Mitä ajattelet miehestä, joka ei maksa elatusmaksuja?
Kommentit (123)
Jaa. Riippuu siitä, olisko niitä miehen sitten tarkoitus maksaa.
Jos miehellä ei ole lapsia, fine. Jos miehellä on lapsia joiden elatukseen ei osallistu, halveksin miestä.
Jos hänelle on sellaiset määrätty: täysi paska.
En mitään, miksi pitäisi? En tiedä syitä, miksi ei maksa. Riippuu ihan syistä, mitä ajattelisin. Tuollaiset "en arvosta" vastaukset ovat tosi yksinkertaislta ihmisiltä, joita ei kukaan arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä ei ole lapsia, fine. Jos miehellä on lapsia joiden elatukseen ei osallistu, halveksin miestä.
Miksi ihmeessä kukaan maksaisi elareita, jos ei ole lapsia?
Kunnioitettava mies. Huolehtii lapsistaan kun äippä on hylännyt lapsensa.
Riippuu hivenen siitä, että miksei maksa, mutta tietämättä tarkempaa syytä, niin hivenen vaikeuksia häntä on kunnioittaa.
Inhottava lapsensa nälkiinnyttävä paiserutto koko ukko.
Kummasti noi asiansa paskoneet retkut sitä naisseuraa aina löytää, vaikka olis 3-4 eri äidille tehdyn lapsen elarit piikissä jo pitkältä ajalta. Vaan se naisen vahva uskomus, että "minun rakkauteni voi hänet muuttaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä juuri oli aloitukseen sisältyvä kompa.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, miksi pitäisi? En tiedä syitä, miksi ei maksa. Riippuu ihan syistä, mitä ajattelisin. Tuollaiset "en arvosta" vastaukset ovat tosi yksinkertaislta ihmisiltä, joita ei kukaan arvosta.
On kai perustellut niin, että "äiti on rikkaampi" vaikka tosiasiallisesti äiti elättää kolme lasta reilun tuhannen euron nettotuloilla ja lisäksi koska hän on halunnut kostaa äidille: "Vasta sitten tiedät elämän ongelmista, kun joudut sossun luukulle." Kostoa on jatkunut jo vuosikausia.
Itse lapsena ainakin halveksin isääni, joka jätti työteliään äitini selviytymään yksin meidän kuluistamme.
Se paskiainen ei maksanut äidille mitään, juoksi vain ravintoloissa ja naisten perässä.
Nyt elatusmaksuista luistanut isäni on jo kuollut. En mennyt hautajaisiin.
Riippuu vähän onko omasta tahdostaan tehnyt lasta, vai onko nainen tehnyt jekut miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tyhmä, olet siis idiootti, joka et osaa keskustella netissä.
Vierailija kirjoitti:
No ni, mä olin oikeassa ja sä "en arvosta" -tyyppi väärässä!!! Haukuit heti toista ottamatta asioista MITÄÄN selvää. Miten tuollaista voi kukaan arvostaa? Hyi!
Omien lasteni isä on vapautettu elatusmaksuista pienten tulojensa vuoksi. Hän tekee pimeitä töitä minkä ehtii eikä osallistu lasten elatukseen mitenkään, tuskin edes tapa heitä. En voi sanoa, että arvostaisin mokomaa kusipäätä.
Vierailija kirjoitti:
Itse lapsena ainakin halveksin isääni, joka jätti työteliään äitini selviytymään yksin meidän kuluistamme.
Se paskiainen ei maksanut äidille mitään, juoksi vain ravintoloissa ja naisten perässä.
Nyt elatusmaksuista luistanut isäni on jo kuollut. En mennyt hautajaisiin.
Jännämiehen valitsi siis äitisi. Itse en kuitenkaan arvostaisi tuollaista miestä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tyhmä, olet siis idiootti, joka et osaa keskustella netissä.
Haista vittu.
Uuuh....
En arvosta.