Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin naisen epätoivoiset temput saada mieheni kiinnostumaan hänestä, hermo menee

Vierailija
22.08.2017 |

Keksii kaikkea mahdollista että saisi mieheni huomion. Ensin pyörän ketjut menivät paikaltaan eikä hän muka osannut laittaa niitä paikalleen, mies auttoi. Sitten "otti aurinkoa" pieni toppi ja minishortsit päällä kun ulkona oli 11 astetta lämmintä, sattumoisin juuri ikkunamme alla. Nyt eilen tuli pimputtamaan ovikelloa ja kysyi onko mies paikalla, kun hän ei saa kurkkupurkkia auki. Minä sanoin että ei ole kotona mutta minä voin avata, ja avasin sen ihan vaivatta. Olen siis pienikokoinen ruipelo ja tämä nainen käy kropasta päätellen salilla, habaa löytyy.

Miten saan tämän loppumaan?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jyystämässä eukkoa pari kertaa. Kolmannella kerralla huomaisn, että naapurin Eskon punainen lippalakki oli jäänyt tämän naisen asuntoon. En enää käynyt "auttelemassa" tätä kurkkupurkkileidiä.

Vierailija
102/108 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jättäisin miehen joka hyppii jonkun naikkosen mukaan. Kertaalleen voi tietysti auttaa jos sattuu kohdalle mutta muuten se on sen miehen tehtävä laittaa rajat. Tai vaihtoehtoisesti sinä hommaat jonkun adoniksen arjen avuksi.

Kovinpa sitä ollan herkästi jättämässä.

Mutta joo, ap voisi vihjata miehelleen, että naapurin eukko on ilmeisen kiinnostunut hänestä ja toivoisinkin ettei lähtisi hänen jokaisen "avunpyyntöönsä" mukaan.

Jos noudattaa neuvoa, niin asia on kunnossa, jos taasen ei noudata, niin todennäköisesti tulisi pettämään jonkun kanssa joka tapauksessa.

Jos mies ei ymmärrä ettei varattuna hypätä joka mimmin pikkuasialla, niin todellakin on entinen mies. Kumppaniin pitää voida luottaa siinä että hän ei esimerkiksi tee minusta pelleä. Tuossa juuri on se tilanne. Naapuri v*ttuilee päin naamaa ap:lle ja mies ei tee mitään.

Siis hetkinen - yksi mimmi on kerran pyytänyt apua pyörän kanssa, kerran kurkkupurkin. Sitten on keekoillut vähissä pukeissa siinä pihalla. Ja nyt pitää mies pistää kuriin, kun on KERRAN auttanut yhtä muijaa? Eihän se ollut edes kotona, kun kurkkupurkin kanssa olisi "apua" kaivattu. Saati että siellä olisi koko kylän eukot juosseet tie sonnalla apua anelemassa ja ukko kieli pitkällä olisi apuaan tarjoamassa. Aika hepposet käsitykset on miesten itsehillinnästä ja muustakin teillä :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jättäisin miehen joka hyppii jonkun naikkosen mukaan. Kertaalleen voi tietysti auttaa jos sattuu kohdalle mutta muuten se on sen miehen tehtävä laittaa rajat. Tai vaihtoehtoisesti sinä hommaat jonkun adoniksen arjen avuksi.

Tässä tapauksessa mies on auttanut ketjun paikalleen, ei tehnyt muuta. Kuitenkin hänet pitäisi jättää siksi, että joku ottaa aurinkoa ja tulee ovelle kysymään purkin avausta.

Vierailija
104/108 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Miksei mulle tule ikinä naiset flirttailemaan?

Panisin 100varmasti jos olisi yhtään siedettävän näköinen pirkko.

Koska olet naisia esineellistävä misogynisti?

Ei, vaan koska olen epämiellyttävän näköinen.

Vierailija
105/108 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävän kuuloinen tilanne. Itse kyllä luottaisin siihen että mies pysyy uskollisena, muttei se vähentäisi yhtään ärtymystä kun naapurin muija tekisi kaikkensa saadakseen munaa. Sanoisin että keskustele asiasta miehesi kanssa (silleen järkevästi), ja pyydä miestäsi sanomaan selkeästi tälle naapurille ettei hänellä ole mitään kiinnostusta kyseiseen naiseen, eikä olisi vaikka olisi sinkku. Mieluiten niin että se tosiaan tulee miehen suusta eikä sinun, koska naapuri saattaa ajatella että mies on vielä mahdollinen saalis jota vaimo vaan käskyttää. Ja sen jälkeen katkaisette yhteydet naiseen jos ei se muuten osaa pysyä omalla tontilla. En usko että AP:n tilanteessa olisi kyse vaan äärimmäisestä mustasukkasuudesta, kyllä tuo aika ruinaavalta käytökseltä kuulostaa naapurin osasta.

Vierailija
106/108 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat ap juuri niitä naisilta toivottuja ja odotettuja aloitteita. Mukavaa että sinulla on noin moderni ja sosiaalinen naapuri.

Vierailija
107/108 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ja Kaisa käyttäyvät minua kohtaan juuri näin. Nämä molemmat ovat avioliitossa. Mutta minua liehittelevät olen vieton sinkkumies.  Sinkkunaiset eivät jostain syystä minua lähesty omatoimisesti.  Varatut naiset kylläkin.   Kaisan tunnen, koska on kaverin sisko ja  Sannan kanssa olen ollut samassa työpaikassa.

Vierailija
108/108 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen työkaveri teki samaa, kutsui milloin mihinkin avuksi. Sitten vasta mies tajusi, kun pyysi tupareihin, eikä muita tullutkaan, vaikka piti tulla.  Mies tuli aika nopeasti kotiin. Se loppui siihen, myös se, kun me käveltiin käsi kädessä kaupungilla ja tuli vastaan, pari päivää sen jälkeen. Kyllä minä noista tupareista jo kiukuttelin muutenkin, että liikaa on siellä. Mies taisi tarkoituksella ottaa kädestä, kun huomasi tuon naisen. Mies sanoi mulle myöhemmin, että joutui kyllä sen viimeisen kerran jälkeen sanomaan naiselle, että rakastaa minua ja lapsia, kun alkoi mennä liiallisuuksiin. Meillä siis tuolloin oli 1- 3- vuotiaat lapsetkin.