Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi nainen ei vastaa mitään?

epätietoinen espoosta
07.08.2017 |

Asiallisia kommentteja kaipaisin..
Juttelin pitkään yhden mukavan naisen kanssa to iltana ravintolassa, oli jo lähdössä kotiin, mutta tarjosin pari viinilasillista ja hänkin alkoi viihtyä yhä paremmin. Vaihdettiin jo puhelinnumeroitakin tunnin jutustelun jälkeen, mutta hienoinen jännittyneisyys tai ehkä varautuneisuus oli ilmassa – ehkä se oli vain ujoutta.
Vietettiin sitten aikaa valomerkkiin asti ja poistuimme ulos yhdessä. Miettiessäni mitä ehdottaisin ja sanoisin jatkon suhteen, hän muina naisina kysäisi, haluaisinko tulla hänen luokseen yöksi. No mikä ettei!
Tosin sanoin että mulla on aikainen herätys töiden takia. No menimme sitten yhdessä taksilla. Perillä hän esitteli asunnon, juttelimme, joimme vielä lasilliset kuoharia jne. Siitä sitten pikkuhiljaa yksi asia johti toiseen ja niin edelleen. Itse asia meni hieman kaksijakoisesti (osin hienosti ja osin jäi parantamista) ja päädyimme toisen kierroksen sijasta nukkumaan. Hyvin lempeissä tunnelmissa lusikassa. Nainen sanoi haluavansa nukkua pitkään ja minä sanoin että mun on pakko herätä kahdeksalta, jotta ehdin töihin. No kello sitten soi ja nousin ja pukeuduin jne. Nainen nukkui aivan sikeän oloisesti, eikä tuntunut reagoivan mitenkään (osa syystä lienee korvatulppien joita hän sanoin käyttävänsä aina). En hennonnut herättää häntä 3 tunnin unien jälkeen,
joten sitten poistuin. Ajattelin kirjoittaa jonkun viestin mutta en löytänyt paperia ja kynää, enkä halunnut alkaa penkoa toisen kaappeja/laatikoita. No työpaikalta laitoin sitten tekstarin, jossa toivotin huomenta, kiitin, ja pyysin anteeksi aikaista poistumistani, ja toivotin hauskaa päivää. Oletin että nainen vastaisi jotain päivän kuluessa (tai seur pvanä), siis jotain, ihan mitä tahansa. Mutta ei mitään nyt kolmenkaan päivän jälkeen. Siis mitä helvettiä? Tekstariin nyt olisi helppo vastata jotain. En tiedä pitäisikö kysäistä missä mennään vain antaa olla? En tiedä itsekään olisiko meidän suhteella tulevaisuutta, mutta en haluaisi että kenellekään jää paha mieli tms. Asia ei sinällään vaivaisi jos olisin pokannut hänet vahvassa humalatilassa (jommankumman tai molempien) lyhyen jutustelun jälkeen. Tällöin ymmärtäisin että kokisi tehneensä erehdyksen eikä haluvan vastata mitään, mutta me varmaan juteltiin 4 tuntia ja päästiin aika syvällisiinkin aiheisiin. Eli ihan mistään hetkellisestä 5 min ” kännipäätöksestä” ei ollut kyse. Miksi siis ei vastaa mitään?

Kommentit (262)

Vierailija
181/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yuyuyyu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vain, mutta mokasit siinä vaiheessa kun lähdit sanomatta mitään. Olisit herättänyt, sanonut heipat ja kertonut, että oli ollut tosi mukava tutustua ja haluat nähdä uudestaan. Sopinut nopeasti vielä, että laitat myöhemmin viestiä. Raukkamaista lähteä tuolla tavalla hiiviskellen pois...

Niin, tai sitten toinen on sitä tyyppiä että käyttää korvatulppia eikä missään tapauksessa halua, että häntä herätetään ennen aikojaan. Katsos kun siinä vaiheessa ei voi vielä tietää kun ei tunne ihmistä. Siksi kannattaa olla mieluummin huomaavainen ja antaa toisen nukkua. Myöhemmin ehtii sitten viestitellä.

tää on just se mitä silloin aamulla (itsekin hieman krapulaisena) mietin, että kumpi on parempi, antaa toisen olla rauhassa koska sitä indikoi, vaiko herättää. Jälkiviisaana olis pitänyt ennen nukahtamista kysyä että herätänkö sut. Mutta mikään ei ole niin viisas kuin jälkiviisas.

