antoi. Se, jota asia harmittaa, on Ap. Minusta aloittajalla ei ole oikeutta määrätä miestään viettämään aikaansa pelkässä miesporukassa. Ja aikuinen mies osaa kyllä pitää puolensa.

Vierailija
251/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sille miehelle piti muuten se miesten ilta järkätä?Hyväst hyvyydestä vai ehkäistiinkö tuolla, että mies lähtee kamujen kans kreisi bailaan strippibaariin;)?

Sama tuli mieleen, että perimmäinen tarkoitus oli estää miehen meno jonnekin ulos. Noh, poijjaat oli ovelampia, ja hommasivat stripparin paikan päälle :D

Vierailija
252/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille tuollainen miesporukassa liikkuminen on just parasta. Saa monelta huomiota ja oma mies vähän mustikseksi. Monet kukkotappelut olen kuullut olleen. Mutta ehkä tässä ei siitä kyse.

Jep. Yleensä nämä samat naiset ovat niitä, jotka tulevat muiden naisten kanssa huonosti toimeen, ja siksi hehkuttavat kuinka tykkäävät enemmän miesseurasta. Itsetunto-ongelmat.

Mä tuun yleensä kaikkien kanssa toimeen, suhtaudun ennakkoluulottomasti uusiin tuttuihin, olivat sitten miehiä tai naisia.

Mutta yleensä pidemmän päälle naisten seura on puuduttavaa, monet puhuu pahaa toisista, tai sitten pitäisi jaksaa puhua loputtomiin sisustuksesta ja parjata omia miehiä tms.

Ja joissakin naisisissa näyttää jokin mussa hiertävän heitä, sen oon huomannut aina.

Jo yläasteelta alkaen varsinkin laumaihmisiä on hiertänyt se, että mä olen oma itseni ja otan asiat rennosti.

Yritän myös välttää naisvaltaisia työpaikkoja, kaksi kertaa sellaisessa ollut ja työilmapiiri oli välillä jopa sairas.

Joten tykkään olla miesseurassa, se on yleensä paljon hauskempaa.

En kylläkään tuollaiseen miesten iltaan tunkisi mukaan! En tosin käy "naisten illoissakaan" :D 

Minä en ainakaan ole törmännyt ilmiöön että naiset parjaisivat miehiään. Tai puhuisivat ainoastaan sisustamisesta (?). Todella outo väite.

Jos koet, että jokin sinussa häiritsee naisia, niin voisiko se olla tuo oma sovinistinen ja naisia vähättelevä asenteesi? (Naisetkin voivat olla sovinisteja.)

Kerrot että laumaihmisiä häiritsee se, että olet rento. Eli naiset ovat mielestäsi laumaihmisiä, ja vain miehet voivat ilmeisesti olla rentoja. Ja sinä tietty, kun olet parempi kuin muut naiset, vähän niin kuin hyvä jätkä itsekin.

Kiusaamista esiintyy enemmän mies- kuin naisvaltaisilla työpaikoilla, mutta viis faktoista ja tutkimustuloksista, ylläpidetään vaan vanhoja naisvihamielisiä myyttejä.

Ihmettelen kaltaisiasi naisia. Jos luulet saavasi tuolla nais-sovinisti-asenteellasi arvostusta miehiltä, niin olet väärässä.

Vierailija
253/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on poikien iltoja ja minulla on nykyisin tyttöjen iltoja. Vietän myös iltoja sekaporukassa. Tyttöjen illoissa puhutaan paljon syvällisemmin eri asioista. Viimeksi jätimme viihteen välistä täysin, kun keskityimme vain keskustelemaan henkilökohtaisista ja aroista aiheista. Ei tämmöistä vain tapahdu sekaporukassa, useimmiten ihmiset eivät edes halua jauhaa mitään syvällistä, vaan iltojen pointtina on hauskanpito ja juominen. Eikä siinäkään mitään väärää ole, koska elämä on stressaavaa ja hektistä. Mutta minä haluan myös syvällisempiä ihmiskontakteja ja tämä onnistuu vain ns. tyttöjen illoissa tietyn porukan kanssa.

Olin aikaisemmin muuten sellainen poikatyttö, en osannut olla naisten kanssa. Ja tulen edelleenkin kaiken kaikkiaan paremmin miesten kanssa toimeen, mutta olen todella iloinen ja onnellinen siitä, että olen löytänyt paikkani naisten maailmasta :).

Vierailija
254/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Mila tässä vaan kirjoitti:

Eikö joku tiedä mitä eroa on naisten ja miesten illoilla? Mun on nyt sanottavaa kyllä että onko nykyään porukka jo niin sukupuolineutraalia että niillä on molemmat värkit, eivätkä voi käsittää mitä eroa tällaisilla illanvietoilla voi olla. On niissä eroja! Tyttöjen kanssa kun lähdetään niin kyllä se on hienotunteisempaa ja girlygirl-meininkiä: kuohuvaa tai viiniä, hyvää laadukasta ruokaa, hyviä keskusteluja, juoruja, ihanaa aikaa ilman omia miehiä, ehkä joku konsertti tai tanssipaikka. Miesten illoissa on kaljaa, saunaa ja rasvaisia juttuja. Tai niin ainakin luulen. :)

Mitä? No jo on stereotyyppistä ajattelua. 😂

Meillä ainakin viimeisin ns. naistenilta oli sitä, että käytiin pizzalla, keilaamassa ja siinä yhteydessä pienet aloittelut. Sitten kokoonnuttiin yhden luo kiskomaan päät täyteen&jauhamaan paskaa ja siitä vielä paikalliseen ns. räkälään juomaan vielä vähän lisää. oli girlygirlit kuohuvineen, laadukkaine keskusteluineen ja tanssipaikkoineen aika kaukana.

En kyllä nykyisin juurikaan juo, mutta enemmänkin suosin kyllä ainakin itse ihan rehellistä kännäystä kuin mitään hienostunutta piperrystä.

Vierailija
255/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä irvistyttää aina nuo erilliset "miestenillat" ja "naistenillat". Meillä kaveriporukassa kaikki aina tervetulleita ja mukaudutaan uusiin seurustelukumppaneihin, koska jos oikeasti välittää ystävistänsä niin kyllä sitä haluaa tutustua heidän kumppaneihin syvemmin jos vastakaikua vaan löytyy. Meidän laajassa kaveriporukassa on pari/kolme tyyppiä, jotka yrittävät järjestää pelkkiä miesteniltoja ja he ovat ne porukan sovinistisimmat. Mutta kukin tyylillään...

Vierailija
256/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on mustasukkainen, miksi haluaa mennä saunalle katselemaan vieraita peeniksiä? Ei mitään logiikkaa. Miksi naisen mies sallii tällaisen käytöksen? Häntä rajoitetaan viettämästä aikaa kavereidensa kanssa, mutta vaimo kyllä saa vilkuilla muita ja olla vilkuiltavana.

Vierailija
257/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Demokratia hyvä, kontrolli parempi" sanoi Stalin ja oli ilmeisen oikeassa. On paljon naisia, jotka haluavat mieluusti kontrolloida miestensä kaikkia tekemisiä. Parhaiten se käy käyttämällä lapsia hyväksi, mutta lajin tosi taitaja toki suoriutuu ihan itsekin. Sillä useimpien miesten mielestä kaikkein helpoimmalla pääsee, kun tekee niin kuin vaimo sanoo.

Vierailija
258/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et voi Ap tietää mikä tiöanne ko. pariskunnalla on kotona, joten anna vaan tuon jutun olla. Ei se ole pois sinun elämästä jos joku muu koittaa omaansa pitää kasassa. Et voi kontrolloida muita mutta kommentoi kuviin vaikka että kiva kun ruoka maistui ja viihdyitte. Mutta oikeasti sillä facella ei ole mitään merkitystä. Ymmärrän että harmittaa jos joku yrittää kuitata kuvilla kunnian sinun tekemästä työstä mutta anna olla äläkä pilaa omaa päivääsi sillä. Tiedät itse mitä olet ja teet ja huolehdi vaan omasta parisuhteestasi, ihan niinkun olet näemmä tehnytkin kun tuollasia kivoja juttuja olet miehelle järkänny.

En ole ap, mutta kyllä sillä somella vaan on merkitystä toisille. En itsekään haluaisi, että tekemäni ruoat postataan ns. omissa nimissä. Muutenkin turha tuppausreissu naiselta.

Vierailija
259/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella haluat siis pohtia syitä tämän naisen käytökseen. Lopputulos on yhteinen lynkkaus.

Jos aloittaja aidosti haluaa miettiä, mikä naisen ajaa tällaiseen ratkaisuun, niin silloin aloittajan tarve on varmaan oppia ymmärtämään erilaisuutta, lisätä hyväksyntää ja tiedostaa, että monen ulkopuolisen silmin omituisen käytöksen takana voi olla selityksiä, rankkojakin.

Ehkäpä nainen tietää, että miehelläsi on tapana poikien reissulla innostua maksullisista naisista ja pelkää, että niitähän sinne mökille taas roudataan ja oma mieskin saattaa hairahtua.

Tai jospa naisella ja tämän miehellä on tuore, pettämisestä johtuva aviokriisi päällä?

Vierailija
260/274 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sää AP nyt kommasit ees siihen kuvaan, et "maistu varmaan mun sapuskat sit sullekkin?" ?? :0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän