Mies taikka homo paljaspakarauikkareissa rannalla - onko OK?
Kommentit (9)
eiks hooo ole sitten mies? olkoon ukko tai akka ehdoton ei, kuin alasti ja mautonta.
Minä olen nainen ja lasten ja mieheni kanssa tuli oltua viime kesänä paljonkin pakarat paljastavissa uikkareissa. Yhtä hyvin miehet voi niitä käyttää,
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja lasten ja mieheni kanssa tuli oltua viime kesänä paljonkin pakarat paljastavissa uikkareissa. Yhtä hyvin miehet voi niitä käyttää,
Uijuijui. Olisinpa ollut näkemässä!
T.M55
Yhtä törkeät ne on sekä miehillä että naisilla, myös homoilla ja lesboilla. Mun mielestä ne pitäisi kieltää yleisillä rannoilla, ei vieraitten perseitten näkeminen mikään nautinto ole.
"siistiä" kun hinkuttaa ulostereikää
Vierailija kirjoitti:
Yhtä törkeät ne on sekä miehillä että naisilla, myös homoilla ja lesboilla. Mun mielestä ne pitäisi kieltää yleisillä rannoilla, ei vieraitten perseitten näkeminen mikään nautinto ole.
et ollu biologian tunneilla koulussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uijuijui. Olisinpa ollut näkemässä!
T.M55
Millä tahansa julkisella uimarannalla, joka on vähänkin kookkaampi, on aina paljaspakarakinkkuja (hoikkia & nuoria) esittelemässä itseään.
On tervettä ja kunnollista