No ap, jälkiviisaus on turhaa. Kyllä olisi kannattanut herättää edes pusun ja heipan verran, ja että olisi katsonut silmiin ja sanonut että haluaa tavata uudelleen. Mutta ei tuo hiljainen lähtösi niin paha moka ollut, ettei sitä voisi jälkikäteen korjata. Seksi tuntemattoman tai puolitun kanssa ja eka seksikerta tuoreessa suhteessa vaan on sellainen juttu, että se on hyvin herkkä homma että miten se hoidetaan. Suurimmalle osalle tulee seksin jälkeen pieni epävarmuus, että haluaako tuo minua vielä, riitinkö ja kelpasinko ja olinko riittävän ihana. Se kannattaa muistaa, ja siksi antaa vähän ekstrahuomiota ekan seksikerran jälkeen, jos haluaa suhteelle jatkuvuutta. Ja mielellään vähän jopa ylivakuuttaa toinen siitä, että haluaa tavata uudelleen. 

No kyllä siinä jättää toisen aika orpoon asemaan, kun seksin jälkeen häippäsee mitään sanomatta. Noloa tuollainen toiminta.

Jos toinen on huonouninen, niin hän kyllä valistaa, että jatkossa ei tarvitse herätellä ennen lähtöä. Mutta ensimmäisellä kerralla, kun lähtee toisen luota, ja jos vielä haluaa noin kovin uudestaan kyseistä naista nähdä, niin kyllä se toinen herätetään ja sanotaan kunnolla heihei ja kiitetään kivasta illasta.

Vierailija
182/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfdgdsfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mieti asia niin, että sinä haluat itse siltä naiselta konkreettisen vastauksen. Saat sellaisen vain laittamalla konkreettisen kysymyksen. Jos laitat jotain epämääräistä, että "ethän ymmärtänyt minua väärin", niin hän saattaa vastata sinulle vain, että "En." ja kaikki viestittely päättyy siihen.

Niin joo ehkä haluan konkreettisen vastauksen, mutta lähinnä siihen että millaiset fiilikset hänelle jäi minusta ja meidän yöstä (enkä tarkoita pelkästään seksiä vaan muutakin). Jos fiilikset on huonot, niin sitten asia on lopullisesti selvä (niinkuin nyt tuntuu kun ei vastaa mitään).

En edes välttämättä halua tietää haluaako hän alkaa tapailemaan tai haluaako uudestaan seksiä. Nämä ovat siinä mielessä toisarvoisia asioita, että jos fiilikset on positiiviset, niin sitten voin valloittaa hänet uudelleen myöhemminkin. 

Ääh. Et tajua naisista mitään :D , anteeksi nyt vaan. 

Ensinnäkin. Lähetät naiselle yhteisen yön jälkeen viestin, jossa käytännössä toivotat hyvää jatkoa ja hyvää loppuelämää. Ja sitten kun nainen ei vastaa siihen mitään, niin kuvittelet että naisella jäi siitä yöstä huonot fiilikset. Virhe! Se on puhtaasti omaa tulkintaasi. Todennäköisempää on, että naisella jäi oikein hyvät fiilikset, mutta hän ehkä pettyi viestistäsi, että et ehdottanut siinä tapaamista. 

Toisekseen. Et sinä ehkä voi valloittaa häntä myöhemmin uudelleen, vaikka hän olisi tykästynyt sinuun kolme päivää sitten. Kaikilla asioilla maailmassa on se optimaalinen tapahtuma-aikaikkunansa. Voi olla, että hän kahden viikon päästä kohtaa uuden kivan miehen, tai siellä Kreikan matkalla, ja sitten sinun osaltasi on liian myöhäistä. Se on taottava kun rauta on kuuma. Hiipuneita tunteita ei kannata alkaa lämmittelemään kuukauden päästä.

Etkö sinä sitten halua tutustua häneen?

No ei teitä naisia kyllä voi tajuta erkkikään. Jos miehen laittaman viestin sisältö oli: "No työpaikalta laitoin sitten tekstarin, jossa toivotin huomenta, kiitin, ja pyysin anteeksi aikaista poistumistani, ja toivotin hauskaa päivää." niin miten hitossa tuon voi tulkita niin, että toivotellaan hyvää loppuelämää? Puhuttiin kuluvasta päivästä, eikä mistään loppuelämästä. Miehet yleensä tarkoittavat kirjaimellisesti sitä, mitä viestissä sanotaan, joten ei kannata tulkita niitä viestejä minkään koodikirjan kanssa. Mutta täytyypä ottaa itsekin opiksi tuosta, on tuo naisten salakieli niin vaikeaa.

Tosin tässä tapauksessa vaikuttaa vähän siltä, että naista ei hirveästi kiinnosta. Se on nähty että kiinnostunut nainen on itse aktiivinen viestittelyssä.

Nyt on kyllä niin kädetön kommentti, ettei tosikaan. Vai oletko ehkä asperger? Jos saisin naimisissa olevalta yhden yön mieheltä, joka häipyi nukkuessani, viestin Oli kivaa ja hyvää loppupäivää, eikä mitään tapaamisehdotusta, niin on vain yksi vaihtoehto, miten sen tulkitsisin. Jos olisin erityisen kohteliaalla päällä ja kohtuullisen välinpitämätön ko miehestä, voisin jopa vastata siihen Samoin. Jos olisin toivonut enempää ja kovin pettynyt/loukattu, en vastaisi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ytretryt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yuyuyyu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vain, mutta mokasit siinä vaiheessa kun lähdit sanomatta mitään. Olisit herättänyt, sanonut heipat ja kertonut, että oli ollut tosi mukava tutustua ja haluat nähdä uudestaan. Sopinut nopeasti vielä, että laitat myöhemmin viestiä. Raukkamaista lähteä tuolla tavalla hiiviskellen pois...

Niin, tai sitten toinen on sitä tyyppiä että käyttää korvatulppia eikä missään tapauksessa halua, että häntä herätetään ennen aikojaan. Katsos kun siinä vaiheessa ei voi vielä tietää kun ei tunne ihmistä. Siksi kannattaa olla mieluummin huomaavainen ja antaa toisen nukkua. Myöhemmin ehtii sitten viestitellä.

Tänne ilmestyi nyt joku naisia ymmärtämätön mies kommentoimaan.

Naisia kun on käsittääkseni erilaisia, ihan oman kokemuksenkin mukaan.

No joo. Mutta kukaan nainen ei kyllä pahastu siitä, että uusi ihana mies herättää aamulla pusun verran, kun viime yönä oli ekan kerran yhdessä seksiä.

Mitä enemmän mieheen on ihastunut, sitä verisempi loukkaus olisi häippästä ja laittaa jälkeenpäin tekstari "Kivaa oli minulla, toivottavasti sinullakin, ja hyvää loppuelämää".

Vierailija
184/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ole sinkku, mutta jäin tässä muistelemaan omia sinkkuaikojani vähän alle nelikymppisenä. Yhden miehen kanssa tuli tokilla deiteillä mentyä sänkyyn, siis yöksi minun kotiin, ja seksiäkin oli. Aamulla joimme yhdessä aamukahvit ja söimme aamupalan ja jutustelimme hänen harrastuksista, ja lähtiessä mies pussasi minua ovella ja sanoi heippa. Jäi orpo olo, vaikka aamun tunnelma oli ihan kiva. Tulkitsin niin, että hän ei hirveän ihastunut minuun kuitenkaan ole, koska ei sen innostuneemmin suudellut lähtiessään eikä sanonut aamulla kasvotusten että haluaa tavata pian uudelleen. Illalla tuli kyllä viesti, että haluaa tavata, mutta ei ehdottanut päivää. Vastasin hänelle että minäkin haluan tavata uudelleen, vaikka minulle olikin jäänyt vähän orpo olo aamusta. Vasta viikon päästä tuli viesti, jossa ehdotti tapaamiselle aikaa ja paikkaa. En vastannut siihen enää ikinä mitään. Emmekä siis enää tavanneet. Miksikö? Koin, että mies ei ollut riittävän kiinnostunut minusta, koska hän ei osoittanut kiinnostustaan.     

Kun kuitenkin kohtasin useamman miehen, jotka osoittivat suoraan että ovat kiinnostuneita. Uskalsivat tapaamisen loppuessa katsoa silmiin, ja sanoa (osa hyvinkin ujosti) että haluaa tavata uudelleen, ja näin että tarkoittivat sitä. Sellaisen sitten otinkin (joka vähän ujosti mutta suoraan kasvotusten sen sanoi), ja yhdessä ollaan edelleen :) . 

