Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies on sinun unelmiesi mies? Rikotaan myytti!

Vierailija
03.10.2017 |

Monesti palstalla tulee vastaan aloituksia ja kommentteja, joissa ollaan luomassa kuvaa täydellisestä miehestä, joka on ns. "alfa-uros". Omasta mielestäni moinen on hölynpölyä, eikä vastaa todellisuutta, vaan on lähinnä tekosyy joillekuille miehille a) olla tekemättä mitään muutosta elämässään ja b) valittaa Internetissä.

Oma unelmieni mies on visuaalinen ja herkkä. Mielellään korkea sivistystaso ja osaa keskustella monimutkaisista aiheista luontevasti ja omaa jonkun kannan, jonka takana seisoo. Itsenäinen, jolla on intohimon kohde (mikä tahansa musiikista politiikkaan ja tähtitieteeseen ja koodaamiseen yms). On vaativa, mutta hyväsydäminen. Kansalaisuudella ei ole merkitystä, kunhan yhteinen kieli löytyy. Ei tarvi käydä salilla tai olla lihaksia, omissa silmissäni paras vartalotyyppi on hoikka. Pitää olla hyvä / kehittynyt maku - kyllä, makua voi kehittää aivan niin kuin lihaksiakin salilla tai ajattelua taidenäyttelyissä.

n.27

Listatkaa omat ihanteenne alle, niin rikotaan myytti yhdestä ainoasta alfauros-mallista!

Kommentit (299)

Vierailija
161/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa...tämän keskustelun piti murtaa myytti, mutta se vain vahvisti sitä. :D

Naisilla on yllättävän samanlainen miesmaku vaikka aina muuta väittävät.

Jos myytti on ollut että naisia ei kiinnostat pitkät komeat rikkaat akateemikot niin se kyllä rikottiin aika hyvin tässä ketjussa

Heh.

Hassua sekin että mitä pidemmälle ketju etenee, sitä selkeämmin kaikkien stereotypioiden mukainen miestyyppi korostuu. Alussa joku heittää 160cm, sitten kuvaillaan pitkää/raamikasta/jämerää miesten työt osaavaa nallekarhua joka halutaan kun ei ole saumaa alfaan.

Lopulta se pitkä, tumma, komea, sosiaalinen, koulutettu, itsevarma, määrätietoinen, mielenkiintoisessa (hyväpalkkaisessa) työssä oleva, täydellisen hammasrivistön omaava ja seksissä ohjat ottava stereotyyppinen kiiltokuvien alfamies voittaa niin kuin aina.

Naiset ovat laumaeläimiä. Minkäs sille voi :D

Puolet viesteistä tuntuu olevan trollaavien miesten kirjoittamia.

Vierailija
162/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne on tärkein, olen aina valinnut ja myös hylännyt miehen hänen luonteensa perusteella. Kiinnitän huomion ensin miehen ulkonäköön mutta vain katsellessani. Kun yhdessä keskustellaan niin kummankin luonne tulee esille ja sen perusteella teen päätöksen. Yleisin no go on ylimielisyys ja itsekkyys. Viehättävin on mies, jonka kanssa voi yhdessä nauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole välittänyt mistään pitkistä, treenatuista, sliipatuista, ns. komeista miehistä. Muhun on vedonnut vähän sellainen treffeillä ujompikin tai kömpelömpikin meininki kuin sellainen itseään täynnä oleva flirttitekniikojen hallitsija. Aitous ja muiden huomioonottaminen on tärkeintä.

Vierailija
164/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua silmäiltyäni en voi muuta todeta kuin että palstamiehen pahin vihollinen on hän itse. Tai muut hänen kaltaisensa naisina esiintyvät miehet.

Mutta oma valintahan se on. Hyvää yksinäistä yötä taas sinne katkeruuden ja pakkomielteiden täyttämään yksinäiseen betonikuutioon. Huomenna on odotettavissa samanlainen päivä ja ilta, kuten myös sitä seuraavina päivinä, iltoina ja öinä. On se hienoa tietää, mitä kaikki naiset haluavat.

