Naapurin naisen epätoivoiset temput saada mieheni kiinnostumaan hänestä, hermo menee
Keksii kaikkea mahdollista että saisi mieheni huomion. Ensin pyörän ketjut menivät paikaltaan eikä hän muka osannut laittaa niitä paikalleen, mies auttoi. Sitten "otti aurinkoa" pieni toppi ja minishortsit päällä kun ulkona oli 11 astetta lämmintä, sattumoisin juuri ikkunamme alla. Nyt eilen tuli pimputtamaan ovikelloa ja kysyi onko mies paikalla, kun hän ei saa kurkkupurkkia auki. Minä sanoin että ei ole kotona mutta minä voin avata, ja avasin sen ihan vaivatta. Olen siis pienikokoinen ruipelo ja tämä nainen käy kropasta päätellen salilla, habaa löytyy.
Miten saan tämän loppumaan?
Kommentit (108)
Minä olen jatkuvasti naapurin nuoren naisen hillopurkilla. Ruuvaan ja käännän, mutta hillopurkin kansi naksahtaa auki vain kerran. Sitten sinne pääsee ilmaa ja se avaaminen menee sellaiseksi kevyeksi rullailuksi. Mutta kuten sanottua, niin maistuu se hillo avatustakin purkista. Sanontani onkin, että kunhan ei vain ole puolukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin miehelle seuraavalla kerralla jos taas on menossa auttamaan sen sadannen kerran naapurin muijaa että muista kondomi ja hymyilisin päälle.
Miksi sanoisit niin?
Ilkeästi sanottu puolisolle joka on vain ystävällinen. Eikä mies tosielämässä edes oli niin avulias kun esität.
Vierailija kirjoitti:
Kommenttini poistui vai palsta jumii?
Myös mun asiallinen kommentti poistui tästä kolmossivulta, joten varmaan sinunkin.
Ymmärrän ap.aa.
Meillä on tuttavapariskunta, jossa nainen on aktiivinen liikkuja. Elokuvat, teatteri, karaoke, lavatanssit ymv. on mieluisimpia.
Nainen on usein pyytänyt meitä mukaan, muutaman kerran käytiinkin. Ihmetykseni oli suuri, kun nainen aina järjesti paikan (myös jo autossa) mieheni viereen. Kerran oltiin heillä iltaa viettämässä, juotiin viiniä ja seurusteltiin. Nainen alkoi sivelemään mieheni reittä, jutteli ja kyseli kaikenlaista, käyttäytyi kun meitä puolisoita ei olisi ollutkaan. Mieheni pomppasi keittiön tuolilta, meni olohuoneeseen ja aukasi tv,n.
Melko nopeasti lähdettiin siitä kotiin.
Jälkeenpäin mieheni on ihmetellyt asiaa ja sanonut miten vaivautuneeksi hän on tuntenut itsensä aina kun on tavattu ko. pariskunta.
Siis olisi kyllä vihoviimeinen juttu pyydellä naapurin äijää availeen mitään purnukoita, kyllä sen avaisin vaikka verissäpäin tai sitten jäisi purkin sisältä nauttimatta, en todellakaan menisi naapurin ovea kolkuttaan mistään niin onnettomasta syystä...
Olisit näyttänyt sille miten purkin voi avata laittamalla veitsi reunan alle niin ei tarvi llähteä joka kerta naapuriin avaamaan.
En huomannut mitään flirttiä tai muutakaan epäsopivaa yrittämistä ap:n aloituksessa. Ap on sattunut saamaan naapurikseen jonkun kädettömän blondin, joka kuvittelee, että myös ap on yhtä kädetön ja siksi hän kyseli ap:n puolisoa ovelle. Edes auringonotosta en löytänyt mitään kummallista: aurinkoa otetaan siellä, missä se paistaa. Jos se sattuu paistamaan naapurin ikkunoiden alle, niin sitten mennään sinne paistattelemaan.