Voi olla, että tuo yövieras-mieskin oli oikeasti minuun ihastunut ja oikeasti halusi tavata. En voi tietää. Mutta asia jäi minulle epäselväksi, ja siksi koko mies jäi.

Vierailija
185/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ytretryt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yuyuyyu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Mutta kukaan nainen ei kyllä pahastu siitä, että uusi ihana mies herättää aamulla pusun verran, kun viime yönä oli ekan kerran yhdessä seksiä.

Mitä enemmän mieheen on ihastunut, sitä verisempi loukkaus olisi häippästä ja laittaa jälkeenpäin tekstari "Kivaa oli minulla, toivottavasti sinullakin, ja hyvää loppuelämää".

Tämä on aivan totta. Jos minä olen ihanan illan ja yön aikana ehtinyt ihastua mieheen, joka sitten aamulla häippäseekin kaikessa hiljaisuudessa ja myöhemmin laittaa jonkun epämääräisen viestin, niin se satuttaa minua, loukkaa minua ja sydämeni kyllä särkyy. Miksikö? Koska noin tekee mies, joka oli vain seksin perässä ja laittoi sen monitulkintaisen viestin koska halusi kokeilla kepillä jäätä, että irtoaisiko seksiä uudelleen. Ihastuneena en varmasti vastaisi siihen yhtään mitään. Jos taas en olisi ihastunut, niin saattaisin vastata yhdellä sanalla, että "ok". 

Vierailija
186/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä aika kolkkoa herätä yhteisen yön jälkeen, ja huomata että mies on häipynyt kaikessa hiljaisuudessa sanomatta sanaakaan ja jättämättä mitään viestilappua. Tulisi olo, että seksiin kelpasin, sen enemmän arvoinen en sille miehelle ole. En edes sen arvoinen, että olisi sanonut minulle heihei.

Vierailija
187/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ytretryt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yuyuyyu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsikkana kuorrutuksen päälle olisi, jos mies viikon parin hiljaisuuden jälkeen laittaisi viestiä, etyä haluisinko tavata. Olettaisin hänen haluavan pelkkää seksiä eikä välittävän minusta oikeasti yhtään.

Vierailija
188/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ytretryt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yuyuyyu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsikkana kuorrutuksen päälle olisi, jos mies viikon parin hiljaisuuden jälkeen laittaisi viestiä, etyä haluisinko tavata. Olettaisin hänen haluavan pelkkää seksiä eikä välittävän minusta oikeasti yhtään.

Näin. Kyllä se tapaamisehdotus on laitettava heti, ja samalla jotenkin indikoitava että haluaa tavata koska haluaa tutustua eikä saadakseen vain lisää seksiä.

Vierailija
189/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että miehet kommentoi tähän keskusteluun niin, että se nainen ei vain ole kiinnostunut ap:sta eikä siksi vastaan. Ja naiset kommentoi tähän keskusteluun, että se nainen on kiinnostunut, mutta on pettynyt/pahastunut ap:n tökeryydestä tai pelkää ap:n haluavan vain lisää seksiä, ja siksi se nainen ei vastaa. Kummat mahtaa olla oikeassa?

Vierailija
190/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että miehet kommentoi tähän keskusteluun niin, että se nainen ei vain ole kiinnostunut ap:sta eikä siksi vastaan. Ja naiset kommentoi tähän keskusteluun, että se nainen on kiinnostunut, mutta on pettynyt/pahastunut ap:n tökeryydestä tai pelkää ap:n haluavan vain lisää seksiä, ja siksi se nainen ei vastaa. Kummat mahtaa olla oikeassa?

No kummatkohan kenties olisivat enemmän oikeasaa, miehet vai naiset,, kun analysoidaan naisten tuntemuksia...

Täällä naiset ovat vilpittömästi neuvoneet ap:ta, koska hän vaikuttaa olevansa tosissaan, vain pahasti ulalla.

