Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi nainen ei vastaa mitään?

epätietoinen espoosta
07.08.2017 |

Asiallisia kommentteja kaipaisin..
Juttelin pitkään yhden mukavan naisen kanssa to iltana ravintolassa, oli jo lähdössä kotiin, mutta tarjosin pari viinilasillista ja hänkin alkoi viihtyä yhä paremmin. Vaihdettiin jo puhelinnumeroitakin tunnin jutustelun jälkeen, mutta hienoinen jännittyneisyys tai ehkä varautuneisuus oli ilmassa – ehkä se oli vain ujoutta.
Vietettiin sitten aikaa valomerkkiin asti ja poistuimme ulos yhdessä. Miettiessäni mitä ehdottaisin ja sanoisin jatkon suhteen, hän muina naisina kysäisi, haluaisinko tulla hänen luokseen yöksi. No mikä ettei!
Tosin sanoin että mulla on aikainen herätys töiden takia. No menimme sitten yhdessä taksilla. Perillä hän esitteli asunnon, juttelimme, joimme vielä lasilliset kuoharia jne. Siitä sitten pikkuhiljaa yksi asia johti toiseen ja niin edelleen. Itse asia meni hieman kaksijakoisesti (osin hienosti ja osin jäi parantamista) ja päädyimme toisen kierroksen sijasta nukkumaan. Hyvin lempeissä tunnelmissa lusikassa. Nainen sanoi haluavansa nukkua pitkään ja minä sanoin että mun on pakko herätä kahdeksalta, jotta ehdin töihin. No kello sitten soi ja nousin ja pukeuduin jne. Nainen nukkui aivan sikeän oloisesti, eikä tuntunut reagoivan mitenkään (osa syystä lienee korvatulppien joita hän sanoin käyttävänsä aina). En hennonnut herättää häntä 3 tunnin unien jälkeen,
joten sitten poistuin. Ajattelin kirjoittaa jonkun viestin mutta en löytänyt paperia ja kynää, enkä halunnut alkaa penkoa toisen kaappeja/laatikoita. No työpaikalta laitoin sitten tekstarin, jossa toivotin huomenta, kiitin, ja pyysin anteeksi aikaista poistumistani, ja toivotin hauskaa päivää. Oletin että nainen vastaisi jotain päivän kuluessa (tai seur pvanä), siis jotain, ihan mitä tahansa. Mutta ei mitään nyt kolmenkaan päivän jälkeen. Siis mitä helvettiä? Tekstariin nyt olisi helppo vastata jotain. En tiedä pitäisikö kysäistä missä mennään vain antaa olla? En tiedä itsekään olisiko meidän suhteella tulevaisuutta, mutta en haluaisi että kenellekään jää paha mieli tms. Asia ei sinällään vaivaisi jos olisin pokannut hänet vahvassa humalatilassa (jommankumman tai molempien) lyhyen jutustelun jälkeen. Tällöin ymmärtäisin että kokisi tehneensä erehdyksen eikä haluvan vastata mitään, mutta me varmaan juteltiin 4 tuntia ja päästiin aika syvällisiinkin aiheisiin. Eli ihan mistään hetkellisestä 5 min ” kännipäätöksestä” ei ollut kyse. Miksi siis ei vastaa mitään?

Kommentit (262)

Vierailija
141/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ap, mitä aiot tehdä? 

Ekana odottelen iltaan/yöhön asti, vastaako hän mitään.

Ja jos ei vastaa niin sitten joko:

-teen konkreettisen ehdotuksen tapaamisesta ensi viikolla/seur vkl

-unohdan koko jutun

Mutta jos vastaa, niin sitten päätän sen mukaan

Todennäköisesti nainen ei vastaa, koska tulkitsi sinun epämääräisestä viestistä, että sinua ei varmaan kauheasti kiinnosta tavata.

Eli joudut päättämään että unohdatko koko jutun vai teetkö konkreettisen ehdotuksen tapaamisesta. Mieti asia niin, että kumpi vaihtoehto sinua myöhemmin kaduttaisi enemmän.

niin naiset on niin vaikeita että ne tulkitsee asioita rivien välistä - tähän en koskaa opi ja totu. Miksi vaan sitten voi vastata vaikka jotain ympäripyöreää, miksi on pakko olla hiljaa. Tai jso oikeesti ei kiinnosta, niin miksei voi sanoa ei, ei  tällä hetkellä, ei tässä elämäntilanteess,...

Vierailija
142/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä naisena olisin jo vastannut, jos olisi kiinnostanut yhtään. Ap, rehellisesti: koetko, että sinä ja nainen painitte ns. samassa sarjassa? Itselläni nimittäin ystävä, joka jostain syystä pokaa paljon huonomman näköisiä miehiä, joilta saa huomiota, yhden yön seuraksi. Se huomio imartelee sillä hetkellä mutta aamulla kaduttaa, että sellaisen miehen kanssa on lähtenyt. Ja tätä ei ole käynyt yks eikä kaks kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ap, mitä aiot tehdä? 

Ekana odottelen iltaan/yöhön asti, vastaako hän mitään.

Ja jos ei vastaa niin sitten joko:

-teen konkreettisen ehdotuksen tapaamisesta ensi viikolla/seur vkl

-unohdan koko jutun

Mutta jos vastaa, niin sitten päätän sen mukaan

Todennäköisesti nainen ei vastaa, koska tulkitsi sinun epämääräisestä viestistä, että sinua ei varmaan kauheasti kiinnosta tavata.

Eli joudut päättämään että unohdatko koko jutun vai teetkö konkreettisen ehdotuksen tapaamisesta. Mieti asia niin, että kumpi vaihtoehto sinua myöhemmin kaduttaisi enemmän.

niin naiset on niin vaikeita että ne tulkitsee asioita rivien välistä - tähän en koskaa opi ja totu. Miksi vaan sitten voi vastata vaikka jotain ympäripyöreää, miksi on pakko olla hiljaa. Tai jso oikeesti ei kiinnosta, niin miksei voi sanoa ei, ei  tällä hetkellä, ei tässä elämäntilanteess,...

Jos ei laita kysymystä, niin ei saa vastausta. Sinähän et edelleenkään laittanut sille naiselle kysymystä, mutta silti ihmettelet, että miksi se ei voi vastata. Ei kyse ole siitä, että onko mies vai nainen. Jos henkilölle (mies tai nainen) laittaa viestin, että "olisi kiva vielä tavata", niin sehän on vain ilmoitus, ei kysymys. Toinen ajattelee, että ok, kiva juttu, mutta ei vastaa mitään kun ei kysyttykään. Jos laittaa viestin, että "olisi kiva vielä tavata, sopisiko sinulle, että tapaamme uudestaan?" niin siinä on jo kysymys, johon toinen voisi jo vastatakin jotain.

Jos haluat vastauksen kysymykseen, niin kysy hyvä ihminen kysymys. Pelkkiin ilmoitusluonteisiin viesteihin ei usein vastata mitään. Nyt sinä jotenkin kuvittelet kysyneesi siltä naiselta jotain, mutta ei se nainen tiedä että siltä on kysytty. Oikeasti sinä et ole kysynyt siltä naiselta mitään, mihin se voisi vastata jotain.

Vierailija
144/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä nyt vielä vängätään? Eikö ap tuolla sivulla 5 jo sanonut saaneensa yhden vastauksen siltä naiselta. Siihen ap vastasi, että jos molemmille sopii niin olisi mukava nähdä uudelleen. Sen jälkeen nainen ei enää vastannut mitään. Eikö nyt ole aika normaalia, että jos naista kiinnostaisi, hän olisi vastannut, että kyllä olisi hänenkin puolestaan mukava nähdä uudelleen? Vai mitä mieltä on tästä arvon naiset?

Vierailija
145/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta jaagaamista... anna jo olla ap.

Vierailija
146/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä nyt vielä vängätään? Eikö ap tuolla sivulla 5 jo sanonut saaneensa yhden vastauksen siltä naiselta. Siihen ap vastasi, että jos molemmille sopii niin olisi mukava nähdä uudelleen. Sen jälkeen nainen ei enää vastannut mitään. Eikö nyt ole aika normaalia, että jos naista kiinnostaisi, hän olisi vastannut, että kyllä olisi hänenkin puolestaan mukava nähdä uudelleen? Vai mitä mieltä on tästä arvon naiset?

Olen 35-vuotias nainen, ja ajattelin ennen juuri noin. Mutta oltuani jonkun aikaa sinkkuna, niin sain monelta mieheltä tapaamisen jälkeen viestin, että "olisi kiva tavata uudelleen". Aluksi vastasin niihin aina, että "niin minustakin", mutta sitten mies hiljeni eikä laittanut enää mitään viestiä, ei vaikka olisin omaan viestiini laittanut ehdotuksen ajasta ja paikasta. Tajusin, että ei miehet tarkoita mitään tuollaisella "olisi kiva nähdä uudelleen viestillä", jos he eivät ihan oikeasti ehdota ihan oikeaa tapaamista. Tajusin, että Suomeen on tullut jenkkimäinen kulttuuri, jossa ei enää tarkoiteta sitä mitä sanotaan, vaan tuo on miesten kohtelias tapa antaa pakit. Näin ollen lakkasin vastaamasta yhtään mitään tuollaisiin miesten "olisi kiva tavata vielä" -viesteihin. Vaikka olisin itse todella ihastunut ollut. Vastaan vain, jos mies oikeasti ehdottaa tapaamista. Typeräähän se on, mutta miehet on itse opettaneet minut sellaiseen.