Minä muuten avaan liian tiukat purkit taloushanskojen avulla. Ne ovat tarpeeksi nihkeät purkin avaamiseen. Hanskat voi laittaa käteen tai sitten vain ihan irrallaan vääntää purkin kantta, niin johan aukeaa.
Olen myös opetellut huoltamaan pyörääni, mutta ihan kaikkea en osaa. Jos pyörän ketju lähtee irti, se on todennäköisesti löystynyt. Naapurin kannattaa viedä pyörä pyörähuoltoon.
Voit kertoa tämän myös naapurillesi. :)
Kohta miehelläsi on suhde naiseen ja teille tulee ero. Saat nauttia elämästäsi ja miehesi ruokapöytään hankitaan uusia tuoleja, jotta Nanna, Jenna, Taika, Karkki ja Herkkukin mahtuvat uuden isin pöytään.
Mua kerran koitti yksi nainen iskeä noin. Siis jatkuvasti vastaavia tilanteita, aina tarvitsi muka apua/otti aurinkoa/pesi autoa seksikkäästi (silloin ei kyllä mulla pokka pitänyt) yms naurettavia iskureploja. Mua toi lähinnä ahdisti ja inhotti, en ollut yhtään kiinnostunut ja mulla on naisystävä jonka kanssa asun. Aluksi jätin huomiotta mutta kun sitten lähetti viestin Facebookissa niin sanoin etten ole kiinnostunut. Lopetti viestittelyn mutta tuo paljastelu yms jatkui kunnes muutin naisystäväni kanssa toiselle puolelle kaupunkia. Onkohan sama nainen jolla vaan uusi uhri :D
Meilläkin naapurin pimatsu heilutti takapuolta ja tukkaansa mieheni edessä naurettavan yliampuvasti ja teennäisesti. Mahtoi häntä hävettää, kun veimme lapsemme päiväkotiin ryhmään, jossa hän oli lastenhoitajana.
Leivoppa kuule joku piirakka ja laita sinne jotain "herkullista" ainesosaa vaiks koiran p tai jotain. sit pyydät sen ulkoilmakahveelle ja tarjoat sitä piirakkaa. laitat itelles eri piirakkaa lautaselle ja hänelle sit sitä herkkupiirakkaa. Sanot että miehes on sen leiponut,muttette kaksin sitä jaksa syödä. Luulis jotain opettavan
Mua ollaan varmaan joskus luultu tollaiseksi. Jostain syystä, aina, kun eräs mies oli pihallamme tupakalla, en päässytkään avaimellani sisään (en siis saanut ovea auki). Heti kun mies auttoi, hän sai sen heti auki. Tämä tapahtui varmaankin 7 kertaa. Vielä nolompaa siirä teki se, että kumpikaan ei nauranut tilanteelle.
On kyllä oikeasti olemassa sekä naisissa että miehissä tyyppejä, jotka luulevat, että jonkun pariskunnan toinen osapuoli on jotain vapaata riistaa. Ei siis mitään kaveruutta olla hakemassa vaan luullaan, että tuosta saisin itselleni tyttö/poikaystävän. - Olen tällaisten tyyppien suunnitelmia joskus sivusta salakuunnellut.
Olemassa oleva puoliso tulkitaan ikään kuin siippansa sisarukseksi tai hänen menemistensä rajoittajaksi ja estäjäksi, vaikkei edes tunneta näitä ihmisiä. Kuten tämä ap:n kypsymätön naapuri nyt tekee.
Toivottavasti ap:n puoliso nyt ymmärtää tilanteen ja tekee uusavuttomalle naapurittarelle selväksi, että netistä löytyy lähimmän pyöräkorjaamon osoite tai mikä avuntarve nyt kulloinkin on kysymyksessä. - Esim. kiristävät ketjut n. 10-15 € ja öljyt samaan kauppaan, ei tulisi mieleenkään pyytää naapureita likaamaan käsiään.
