Vaimo vai minä oikeassa?
Kävimme tänään ruokaostoksilla lapsien kanssa ja ostimme kaikille omat herkut. No, kun pääsimme kotiin, niin huomattiin, että vaimon sipsit ja dippi olivat jääneet kauppaan. No, kun aloin syömään omia sipsejäni ( minulla oli pieni pussi vain) niin vaimo alkoi inumaan minulta sipsejä, koska hänellä ei niitä nyt ollut. Sanoin, että minulla on pieni pussi vain ja en aio antaa, koska niitä oli niin vähän. Lapsetkaan eivät tietenkään suostuneet antamaan karkkejaan vaimolle, vaikka sanoin heille, että "antakaa äidille muutama". No, hetken päästä annoin muutaman sipsin vaimolle, mutta sanoin hänelle, että ei enempää. Vaimo olisi niitä himoinnut pussistani lisää ja kun sanoin, että nyt riittää, niin vaimo meni yläkertaan mököttämään ja on siellä vieläkin. Mitä olisi pitänyt tehdä? Annoin jo muutaman , joten ei mielestäni ole minun ongelmani.
Kommentit (106)
Mies oli oikeassa. Sipsit tuhoavat terveyden ja siitä seuraa myös jokinorseus.
Ensin luin naureskellen tätä, että mitähän helvettiä toikin nyt on. Palautui mieleen muisto kun entiset naapurini riitelivät joka ilta ihan vastaavalla tavalla. Kyseessä heillä ei ollut karkit tai sipsit vaan kaljat. Riitelyn alkoholijuomista vielä ymmärrän alkoholisoituneilla ihmisillä, mutta en jumalauta ymmärrä riitelyä karkeista ja perunalastuista.
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo AINA oikeassa!
- onnellisen parisuhteen salaisuus
Kynnysmaton vastaus!
Ei, vaan viisaan miehen:)
En oo ikinä ymmärtäny tätä tapaa että perheissä jokaisella on omat herkut. Lapsilla ymmärrän, mutta aikuisten luulisi osaavan jakaa.
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä ymmärtäny tätä tapaa että perheissä jokaisella on omat herkut. Lapsilla ymmärrän, mutta aikuisten luulisi osaavan jakaa.
Aivan, ei saa pihdata.
Seksin ostaminen on laitonta. Myös vaimolta ostaminen.