Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä, joka ei maksa elatusmaksuja?

Vierailija
17.09.2017 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen kuuluu ne maksaa muttei maksa, niin suoraan sanoen on mielestäni aika vässykkä. Etenkin, jos ei muutenkaan omaa minkäänlaista kiinnostusta hoitaa lapsiaan tai tee mitään heidän eteen. Arvostus aikalailla nolla tuollaisia "miehiä" kohtaan, vaikka mistä suunnasta asiaa tarkastelen. Ainoa poikkeus on se, jos ei saisi kertakaikkiaan mitään tuloa jostakin ihan oikeasti pätevästä syystä, eikä tilanteeseen pystyisi itse vaikuttamaan. Mutta noin yleensä halveksun.

Vierailija
122/123 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin näkee taas alapeukutuksista ja muista vastauksista, että naisilta puuttuu kyky tarkastella tätä asiaa järkevästi. Tosiasia on se, että nainen voi tehdä lapsen ilman miehen suostumusta, jolloin kaiken järjen mukaan miehen ei myöskään pitäisi olla velvollinen elättämään jälkikasvua. Ja ei, sukuelinkontakti ei ole sopimus lisääntymisestä.

MITEN nainen tekee lapsen ilman miehen suostumusta? Miten nainen ottaa kondomin pois kesken yhdynnän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska en voi tietää tuntemattomien ihmisten asioita. Muutenkin, miten se vaikuttaa minun elämääni? Naiset vois oppia pärjäämään itse niin kuin miehetkin tekevät. Joka asiassa pitäisi miesten olla auttamassa, mutta lehdet vaan kertovat vahvoista, itsenäisistä naisista. Eipä ole vielä tullut yhtäkään vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi