Vaimo vai minä oikeassa?
Kävimme tänään ruokaostoksilla lapsien kanssa ja ostimme kaikille omat herkut. No, kun pääsimme kotiin, niin huomattiin, että vaimon sipsit ja dippi olivat jääneet kauppaan. No, kun aloin syömään omia sipsejäni ( minulla oli pieni pussi vain) niin vaimo alkoi inumaan minulta sipsejä, koska hänellä ei niitä nyt ollut. Sanoin, että minulla on pieni pussi vain ja en aio antaa, koska niitä oli niin vähän. Lapsetkaan eivät tietenkään suostuneet antamaan karkkejaan vaimolle, vaikka sanoin heille, että "antakaa äidille muutama". No, hetken päästä annoin muutaman sipsin vaimolle, mutta sanoin hänelle, että ei enempää. Vaimo olisi niitä himoinnut pussistani lisää ja kun sanoin, että nyt riittää, niin vaimo meni yläkertaan mököttämään ja on siellä vieläkin. Mitä olisi pitänyt tehdä? Annoin jo muutaman , joten ei mielestäni ole minun ongelmani.
Kommentit (106)
Onko teillä siellä perheessä tai tuttavissa yhtään aikuista keneltä voisi kysyä neuvoa? Harmi jos teidän on noin vaan jätetty keskenään.
Onneksi minun pojastani ei kasva tuollaine. Hän on 13 ja jakaa kaiken kavereiden kanssa. Eli varmaan sitten perheensä ja vaimonsakin kanssa. Toivon ettei hänestä tule sellaista joka reteesti tarjoaa raundit baarissa.
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo AINA oikeassa!
- onnellisen parisuhteen salaisuus
Kynnysmaton vastaus!
Ei kun humoristin tai sarkastisen tI ihan muuten vaan kauempaa viisaan.
Ei myöntymyksen tarvitse ol kynnysmattona olemistA.
Riippuu siitä, että joustavaksi AINA, VAIKO joskus.
Siis onko tällaiset järjestelyt yleisiäkin? :D Omat herkut??? Voi hyvää päivää. Ei ole koskaan tullut mieleenkään. Ällöttävää itsekästä käytöstä, pienet on murheet. Siis lapset käyttäytyy noin!
Kenelle on jotkin sipsit noin tärkeitä? :D ihan älytön juttu! olisin todellakin antanut miehelle, jos noin olisi käynyt - vähintään puolet. Ne on vain säälittäviä sipsejä!
Mitä just luin:D Oikeastiko ihmiset on parisuhteessa ja tekee vielä lapsiakin ihmisten kanssa jotka eivät jaa sipsipussia??
Meillä jaetaan kaikki, niin aikuisten kuin lastenkin kesken enkä ole ikinä tajunnut että siitäkin voi riidan saada aikaiseksi??
Ette sitten millään viitsineet kipaista kauppaan hakemaan lisää?
Muttamutta onhan tuo nyt ahterista, että muut mussuttavat herkkuja ja yksi jää ilman. Sinun olisi pitänyt tietenkin jakaa pussisi vaimon kanssa ja komentanut lapsia jakamaan myös. Vaimolle tulisi hyvä mieli, jos toimisitte noin automaattisesti eikä tarvitsisi kinuta. Ja lapset oppisivat jakamaan eikä käyttäytymään kuin itsekkäät pienet kusipäät.
Olisin antanut vaikka kaikki vaimolle onko kauppan sata kilsaa matkaa kun noin itsekäs olet rakastatko vaimoasi laisinkaan?
Miten avuttomia ihmiset oikein on? Vaikka provohan tämä on tietenkin, mutta vaimo ois voinu suhauttaa kauppaan ja ostaa niitä herkkuja itelleen perrrrrrkele!
Hommaa Ap puolisoksi sellainen joka ei ole niin perso herkuille. Meikäläinen saa syödä isot megasipsipussit, popcornit, suklaalevyt, kokispullot ym. ihan itse n. 98% osuudella. Nainen saa puolestaan vetää ne parsakaalit ihan itse kaikki ja molemmat ovat tyytyväisiä.
Lihavampi jää ilman sipsejä. Hyvin yksinkertaista.
1/5...väsyneen provon tunnistaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin?
Pesukoneen käyttöohjetta?
Mies syö yksin kaikki sipsit
Mies syö yksin kaikki sipsit
Voi vitun vittu!
Miten voi olla noin itsekäs ja typerä?
Mulla on kyllä onni käynyt miesten suhteen. Sekä ex-mieheni että nykyinen kumppanini olisi lähtenyt hakemaan minulle sipsit ja dipit kaupasta. Tai ehdottanut, että jaetaan hänen sipsinsä (ei tulisi mieleenkään että joutuisin mieheltä sipsejä erikseen anelemaan).
Kivan esimerkin annat lapsillesi. Häpeä.
Onpa outo riidan aihe.
Eikö aikuinen ihminen voi vaikka keittää itselleen kahvia ja nauttia siitä illalla?
Ja sinä kyllä voit antaa vaimollesi sipsejä pienestä pussistasi myös, jos hän nyt niin paljon niitä haluaa. Tehän olette perhe ja teidän tulee jakaa kaikki keskenänne.