En mielestäni ole yltiöpäisen mustasukkainen. Silti jaksoin hämmästellä alakerran yh-äitiä, jolla usean kertaa viikossa oli ongelmia milloin pesukoneen, milloin polkupyörän ja milloin minkin kodinkoneen kanssa. Nainen oli muka niin avuton, ettei osannut sulaketta vaihtaa.
Olisin osannut sulakkeet vaihtaa samoin kuin palaneet lamput ja pesukoneenkin ongelmat olisivat tulleet selvitetyiksi aika pian. Pyörän ketjutkin olisin kyennyt vaihtamaan.
Mutta ei. Tämä venakko kyttäsi, koska mieheni palasi kotin ja tuli sitten ruinaamaan apua. Sotamaalaus naamassa ja kesäisin lämpimillä keleillä päällä bikinien yläosa ja shortsit. Elekieli...no jaa. Jätän sanomatta.
Kaikki tämä ajoittuu aikaan, jolloin lapsemme oli alle 2-vuotias. Mies tosin tympääntyi vähin erin ja käski naista soittamaan esimerkiksi pesukonekorjaajalle.
Miehesi on jo nusaissut hutsukkaa. Janoaa lisää ja pelkkä vibran päristely ei riitä.
Vastaaja 59, mäkin tunnen eräänkin puolivenakon, joka oli avoimesti sitä mieltä, että jos mies on varattu, on se vain hidaste. Petti omaakin avomiestään useita kertoja. Eteni reittä pitkin. Mielestäni tämä on ko. taustaisten luonteelle ominaista sen perusteella, mitä olen kuullut ja itse nähnyt. Esittävät ja manipuloivat.
Meillä jos tulisi moisten kanssa joku apua pyytämään niin mieheni ohjaisi hänet minun juttusille :D Hänellä ei ole taitoa eikä kiinnostusta tuollaisiin korjailuihin ja värkkäämisiin.
Meillä "avunpyynnöt" liittyvät miehen työhön. Hän on mielenterveyshoitaja(sairaanhoitaja), ja kun tietty naistyyppi saa tämän tietoonsa, niin jo alkaa kysely voisiko mieheni "kuunnella" häntä. Mies sanoo aina ihan oma-aloitteisesti, ja omista lähtökohdistaan ettei hoida työasioita vapaalla, ja neuvoo mistä saa kuunteluapua. Moni on siinä sitten kakistellut, että kun mieheni vaikuttaa niin mukavalta ja ihanalta ihmiseltä, että juuri HÄNELLE olisi niin helppo ja kiva "puhua". Juujuu, ja osansa varmaan on mieheni ulkoisessa habituksssa, komea kun on ;)
Vierailija kirjoitti:
Tuohan nyt on vaan tuollaista pientä hyväntahtoista flirttailua, ei mitään vakavaa. Piristää arkea.
Siis ketä tämän pitäisi piristää? Naapuria? Sorry mutta en ole koskaan ymmärtänyt tätä varattujen tarvetta flirttailla vieraille piristyäkseen. Jos haluan piristyä, juon kahvin,ostan jotain kivaa itselle,tai menen vaikka mieheni kanssa treffeille tai kokeilen jotain uutta. Ei tulisi mieleenkään alkaa flirttailla jollekin naapurille.
On noita nähty. Yksikin puolialkoholisoitunut eukko iski miehiä naapurustosta pelastaen näitä hirviövaimoiltaan. Kummasti kun todellisuus selvisi niin suhteet päättyivätkin lyhyeen, osa äijistä sitten palasi häntä koipien välissä kotiinsa. Oli outo nainen muutenkin, naisille tyly ja kova mutta miehen nähdessään pubiruusuiselle naamalle levisi kummallinen mairea hymy, kuin olisi jonkin vapahtajan nähnyt ihka elävänä. Mielenkiintoista seurata sivusta tätä näytelmää.