Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo vai minä oikeassa?

Vierailija
23.09.2017 |

Kävimme tänään ruokaostoksilla lapsien kanssa ja ostimme kaikille omat herkut. No, kun pääsimme kotiin, niin huomattiin, että vaimon sipsit ja dippi olivat jääneet kauppaan. No, kun aloin syömään omia sipsejäni ( minulla oli pieni pussi vain) niin vaimo alkoi inumaan minulta sipsejä, koska hänellä ei niitä nyt ollut. Sanoin, että minulla on pieni pussi vain ja en aio antaa, koska niitä oli niin vähän. Lapsetkaan eivät tietenkään suostuneet antamaan karkkejaan vaimolle, vaikka sanoin heille, että "antakaa äidille muutama". No, hetken päästä annoin muutaman sipsin vaimolle, mutta sanoin hänelle, että ei enempää. Vaimo olisi niitä himoinnut pussistani lisää ja kun sanoin, että nyt riittää, niin vaimo meni yläkertaan mököttämään ja on siellä vieläkin. Mitä olisi pitänyt tehdä? Annoin jo muutaman , joten ei mielestäni ole minun ongelmani.

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo "inumaan" jokin oikea sana vai vain typo sanasta "kinuamaan"?

Vierailija
22/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi itsestään selvää että jaetaan sitten vaikka vähäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan jakaisi omasta pikkupussistani kuin pari. Tosin hienotunteisena söisin sen pussin yksinollessani. Kannattais kipittää sinne kauppaan hakemaan omat sipsit. Todellakin olen itsekäs herkuista, kun harvoin annan itselleni luvan syödä niitä.

Vierailija
24/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katastrof, menkää terapiaan!

Vierailija
25/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla provo. Ainakin minun mieheni jakaisi herkut puoliksi minun kanssani. Jakaisi siinäkin tapauksessa, että olisin ollut kaupassa sitä mieltä, etten halua lainkaan herkkuja. Sama päinvastoin: jakaisin herkut mieheni kanssa.

Vierailija
26/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt läskipappa vaan omat sipsisi, älä sitten reikää anele, käytä sitä sipsipussia.

Vierailija
27/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei mökötä siellä yläkerrassa vaan nauttii omasta rauhasta ja pitää omaa kivaa. Vaimolla on siellä jättipussi sipsejä ja megapussi karkkia, pullo viiniä ja seksileluja jemmassa.

Vierailija
28/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaimolle että aikuistu. Mököttää nyt sipseistä. Mököttääkö vaimo useinkin jos nallekarkit ei mene tasan?

Vierailija
29/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joltain jää sipsipussi ja dippi hihnalle? Esimerkiksi kermaviilin ja dippijauheen ymmärtäisin, niitä ei kauempaa huomaa jos ovat aivan perällä eikä tajua katsoa hihnalle olisiko vielä pakattavaa. 

Vierailija
30/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöt sille slaikkarin suuhun ja sanot siinä on sulle suolapalaa.

Vierailija
31/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse antaa. Itse olen sanonut avovaimolleni, että jos ei liikunta maistu, niin meillä ei tarvita sipsejä.

Ai, et ole päässyt vielä mielikuvitusnaisesi kanssa naimisiin asti.

Vierailija
32/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5/5.

Vierailija
33/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai aikuiset tappele muutamasta sipsistä? Ja opettavat vielä lapsilleenkin, että on ok syödä seurassa niin ettei jaa herkkuja muidne kanssa? Oookei....

Ajattelitko muuten saada "herkkuja" itse sitten illalla? Ei taida onnistua jos vaimo vielä silloin mököttää sipseistä....

Jatko osaa odottaessa...

Emme ole läheisiä vaimoni kanssa enkä kaipaa hänen "herkkuja".

AP.

Bbuaahh!!

Vierailija
34/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ensin sinä kieltäydyt antamasta omia sipsejäsi vaimolle ja sitten kuitenkin pyydät lapsia antamaan omiaan? Ajatella jos olisit ottanut pienen kulhon, laittanut sinne muutaman sipsin omistasi ja sitten pyytänyt lapsiakin antamaan äidille muutaman omistaan, olisitte saaneet yhdessä koottua vaimolle pikkukulhon mässyä ja kaikille hyvän mielen. Se esimerkin voima.

Vierailija
35/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske vaimon mennä lähibaariin katsomaan jotain namua jos harmittaa muutama sipsi. Käske ottaa kortsut mukaan ja aamulla pitää olla puuroaikaan takaisin..

Vierailija
36/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai aikuiset tappele muutamasta sipsistä? Ja opettavat vielä lapsilleenkin, että on ok syödä seurassa niin ettei jaa herkkuja muidne kanssa? Oookei....

Ajattelitko muuten saada "herkkuja" itse sitten illalla? Ei taida onnistua jos vaimo vielä silloin mököttää sipseistä....

Jatko osaa odottaessa...

AP.

Bbuaahh!!

Emme ole rakastelleet kahteen vuoteen. Minulla ei ole ollut haluja. Vaimollani kyllä..siitäkin ollut riitoja..

Vierailija
37/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan elämässäni vielä törmännyt tällaiseen perheeseen, jossa herkkuja ei iloisesti jaeta, jos joku näyttää jäävän (ihan mistä tahansa syystä) osattomaksi. Jos ei osaa kokea antamisen iloa, elämästä kyllä puuttuu aikamoinen alue.

Vierailija
38/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Vaimosi käytös on lapsellista. Jos vaimo ei hihnalta saa pakattua omia tavaroita, niin se ei ole sinun ongelmasi. Sinä kuitenkin pienestä pussistasi annoit hänellekin. Kannattaa miettiä onko tulevaisuutta vaimosi kanssa, kun yksi sipsipussi kaataa elämän. Naiset ovat yleensä niitä, jotka havittelevat miehen herkkuja, vaikka olisi omiakin. Heille ei riitä mikään.

Mulla oli kerran kaapissa suklaalevy, niin vaimo oli syönyt puolet siitä sillä aikaa, kun olin töissä. Ei edes meinannut myöntää. Söi omat ja toisten omat.

Vierailija
39/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatko osaa odottaessa...

AP.

Bbuaahh!!

Emme ole rakastelleet kahteen vuoteen. Minulla ei ole ollut haluja. Vaimollani kyllä..siitäkin ollut riitoja..

Oletpas varsinainen vuoden aviomies. Not.

Vierailija
40/106 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heheauah.. tää oli hyvä juttu. Ei kai kukaan aikuinen oikeasti syö karkkeja / sipsejä? Paitsi jossain trailer parkissa