Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies on sinun unelmiesi mies? Rikotaan myytti!

Vierailija
03.10.2017 |

Monesti palstalla tulee vastaan aloituksia ja kommentteja, joissa ollaan luomassa kuvaa täydellisestä miehestä, joka on ns. "alfa-uros". Omasta mielestäni moinen on hölynpölyä, eikä vastaa todellisuutta, vaan on lähinnä tekosyy joillekuille miehille a) olla tekemättä mitään muutosta elämässään ja b) valittaa Internetissä.

Oma unelmieni mies on visuaalinen ja herkkä. Mielellään korkea sivistystaso ja osaa keskustella monimutkaisista aiheista luontevasti ja omaa jonkun kannan, jonka takana seisoo. Itsenäinen, jolla on intohimon kohde (mikä tahansa musiikista politiikkaan ja tähtitieteeseen ja koodaamiseen yms). On vaativa, mutta hyväsydäminen. Kansalaisuudella ei ole merkitystä, kunhan yhteinen kieli löytyy. Ei tarvi käydä salilla tai olla lihaksia, omissa silmissäni paras vartalotyyppi on hoikka. Pitää olla hyvä / kehittynyt maku - kyllä, makua voi kehittää aivan niin kuin lihaksiakin salilla tai ajattelua taidenäyttelyissä.

n.27

Listatkaa omat ihanteenne alle, niin rikotaan myytti yhdestä ainoasta alfauros-mallista!

Kommentit (299)

Vierailija
201/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffari. Ei muita vaatimuksia. En enää edes pane muita kuin surffareita. Ne kropat ja hiukset, ah. N28

Vierailija
202/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ihannemieheni on nimenomaan pitkä, komea ja lihaksikas alfauros, joka on kuitenkin myös älykäs, sopivan herkkä, hauska, hyvin toimeentuleva ja ei ole tippaakaan kiinnostunut muista naisista kuin minusta. Todellisuus ei ihan vastaa ihannetta.

Nyt kun vaan saisit sellaisen kiinnostumaan sinusta. Heidänlaiselle miehelle on muitakin ottajia.

No niinpä, siksi en tuollaista miestä tule ikinä saamaan. Lähimmäksi pääsin kun klähmäilin yhden naimisissa olevan tuollaisen kanssa, jolla sivusuhteita muutenkin. (Eli jos tuollaisia miehiä onkin, ei ne ole yhden naisen miehiä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä mun kriteerit on vaan että nainen olisi ulkonäöltään tavis tai parempi eikä sitten mikään täysi pirttuhirmu. Naisilla näköjään on varaa valita.

Vierailija
204/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä mun kriteerit on vaan että nainen olisi ulkonäöltään tavis tai parempi eikä sitten mikään täysi pirttuhirmu. Naisilla näköjään on varaa valita.

Ei ole, tässähän lueteltiin ihannemiehen ominaisuuksia, ei niitä joita itse saa.

Vierailija
205/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu. Jos jotain, niin tämä ketju vain vahvisti myyttiä. Se on kuulkaa naiset sillä tavalla, että biologisia faktoja on turha alkaa kiistämään. Te voitte vaikka kuinka paljon täällä väittää, että kelpuuttaisitte sen paljon mainostetun hintelän, älykkään, akateemikko-tavismiehen, mutta tosipaikan tullen se alfa kyllä kelpaisi, jos teillä vaan olisi mahdollisuudet siihen.

Pakkopakkopakko puuttua tähän: 

jos pitää miettiä ihan raivotavallinen Suomi-jamppa, tulee ensimmäisenä mieleen Timo Lavikaisen roolisuoritus Napapiirin sankareissa. Ei mikään pitkä, ei mikään nallekarhu, ei mikään akateemikko vaan todella tavallinen suorastaan vetelyyteen asti (siis roolisuorituksena) - ja sen kaiken edessä minä olin ihan sulaa vahaa ja olisin myynyt vaikka sieluni, jos olisi saanut Marjukan ( = Miia Nuutilan) sijasta jakaa hänen kanssaan kodinhoitohuoneen lattian. 

Tyynnyttääkö tämä kannanotto nyt jonkun naisten tyypillisimmistä naisihanteista ahdistuneen miehen mielen?

P.S Eipä taida kaltaisillani ylipainoisilla tavisnaisillakaan olla kovin paljon jakoa miesten ihannenaislistoilla.

Vierailija
206/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu. Jos jotain, niin tämä ketju vain vahvisti myyttiä. Se on kuulkaa naiset sillä tavalla, että biologisia faktoja on turha alkaa kiistämään. Te voitte vaikka kuinka paljon täällä väittää, että kelpuuttaisitte sen paljon mainostetun hintelän, älykkään, akateemikko-tavismiehen, mutta tosipaikan tullen se alfa kyllä kelpaisi, jos teillä vaan olisi mahdollisuudet siihen.

Pakkopakkopakko puuttua tähän: 

jos pitää miettiä ihan raivotavallinen Suomi-jamppa, tulee ensimmäisenä mieleen Timo Lavikaisen roolisuoritus Napapiirin sankareissa. Ei mikään pitkä, ei mikään nallekarhu, ei mikään akateemikko vaan todella tavallinen suorastaan vetelyyteen asti (siis roolisuorituksena) - ja sen kaiken edessä minä olin ihan sulaa vahaa ja olisin myynyt vaikka sieluni, jos olisi saanut Marjukan ( = Miia Nuutilan) sijasta jakaa hänen kanssaan kodinhoitohuoneen lattian. 

Tyynnyttääkö tämä kannanotto nyt jonkun naisten tyypillisimmistä naisihanteista ahdistuneen miehen mielen?

P.S Eipä taida kaltaisillani ylipainoisilla tavisnaisillakaan olla kovin paljon jakoa miesten ihannenaislistoilla.

Oho. Siis naisten tyypillisimmistä MIESihanteista. 

Vierailija
207/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minä esim en ole miesten ihannenainen, enkä saa sellaista miestä jonka haluaisin (alffa). Joten joudumme mahdollisen tulevan puolison kanssa kumpikin tyytymään siihen minkä saa.

Vierailija
208/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeinkaan ihannemies listattuna paperille ei siltikään voita sitä rakkauden tunnetta, mikä syystä tai toisesta syttyy kahden yksilön välille. Olen listannut tähän ketjuun ihannemieheni ominaisuudet, oma nykyinen mieheni täyttää niistä kohdista ehkä häthätää puolet. En vaihtaisi häntä pois.

Vierailija
209/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen mies, ei mikään laiha itu-hippi. Fiksu ja naista huomioiva. Voi urheilla, muttei himourheilija-sellaiset on todella rasittavia luonteeltaan. Samoin kuin painoaan ja syömisiään tarkkaileva mies on totaalinen turn off. Ihannemies on mielestäni myös rauhallinen ja hyvin pukeutuva. Ei saa olla höpöttäjä-tyyppi.

Vierailija
210/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kaikki miehet olette tänne kokoontuneet niin voitteko kertoa mikä se alfa on? Ennen tätä ketjua se ei ikinä ollut "nallekarhu", nyt on myös sitä kun tarpeeksi moni nainen niin on kirjoittanut. Eli alfan määritelmä vaihtuu sen mukaan mitä enemmistö naisista siinä tilassa haluaa?

Vierailija
211/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parta/käsi-naisia, joten pidän parroista ja käsien tulee olla miellyttävän näköiset ja tuntoiset. Karvoja saa olla missä niitä nyt kasvaakin. Ei väliä värityksellä, tai onko tukkaa päässä vai ei. Pituudellakaan ei ole väliä, vehkeen koolla tosin sen verran että normaalin rajoissa. Saa olla laiheliini, tai vatsakas, salityypeistä en tykkää, ellei salilla tueta jotain muuta harrastusta, tai esim. selän kunnossapysymistä. Ulkonäöstä huolehtijat, oli se sitten karvojen poistoa rinnasta, hauisten kasvattelua salilla, tai tai itsensä jatkuvaa peilaamista en omalta mieheltäni halua. Tässä ulkonäkö.

Rehellinen, reilu, ja inhimillinen pitää olla. Saa olla vikoja ja puutteita, kunhan itse tunnistaa ne mahdollisiksi kehityskohteiksi. pitää haluta kasvaa ihmisenä, eikä saa jämähtää.

Vierailija
212/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte ihmetellä miksi monet nuoret naiset on sinkkuja, kun lukee näitä vaatimuslistoja.

No mäpäs en olekaan sinkku ja mieheni täyttää suurimman osan unelmavaatimuksistani, mitä tänne listasin. Muutamasta kohdasta voi aina joustaa, kun ei kukaan ole täydellinen ja kyllä me naisetkin sen ymmärrämme. ;)

Vierailija
213/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin jännä juttu mutta mulla ei edes ole mitään ihannemiestä enää :D En osaa selittää... Olen ollut aina niin erilaisen miehen kanssa että kyllä sitä tajuaa jo että tärkeintä on vaan se että tullaan toimeen, on samanlaiset arvot edes suurin piirtein mutta ei olla liian tuomitsevia kumpikaan toista kohtaan, tykätään harrastaa samoja asioita, ollaan tietyssä mielessä toistemme parhaita kavereita ja tiedetään se niin ettei myöskään ole sellasta mustasukkaisuutta aivan kaikesta ja kaikista muista ihmisistä. 

Ketjua lukiessa mietin ihan samaa, ei minulla ikinä ole ollut mitään unelmamiestä. Ei tule yhtään yhtenevät ulkonäköpiirrettä mieleen niistä miehitä joista olen pitänyt. Voisin sanoa jotain ympäripyöreää luonteesta mutta ne on niitä täysin tavallisia asioista mitä jokainen haluaa kumppanista ja löytyy hyvin monia ihmisistä, ei mitään unelmia. Kuten tuo sinun kuvailusi.

Vierailija
214/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalainen tumma, tempperamenttinen ja tulinen mies<3 Mikään muu ei kelpaa.

Vierailija
215/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen on varmasti 99% mielestä alfa, ei välttämättä oma ihannemies mutta alfan määritelmä:

https://goo.gl/images/2YZsVR

Joe Manganiello, lähes kaksimetrinen huippuyliopiston käynyt Hollywood-näyttelijä. Eli pitkä ja lihaksikas sekä älykäs ja multimiljonääri. On naimisissa alfanaisen eli Sofia Vergaran kanssa, joka on myös Hollywood-näyttelijä sekä kaunis, hoikka ja isorintainen sekä menestynyt multimiljonääri.

Vierailija
216/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksimetrinen hauska hujoppi, päälle päin rento ja pinnan alla syvyyttä kun oppii tuntemaan paremmin.

Minua epäilyttää pitkät miehet. Tuntuu, että jos he ovat menestyneet, se on johtunut pituudesta.

Pitkät johtajat tuntuu suorastaan huijaukselta.

Pitää ottaa myös huomioon, että niskat ovat kovilla pitkien miesten suhteen. Ja on tosi ärsyttävää, jos haluaa pusun, mutta pitkä mies venkoilee eikä suostu kumartumaan. 

Terv. nainen, joka on joutunut liian monta kertaa etsimään lavittaa alleen

Kyllä! En enää ikinä seurustele yli 174cm miehen kanssa :D

Vierailija
217/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen on varmasti 99% mielestä alfa, ei välttämättä oma ihannemies mutta alfan määritelmä:

Joe Manganiello, lähes kaksimetrinen huippuyliopiston käynyt Hollywood-näyttelijä. Eli pitkä ja lihaksikas sekä älykäs ja multimiljonääri. On naimisissa alfanaisen eli Sofia Vergaran kanssa, joka on myös Hollywood-näyttelijä sekä kaunis, hoikka ja isorintainen sekä menestynyt multimiljonääri.

Onko alfa-käsite siis pelkkää rahaa ja ulkonäköä? Sitten täällä ei yksikään nainen ole kuvaillut unelmamieheksi alfaa.

Vierailija
218/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko alfa-käsite siis pelkkää rahaa ja ulkonäköä? Sitten täällä ei yksikään nainen ole kuvaillut unelmamieheksi alfaa.

Onhan tuo esimerkkimies myös kouluja käynyt ja kuuluisa näyttelijä. Monikin on ketjusta saattanut kuvailla hänet unelmamieheksi, koska eihän me tiedetä kuinka mukava heppu se oikeasti on. 

Vierailija
219/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nykyinen unelmamieheni:

164 cm pitkä (itseäni hieman lyhyempi), noin 50% hiuksista harmaantuneet jo parikymppisenä (muut hiukset mustia), lihaksikas alavartalo mutta kokonaisuudessaan suht. hentoinen vartalotyyppi, pienet mutta erittäin taitavat kädet, paljon karvoja jaloissa, vartalossa ja kyynärvarsissa. Tummat silmät ja sielukas katse. Iso nenä, pieni leuka.

Luonteeltaan hellä, rakastava, huolehtiva, täyden vapauden minulle antava, ehdottoman uskollinen ja sitoutumishaluinen, tukee minua kaikessa mitä teen, kertoo päivittäin rakastavansa ja ihailevansa ja olevansa ylpeä minusta, kehuu kauniiksi, rakastaa huonojakin puoliani ja pyrkii olemaan aina läsnä kun tarvitsen häntä. Ahkera työelämässä mutta asettaa silti rakkauden uran edelle. Haluaa tehdä asioita yhdessä, osaa nauttia elämästä ja näkee paljon vaivaa sen eteen, että minä nautin myös. Seksissä todella taitava ja pitää kunnia-asianaan olla laukeamatta ennen kuin minä olen lauennut ainakin kerran (ja on tässä tosi taitava). Ottaa vastaan kritiikkiä suvereenisti ja loukkantumatta, haluaa tulla jatkuvasti paremmaksi ihmiseksi. Antaa kritiikkiä pehmeästi ja rakastavaan sävyyn, ja kehuu moninkertaisesti enemmän kuin kritisoi. Täydellinen, täydellinen mies minulle. <3

Vierailija
220/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo esimerkkimies myös kouluja käynyt ja kuuluisa näyttelijä. Monikin on ketjusta saattanut kuvailla hänet unelmamieheksi, koska eihän me tiedetä kuinka mukava heppu se oikeasti on. 

Aika paljon tänne on kirjoitettu persoonasta eli ei voi sanoa unelmamieheksi koska ei tunne.