Naapurin naisen epätoivoiset temput saada mieheni kiinnostumaan hänestä, hermo menee
Keksii kaikkea mahdollista että saisi mieheni huomion. Ensin pyörän ketjut menivät paikaltaan eikä hän muka osannut laittaa niitä paikalleen, mies auttoi. Sitten "otti aurinkoa" pieni toppi ja minishortsit päällä kun ulkona oli 11 astetta lämmintä, sattumoisin juuri ikkunamme alla. Nyt eilen tuli pimputtamaan ovikelloa ja kysyi onko mies paikalla, kun hän ei saa kurkkupurkkia auki. Minä sanoin että ei ole kotona mutta minä voin avata, ja avasin sen ihan vaivatta. Olen siis pienikokoinen ruipelo ja tämä nainen käy kropasta päätellen salilla, habaa löytyy.
Miten saan tämän loppumaan?
Kommentit (108)
Sanot, että kysy myulta naapurilta ja vedä ovi kuuluvasti kiinni. Oletko yksinhuoltajaäidin tyttö, kun et selviä tästä?
:DDD
Repesin tuolle kurkkupurkille! Jos tarina on tosi, niin olisin halunnut olla näkemässä naapurin ilmeen, kun ap sanoo että "sori, mies ei ole kotona, mutta mä voin avata" ja vääntää purkin auki. :DD
Miksei mulle tule ikinä naiset flirttailemaan?
Panisin 100varmasti jos olisi yhtään siedettävän näköinen pirkko.
Vierailija kirjoitti:
Täällä samantyyppistä. Sanoin asiasta miehelle "Ootko huomannut että..."
Miestä hieman huvitti asia ja naurettiin yhdessä sille. Tosin sen jälkeen mies alkoi tietoisesti vältellä naapurin kohtaamista pihalla ja aina kun ovikello soi sanoo mulle että sä avaat.
Ja Porvoossa tämäkin tapaus?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mies on kiinnostunut.
Väärin, se jos mies on auttavainen ja kohtelias ei tarkoita että olisi mitenkään kiinnostunut + ja varsinkin kun se on nainen joka ottaa yhteyttä ja pyytää apua, EIKÄ MIES, toisien on vaan vaikeaa sanoa EI jos joku pyytää apua, olipa sillä sitten taka-ajatuksia tai ei.
0/5
On oikeasti sairaalloisen mustasukkaisia ihmisiä olemassa, ja avaus ilmeisen selvästi tarkoitettu hyökkäykseksi tätä tosiasiaa vastaan.
Hymy hyytyy kun kumppani on sairaalloisen mustasukkainen kenelle järkipuhe ei mene millään perille.
Avaus on vi*un huono vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jättäisin miehen joka hyppii jonkun naikkosen mukaan. Kertaalleen voi tietysti auttaa jos sattuu kohdalle mutta muuten se on sen miehen tehtävä laittaa rajat. Tai vaihtoehtoisesti sinä hommaat jonkun adoniksen arjen avuksi.
Kovinpa sitä ollan herkästi jättämässä.
Mutta joo, ap voisi vihjata miehelleen, että naapurin eukko on ilmeisen kiinnostunut hänestä ja toivoisinkin ettei lähtisi hänen jokaisen "avunpyyntöönsä" mukaan.
Jos noudattaa neuvoa, niin asia on kunnossa, jos taasen ei noudata, niin todennäköisesti tulisi pettämään jonkun kanssa joka tapauksessa.
Jos mies ei ymmärrä ettei varattuna hypätä joka mimmin pikkuasialla, niin todellakin on entinen mies. Kumppaniin pitää voida luottaa siinä että hän ei esimerkiksi tee minusta pelleä. Tuossa juuri on se tilanne. Naapuri v*ttuilee päin naamaa ap:lle ja mies ei tee mitään.
Minä näin miehenä voin paljastaa.
