Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vallitseeko naisaloilla jokin kateus ja miksi kaililla pyörii elämä työssä

Vierailija
22.08.2017 |

Kun monet tuntuvat miettivän mitä toinen tekee työkseen tai mitä joku saavuttaa.

Itse en ikinä ole ajatellut, että pitäisi saavuttaa hirveästi jotain meriittiä jostain työstä.

Ylipäätään tuntuu, että kaikki puhe pyörii työn ympärillä ja ihmisiltä voi olla vaikea kysyä mistään muusta kuin työstä.

Jotenkin en ennen ajatellut näin, mutta kun kuuntelen ihmisiä niin valitetaan joko palkkaa tai työtä tai muuta.

Koskaan ei olla tyytyväisiä vaan aina pitää valittaa. Jos ei työstä niin sitten säästä kuinka kurja sää on ja kuinka syys tulee.

Ihmisellä on ihme taito vain valittaa kaikesta. Luulisi, että on raskasta herätä aamulla kun alkaa valitus töistä ja valitus säästä .

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mulla on työkaveri joka keksii valittamista kaikesta, ihan kaikesta. Lisäksi ollaan todella uteliaita ja tiedetään kaikista kaikki ja kerrotaan negatiiviseen sävyyn eteenpäin. Ihan normaalia on haukkua sään lisäksi työkavereita, työnantajaa, työtä yleensäkin, muitten tekemisiä ja sanomisia.. Lista on loputon.

Joskus kyllä hieman huvittaa kun äärimmäisen negatiivinen ja keskinkertainen ihminen arvostelee toisia, toisten pitäisi hänen mielestään olla koko ajan hymyileviä superihmisiä toisaalta taas hän itse haluaisi olla se iloisin ja huumorintajuisin moniosaaja, joten et voi millään välttyä tämän ihmisen haukkumiselta. Ja selän takana haukutaan tottakai, naaman edessä ollaan niin kaveria ja reilua tyyppiä ja yhtä hymyä.

Vierailija
2/3 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran semmoisessa paikassa töissä, korjausmiehenä.  Kyllä siellä enemän valituksen aihetta oli, vaikka olot ehkä paremat kuitenkin kuin miesvaltaisella alalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus työpaikassa jossa oli vain naisia. Jokainen työtehtävä alkoi valituksella ja loppui valitukseen ja välilläkin valitettiin. Lisäksi pientäkään asiaa ei tehty ilman älytöntä pohtimista ja yksinkertaisemmatkin hommat saatiin kuulostamaan siltä kun ne olis jotakin raketttiedettä. Koko ajan pätemistä ja toisten ihmisten aliarviointia ja vähättelyä. Tiedon panttaamista ja jatkuvaa säätämistä että nyt tehdään näin, vaikka eilen tehtiin juuri päinvastoin. Kaikki se ilkeily ja muu päteminen oikeutettiin sillä että halutaan muka varmistaa että työ tulee varmasti tehtyä oikein. Ja jokainen valitti kuinka juuri hän joutuu tekemään muidenkin ihmisten hommat kun muut on niin laiskoja eikä ne edes osaisi. Hirveää uhriutumista koko ajan, miten ei edes taukoa ehdi pitämään kun muut vaan lorvii.

Hassua kyllä, olen tehnyt samaa työtä myös miesporukassa ja mitään näitä edellämainittuja ongelmia ei ollut ja työ sujui ripeästi ja työnteko oli helppoa ja sillä selvä, ei uskoisi edes että samasta työstä oli kyse. Ero oli kun yöllä ja päivällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi