Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas joku valittaa Hesarissa että huomiota hakemalla saa sellaista

Vierailija
11.03.2023 |

Näistä avautumisista tulee aina vähän 🥱-fiilis, anteeksi vaan.
Kenenkään ei tietenkään pitäisi joutua sietämään häirintää tai törkeitä kommentteja sen enempää tosielämässä kuin somessakaan. Mutta ääliöitä riittää ja jokainen nainen tietää mille altistaa itsensä, jos itseilmaisun takia tai ammatin puolesta valitsee esiintyä näyttävästi/paljastavasti pukeutuneena tai julkaisee sellaisia kuvia. Huomiota toivoessaan ei valitettavasti voi valita, keneltä sitä saa ja minkälaista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputon suo on tuo avautuminen. En juurikaan lue niitä. Julkisuutta ja rahaa taitaa hakea moni. Kaikki me ollaan erilaisia.

Vierailija
2/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän kykyä, sitä enemmän paljasta pintaa. Joissakin tapauksissa kokonaan alasti esiintyminenkään ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en usko että kusipäät muuttavat käyttäytymistään, vaikka heihin miten vetoaa tai asiasta valittaa. Jotkut kokevat oikeudekseen tuollaisen.

Vierailija
4/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en usko että kusipäät muuttavat käyttäytymistään, vaikka heihin miten vetoaa tai asiasta valittaa. Jotkut kokevat oikeudekseen tuollaisen.

Ja tarkoitin siis kommentoijia ja huutelijoita, en näitä naisia :D

Vierailija
5/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi provosoitua ja nostaa meteliä. Sitä ne miehet juuri haluavat.

Vierailija
6/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin miehenä toteutan taktiikkaa jossa olen kotona ennen puoltayötä. Sen jälkeen ei tapahdu mitään hyvää ja mahdollisuus päätyä alibin etusivulle kasvaa

Vierailija
7/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta kun mulla on oikeus olla sellainen kuin olen ja pukeutua kuten haluan!"

Totta kai, ja ihannemaailmassa kenenkään ulkonäkö ei herättäisi negatiivista/ei-toivottua huomiota. Semmoisessa maailmassa emme kuitenkaan elä.

Vierailija
8/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oli tuo monsterinaama, joka herätti autolla ajavan paparazzin huomion...

Vierailija
9/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun itse lähden illanviettoon tiukoissa balettihousuissa ja etuvärkki oikein kunnolla topattuna, esim villasukilla ja golf palloilla, saan todella paljon huomiota.

Ei se tietenkään aina hyvältä tunnu, että esineellistetään noin paljon. Olenhan kuitenkin oma persoonani ja kaunis myös sisäisesti.

Terkuin Ehostaja

Vierailija
10/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan taas juttu. Jos joku on kaunis ja kurvikas, pitäisi pukeutua "säkkiiin" eikä meikkiä . Tätäkö tosiaan halutaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä