Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo vai minä oikeassa?

Vierailija
23.09.2017 |

Kävimme tänään ruokaostoksilla lapsien kanssa ja ostimme kaikille omat herkut. No, kun pääsimme kotiin, niin huomattiin, että vaimon sipsit ja dippi olivat jääneet kauppaan. No, kun aloin syömään omia sipsejäni ( minulla oli pieni pussi vain) niin vaimo alkoi inumaan minulta sipsejä, koska hänellä ei niitä nyt ollut. Sanoin, että minulla on pieni pussi vain ja en aio antaa, koska niitä oli niin vähän. Lapsetkaan eivät tietenkään suostuneet antamaan karkkejaan vaimolle, vaikka sanoin heille, että "antakaa äidille muutama". No, hetken päästä annoin muutaman sipsin vaimolle, mutta sanoin hänelle, että ei enempää. Vaimo olisi niitä himoinnut pussistani lisää ja kun sanoin, että nyt riittää, niin vaimo meni yläkertaan mököttämään ja on siellä vieläkin. Mitä olisi pitänyt tehdä? Annoin jo muutaman , joten ei mielestäni ole minun ongelmani.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen nyt olisi jossain ollut oikeassa, mutta piparin saamiseksi kannattaa antaa hänen uskoa niin.

Vierailija
62/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut vaimolle, niin hän olisi antanut sinulle. Mutta toki jos arvostat sipsejä seksiä enemmän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on kaikki herkut yhteisiä. Jos toinen ostaa jotain, niin siitä saa toinenkin ottaa ilman mitään mökötyksiä tai riitoja. Kuulostaa todella omituiselta tuo teidän elämä.

Vierailija
64/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse antaa. Itse olen sanonut avovaimolleni, että jos ei liikunta maistu, niin meillä ei tarvita sipsejä.

Ja sen jälkeen avovaimo luuttusi sulla lattiat.

Tai sitten heräsit.

Vierailija
65/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa asuu hankalia ihmisiä.

Vierailija
66/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku vitun viisivuotias? 😂 Kyllä minä ainakin omistani jaan kumppanin kanssa. Ja kyllä, olen nainen.

Vierailija
67/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma, miten viisivuotiailla on lupa käydä itsenäisesti kaupassa?

Vierailija
68/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai aikuiset tappele muutamasta sipsistä? Ja opettavat vielä lapsilleenkin, että on ok syödä seurassa niin ettei jaa herkkuja muidne kanssa? Oookei....

Ajattelitko muuten saada "herkkuja" itse sitten illalla? Ei taida onnistua jos vaimo vielä silloin mököttää sipseistä....

Jatko osaa odottaessa...

Emme ole läheisiä vaimoni kanssa enkä kaipaa hänen "herkkuja".

AP.

Bbuaahh!!

Emme ole rakastelleet kahteen vuoteen. Minulla ei ole ollut haluja. Vaimollani kyllä..siitäkin ollut riitoja..

Oletpas varsinainen vuoden aviomies. Not.

Minulla on toinen nainen, josta vaimo tietää. En siedä vaimoni käytöstä. Hän vetää kaiken aina överiksi. Aion kertoa hänelle eroaikeistani.

Tasoton provo, menee arvosteluasteikon ulkopuolelle.

Vierailija
69/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole oikeassa. Ihan absurdi stoori, koska:

1. Kaikilla omat jutut joita ei voi jakaa

2. Tilanteen muuttuessa edellisestä ei jousteta vaan kaikki pitää yhä kiinni omistaan koska "mun sipsit nyyh"

3. Mököttäminen kun ei saa sipsiä

4. Asiasta kirjoittaminen nettiin

Onks teiän perhe joukko viisvuotiaita vai mikä tässä ny on?

Vierailija
70/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 8-vuotiaalla voi olla vaimo?????

Ap ei ainakaan paljon vanhempi ole.

Vierailija
71/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit. Herkkua. Onhan tyylikkäät makumieltymykset.

Vierailija
72/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arkeni on joskus tuollaista niin tapan itseni.....

Vierailija
73/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko lattea trollaus 12-vuotiaalta. xD

Vierailija
74/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin pettynyt, otsikko lupasi jotain mielenkiintoista. Mutta ei. Taas joku typerä ajatus että aikuiset ostaa herkuksi vaan pienet pussit sipsiä, molemmille omat, eikä yhtä isoa pussia josta riittää kaikille. Kuka tekee niin? Kilohinta on paljon enemmän niissä pienissä pusseissa. Aikuiset ihmiset ostaa ison pussin, siitä voi laittaa säästöön loput seuraavaa herkuttelukertaa varten.

Vierailija
75/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sikapossu vaimo! Löydät paremman ja laihemman kyllä.

Vierailija
76/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimosi nimi todellakin Sikapossu?

Vierailija
77/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai aikuiset tappele muutamasta sipsistä? Ja opettavat vielä lapsilleenkin, että on ok syödä seurassa niin ettei jaa herkkuja muidne kanssa? Oookei....

Ajattelitko muuten saada "herkkuja" itse sitten illalla? Ei taida onnistua jos vaimo vielä silloin mököttää sipseistä....

Jatko osaa odottaessa...

Emme ole läheisiä vaimoni kanssa enkä kaipaa hänen "herkkuja".

AP.

Bbuaahh!!

Emme ole rakastelleet kahteen vuoteen. Minulla ei ole ollut haluja. Vaimollani kyllä..siitäkin ollut riitoja..

Mä en vaimona jaksais tommosta ylikasvanutta lasta katella. Kumpikaan ei ole oikeassa tai väärässä, olette molemmat vain väärässä suhteessa joten hajaantukaa.

Vierailija
78/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tuli alas mököttämästä ja sai lapsilta vähän karkkia. Minä söin omat sipsit yksin. Tosennäköisesti vaimo kostaa syömällä taas pakastimesta lapsille ostetun jäätelön. On ennenkin syönyt, olen siitä täällä kertonutkin.

AP

Ja tätä ennen kerroit ettet ole palstalle aiemmin kirjoitellut, koita jo päättää.

Vierailija
79/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista, ah niin lapsellista. :) Muuten varmaan aika turha sitten kinuta vaimolta pipariherkkua tuollaisen jälkeen. En tiedä muista, mutta minusta pipari voittaa aina sipsit.

Vierailija
80/106 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni olisi tuossa tilanteessa sen verran kiltti (vaikka ei todennäköisesti haluaisikaan jakaa), että antaisi omistaan noin puolet.