Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä, joka ei maksa elatusmaksuja?

Vierailija
17.09.2017 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään, miksi pitäisi? En tiedä syitä, miksi ei maksa. Riippuu ihan syistä, mitä ajattelisin. Tuollaiset "en arvosta" vastaukset ovat tosi yksinkertaislta ihmisiltä, joita ei kukaan arvosta.

On kai perustellut niin, että "äiti on rikkaampi" vaikka tosiasiallisesti äiti elättää kolme lasta reilun tuhannen euron nettotuloilla ja lisäksi koska hän on halunnut kostaa äidille: "Vasta sitten tiedät elämän ongelmista, kun joudut sossun luukulle." Kostoa on jatkunut jo vuosikausia.

Miksi miehen ne pitäisi maksaa, kun sossu maksaa ne sitten jokatapauksessa?

Vierailija
22/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien lasteni isä on vapautettu elatusmaksuista pienten tulojensa vuoksi. Hän tekee pimeitä töitä minkä ehtii eikä osallistu lasten elatukseen mitenkään, tuskin edes tapa heitä. En voi sanoa, että arvostaisin mokomaa kusipäätä.

Ehkä miehellä on itselläänkin tiukkaa? Aina ei voi tietää. Siksi ei kannata haukkuakaan.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitäpä mieltä siitä ettei muijalla ole aikomustakaan mennä töihin ku exä elättää, mun exä saa kaikki tuet ja lapsilisät korotettuna ja multa rahaa, se käy festareilla ja ulkomailla jne, ei mulla ole varaa vaikka töissä olenkin. Ja kun ei lehmällä ole palkkatuloja niin kuka SEN elämisen maksaa? minä!

Vierailija
24/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin. Meillä pitäis olla laki kuten Virginia osavaltiossa, maksamattomien elatusmaksuista vankilaan.

Vierailija
25/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex ei maksa koska se ei halua että minä saan rahaa ja tuhlaan ne kuulema itseeni..kelalta olen saanu 15-vuotta ja kela toki niitä isältä perinyt koska työssä on..mutta 15-vuoden elarit on sitten ulosotossa..kai niitä on sit kiva kun palkasta ulosmitataan..ehkä olisi halvemmalla päässy kun ois ne maksanut..en arvosta..mutta onnex olen saanut elareita lukuunottamatta ihan omilla rahoila kasvatettua kohta 2lasta aikuisiksi..saa olla isä ylpeä ettei osallistunut millään lailla..

Vierailija
26/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei ole isäksi pakotettu, niin luuseri.

Vierailija
27/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elatusmaksut tulisi lopettaa. Joko eletään yhdessä kuten sopimus on tehty lapsia tehdessä tai sitten kusettaja maksaa yksinään.

Sinkkumies

Vierailija
28/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex ei maksa koska mä en halua siltä rahaa.

Vierailija
29/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän onko omasta tahdostaan tehnyt lasta, vai onko nainen tehnyt jekut miehelle.

Hyi hele, mikä kiero sika.

Kerro noita jekku-juttujasi kirpputoriresuihin puetulle lapsellesi, ja selitä hänelle,

ettet sinä oikeasti ole hänen isänsä,

koska hän on vain ilkeän äidin "jekku".

Tuollaiset miehet joutaisi steriloitavaksi HETI.

Vasektomian pääsyperusteita on välittömästi höllennettävä.

Vierailija
30/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex ei maksa koska mä en halua siltä rahaa.

Juuri näin sen kuuluu ollakin.

Sinkkumies

Vierailija
31/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteellista soopaa..blääh..

Vierailija
32/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elatusmaksut tulisi lopettaa. Joko eletään yhdessä kuten sopimus on tehty lapsia tehdessä tai sitten kusettaja maksaa yksinään.

Sinkkumies

Kauhea mies.

Kai pysytkin sinkkuna?

Ja mene nyt heti katkaisemaan ne johtimesi, sinä olet kauhea vaara naisille ja olisit turvaton, ilkeä isä lapsille.

Vierailija
33/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin näkee taas alapeukutuksista ja muista vastauksista, että naisilta puuttuu kyky tarkastella tätä asiaa järkevästi. Tosiasia on se, että nainen voi tehdä lapsen ilman miehen suostumusta, jolloin kaiken järjen mukaan miehen ei myöskään pitäisi olla velvollinen elättämään jälkikasvua. Ja ei, sukuelinkontakti ei ole sopimus lisääntymisestä.

Vierailija
34/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nauti silmissäni pienintään arvostusta ja kierrän heidät kaukaa. Ja olen sinkku ja lapseton. Oli mies miten mukava tahansa.

Vierailija
35/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa kysymys.

Rotta, luopio ja loinen, koska lapsi jää valtion elätettäväksi. Tosin yhtä syyllisiä ovat nämä idiootit jotka tollaisia miehiä valitsevat ja niiden kanssa lisääntyvät.

Vierailija
36/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko tuolle "Sinkkumiehelle".

On trolli.

Hän on pyörätuolissa istuva, 140-senttinen kehitysvammainen kitkerä ja pettynyt mies,

joka ei koskaan pääse lähemmäksi naisia, kuin huutelemalla heille tällä palstalla.

Vierailija
37/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa meilläkään mutta kummasti riittää rahaa kalliseen autoon ym. Uhkaa jatkuvasti lasten hylkäämisellä jos alan vaatia rahaa. Kun lapset vähän kasvaa niin saa hylätäkin. Siihen asti maksan itse kulut.

Vierailija
38/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Kauhea mies.

Kai pysytkin sinkkuna?

Ja mene nyt heti katkaisemaan ne johtimesi, sinä olet kauhea vaara naisille ja olisit turvaton, ilkeä isä lapsille.

Rehellisyys, suoraselkäisyys vaikea asia naiselle? Jos sovitaan tehdä lapsia _yhdessä_ niin horoilut voi unohtaa. Sen jälkeen eletään seuraavat 20 vuotta yhdessä. 

Mikä tässä on vaikeata sisäistää?

Sinkkumies

Vierailija
39/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin näkee taas alapeukutuksista ja muista vastauksista, että naisilta puuttuu kyky tarkastella tätä asiaa järkevästi. Tosiasia on se, että nainen voi tehdä lapsen ilman miehen suostumusta, jolloin kaiken järjen mukaan miehen ei myöskään pitäisi olla velvollinen elättämään jälkikasvua. Ja ei, sukuelinkontakti ei ole sopimus lisääntymisestä.

Vierailija
40/123 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukuelinkontaktissa tulee raskaaksi.

Lapsi kasvaa sen naisen mahassa.

Biologia on epäreilu, kilttimies.

Maksa, äläkä kitise.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi