Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo vai minä oikeassa?

Vierailija
23.09.2017 |

Kävimme tänään ruokaostoksilla lapsien kanssa ja ostimme kaikille omat herkut. No, kun pääsimme kotiin, niin huomattiin, että vaimon sipsit ja dippi olivat jääneet kauppaan. No, kun aloin syömään omia sipsejäni ( minulla oli pieni pussi vain) niin vaimo alkoi inumaan minulta sipsejä, koska hänellä ei niitä nyt ollut. Sanoin, että minulla on pieni pussi vain ja en aio antaa, koska niitä oli niin vähän. Lapsetkaan eivät tietenkään suostuneet antamaan karkkejaan vaimolle, vaikka sanoin heille, että "antakaa äidille muutama". No, hetken päästä annoin muutaman sipsin vaimolle, mutta sanoin hänelle, että ei enempää. Vaimo olisi niitä himoinnut pussistani lisää ja kun sanoin, että nyt riittää, niin vaimo meni yläkertaan mököttämään ja on siellä vieläkin. Mitä olisi pitänyt tehdä? Annoin jo muutaman , joten ei mielestäni ole minun ongelmani.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö ne kauppaan ihan hyllylle vai jäikö ne maksettuna sinne kassahihnalle? Jos jälkimmäinen, niin moka on sen, joka pakkasi kassit, joten hän käy ne hakemassa. Jos unohtui ostaa, niin vaimo voi käydä kaupassa ostamassa.

Meillä tuossa tilanteessa sipsipussi jaettaisiin.

Vierailija
2/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten kysyt jos se ei sinun ongelmasi ole... anna mököttää. Jos taas haluat että hän ei mökötä asista ehkä olisi ollut parempi sipsit jakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo. Vaimo on aina oikeassa. Silloinkin, kun on väärässä.

Vierailija
4/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaiden kansa jaamme kaiken vaikka vähänkin

Vierailija
5/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä itsekäs k-pää viisi vuotias ja meinasitko vielä piparia joskus saada?

Vierailija
6/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo AINA oikeassa!

- onnellisen parisuhteen salaisuus

Vierailija
7/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse antaa. Itse olen sanonut avovaimolleni, että jos ei liikunta maistu, niin meillä ei tarvita sipsejä.

Vierailija
8/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä pakkasi ruuat kassiin, jos sipsit oli maksettu kassalla?

Vierailija
9/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan se sama, jonka vaimo söi äijän ja lasten tortillat... :D

Vierailija
10/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat pakkasimme.

AP.

Vierailija
11/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan kanssa on punaviiniä, kummallakin on oma suosikkiviini. No nyt on käynyt niin, että miehen punaviini on jäänyt kauppaan. Mies haluaisi lasin punaviiniä ruuan kanssa vaimon pullosta mutta sitä on jäljellä vain puoli pulloa. Mies inisee viiniä, vaimo ei anna. No hetken päästä nainen antaa miehelle ruokalusikallisen viiniä mutta ei enempää ja vaimo sanoo nyt riittää. Mies mököttää.

Mikä miestä vaivaa?

Vierailija
12/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama kirjoitustyyli yhtään.

Vierailija
13/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo AINA oikeassa!

- onnellisen parisuhteen salaisuus

Kynnysmaton vastaus!

Vierailija
14/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hyvin erikoinen järjestely tuo, että ostetaan omat ja ei voida yhtään jakaa toisen kanssa.

Vierailija
15/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai aikuiset tappele muutamasta sipsistä? Ja opettavat vielä lapsilleenkin, että on ok syödä seurassa niin ettei jaa herkkuja muidne kanssa? Oookei....

Ajattelitko muuten saada "herkkuja" itse sitten illalla? Ei taida onnistua jos vaimo vielä silloin mököttää sipseistä....

Jatko osaa odottaessa...

Vierailija
16/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävimme tänään ruokaostoksilla lapsien kanssa ja ostimme kaikille omat herkut. No, kun pääsimme kotiin, niin huomattiin, että vaimon sipsit ja dippi olivat jääneet kauppaan. No, kun aloin syömään omia sipsejäni ( minulla oli pieni pussi vain) niin vaimo alkoi inumaan minulta sipsejä, koska hänellä ei niitä nyt ollut. Sanoin, että minulla on pieni pussi vain ja en aio antaa, koska niitä oli niin vähän. Lapsetkaan eivät tietenkään suostuneet antamaan karkkejaan vaimolle, vaikka sanoin heille, että "antakaa äidille muutama". No, hetken päästä annoin muutaman sipsin vaimolle, mutta sanoin hänelle, että ei enempää. Vaimo olisi niitä himoinnut pussistani lisää ja kun sanoin, että nyt riittää, niin vaimo meni yläkertaan mököttämään ja on siellä vieläkin. Mitä olisi pitänyt tehdä? Annoin jo muutaman , joten ei mielestäni ole minun ongelmani.

Tällä perheellä on vielä isot ongelmat edessään, niin isot että muutama sipsi kalpenee niiden edessä!

Vierailija
17/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just samanlaiselta kuulostaa.

Vierailija
18/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai aikuiset tappele muutamasta sipsistä? Ja opettavat vielä lapsilleenkin, että on ok syödä seurassa niin ettei jaa herkkuja muidne kanssa? Oookei....

Ajattelitko muuten saada "herkkuja" itse sitten illalla? Ei taida onnistua jos vaimo vielä silloin mököttää sipseistä....

Jatko osaa odottaessa...

Emme ole läheisiä vaimoni kanssa enkä kaipaa hänen "herkkuja".

AP.

Vierailija
19/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just samanlaiselta kuulostaa.

En ole kirjoittanut tänne ennen edes.

AP.

Vierailija
20/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatko osaa odottaessa...

Emme ole läheisiä vaimoni kanssa enkä kaipaa hänen "herkkuja".

AP.

No tämähän on vastaus sinun ja muiden kysymyksiin.