Mököttäminen, tai asioista vaikeneminen ja aivan varmasti mies on aivan tuhannen ulalla mistä ihmeestä se eukko nyt on suuttunut.
Aivan 100-varmasti tuolla keinolla ei ap:n tyyppiset ongelmat ratkea, pahenevat vain.
Viisainta vain kertoa selkeästi että ei kovinkaan soveliasta laukata naapurin naisen "ongelmia" ratkomassa
Vierailija kirjoitti:
0/5
On oikeasti sairaalloisen mustasukkaisia ihmisiä olemassa, ja avaus ilmeisen selvästi tarkoitettu hyökkäykseksi tätä tosiasiaa vastaan.
Hymy hyytyy kun kumppani on sairaalloisen mustasukkainen kenelle järkipuhe ei mene millään perille.
Avaus on vi*un huono vitsi.
Oma puolisoni on niin mustasukkainen että ajattelin jokin aika sitten että ero on ainut mahdollisuus.
Kyllä naapuria pitää aina auttaa! Minä ainakin naapurin naisen purnukat avaisin jos kansi tiukassa :D Tulee hyvä mieli kun saa auttaa pulassa olevaa neitoa :)
Hassua pyytää miestäsi ovelle purkkia avaamaan :D
Yleensähän tuollaisissa tilanteissa selitetään ongelma ja pyydetään apua, eikä nimetä auttajakandidaattia jo heti kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Keksii kaikkea mahdollista että saisi mieheni huomion. Ensin pyörän ketjut menivät paikaltaan eikä hän muka osannut laittaa niitä paikalleen, mies auttoi. Sitten "otti aurinkoa" pieni toppi ja minishortsit päällä kun ulkona oli 11 astetta lämmintä, sattumoisin juuri ikkunamme alla. Nyt eilen tuli pimputtamaan ovikelloa ja kysyi onko mies paikalla, kun hän ei saa kurkkupurkkia auki. Minä sanoin että ei ole kotona mutta minä voin avata, ja avasin sen ihan vaivatta. Olen siis pienikokoinen ruipelo ja tämä nainen käy kropasta päätellen salilla, habaa löytyy.
Miten saan tämän loppumaan?
Minkä sinun pitäisi saada loppumaan?
Vierailija kirjoitti:
Hassua pyytää miestäsi ovelle purkkia avaamaan :D
Yleensähän tuollaisissa tilanteissa selitetään ongelma ja pyydetään apua, eikä nimetä auttajakandidaattia jo heti kättelyssä.
Tarina onkin keksitty parodia pönkittämään omaa mielipidettä puolisoa vastaan josta ollaan mustasukkaisia. On turhauduttu kun mies kiistää että mitään peliä olisi meneillään mihinkän suuntaan, mutta tätä ei uskota vaan kaivetaan maata yhteisen tulevaisuuden alta aihettomalla epäluulolla.
Mä sanoisin miehelle seuraavalla kerralla jos taas on menossa auttamaan sen sadannen kerran naapurin muijaa että muista kondomi ja hymyilisin päälle.
Ok. No mä annan vielä yhden tulkinnan:
Minä pitäisin tällaista "voiko miehesi avata kurkkupurkin kun en itse jaksa" -vierailua tosi omituisena, ja jos jatkuisi, niin en ajattelisi mitään normaalia tästä naisesta. Ajattelisin että on siinä uusavuton nainen. Kohta pitää varmaan vaihtaa lamppuja ja öljytä oven saranoita hänen puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan nyt on vaan tuollaista pientä hyväntahtoista flirttailua, ei mitään vakavaa. Piristää arkea.
jotenkin kuvittelen, että ap ei varmaankaan toivo tuollaista piristystä arkeensa
M kirjoitti:
Miksei mulle tule ikinä naiset flirttailemaan?
Panisin 100varmasti jos olisi yhtään siedettävän näköinen pirkko.
Varmaan just sen takia.
Miehellä ei saisi siis olla naispuolisia kavereita? Aika mustasukkaiselta kuulostaa.