Naapurin naisen epätoivoiset temput saada mieheni kiinnostumaan hänestä, hermo menee
Keksii kaikkea mahdollista että saisi mieheni huomion. Ensin pyörän ketjut menivät paikaltaan eikä hän muka osannut laittaa niitä paikalleen, mies auttoi. Sitten "otti aurinkoa" pieni toppi ja minishortsit päällä kun ulkona oli 11 astetta lämmintä, sattumoisin juuri ikkunamme alla. Nyt eilen tuli pimputtamaan ovikelloa ja kysyi onko mies paikalla, kun hän ei saa kurkkupurkkia auki. Minä sanoin että ei ole kotona mutta minä voin avata, ja avasin sen ihan vaivatta. Olen siis pienikokoinen ruipelo ja tämä nainen käy kropasta päätellen salilla, habaa löytyy.
Miten saan tämän loppumaan?
Kommentit (108)
lähestymiskkielto . kyllä sullla on jo aihetta. Amerikassa on saatu syytteet läpi juri samanlaisissa tapauksissa, jos isket naapurin miehen, syyte nimike oli joku "alienating " eli yritys vieraannuttaa perheenjäsen, se on rikos. On joutuneet nuo rakastajattaret maksamaan miljoona korvauksia kun ovat vietelleet naimisisssa olevan miehen itselleen, oikein pakkoviettelyllä, kyllä ne osaa kiimassaan.
Valitettavasti näitä 'naapurin rouvia' on ihan oikeasti olemassa. Siinä sitten jos mies ei heti lyö haitariin, niin saattaa mennä perhe toisesta ovesta ulos kun 'naapurin rouva' tulee toisesta sisään. Näitä röyhkimyksiä on jotka eivät välitä onko toinen naimisissa vai ei 'se on vain hidaste'.
Pyydä miestäsi että jos hän haluaa niin seur kerral sanoo naiselle että en voi auttaa että voisitko jättää meidät rauhaan ja ovi kii naaman edestä. Loppuupahan se pelleily
Vierailija kirjoitti:
Siis olisi kyllä vihoviimeinen juttu pyydellä naapurin äijää availeen mitään purnukoita, kyllä sen avaisin vaikka verissäpäin tai sitten jäisi purkin sisältä nauttimatta, en todellakaan menisi naapurin ovea kolkuttaan mistään niin onnettomasta syystä...
Me asuttiin mun lapsuudessa omakotitaloalueella ja silloin oli ihan normaalia mennä naapurilta pyytämään apua vaikka hillopurkin avaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä jos tulisi moisten kanssa joku apua pyytämään niin mieheni ohjaisi hänet minun juttusille :D Hänellä ei ole taitoa eikä kiinnostusta tuollaisiin korjailuihin ja värkkäämisiin.
Meillä "avunpyynnöt" liittyvät miehen työhön. Hän on mielenterveyshoitaja(sairaanhoitaja), ja kun tietty naistyyppi saa tämän tietoonsa, niin jo alkaa kysely voisiko mieheni "kuunnella" häntä. Mies sanoo aina ihan oma-aloitteisesti, ja omista lähtökohdistaan ettei hoida työasioita vapaalla, ja neuvoo mistä saa kuunteluapua. Moni on siinä sitten kakistellut, että kun mieheni vaikuttaa niin mukavalta ja ihanalta ihmiseltä, että juuri HÄNELLE olisi niin helppo ja kiva "puhua". Juujuu, ja osansa varmaan on mieheni ulkoisessa habituksssa, komea kun on ;)
Mä oon nähnyt sun miehesi, on kyllä syötävän komea! Harmi vaan, että on pikkaisen tyhmä.
eli se torjui sinut 😂🙄😂😂
Niin, tai sitten kiinnostukseni lopahti, kun mies avasi suunsa.
Vierailija kirjoitti:
Minä jättäisin miehen joka hyppii jonkun naikkosen mukaan. Kertaalleen voi tietysti auttaa jos sattuu kohdalle mutta muuten se on sen miehen tehtävä laittaa rajat. Tai vaihtoehtoisesti sinä hommaat jonkun adoniksen arjen avuksi.
Muista tämä kun itse yrität miestä hyppyyttää. Voi mies ottaa hatkat.
Onpa täällä epävarmoja ja omistushaluisia naisia! Itseäni tuollainen tilanne nyt lähinnä naurattaisi eikä todellakaan haittaa, jos mies avaa jotain kurkkupurkkeja. Mitä ihmeen haittaa siitä nyt olisi? Luotan mieheeni ettei panemaan asti lähde. Sitten vasta, jos näin käy, asia käsitellään. Siihen asti näen tuon kyllä ihan harmittoman! Ja aika hassuna.
Siinä on hassuus kaukana näiden joidenkin naisten mihenmetsästyksessä. Nimim. tiedossa on. Siis ei paljon ole yläpäässä niin hihitellään ja kujerrellaan ja jotkut miehet vaan ovat niin tyhmiä että lentävät lankaan.
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan nyt on vaan tuollaista pientä hyväntahtoista flirttailua, ei mitään vakavaa. Piristää arkea.
Kenen arkea tollaisen pitäisi piristää? Naapurin?
Niin, ja miehen.
Ja meidän.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on hassuus kaukana näiden joidenkin naisten mihenmetsästyksessä. Nimim. tiedossa on. Siis ei paljon ole yläpäässä niin hihitellään ja kujerrellaan ja jotkut miehet vaan ovat niin tyhmiä että lentävät lankaan.
Ehkäpä ei sitten kannata ottaa itselleen niin tyhmää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Punkerot lonkeropullojen tuhoajat täällä pelkäävät naapurinrouvia. Kyllä ne teidän miehet tajuavat ennenpitkää aivan itsekin, että teidänlaistenne läskien pirttihirmujen kanssa ei ole pakko olla suhteessa. He löytävät vielä itselleen ihanan itsestään ja miehestään huolta pitävän naisen vaikka sieltä naapurista.
Jos mies on huoltajaa vailla niin varmasti saakin etsiä holhoajaa naapurista. Meiän ovelle ei tarvi tulla kolkuttelee😂
M kirjoitti:
Miksei mulle tule ikinä naiset flirttailemaan?
Panisin 100varmasti jos olisi yhtään siedettävän näköinen pirkko.
Koska olet naisia esineellistävä misogynisti?
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Miksei mulle tule ikinä naiset flirttailemaan?
Panisin 100varmasti jos olisi yhtään siedettävän näköinen pirkko.Koska olet naisia esineellistävä misogynisti?
Huoh. Kukapa ei olisi. Naiset ovat kyllä kertaluokkaa pahempia kuin miehet. Työpaikan muijienkin jutut ovat luokkaa se ja se on pantavan näköinen, toi muuten ookoo mutta pieni pili jne.
Vierailija kirjoitti:
lähestymiskkielto . kyllä sullla on jo aihetta. Amerikassa on saatu syytteet läpi juri samanlaisissa tapauksissa, jos isket naapurin miehen, syyte nimike oli joku "alienating " eli yritys vieraannuttaa perheenjäsen, se on rikos. On joutuneet nuo rakastajattaret maksamaan miljoona korvauksia kun ovat vietelleet naimisisssa olevan miehen itselleen, oikein pakkoviettelyllä, kyllä ne osaa kiimassaan.
Taas näitä av-mammojen päiväuneja.
Flirtti naapurin tai kenenkään varatun kanssa, pienikään, ei ole koskaan paikallaan!
Et voi kontrolloida naapurin naisen liikkeitä (paitsi että voit sanoa hänelle, ettei hän saa tulla ovellenne muuten kuin hätätilanteessa, jota toivottavasti ei tule). Mistä edes tiedät varmasti, että nainen tekee mitä tekee flirttailumotiivista? Kurkkupurkin avaamispyyntö kyllä kieltämättä vaikuttaa erikoiselta...
Jos tilanne häiritsee sinua, puhu epäilyistäsi miehellesi.
Varokaa vaan naiset, naapurissa voi asua saalistaja, joka vaanii miestäsi kurkkupurkkeineen!
Minun naapurini korostaen sanoi usein, ettei poikaystäväni ole hänen tyyppiään. Vaan aina kun poikaystäväni tuli käymään, tuli naapurini vastaan käytävällä, pihalla tai tuli vierailulle. Ja kerrankin oli meikannut paljon ja päällä oli punainen toppi, eikä hänellä ollut rintaliivejä. Sanoin tästä poikaystävälleni, joka sanoi ettei hän edes huomaa naista.
Erottuamme nainen alkoi iskemään exääni. Täysin ei onnistunut, mutta jo kotiovelleen sai kerran baarista raahattua. Kertoi minulle. Soitin miehelle, ja pyydin häntä olemaan nykyisensä kanssa, eikä sotkeentua tapaukseen.