Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi on "säälittävää", jos kolmikymppinen käy baarissa tai yökerhossa lähes joka viikonloppu?

Vierailija
29.08.2017 |

Voisiko joku selittää tällaista asennetta?

Ja miksi tämä aloitus on poistettu jo kaksi kertaa? Mitä sääntöä tämä rikkoo?

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle tulee lähinnä mieleen se, että baareissa ja yökerhoissa on niin paljon nuorempaa porukkaa, että on jotenkin vaikeaa ymmärtää, miksi kukaan lähtee sinne teinien kanssa seurustelemaan. Nuorempana baariin mentiin tapaamaan ja tutustumaan ihmisiin ja riekkumaan kavereiden kanssa, mutta en ymmärrä, miten se vanhempana onnistuu, kun eihän siellä ole sellaista omanlaista porukkaa. 

Mikä vika sussa on vai miten et pysty tekemään tuttavuutta eri-ikäisiin ihmisiin?

Ei ole kyse siitä, etten pysty. Ei vain ole mielenkiintoa, kun harvojen kanssa on mitään yhteistä. Minusta ihan normaalia ihmisen käytöstä, että hakeudutaan lähinnä sellaiseen seuraan, joka koetaan mielenkiintoiseksi. Parikymppiset känniset bilehileet eivät sitä enää mielestäni ole. En myöskään kulje enää mammakerhoissa, vaikka siellä aikanaan viihdyinkin. 

Vierailija
22/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yökerhoissa ja baareissa käy siksi, että siellä viihtyy, niin mikäs siinä. Mutta jos siellä nauttii alkoholia, niin silloin kyllä kysyn, että mitä tämä ihminen oikein pakenee? Ei juopottelun paikka tee juopottelusta yhtään vähemmän säälittävää.

Aina, kun olen yökerhosta saanut seuraa, olen juopotellut paljon. Selvinpäin hommasta ei ole tullut yhtään mitään. Siinä selkeä syy.

En tosiaan lähde usein selvinpäin katsomaan yökerhoon sitä sekoilua. Eikä kyllä kovin usein jaksa sinne humalassakaan mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kymmenen vuotta vanhempia ihmisiä ketkä käyvät lähes joka viikonloppu baareissa. Mutta he käyvät siellä päihtymässä tositarkoituksella. Vahvat pohjat, baarissa lisää ettei edes muista miten se ilta meni. Kotiin lähtö sitten, kun alkaa nuokuttaa pöydässä tai puhe tai kävely ei suju. Seuraavana päivänä loivennetaan tai maataan sängyssä. Ehkä nuoremmalta ymmärtää paremmin, mutta kun monella omiakin juuri täysi-ikäisiä lapsia, niin välillä mietin onko lapsista hienoa nähdä kavereidensa kanssa oma vanhempansa tuossa kunnossa. Mutta ei se minulta ole pois, tehkööt kuin tykkäävät.

Moni varmaan ajattelee että tämä on niiden kolmikymppistenkin tulevaisuus, mikä etenee tuohon vähitellen ellei jo ole sitä. Ja siitä se paheksunta.

Vierailija
24/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissähän siellä kaikki ovat. Kuka jaksaa mennä sinne katsomaan tuota touhua viikosta toiseen, jos ei itse ole kännissä. 

Vierailija
25/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä pidän omaa pe/la illan rötkähtämistäni soffalle kyllä keskiluokkaisuuden surkeuden huopentumana, kun ei vaan jaksa muuta enää. Siksi että kakaroiden (harrastusten) takia on vaan niin loppu ettei jaksa muuta.

Samanikäinen kaverini - ikisinkkupoikamies - virittelee kala/metsäkamojaan, valmistautuu viikonlopun reissuun tao on ollut jo pari päivää. Tai sitten jos ei korpi kutsu, niin lähtee ehkä kerran kuussa baariin ja noin joka toinen keikka saa pillua, voi jopa heilastella naisen kanssa hetken aikaa mutta kun naiaen hammasharja jää kämpille naisen lähdettyä, onko aika pistää homma poikki.

En todellakaan pidä kaveriani säälittävänä luuserina vaan heppuna joka pitää homman käsissään ja hyvin. 6500 e kuussa tienaava DI, velaton kämppä, rahaa/aikaa tehdä mitä haluaa jne. Miksi hän olisi luuseri?

Vierailija
26/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissähän siellä kaikki ovat. Kuka jaksaa mennä sinne katsomaan tuota touhua viikosta toiseen, jos ei itse ole kännissä. 

Yökerhoissa ei kyllä kaikki ole kännissä. Monet on ihan muissa aineissa.

Vierailija
27/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yökerhoissa ei kyllä kaikki ole kännissä. Monet on ihan muissa aineissa.

Ihan sama. Samanlaista sekoilua silti. Kuka siitä oikeasti selvin päin nauttii? 

Vierailija
28/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä pidän omaa pe/la illan rötkähtämistäni soffalle kyllä keskiluokkaisuuden surkeuden huopentumana, kun ei vaan jaksa muuta enää. Siksi että kakaroiden (harrastusten) takia on vaan niin loppu ettei jaksa muuta.

Samanikäinen kaverini - ikisinkkupoikamies - virittelee kala/metsäkamojaan, valmistautuu viikonlopun reissuun tao on ollut jo pari päivää. Tai sitten jos ei korpi kutsu, niin lähtee ehkä kerran kuussa baariin ja noin joka toinen keikka saa pillua, voi jopa heilastella naisen kanssa hetken aikaa mutta kun naiaen hammasharja jää kämpille naisen lähdettyä, onko aika pistää homma poikki.

En todellakaan pidä kaveriani säälittävänä luuserina vaan heppuna joka pitää homman käsissään ja hyvin. 6500 e kuussa tienaava DI, velaton kämppä, rahaa/aikaa tehdä mitä haluaa jne. Miksi hän olisi luuseri?

Eli miten usein oikeasti lähtee baariin? Kenen kanssa hän sinne menee? Minkälaisia naisia hän sieltä löytää? Kyllä minä vähän kummallisena pidän kyllä jos yli kolmikymppisellä miehellä on joka toinen kuukausi uusi nainen vuosien ajan. 

Vierailija
29/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se säälittävää jos on yli 20.

Vierailija
30/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miten usein oikeasti lähtee baariin? Kenen kanssa hän sinne menee? Minkälaisia naisia hän sieltä löytää? Kyllä minä vähän kummallisena pidän kyllä jos yli kolmikymppisellä miehellä on joka toinen kuukausi uusi nainen vuosien ajan. 

Yksin tai kavereidensa kanssa 4-8 viikon välein. Tavallisia naisia joskin iän (45v) myötä "joutunut tyytymään" yksinhuoltajiin, vielä alle nelikymppisenä onnistui kaatamaan niitä kolmekymppisiä tulevien lastensa isää etsiviä kellon vainoamia naisia. Vuodessa 3-10 naista kierroksessa joskin tahti hiljentynyt kun ei "tarvitse" naista niin usein luonnollisen testosteronin vähentymisen myötä, joten ei seksikään niin kiinnosta enää. Muuhun hän ei katso naiselle olevan paikkaa elämässään.

On siis kala/metsäkavereitani, joskus kiepaisen baarissa hänen kanssaan mutta häivyn jaloista kun alkaa "tosijahti".

Vierailija
31/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta siinä ei ole mitään säälittävää. Olen itse 28 vuotias ja kävisin vaikka joka viikonloppu baarissa jos vaan olisi kavereita. Tänä vuonna olen käynyt baarissa neljä kertaa ja senkin veljeni ja hänen kavereidensa kanssa sillä omia kavereita mulla ei ole. Vuoteni kohokohtia ovat juuri nuo baarireissut.

Vierailija
32/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole säälittövää, ainakin ok seudulla aivan normaali ikä bilettää.

Vierailija
33/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta siinä ei ole mitään säälittävää. Olen itse 28 vuotias ja kävisin vaikka joka viikonloppu baarissa jos vaan olisi kavereita. Tänä vuonna olen käynyt baarissa neljä kertaa ja senkin veljeni ja hänen kavereidensa kanssa sillä omia kavereita mulla ei ole. Vuoteni kohokohtia ovat juuri nuo baarireissut.

Miksi et mene yksin?

Vierailija
34/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin tai kavereidensa kanssa 4-8 viikon välein. Tavallisia naisia joskin iän (45v) myötä "joutunut tyytymään" yksinhuoltajiin, vielä alle nelikymppisenä onnistui kaatamaan niitä kolmekymppisiä tulevien lastensa isää etsiviä kellon vainoamia naisia. Vuodessa 3-10 naista kierroksessa joskin tahti hiljentynyt kun ei "tarvitse" naista niin usein luonnollisen testosteronin vähentymisen myötä, joten ei seksikään niin kiinnosta enää. Muuhun hän ei katso naiselle olevan paikkaa elämässään.

On siis kala/metsäkavereitani, joskus kiepaisen baarissa hänen kanssaan mutta häivyn jaloista kun alkaa "tosijahti".

Juu, ymmärrän pointtisi, koska olet mies. Luulin sinua ensin naiseksi. Kukaan nainen ei pitäisi tuota mitenkään ihailtavana pidemmän päälle. Eikö se mielestäsi kerro jotain, että "joutuu tyytymään yksinhuoltajiin"? 

Mutta tämä esimerkki näköjään todisti sen, että hänkin lähtee baariin etsimään panoja. Jos kyseessä olisi nainen, olisiko hän sinun mielestäsi todella hyvä saalis? 

Vierailija
35/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hänellä on alkoholiongelma ja koska hänellä ei ole työtä ja harrastuksia, jotka estäisivät niin typerän ajankäytön kuin baareihin menemisen. Arvotkin ovat vinksallaan, jos baareihin menee. Räkälämies, mitä ihmeteltävää siinä säälittävyydessä on.

Vierailija
36/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole säälittävää. On klubeja joissa on korkeat ikärajat, joten niissä ei "teinejä" pyöri.

Olen käynyt yksin monia kertoja. Ja olen saanut paljon uusia kavereita ja aina seuraa riittää.

Ja olen ihan samaa mieltä siitä, että alkoholi ei ole se paras mahdollinen päihde bilettämiseen. On miljoona kertaa hauskempaa olla muun avulla kirkasmielisenä ja keskittyä hyvään fiilikseen ja energiaan.

Vierailija
37/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin baareissa 16-22 vuotiaana ihan tarpeeksi ja liikaakin, niin hieman oudoksuttaa, että joku jaksaa sitä skeidaa katsella vielä kolmekymppisenä. Musiikista on pääosin ihan syvältä, samoin muut ihmiset, alkoholi on kallista ja muut aineet, mitä paikoissa ovat tarjolla, eivät ole minun juttu. Minulle muiden menemiset ja tekemiset ovat kuitenkin ihan se ja sama, tuskinpa jaksaisin minuuttia enempää tätä baarikukkasta miettiä. Ei meillä varmaan muutakaan yhteistä ole, joten tee hyvä ihminen juuri niin kuin parhaaksi katsot. Älä ota stressiä muiden mahdollisista sanomisista tai ajatuksista. Jos muiden ajatukset sinusta kuitenkin hyvin ahdistaa, niin kannattaisi ehkä kipaista lääkärin juttusilla.

Vierailija
38/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6500 € ja DI on melkoinen legenda, kun välillä hän kirjoittelee "itse" ja välillä hänen seikkailuistaan kirjoittaa "kaveri" ketjussa jos toisessakin. Muuttaisit edes mielikuvitushahmojen koulutusta tai palkkaa välillä.

Vierailija
39/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän, jos ei tosiaan muuta tekemistä keksi. Minusta on kiva käydä ulkoilemassa, urheilemassa, vaeltamassa jne. mutta tuskin baarissa pilkkuun asti kuppia kaatanut tekee tota, vaan makaa kotona krapulassa.

Jos se on joka viikonloppu noin, niin tuskin enää on edes hyvässä kunnossakaan koko ihminen. Mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä enemmän pitää keskittyä huolehtimaan kehostaan.

Vierailija
40/140 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on,  että monet käyvät baareissa etsimässä joko yhdeksi yöksi tai jopa pysyvämpää suhdetta. Me suomalaiset oltaisiin jo kuoltu sukupuuttoon ilman baareissa/yökerhoissa alkunsa saaneita suhteita ;-)

Toki itse kun muutamia kertoja vuodessa eksyn yökerhoon, niin koitan valita paikan jossa käy varttuneempaa väkeä (30-50 v), sillä noissa "Seduloissa" itsensä tuntisi vaan pedofiiliksi.

Seuraa saisi tietyissä paikoissa ihan kivasti, varsinkin vanhemmilta naisilta, mutta olen tyytynyt vain pitämään hauskaa heidän kanssa flirttailemalla ja lopulta toivottanut hyvät yöt pilkun jälkeen. Onneksi Stadissa on vara valita paikkojen suhteen.

M45