Vierailija
147/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti joo, mutta kokonaisuus ratkaisee. Ap livahti ulos naisen nukkuessa ja lähetti sitten viestejä, jotka yleensä tulkitaan kohteliaiksi hylkäysviesteiksi. Ja on yhä naimisissa ja asuu vaimon kanssa. Eikä halua oikeasti tavata lähiaikoina. Sitä taustaa vasten pitää nyt tehdä konkreettinen ehdotus, jotta nainen enää uskoo, että ap on tosissaan halukas tutustumaan.

Vierailija
148/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti joo, mutta kokonaisuus ratkaisee. Ap livahti ulos naisen nukkuessa ja lähetti sitten viestejä, jotka yleensä tulkitaan kohteliaiksi hylkäysviesteiksi. Ja on yhä naimisissa ja asuu vaimon kanssa. Eikä halua oikeasti tavata lähiaikoina. Sitä taustaa vasten pitää nyt tehdä konkreettinen ehdotus, jotta nainen enää uskoo, että ap on tosissaan halukas tutustumaan.

Tämä on erittäin totta. Ap:n kuviossa lähtökohtainen oletus sillä naisella on se, että ap ei halua enempää eikä oikeasti halua esim. tavata vaikka muuta epämääräisesti vihjailee, koska ap asuu vielä vaimon kanssa ja ero on kesken. Tässä ap:n kuviossa ap:lla on iso "todistustaakka" naiselle siitä, että hän oikeasti haluaa tavata. Nainen ei lähtökohtaisesti usko, että keskellä eroa oleva mies haluaa oikeasti tavata, ja siksi ap:n tulee korostetun konkreettisesti alleviivata naiselle se, että hän on nyt tosissaan ja vilpittömästi liikenteessä tapaamishalunsa kanssa.

Vierailija
149/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä naisena olisin jo vastannut, jos olisi kiinnostanut yhtään. Ap, rehellisesti: koetko, että sinä ja nainen painitte ns. samassa sarjassa? Itselläni nimittäin ystävä, joka jostain syystä pokaa paljon huonomman näköisiä miehiä, joilta saa huomiota, yhden yön seuraksi. Se huomio imartelee sillä hetkellä mutta aamulla kaduttaa, että sellaisen miehen kanssa on lähtenyt. Ja tätä ei ole käynyt yks eikä kaks kertaa.

Tämä on ihan uusi juonne keskusteluun, jota olen joskus (tämänkin asian yhteydeää) itsekin miettinyt. Mutta toistaiseksi kukaan ei tuonut sitä esiin.

Mitä tuo samassa sarjassa painiminen sitten tarkoittaa, ja millä se märitellään ? Ymmärrän että 50v peräkammarin poika ja 20v missi painivat erisarjassa, mutta mites muuten ? Nainen on viehättävä ja haluttava, mutta enemmänkin tavallisen näköinen kuin varsinainen kaunotar. Itseni luokittelen myös lähinnä tavalliseksi eli jos kuljemme yhdessä kadulla, tuskin kukaan ihmettelisi miksi nuo kaksi ovat yhdessä. Molemmilla on moudollista koulutusta, minulla ehkä enemmän, mutta ei suurta eroa. Molemmilla koulutusta vastaava vakituinen työ ja sännölliset tulot, minulla ehkä jonkinverran enemmän. Molemmat omaavat siistin pukeutumisen, käytöstavat, puhetyylin, toisten kunioittamisen. Yleistä elämänkokemusta, sivitystä molemmilla lienee saman verran. Nainen ehkä matkustellut hieman enemmän, mutta minäkin yli 25 maassa. Taloudellisesti olen varmaan varakkaampi, mutta ei tuossa räikeää eroa ole. Eli en tiedä, mutta mielestäni painimme aika lailla samassa sarjassa.

