SATUHÄÄT aiheinen keskustelu tässä ketjussa! =D
Kommentit (209)
Pakko oli tulla katsomaan, paljonko tulee kuraa niskaan, yllätyin positiivisesti!
Oon muuten yrittänyt harjotella, miten ton suhinaässän sais sellaseks kauniin teräväksi, mutta ei ole onnistunut =(
Sille, joka ihmetteli, että tosi " kypsää" touhua olla tappamassa itseään vauvakuumeen takia.. Niin, sen takiahan me just sinne pariterapiaan mentiin käsittelemään lapsenhankintaa ;)
Ihan mukavia naisia molemmat ja tilaisuus kaunis :) Hieman paistoi väsymys molemmista, mutta kunnialla veditte juhlan läpi. Toivon teille pitkää, onnellista parisuhdetta ja rauhallista perhe-elämää tyttöjen kanssa.
Mutta kateeksi ei käy... raskauspahoinvointi yhdistettynä häävalmisteluihin ja juhliin. Sinnikkäitä tyttöjä. Onnea heille!
Tempakka:
Pakko oli tulla katsomaan, paljonko tulee kuraa niskaan, yllätyin positiivisesti!Oon muuten yrittänyt harjotella, miten ton suhinaässän sais sellaseks kauniin teräväksi, mutta ei ole onnistunut =(
Sille, joka ihmetteli, että tosi " kypsää" touhua olla tappamassa itseään vauvakuumeen takia.. Niin, sen takiahan me just sinne pariterapiaan mentiin käsittelemään lapsenhankintaa ;)
Rakkautta voi tosiaankin olla muidenkin kuin miesten ja naisten välillä! Toivon kaikkea hyvää tälle parille. :)
Mullekkin tuli tippa linssiin kun tuota vihkimistä katselin. Vaikutatte molemmat mukavilta ihmisiltä. Kaikkea hyvää teille!
Kuinka teillä on Tempakka arki sujunut, onko lastenhoito mennyt hyvin? En ole näitä keskusteluja ennen seurannut, joten siksi utelen...
Tosin naurattaa, kun Tempakka olikin ihan vastakohta sille, millaiseksi olin hänet mielessäni kuvitellut (ulkonäkö, eleet, puhetapa...) ja yllätys oli nimen omaan positiivinen ;)
Niin seesteisen näköinen pari, veikkaisin ikuista liittoa. Kaunista.
Olitte melko rohkeita kun uskalsitte / jaksoitte häät pitää odotusaikana. Itse en olisi jaksanut, vaikka olinkin perheen ainoa odottaja ;)
Olette nuoria, mutta melko levollisen tuntuisia ja varmoja tilanteesta. Toivottavasti suhteenne kestää pitkään ja saatte elää tätä " rauhaisaa" lapsiperheen arkea.
Onnea.
on paljon vakaammalla pohjalla kuin yksikään aikaisemmista heterosuhteista! Pelotti että mitä näistä häistä näytetään kun pari aikaisempaa jaksoa on ollut todellisia kauhuhäitä... Todella onnistuneet juhlat raskausongelmista huolimatta! Onnittelut parille vielä näin jälkeenpäin!
Onnea Anulle ja Terhille minultakin - kiva häät olivat!
Tempakalla oli tukka nätisti laitettu. Aivan ihana katsella. Täällä haukkujat on vaan onnettomia heterosuhteessa eläviä, jotka ei ole itse edes naimisiin päässyeita tai sitten jo ehtineet erota.
Vierailija:
Itse annan. Katsotaan mitä keskusteluja poikii...
Tää oli vaan siitä erilainen, että oli kaksi ihanaa morsianta joilla oli ihanat kampaukset ja mekot :-)
Ainoa kysymys, joka poiki, oli, kun tyttö kysyi, että oliko sun pakko mennä isin kanssa naimisiin, etkö voinut mennä jonkun toisen tytön kanssa :-D
No on kyllä puhuttu aikaisemmin jo, että muunkinlaisia perheitä on.
Vaikka tosi ennakkoluuloisesti suhtauduin alkuun minäkin.
Kaikkea hyvää Tempakan ja Aliisan elämään ;)
Aivan liikuttava seremonia, ja kaunis laulu se tula tuulan... : )
Olette molemmat mukavanoloisia naisia, kiva kun halusitte jakaa onnenne. Hienoa elämää teidän perheelle!
normaalisti joudutaan meneen nukkumaan jo yhdeksän maissa (tai kuopus kyllä valvottaa monesti myöhempäänkin), koska esikoinen herää seitsemän pintaan.
Väsymys jatkuu edelleen, mutta aika hyvällä mallilla tässä asiat ovat =) A. toipuu synnytyksestä ja meillä on kaksi ihanaa tytärtä =D Jotka eivät kai voi mennä naimisiin keskenään, koska ovat biologista sukua (lakiestettä ei kai ole? mutta moniko haluaa mennä sisarensa/veljensä kanssa naimisiin..=).
Tykkäsin molemmista! Puvut oli kauniit ja tunnelma. Tyttäreni ihmetteli että kaksi tyttöä! Selitin että rakkaus ei ole siitä kiinni, että toinen on mies ja toinen nainen. Joskus voi olla toisinkin. Onnea molemmille!!!
vissiin piti mennä näin pitkälle, että sitkeimmätkin uskoivat =D
Harmillisen vähän niistä itse häistä näytetään tossa sarjassa. Olisi ollut mukava katsella niitä, tosi paljon ohjelmaa jäi pois jne.
Tavis hetero liikuttui täysin... =)
Onko teidän tytöillä sama isä?? Kun biologista sukua ovat?
Kaikkea hyvää teille, hali.
Voisko joku valaista? Entä Alliisa?
Kauniit oli " häät" ja mukavan tuntuisia ihmisiä. Kaikkea hyvää!