Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkälle osaatte arvioida, että säästönne riittää tämän hallituksen aikana?

Vierailija
19.04.2025 |

Koska irtisanomisen helpottaminen on kasvattanut työttömyyttä ja samanaikaisesti tukia leikattu, täytyy vielä kaksi vuotta sinnitellä.

Sääli vain, että ihmisten poliittinen muisti on lyhyt 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta.

Vierailija
2/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon menestyny taloudellisesti paremmin tän hallituksen aikana ku minkään muun aikana Holkerin jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui jo. Oon ollut yli 6 kk työttömänä. Nyt patistellaan muuttamaan halvempaan asuntoon.

Vierailija
4/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon menestyny taloudellisesti paremmin tän hallituksen aikana ku minkään muun aikana Holkerin jälkeen

Lääkäri ilmeisesti, tai sitten perintörikas yrityksen jatkaja. Naurettavaa, ei jatkoon.

Vierailija
5/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, lisää kertyy eikä töistä ole pulaa. Toista se oli kauhuviisikon aikaan.

Vierailija
6/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää,

Vierailija
7/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää,

En saa mitää tukia

Vierailija
8/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöt riittävät hyvin, JOS maailmantalous ja pankkijärjestelmä(t) eivät romahda.

Vierailija
9/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppui jo. Oon ollut yli 6 kk työttömänä. Nyt patistellaan muuttamaan halvempaan asuntoon.

Miksi tarvitset patistelua? 

Vierailija
10/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä hallitus" tarkoittaa minun tapauksessani USA:n hallitusta. Älytön pörssikyykkäys söi sijoitusten arvoa ikävästi, mutta tulen kyllä toimeen jos rauha maassa säilyy.

Vierailija
11/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri ilmeisesti, tai sitten perintörikas yrityksen jatkaja. Naurettavaa, ei jatkoon.

Insinööri 

Vierailija
12/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun asumiskulut ylittävät toimeentulotuen maksimisumman.

Vierailija
13/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kyllä. Entistä paremmin jos hallituksen toimilla saadaan suitsittua ihmisiä työntekoon ja verotusta alaspäin. En ole koskaan nostanut mitään tukia vanhempainpäivärahoja ja yhtä pidempää sairaslomaa lukuunottamatta. Aina, jos on tehnyt tiukkaa olen lisännyt työntekoa. 

Vierailija
14/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöt loppui jo eikä työttömällä saa nykyään olla säästöjä. Kelan mukaan minulla kohtuullinen summa säästöjä on 7 kymppiä. Tuollaisen pulkkisen summan takia ei hyödytä pitää säästötiliä. Jos jostain saan ylimääräistä niin jemmaan ne ns. sukan varteen. Mielestäni pienin kohtuullinen summa on vähintään kuukauden vuokran verran. Kun sellaista ei saa olla niin en pidä säästötiliä.

Vierailija
15/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää loppuikäni, perintöäkin jää lapsille.

Vierailija
16/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi säästöt ylipäätään loppuisivat? Kyllä minulla TULOT riittävät menoihin ja ylikin jää joten säästöt (oikeammin sijoitukset) kasvavat jatkuvasti.

Vierailija
17/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannattaisi hommata itse omat rahansa niin ei tarvitse toimeentulotuella roikkua. Ja miten olet voinut hoitaa niin paskasti rahasi että 6 kk työttömyys ajaa toimeentulotuelle. Ei taida olla ollut huolta huomisesta töissä ollessa.

Vierailija
18/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästöt loppui jo eikä työttömällä saa nykyään olla säästöjä. Kelan mukaan minulla kohtuullinen summa säästöjä on 7 kymppiä. Tuollaisen pulkkisen summan takia ei hyödytä pitää säästötiliä. Jos jostain saan ylimääräistä niin jemmaan ne ns. sukan varteen. Mielestäni pienin kohtuullinen summa on vähintään kuukauden vuokran verran. Kun sellaista ei saa olla niin en pidä säästötiliä.

Kyllä työttömällä saa olla säästöjä. Minullakin on satojatuhansia, ja tuottavat mukavasti rahaa kuukausittain. KUkaan ei ole sanonut minulle ettei saisi olla.

Vierailija
19/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi säästöt ylipäätään loppuisivat? Kyllä minulla TULOT riittävät menoihin ja ylikin jää joten säästöt (oikeammin sijoitukset) kasvavat jatkuvasti.

Riittävän iso mullistus niin mitään omistuksia ei sitten olekaan. Kaikki mikä on bitteinä avaruudessa, voi kadota. Jos rahalla ei saa leipää niin se rahallinen TULO on arvoton.

Vierailija
20/38 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannattaisi hommata itse omat rahansa niin ei tarvitse toimeentulotuella roikkua. Ja miten olet voinut hoitaa niin paskasti rahasi että 6 kk työttömyys ajaa toimeentulotuelle. Ei taida olla ollut huolta huomisesta töissä ollessa.

Olin ennen työttömyyttä 300 arkipäivää sairauslomalla ja sitä ennen 5 vuotta opiskelija. Välissä ehdin olla hetken aikaa parissa pätkätyössä.