Sinällään kysymys on hyvä, koska oman kokemuksen mukaan olen lähtenyt joskus itseäni tasokkaaman naisen matkaan, ja taas toisaalta saanut pakit itseäni "alemman" tasoiselta. Eli tuo tasokkuuskin on paljon ihmisen omassa päässä. 

Vierailija
150/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan uusi juonne keskusteluun, jota olen joskus (tämänkin asian yhteydeää) itsekin miettinyt. Mutta toistaiseksi kukaan ei tuonut sitä esiin.

Mitä tuo samassa sarjassa painiminen sitten tarkoittaa, ja millä se märitellään ? Ymmärrän että 50v peräkammarin poika ja 20v missi painivat erisarjassa, mutta mites muuten ? Nainen on viehättävä ja haluttava, mutta enemmänkin tavallisen näköinen kuin varsinainen kaunotar. Itseni luokittelen myös lähinnä tavalliseksi eli jos kuljemme yhdessä kadulla, tuskin kukaan ihmettelisi miksi nuo kaksi ovat yhdessä. Molemmilla on moudollista koulutusta, minulla ehkä enemmän, mutta ei suurta eroa. Molemmilla koulutusta vastaava vakituinen työ ja sännölliset tulot, minulla ehkä jonkinverran enemmän. Molemmat omaavat siistin pukeutumisen, käytöstavat, puhetyylin, toisten kunioittamisen. Yleistä elämänkokemusta, sivitystä molemmilla lienee saman verran. Nainen ehkä matkustellut hieman enemmän, mutta minäkin yli 25 maassa. Taloudellisesti olen varmaan varakkaampi, mutta ei tuossa räikeää eroa ole. Eli en tiedä, mutta mielestäni painimme aika lailla samassa sarjassa.

Sinällään kysymys on hyvä, koska oman kokemuksen mukaan olen lähtenyt joskus itseäni tasokkaaman naisen matkaan, ja taas toisaalta saanut pakit itseäni "alemman" tasoiselta. Eli tuo tasokkuuskin on paljon ihmisen omassa päässä. 

Oletan, että te olette kuitenkin ns. aikuisia ihmisiä eikä mitään parikymppisiä enää. Ikääsi et ole täällä kertonut. Mutta jos olette sanotaan yli kolmekymppisiä, niin nuo tasojutut on vähän sellaista, että hhmmm mitä mieltä niistä nyt olisi. Jotkut parikymppiset määrittelee tasokkuuksia seksiin ja sellaiseen ja tarkoittaa tasokkuuksilla rahaa ja ulkonäköä. Mutta aikuisilla fiksuilla koulutetuilla ihmisillä, joilla on jo elämänkokemusta ja ymmärrystä elämästä niin se "tasokkuus" on enemmän luonne- ja persoona-asioissa kuin missään ulkoisessa. Joku aidosti hyvä ihminen, joka on rehellinen, luotettava, huomaavainen, mt-ongelmaton, suora, empaattinen jne on tasokkaampi kuin epäempaattinen ja itsekäs ihminen. 

Sinun "tasoa" laskee nyt hyvin paljon se, että et ole vielä oikeasti eronnut. Sen naisen "tasoa" taas nostaa hyvin paljon se, että hän on rehellisesti ja oikeasti sinkku ja vapaa.

Vierailija
151/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen on ilmeisesti lapseton? Sinulla taas on ilmeisesti vähintään yksi lapsi?

Voi hyvin olla, että nainen tykkää sinusta tosi paljonkin, mutta ei halua parisuhdetta sellaisen kanssa, jolla on jo lapsia. Tätähän ei voi tietenkään tietää ellei kysy, mutta tuollainen on aika yleistä lapsettomien keskuudessa. 

Vierailija
152/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin mäkin ajattelen että nainen vois vastata jotain, jos on kiinnostunut, muttä tästä syystähän tässä vieä jauhetaan

Vierailija
153/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nainen on ilmeisesti lapseton? Sinulla taas on ilmeisesti vähintään yksi lapsi?

Voi hyvin olla, että nainen tykkää sinusta tosi paljonkin, mutta ei halua parisuhdetta sellaisen kanssa, jolla on jo lapsia. Tätähän ei voi tietenkään tietää ellei kysy, mutta tuollainen on aika yleistä lapsettomien keskuudessa. 

Naisella on ero takana ja yksi lapsi, minulla kaksi. Molemmilla lapset täynnä, tämän puhuimme illalla.

Vierailija
154/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että te olette kuitenkin ns. aikuisia ihmisiä eikä mitään parikymppisiä enää. Ikääsi et ole täällä kertonut. Mutta jos olette sanotaan yli kolmekymppisiä, niin nuo tasojutut on vähän sellaista, että hhmmm mitä mieltä niistä nyt olisi. Jotkut parikymppiset määrittelee tasokkuuksia seksiin ja sellaiseen ja tarkoittaa tasokkuuksilla rahaa ja ulkonäköä. Mutta aikuisilla fiksuilla koulutetuilla ihmisillä, joilla on jo elämänkokemusta ja ymmärrystä elämästä niin se "tasokkuus" on enemmän luonne- ja persoona-asioissa kuin missään ulkoisessa. Joku aidosti hyvä ihminen, joka on rehellinen, luotettava, huomaavainen, mt-ongelmaton, suora, empaattinen jne on tasokkaampi kuin epäempaattinen ja itsekäs ihminen. 

Sinun "tasoa" laskee nyt hyvin paljon se, että et ole vielä oikeasti eronnut. Sen naisen "tasoa" taas nostaa hyvin paljon se, että hän on rehellisesti ja oikeasti sinkku ja vapaa.

juu tuo viimeine on varmaankin meidän tasoero tässä tapauksessa. Sitä ehkä hieman tasoittaa muutama juttu mun eduksi, mutta tuo lienee se suurin jutttu

Vierailija
155/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis ei olla parikymppisiä vaan molemmilla ikä alkaa 4:lla (itse olen vuoden vanhempi kuin hän)

Vierailija
156/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias nainen, ja ajattelin ennen juuri noin. Mutta oltuani jonkun aikaa sinkkuna, niin sain monelta mieheltä tapaamisen jälkeen viestin, että "olisi kiva tavata uudelleen". Aluksi vastasin niihin aina, että "niin minustakin", mutta sitten mies hiljeni eikä laittanut enää mitään viestiä, ei vaikka olisin omaan viestiini laittanut ehdotuksen ajasta ja paikasta. Tajusin, että ei miehet tarkoita mitään tuollaisella "olisi kiva nähdä uudelleen viestillä", jos he eivät ihan oikeasti ehdota ihan oikeaa tapaamista. Tajusin, että Suomeen on tullut jenkkimäinen kulttuuri, jossa ei enää tarkoiteta sitä mitä sanotaan, vaan tuo on miesten kohtelias tapa antaa pakit. Näin ollen lakkasin vastaamasta yhtään mitään tuollaisiin miesten "olisi kiva tavata vielä" -viesteihin. Vaikka olisin itse todella ihastunut ollut. Vastaan vain, jos mies oikeasti ehdottaa tapaamista. Typeräähän se on, mutta miehet on itse opettaneet minut sellaiseen.

Sääli että ajatukse ovat menneet tuohon suuntaan, koska mielstäni naisen pitäis jollain lailla indikoida onko yhtään kiinnostusta vai ei

Vierailija
157/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nähdäänkö lähipäivinä?"

Ei mitään muuta. Ellei reagoi, anti olla.

No ei todella!

Sittenhän se nainen luulee että nähdäänkö seksin merkeissä.

Enemmän ja selvää tekstiä. Haluaisin nähdä uudestaan ja TUTUSTUA ja katsoa mihin juttu johtaa. Tms

Vierailija
158/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että nainen ei vastaa sinulle! Anteeksi vaan, mutta vaikutat erittäin rasittavalta ja epävarmalta ihmiseltä. Siinä ei ole mitään vikaa, että pyytää neuvoa viestittelyyn, mutta sinulle on annettu 11 sivun verran erittäin hyviä ja konkreettisia neuvoja, joita et sitten kuitenkaan ole noudattanut ja siltikin vielä tässä vaiheessa ihmettelet miksi nainen ei vastaa, huoh. Lisäksi tapa millä tänne kuvailet seksiasioitanne ja varsinkin tuota tasoajatteluasi on aika häiritsevää. Jos minä saisin tietää, että mies menee keskustelupalstoille kirjoittelemaan tuollaista, niin juoksisin ja lujaa.

Vierailija
159/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei kiinnosta.

Hän laittaisi viestiä jos kiinnostaisi.

Ei sen kummempaa. 

Vierailija
160/262 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En itsekään välttämättä vastaisi, koska olettaisin, ettet halua enää nähdä, kun toivotit hyvää päivää vähän niin kuin että hyvästi. Mutta paha sanoa. Kysy, jos haluat vielä nähdä."

Todellako tämä teksti oli saanut 88 yläpeukkua? Aphan kirjoitti viestin seuraavana päivänä, jossa osoitti kiinnostuksensa. Ketkä autistit iäällä av:lla oikein käy... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi