Mihin tämänvuotinen lomamatkasi suuntautuu?
Kommentit (56)
Kreikkaan! Ja loppuvuodesta tai ihan alkuvuodesta ehkä kanarialle tai joku kaukomatka.
Oripään maatalousnäyttelyyn. Ja siellä käytiin jo eilen. Homma hoidettu. Nyt voi jatkaa arkea.
Haluaisin käydä Tampereella. Kaunis kaupunki. Kertaakaan en ole ollut lentokoneessa ja Tampesteriin pääsee junalla.
Moikka vaan P. joka kudot minulle sukkia!
Marraskuussa aina Madeiralle, mutta syyskuussa myös jonnekin matkalle, mutta en ole vielä päättänyt minne.
Olemme vuoden sisällä käyneet neljällä eri ulkomaanmatkalla. Seuraava olisi vuorossa vasta marraskuussa. Eli nyt kesällä nautimme vain kotimaasta.
Perinteinen kolmen viikon lomamatka Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Marraskuussa aina Madeiralle, mutta syyskuussa myös jonnekin matkalle, mutta en ole vielä päättänyt minne.
Onni on elää tässä maassa eikä tunne onnea vain niinä harvoina viikkoina vuodesta, kun pääsee johonkin matkalle,
En matkusta tänäkään vuonna mihinkään. Tykkään olla kotosalla. Toisaalta ei näiden sairauksieni kanssa mihinkään matkustettaisikaan, se olisi vain tuskallista.
Kolin maisemiin Pielisen rannalle ja loppusyksystä Sansibarille.
Vierailija kirjoitti:
Olemme vuoden sisällä käyneet neljällä eri ulkomaanmatkalla. Seuraava olisi vuorossa vasta marraskuussa. Eli nyt kesällä nautimme vain kotimaasta.
En ole koskaan ollut lentokoneessa. Meriitti sekin.
- n69v -
Suomeen loppukesästä. Asun ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onni on elää tässä maassa eikä tunne onnea vain niinä harvoina viikkoina vuodesta, kun pääsee johonkin matkalle,
Miksi sinusta on onni, ettet tunne onnea kotimaassasi Suomessa? Minä olen onnellinen Suomessa vaikka matkustankin pari kertaa vuodessa ulkomaille.
Nizzaan, talvelle mielessä Vietnam. Egyptikin oli mutta eipä sinne suuntaan taida uskaltaa nyt mennä
Ei kannata Tampereelle. Just Ratinalla puukotettu useita. Oli uutinen. Parempi pysyä kotona.
Appiukon luokse.