Vierailija
165/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku Ihannemieheni on tumma, tuuheatukkainen, hyväkroppainen, keskimääräistä pidempi.

Tämän täytyy olla miehen kirjoittama, naiset eivät pidä tuuheatukkaisuutta erityisen miehekkäänä.

Eiku minä kirjoitin, olen nainen. Tosin kopsin sen palstamiehen tekstistä ihan huvikseni. Muutin vain kuvauksen vastaamaan omaa miestäni. Minun tuuheatukkainen mieheni on hyvinkin pitkälti miehekäs. Pujottelen ohikulkiessani sormeni usein hänen tuuhean, turhan usein villiintymään päässeen, karkean pystytukan läpi ja puhaltelen miestäni niskaan. Sanon hellittelysanoja, mitä piisami, myskihärkä, karhunpoika.

Vierailija
166/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ja yhteiset harrastukset sekä mielenkiinnon kohteet. Ulkonäöltään esim hippi.

Vierailija
167/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette ehkä itse huomaa, mutta näistä kommenteista paistaa läpi sellainen asenne, että miehen pitäisi aina olla sitä ja tätä, mutta itse voitte vaan olla nättinä siinä kainalossa, hihitellä miehen hauskoille ja älykkäille jutuille, ja armosta avata haaranne silloin tällöin kun mies on "ansainnut". Vaikka löytäisittekin jostain tuollaisen miehen, niin tuskinpa se kauaa jaksaisi jotain passiivista palstamammaa katsella, kun parempiakin on tarjolla.

Miesasiamies löytänyt tämänkin ketjun.

Sinusta siis naisen ei tarvitse tehdä mitään parisuhteen eteen, vaan kaikki on aina miehen vastuulla? Ja kuka muuta väittää on miesasiamies? Niinkö?

Vierailija
168/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko sano, että pelimies, jolla on 3-4 muuta muijaa. ööö?

Vierailija
169/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette ehkä itse huomaa, mutta näistä kommenteista paistaa läpi sellainen asenne, että miehen pitäisi aina olla sitä ja tätä, mutta itse voitte vaan olla nättinä siinä kainalossa, hihitellä miehen hauskoille ja älykkäille jutuille, ja armosta avata haaranne silloin tällöin kun mies on "ansainnut". Vaikka löytäisittekin jostain tuollaisen miehen, niin tuskinpa se kauaa jaksaisi jotain passiivista palstamammaa katsella, kun parempiakin on tarjolla.

Sinusta siis naisen ei tarvitse tehdä mitään parisuhteen eteen, vaan kaikki on aina miehen vastuulla? Ja kuka muuta väittää on miesasiamies? Niinkö?

Ei kenenkään tarvitse tehdä mitään parisuhteen eteen vastoin tahtoaan. Jos mies ei halua passiivista naista niin hän ei huoli sellaista, niin yksinkertaista se on.

Vierailija
170/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku Ihannemieheni on tumma, tuuheatukkainen, hyväkroppainen, keskimääräistä pidempi.

Tämän täytyy olla miehen kirjoittama, naiset eivät pidä tuuheatukkaisuutta erityisen miehekkäänä.

Mä pidän tuuheatukkaisista miehistä. Myönnän kyllä, että olen luonteeltani vähän miehekäs, mutta kyllä mulla pillu oli tuolla jalkojen välissä, kun viimeksi tarkistin.

Kalju sen sijaan on mulle tosi tosi epäseksikäs turn-off. Samoin liian lyhyet hiukset, esim. siili. En tajua, miksi niin monet miehet pilaavat ulkonäkönsä jollain ällöllä kaljulla/siilitukalla. Hyi helvetti.

Vierailija
171/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu. Jos jotain, niin tämä ketju vain vahvisti myyttiä. Se on kuulkaa naiset sillä tavalla, että biologisia faktoja on turha alkaa kiistämään. Te voitte vaikka kuinka paljon täällä väittää, että kelpuuttaisitte sen paljon mainostetun hintelän, älykkään, akateemikko-tavismiehen, mutta tosipaikan tullen se alfa kyllä kelpaisi, jos teillä vaan olisi mahdollisuudet siihen.

Vierailija
172/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua silmäiltyäni en voi muuta todeta kuin että palstamiehen pahin vihollinen on hän itse. Tai muut hänen kaltaisensa naisina esiintyvät miehet.

Mutta oma valintahan se on. Hyvää yksinäistä yötä taas sinne katkeruuden ja pakkomielteiden täyttämään yksinäiseen betonikuutioon. Huomenna on odotettavissa samanlainen päivä ja ilta, kuten myös sitä seuraavina päivinä, iltoina ja öinä. On se hienoa tietää, mitä kaikki naiset haluavat.

Tämä.

Vierailija
173/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on unelmieni mies. Hän on

- komea/kauniskasvoinen

- lyhyt

- älykäs

- hauska ja verbaalisesti lahjakas

- sivistynyt

- hupsuttelija

- hyvin herkkä

- temperamenttinen

- ihana rakastaja

- uskollinen

Vierailija
174/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen joka saa mut hymyilemään :)

En oikein tiedä oisko kiva jos mies ois samalta alalta kuin mä, koska toisaalta ois kiva jos miehen kaa vois pohtia työpulmia yhessä ku hän tajuais mistä puhun, mutta sitt taas mun ala on muutenki semmone ett ihmiset puhuu vaan työstään nii ehkä olis parempi jos mies tekis jotain ihan muuta, esim ois autonkorjaaja.

Vierailija
175/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään tarvitse tehdä mitään parisuhteen eteen vastoin tahtoaan. Jos mies ei halua passiivista naista niin hän ei huoli sellaista, niin yksinkertaista se on.

No jos ei aio eikä halua tehdä mitään parisuhteen eteen, niin lienee turha miettiä täällä niitä unelmamiehiäkään.

Vierailija
176/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseeni vetoaa eniten akateemiset, seksikkäät älyköt. Ei haittaa vaikka olisi pitkäkin. <3

Vierailija
177/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu. Jos jotain, niin tämä ketju vain vahvisti myyttiä. Se on kuulkaa naiset sillä tavalla, että biologisia faktoja on turha alkaa kiistämään. Te voitte vaikka kuinka paljon täällä väittää, että kelpuuttaisitte sen paljon mainostetun hintelän, älykkään, akateemikko-tavismiehen, mutta tosipaikan tullen se alfa kyllä kelpaisi, jos teillä vaan olisi mahdollisuudet siihen.

Sovitaan, että tuo on totta. Mitä sitten? Mitä tapahtuu? Mitä ajattelit itse tehdä? Miten tuo sinuun tai kehen tahansa muuhun vaikuttaa? Mikä muuttuu ja miten?

Vierailija
178/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäpinnainen, huumorintajuinen, kuunteleva,lempeä, kiinnostunut monista asioista. Talous kunnossa, väleissä kaikkien kanssa. Ystävälliset silmät.

Ei tupakkaa, alkoholin kanssa ei ole saanut olla koskaan ongelmaa, ei epävakaa tai muuten mt-vaivainen. 

Vierailija
179/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ja hyväsydäminen, osaa ottaa muut huomioon ja hoitaa isän velvollisuudet sydämellä. Panostaa parisuhteeseen ja on ehdottoman uskollinen. Hänellä on myös perheen ja parisuhteen ulkopuolisia mielenkiinnon kohteita. Urheilee ja pitää huolta itsestään, ei kuitenkaan vain ulkonäön vuoksi eikä ole muutenkaan turhamainen esim. vaatteistaan. Tekee työnsä kunnialla mutta työ ei ole tärkeintä elämässään. Seksuaalisesti aktiivinen ja kokeilunhaluinen. Puhuu ja pussaa.

Ja jos ulkonäköön mennään niin itseäni pidempi eli +175, raamikas mutta ei liian bodattu, lisäksi pidän parrasta ja nauravista silmistä.

Vierailija
180/299 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies, joka rakastaa ja palvoo minua ja jolle minä olen toteutunut unelma.

Saisi olla mielellään myös menokavereita, kunhan mennään niiden kanssa harrastuksiin, ei ravintoloihin.

Btw: on jo löytynyt.