Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo vai minä oikeassa?

Vierailija
23.09.2017 |

Kävimme tänään ruokaostoksilla lapsien kanssa ja ostimme kaikille omat herkut. No, kun pääsimme kotiin, niin huomattiin, että vaimon sipsit ja dippi olivat jääneet kauppaan. No, kun aloin syömään omia sipsejäni ( minulla oli pieni pussi vain) niin vaimo alkoi inumaan minulta sipsejä, koska hänellä ei niitä nyt ollut. Sanoin, että minulla on pieni pussi vain ja en aio antaa, koska niitä oli niin vähän. Lapsetkaan eivät tietenkään suostuneet antamaan karkkejaan vaimolle, vaikka sanoin heille, että "antakaa äidille muutama". No, hetken päästä annoin muutaman sipsin vaimolle, mutta sanoin hänelle, että ei enempää. Vaimo olisi niitä himoinnut pussistani lisää ja kun sanoin, että nyt riittää, niin vaimo meni yläkertaan mököttämään ja on siellä vieläkin. Mitä olisi pitänyt tehdä? Annoin jo muutaman , joten ei mielestäni ole minun ongelmani.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai aikuiset tappele muutamasta sipsistä? Ja opettavat vielä lapsilleenkin, että on ok syödä seurassa niin ettei jaa herkkuja muidne kanssa? Oookei....

Ajattelitko muuten saada "herkkuja" itse sitten illalla? Ei taida onnistua jos vaimo vielä silloin mököttää sipseistä....

Jatko osaa odottaessa...

Emme ole läheisiä vaimoni kanssa enkä kaipaa hänen "herkkuja".

AP.

Bbuaahh!!

Emme ole rakastelleet kahteen vuoteen. Minulla ei ole ollut haluja. Vaimollani kyllä..siitäkin ollut riitoja..

Oletpas varsinainen vuoden aviomies. Not.

Minulla on toinen nainen, josta vaimo tietää. En siedä vaimoni käytöstä. Hän vetää kaiken aina överiksi. Aion kertoa hänelle eroaikeistani.

Vierailija
42/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tollasia perheitä oikeasti ole olemassa? Kaverin kolmevuotiaskin ymmärsi jakaa omasta karkkiaskista kaikille paikallaolijoille kun muilla ei ollut karkkia, ja teki sen oma-aloitteisesti ja antamisen ilosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on varmaan se sama, jonka vaimo söi äijän ja lasten tortillat... :D

Jep.  Ja nyt hyväkäs meinaa syödä ukko raasun sipsipussin vaikka se on aivan pieni vain..  On se peto.

Vierailija
44/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisen roskaväen lauantai-ilta.

Vierailija
45/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo valittaa että olen liian ylipainoinen joten en todellakaan anna sipsejäni hänelle. Siellä on taas jumppatunnillaan, ja minä joudun lapsia katsomaan. Syököön niitä vihanneksiaan.

AP

Vierailija
46/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heheauah.. tää oli hyvä juttu. Ei kai kukaan aikuinen oikeasti syö karkkeja / sipsejä? Paitsi jossain trailer parkissa

Tätä itsekin ihmettelin? Lapsille ostan karkkipussit mutta mitä hittoo???

Vierailija
47/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on daiju mies

Vierailija
48/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sille yhtään omia sipsejäsi!

Vierailija
49/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo valittaa että olen liian ylipainoinen joten en todellakaan anna sipsejäni hänelle. Siellä on taas jumppatunnillaan, ja minä joudun lapsia katsomaan. Syököön niitä vihanneksiaan.

AP

Minä olen oikea AP. Et sinä. Älä yritä esittää minua.

T. Oikea ap

Vierailija
50/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D!!! Barbileikissäkö tämä miehen ja vaimon konflikti tapahtui? :) Tuskin kuitenkaan oikeassa elämässä aikuisten kesken. 

Vierailija
51/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ottaisin jo avioeron tuossa vaiheessa kun kehtaa kinuta toisen sipsejä! :o Kuinka röyhkeää käytöstä! Ihan niskavillat nousee pystyyn tuollaisesta narsissista!!

Vierailija
52/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo. Vaimo on aina oikeassa. Silloinkin, kun on väärässä.

Hahaa, miehen elämän kultaisia ohjenuoria.

Vierailija
53/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Minä olen oikea AP. Et sinä. Älä yritä esittää minua.

T. Oikea ap

Lopeta jo

T. Ap

Vierailija
54/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole oikeassa tai väärässä.

Menkää ostamaan lisää sipsejä niin, että kaikilla on.

Vierailija
55/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lakata ihmettelemästä tämän tyypin elämän tarkoitusta.

Vierailija
56/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tuli alas mököttämästä ja sai lapsilta vähän karkkia. Minä söin omat sipsit yksin. Tosennäköisesti vaimo kostaa syömällä taas pakastimesta lapsille ostetun jäätelön. On ennenkin syönyt, olen siitä täällä kertonutkin.

AP

Vierailija
57/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono läpinäkyvä provo mutta viihdyttäviä vastauksia tuli joten 4/5.

Vierailija
58/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tuli alas mököttämästä ja sai lapsilta vähän karkkia. Minä söin omat sipsit yksin. Tosennäköisesti vaimo kostaa syömällä taas pakastimesta lapsille ostetun jäätelön. On ennenkin syönyt, olen siitä täällä kertonutkin.

AP

Vastahan sanoit ettet ole tänne aiemmin kirjoittanut. Oikeasti olet nainen ja esität miestä. Makaat sohvalla ja syöt herkkuja. Kerronko lisää? ;D

Vierailija
59/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin omat sipsini ja antasin vaimon mököttää. Illalla kävisin panemassa naapurin rouvaa, joka ei mökötä. En kävisi panon jälkeen edes suihkussa ja vetelisin paljaalla.

Vierailija
60/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes puolet noista ap jutuista on totta, saatte koko perhe Suomen tunneköyhimmän dysfunktionaalisen perheen palkinnon. Kukaan teillä ei rakasta ketään, olette opettaneet lapsennekin epäempaattisiksi, ja olette yhdessä vain, koska saatte tyydytystä toisen kärsimyksestä ja toisillenne vittuilusta. Ja joo, sä olet se pahempi ja enemmän väärässä. En katsoisi sun kaltaista miestä yhtään.