Vierailija
191/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää ole sinkku, mutta jäin tässä muistelemaan omia sinkkuaikojani vähän alle nelikymppisenä. Yhden miehen kanssa tuli tokilla deiteillä mentyä sänkyyn, siis yöksi minun kotiin, ja seksiäkin oli. Aamulla joimme yhdessä aamukahvit ja söimme aamupalan ja jutustelimme hänen harrastuksista, ja lähtiessä mies pussasi minua ovella ja sanoi heippa. Jäi orpo olo, vaikka aamun tunnelma oli ihan kiva. Tulkitsin niin, että hän ei hirveän ihastunut minuun kuitenkaan ole, koska ei sen innostuneemmin suudellut lähtiessään eikä sanonut aamulla kasvotusten että haluaa tavata pian uudelleen. Illalla tuli kyllä viesti, että haluaa tavata, mutta ei ehdottanut päivää. Vastasin hänelle että minäkin haluan tavata uudelleen, vaikka minulle olikin jäänyt vähän orpo olo aamusta. Vasta viikon päästä tuli viesti, jossa ehdotti tapaamiselle aikaa ja paikkaa. En vastannut siihen enää ikinä mitään. Emmekä siis enää tavanneet. Miksikö? Koin, että mies ei ollut riittävän kiinnostunut minusta, koska hän ei osoittanut kiinnostustaan.     

Kun kuitenkin kohtasin useamman miehen, jotka osoittivat suoraan että ovat kiinnostuneita. Uskalsivat tapaamisen loppuessa katsoa silmiin, ja sanoa (osa hyvinkin ujosti) että haluaa tavata uudelleen, ja näin että tarkoittivat sitä. Sellaisen sitten otinkin (joka vähän ujosti mutta suoraan kasvotusten sen sanoi), ja yhdessä ollaan edelleen :) . 

Voi olla, että tuo yövieras-mieskin oli oikeasti minuun ihastunut ja oikeasti halusi tavata. En voi tietää. Mutta asia jäi minulle epäselväksi, ja siksi koko mies jäi.

Jeps. Itse sanoisin näin, että AINA pitää hyvästellä toinen aamulla. Kuuluu hyviin tapoihin. Jos haluaa pitää jutun yhden illan juttuna, niin aamulla antaa vain pienen pusun ja kiittää illasta. Kyllähän sen siitä "kohteliaisuuspususta" huomaa, ettei tainnut olla muutoin kiinnostunut vaan lähinnä seksiseuraa vailla, joten ei jää haikailemaan perään. Kohtelias kuitenkin pitää olla eikä jättää toista tuntemaan oloaan tyhmäksi ja häipyä mitään ilmoittamatta. Jos taas haluaa tavata uudestaan, niin saa suudella ihan kunnolla ennen lähtöä ja heti kertoa, että haluaa mielellään tavata uudestaankin. Eipähän jää tulkinnan varaa kiinnostuksesta/kiinnostuksen puutteesta. Jos taas lähtee mitään sanomatta/viestiä jättämättä, kuten ap teki, niin se on moro. Ei tarvitse viestitellä perään.

Vierailija
192/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeps. Itse sanoisin näin, että AINA pitää hyvästellä toinen aamulla. Kuuluu hyviin tapoihin. Jos haluaa pitää jutun yhden illan juttuna, niin aamulla antaa vain pienen pusun ja kiittää illasta. Kyllähän sen siitä "kohteliaisuuspususta" huomaa, ettei tainnut olla muutoin kiinnostunut vaan lähinnä seksiseuraa vailla, joten ei jää haikailemaan perään. Kohtelias kuitenkin pitää olla eikä jättää toista tuntemaan oloaan tyhmäksi ja häipyä mitään ilmoittamatta. Jos taas haluaa tavata uudestaan, niin saa suudella ihan kunnolla ennen lähtöä ja heti kertoa, että haluaa mielellään tavata uudestaankin. Eipähän jää tulkinnan varaa kiinnostuksesta/kiinnostuksen puutteesta. Jos taas lähtee mitään sanomatta/viestiä jättämättä, kuten ap teki, niin se on moro. Ei tarvitse viestitellä perään.

Voi senkin paikata soittamalla päivällä perään ja pyytämällä anteeksi ja selittämllä, että aökoi ujostuttaa, kun ei ole tapana harrastaa irtoseksiä ja pyytämällä samalla treffeille.

Vierailija
193/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin mies ei välttämättä ole niin kiinnostava enää. Naisen ollessa huppelissa olit siedettävä.

Vierailija
194/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kummatkohan kenties olisivat enemmän oikeasaa, miehet vai naiset,, kun analysoidaan naisten tuntemuksia...

Täällä naiset ovat vilpittömästi neuvoneet ap:ta, koska hän vaikuttaa olevansa tosissaan, vain pahasti ulalla.

Te olette ihan naurettavia. Jos annat aamulla väärällä tavalla pusun, niin et ole kiinnostunut. Hahhah. Lopettakaa jo.

Jos mies on viettänyt hyvän illan ja yön naisen kanssa, ja jälkeenpäin pari positiivista viestiä perään ja kertonut haluavansa nähdä uudelleen, niin vain täydellinen idiootti alkaa vääntämään siitä jotain ihme deittailusääntöjä ja tulkintoja. Tässä on ap tehnyt kaiken voitavansa, ja ihan hyvällä käytöksellä. Jos nainen ei ole kiinnostunut, hän ei enää vastaa.

Vierailija
195/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gfdgdsfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mieti asia niin, että sinä haluat itse siltä naiselta konkreettisen vastauksen. Saat sellaisen vain laittamalla konkreettisen kysymyksen. Jos laitat jotain epämääräistä, että "ethän ymmärtänyt minua väärin", niin hän saattaa vastata sinulle vain, että "En." ja kaikki viestittely päättyy siihen.

Niin joo ehkä haluan konkreettisen vastauksen, mutta lähinnä siihen että millaiset fiilikset hänelle jäi minusta ja meidän yöstä (enkä tarkoita pelkästään seksiä vaan muutakin). Jos fiilikset on huonot, niin sitten asia on lopullisesti selvä (niinkuin nyt tuntuu kun ei vastaa mitään).

En edes välttämättä halua tietää haluaako hän alkaa tapailemaan tai haluaako uudestaan seksiä. Nämä ovat siinä mielessä toisarvoisia asioita, että jos fiilikset on positiiviset, niin sitten voin valloittaa hänet uudelleen myöhemminkin. 

Ääh. Et tajua naisista mitään :D , anteeksi nyt vaan. 

Ensinnäkin. Lähetät naiselle yhteisen yön jälkeen viestin, jossa käytännössä toivotat hyvää jatkoa ja hyvää loppuelämää. Ja sitten kun nainen ei vastaa siihen mitään, niin kuvittelet että naisella jäi siitä yöstä huonot fiilikset. Virhe! Se on puhtaasti omaa tulkintaasi. Todennäköisempää on, että naisella jäi oikein hyvät fiilikset, mutta hän ehkä pettyi viestistäsi, että et ehdottanut siinä tapaamista. 

Toisekseen. Et sinä ehkä voi valloittaa häntä myöhemmin uudelleen, vaikka hän olisi tykästynyt sinuun kolme päivää sitten. Kaikilla asioilla maailmassa on se optimaalinen tapahtuma-aikaikkunansa. Voi olla, että hän kahden viikon päästä kohtaa uuden kivan miehen, tai siellä Kreikan matkalla, ja sitten sinun osaltasi on liian myöhäistä. Se on taottava kun rauta on kuuma. Hiipuneita tunteita ei kannata alkaa lämmittelemään kuukauden päästä.

Etkö sinä sitten halua tutustua häneen?

No ei teitä naisia kyllä voi tajuta erkkikään. Jos miehen laittaman viestin sisältö oli: "No työpaikalta laitoin sitten tekstarin, jossa toivotin huomenta, kiitin, ja pyysin anteeksi aikaista poistumistani, ja toivotin hauskaa päivää." niin miten hitossa tuon voi tulkita niin, että toivotellaan hyvää loppuelämää? Puhuttiin kuluvasta päivästä, eikä mistään loppuelämästä. Miehet yleensä tarkoittavat kirjaimellisesti sitä, mitä viestissä sanotaan, joten ei kannata tulkita niitä viestejä minkään koodikirjan kanssa. Mutta täytyypä ottaa itsekin opiksi tuosta, on tuo naisten salakieli niin vaikeaa.

Tosin tässä tapauksessa vaikuttaa vähän siltä, että naista ei hirveästi kiinnosta. Se on nähty että kiinnostunut nainen on itse aktiivinen viestittelyssä.

Nyt on kyllä niin kädetön kommentti, ettei tosikaan. Vai oletko ehkä asperger? Jos saisin naimisissa olevalta yhden yön mieheltä, joka häipyi nukkuessani, viestin Oli kivaa ja hyvää loppupäivää, eikä mitään tapaamisehdotusta, niin on vain yksi vaihtoehto, miten sen tulkitsisin. Jos olisin erityisen kohteliaalla päällä ja kohtuullisen välinpitämätön ko miehestä, voisin jopa vastata siihen Samoin. Jos olisin toivonut enempää ja kovin pettynyt/loukattu, en vastaisi mitään.

Mikähän sinunkin ongelmasi on? Jos mies on sanonut jo etukäteen, että aamulla täytyy herätä aikasin töihin, niin mikä tässä on ongelma? Mikä prinsessa sinä olet, joka ei kestä toisen töihinmenoa? Jos olet miehestä oikeasti kiinnostunut, niin olisit varmaan tyytyväinen kun mies oman kiinnostuksen viestissään kertoo. Älä nyt leiki mitään vaikeaa. Jos miehen naimisissaolo on ongelma, niin se on täysin eri juttu.

Vierailija
196/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te olette ihan naurettavia. Jos annat aamulla väärällä tavalla pusun, niin et ole kiinnostunut. Hahhah. Lopettakaa jo.

Jos mies on viettänyt hyvän illan ja yön naisen kanssa, ja jälkeenpäin pari positiivista viestiä perään ja kertonut haluavansa nähdä uudelleen, niin vain täydellinen idiootti alkaa vääntämään siitä jotain ihme deittailusääntöjä ja tulkintoja. Tässä on ap tehnyt kaiken voitavansa, ja ihan hyvällä käytöksellä. Jos nainen ei ole kiinnostunut, hän ei enää vastaa.

Jos ap kysyy ketjussa, että miksi nainen ei vastaa, niin silloinhan hän nimenomaan haluaa kuulla, MIKSI nainen ei vastaa. Ei hän pyytänyt vakuuttelua siitä, onko tehnyt kaiken oikein ja taputuksia hyvästä käytöksestä. Hän halusi kuulla mitä syitä voi olla, että nainen ei ollutkaan kiinnostunut. Monet ovat vastanneet, että ap ei selvästi osannut osoittaa omaa kiinnostustaan tai osoitti sen liian myöhään ja kertoneet, mitä itse vastaavassa tilanteessa tulkitsisi ap:n käytöksestä. Ilmeisesti naisille tämä on selvää, miksi nainen ei vastaa ap:lle. Teille miehille tämä enemmän näyttää tuottavan vaikeuksia, kun ap muka käyttäytyi niin hyvin, ettei parantamiseen varaa ole...

Vierailija
197/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän nimenomaan nainen halusi nukkua pitkään ja mies sanoi lähtevänsä aamulla aikaisin. Jokaisella 40 v miehellä on senverran elämänkokemusta taustalla ettei rupea toista silloin aamulla herättelemään.

Vierailija
198/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh. Älä sit valita jos et saa naista.

Vierailija
199/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap kysyy ketjussa, että miksi nainen ei vastaa, niin silloinhan hän nimenomaan haluaa kuulla, MIKSI nainen ei vastaa. Ei hän pyytänyt vakuuttelua siitä, onko tehnyt kaiken oikein ja taputuksia hyvästä käytöksestä. Hän halusi kuulla mitä syitä voi olla, että nainen ei ollutkaan kiinnostunut. Monet ovat vastanneet, että ap ei selvästi osannut osoittaa omaa kiinnostustaan tai osoitti sen liian myöhään ja kertoneet, mitä itse vastaavassa tilanteessa tulkitsisi ap:n käytöksestä. Ilmeisesti naisille tämä on selvää, miksi nainen ei vastaa ap:lle. Teille miehille tämä enemmän näyttää tuottavan vaikeuksia, kun ap muka käyttäytyi niin hyvin, ettei parantamiseen varaa ole...

Niin kysyi, ja teidän tulkintanne on aivan päin seiniä. Totuus on, että nainen ei vastaa, jos häntä ei kiinnosta. Jos kiinnostaa, niin hän vastaa. Ap on vuorokauden sisällä tehnyt niin paljon, ettei mitään jossittelun varaa jäänyt, jos naista oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
200/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh. Älä sit valita jos et saa naista.

Pöh. Kun olen saanut naisen, hän on halunnut viestitellä, eikä minun ole tarvinnut toimia jonkun sääntökirjan mukaan. Ihan normaalikäytöksellä ja rehellisyydellä homma on toiminut, kun ollaan molemmat oltu kiinnostuneita toisistamme. Te olette näköjään vieraantuneet hyvästä käytöksestä, ja yritätte väkisin vääntää jotain vaikeita deittailusääntöjä ja tulkintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän