Naapurin naisen epätoivoiset temput saada mieheni kiinnostumaan hänestä, hermo menee
Keksii kaikkea mahdollista että saisi mieheni huomion. Ensin pyörän ketjut menivät paikaltaan eikä hän muka osannut laittaa niitä paikalleen, mies auttoi. Sitten "otti aurinkoa" pieni toppi ja minishortsit päällä kun ulkona oli 11 astetta lämmintä, sattumoisin juuri ikkunamme alla. Nyt eilen tuli pimputtamaan ovikelloa ja kysyi onko mies paikalla, kun hän ei saa kurkkupurkkia auki. Minä sanoin että ei ole kotona mutta minä voin avata, ja avasin sen ihan vaivatta. Olen siis pienikokoinen ruipelo ja tämä nainen käy kropasta päätellen salilla, habaa löytyy.
Miten saan tämän loppumaan?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On noita nähty. Yksikin puolialkoholisoitunut eukko iski miehiä naapurustosta pelastaen näitä hirviövaimoiltaan. Kummasti kun todellisuus selvisi niin suhteet päättyivätkin lyhyeen, osa äijistä sitten palasi häntä koipien välissä kotiinsa. Oli outo nainen muutenkin, naisille tyly ja kova mutta miehen nähdessään pubiruusuiselle naamalle levisi kummallinen mairea hymy, kuin olisi jonkin vapahtajan nähnyt ihka elävänä. Mielenkiintoista seurata sivusta tätä näytelmää.
Miten ihmeessä tuollainen muka tehoaa miehiin?
Väärinymmärrettyihin, vastuuntunnottomiin tai imarteluherkkiin kyllä tehoaa kun joku silittää päätä, kun nääs siellä kotona on niin vaikeaa ja se vaimokin niin vaativa ja tylsä.
Kuin ukkomiehen päiväunesta! Keikistelevä nainen naapurista tulee purnukoineen pyytämään vahvalta mieheltä apua :D
Lasinen kurkkupurkki? Olisin ottanut purkin ja tipauttanut maahan ja sanonut: Auki on ja ovi kiinni.
Oppiipahan tulemaan typerine purkkeineen oveni taakse.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa kun naiset niin mustasukkaisia jos mies auttaa naapuria :D
On ihan tervettä tympääntyä siitä,että joku tulee avoimesti iskemään omaa kumppania. Sitähän samalla ilmaisee epäkunnioituksensa tätä miehen naista kohtaan. Mistään auttamisesta tässä ei ollut kyse, kyllä terve nainen saa itse kurkkupurkkinsa auki.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mies on kiinnostunut.
Miksi tätä on miinustettu?
Vierailija kirjoitti:
Meillä jos tulisi moisten kanssa joku apua pyytämään niin mieheni ohjaisi hänet minun juttusille :D Hänellä ei ole taitoa eikä kiinnostusta tuollaisiin korjailuihin ja värkkäämisiin.
Meillä "avunpyynnöt" liittyvät miehen työhön. Hän on mielenterveyshoitaja(sairaanhoitaja), ja kun tietty naistyyppi saa tämän tietoonsa, niin jo alkaa kysely voisiko mieheni "kuunnella" häntä. Mies sanoo aina ihan oma-aloitteisesti, ja omista lähtökohdistaan ettei hoida työasioita vapaalla, ja neuvoo mistä saa kuunteluapua. Moni on siinä sitten kakistellut, että kun mieheni vaikuttaa niin mukavalta ja ihanalta ihmiseltä, että juuri HÄNELLE olisi niin helppo ja kiva "puhua". Juujuu, ja osansa varmaan on mieheni ulkoisessa habituksssa, komea kun on ;)
Mä oon nähnyt sun miehesi, on kyllä syötävän komea! Harmi vaan, että on pikkaisen tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaaja 59, mäkin tunnen eräänkin puolivenakon, joka oli avoimesti sitä mieltä, että jos mies on varattu, on se vain hidaste. Petti omaakin avomiestään useita kertoja. Eteni reittä pitkin. Mielestäni tämä on ko. taustaisten luonteelle ominaista sen perusteella, mitä olen kuullut ja itse nähnyt. Esittävät ja manipuloivat.
Pientä leimaamista. Kuka kieltää suomineitoja tekemästä samoin? Miehesi on miehesi niin kauan vain kun sitä itse haluaa. Et voi pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä jos tulisi moisten kanssa joku apua pyytämään niin mieheni ohjaisi hänet minun juttusille :D Hänellä ei ole taitoa eikä kiinnostusta tuollaisiin korjailuihin ja värkkäämisiin.
Meillä "avunpyynnöt" liittyvät miehen työhön. Hän on mielenterveyshoitaja(sairaanhoitaja), ja kun tietty naistyyppi saa tämän tietoonsa, niin jo alkaa kysely voisiko mieheni "kuunnella" häntä. Mies sanoo aina ihan oma-aloitteisesti, ja omista lähtökohdistaan ettei hoida työasioita vapaalla, ja neuvoo mistä saa kuunteluapua. Moni on siinä sitten kakistellut, että kun mieheni vaikuttaa niin mukavalta ja ihanalta ihmiseltä, että juuri HÄNELLE olisi niin helppo ja kiva "puhua". Juujuu, ja osansa varmaan on mieheni ulkoisessa habituksssa, komea kun on ;)
Mä oon nähnyt sun miehesi, on kyllä syötävän komea! Harmi vaan, että on pikkaisen tyhmä.
Ei ole hyvä liian komia mies. Sillä on niin paljon houkutuksia, että viisas tyttö tyytyy toiseksi komeimpaan.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin naapurin pimatsu heilutti takapuolta ja tukkaansa mieheni edessä naurettavan yliampuvasti ja teennäisesti. Mahtoi häntä hävettää, kun veimme lapsemme päiväkotiin ryhmään, jossa hän oli lastenhoitajana.
ei välttämättä,jos ei ole yhtäään häpeilevää sorttia :)
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin miehelle seuraavalla kerralla jos taas on menossa auttamaan sen sadannen kerran naapurin muijaa että muista kondomi ja hymyilisin päälle.
Sadannen kerran? Minä ymmärsin aloitusviestistä, että mies on auttanut tuota naapurin naista tasan yhden (1) kerran, sen pyörän ketjun kanssa. (Ja täytyy sanoa, että aika mulkvistina pitäisin omaa miestäni, jos ei olisi vastaavassa tilanteessa naapuria auttanut.) Turha kai sille miehelle on jo valmiiksi olla v*umainen, ei hän ole tehnyt mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Minä jättäisin miehen joka hyppii jonkun naikkosen mukaan. Kertaalleen voi tietysti auttaa jos sattuu kohdalle mutta muuten se on sen miehen tehtävä laittaa rajat. Tai vaihtoehtoisesti sinä hommaat jonkun adoniksen arjen avuksi.
Jätät miehen, kun naapurin nainen kyselee apua purkin kanssa :-D Miehen syytähän se tietysti on...
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh, ei ole röyhkeydellä rajaa. Mä olisin ajanut ämmän purkkeineen hemmettiin oveltani. Miten mies suhtautuu tuohon touhuun?
Alat itse pyytämään naiselta vastapalveluksia. Menet naapuriin ja kerrot kuinka maito tai sokeri loppunut tai pölynimuri rikki, muistutat kuinka miehesi on tehnyt naiselle palveluksia. Eiköhän kyllästy jos alat itsekin juosta hänen ovellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan nyt on vaan tuollaista pientä hyväntahtoista flirttailua, ei mitään vakavaa. Piristää arkea.
Kenen arkea tollaisen pitäisi piristää? Naapurin?
Niin, ja miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli se torjui sinut 😂🙄😂😂
Kohta alkaa pyytämään miestäsi kaikenlaisiin remonttihommiin. Maksu tehdään tietenkin luontokortilla!
Itsellä sinkkuna ollessa oli samanlainen naapuri, joka tykkäsi hengata yläosattomissa pihallaan juuri sopivasti kun olen lähettyvillä. Kutsui minut kerran syömään jäätelöä bikinit päällä taloonsa sisälle, meninkin ja otti yläosan pois "kun on niin kuuma." Oli kyllä melkoiset kannut kieltämättä, todella kookkaat ja kiinteät. Tuo johti kyllä makuuhuoneeseen, ja meille kehkeytyi seksisuhde ilman sen kummempia sitoutumisia. Harmi vaan että nainen oli ihastunut ja halusi vakavamman suhteen :/
Itselläkin kävi kyllä mielessä, että varmaan nyt kun olen muuttanut paljastelee uudelle naapurille.
Kyllä mä uskon että tuollaisia tapauksia voi olla. Röyhkeitä ihmisiä kyllä riittää! En tiedä sitten miten toimia. Alatte vältellä, vain sinä avaat aina oven jne ehkä auttaa. Huvittaa naisen pettymys aina kun saakin kiinni vain AP:n :D
Ite heittäisin läpällä että vielä kerran tuut ovelle soitan kytille ja syytän kotirauhan rikkomisesta ja ahdistelusta 😅😅😅
Miten ihmeessä tuollainen muka tehoaa miehiin?