Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän "ihana" uusperhe..

Vierailija
28.07.2017 |

Minulla on kaksi lasta, jotka ovat nyt 10v ja 13v. Miesystävällä on 14v ja 16v lapset. Myös exäni uudella naisystävällä on lapsia, alakouluikäisiä ja miesystäväni exän uudella on myös lapset. Tuntuu, että lapsia ja nuoria on yhtäkkiä joka puolella. Alkuun minun rooli äitipuolena ei ollut helppo, mutta nyt sekin alkaa onneksi jo sujua. Omat lapset ovat täysin uudenlaisessa tilanteessa, kun yhtäkkiä kummassakin kodissa on uusia lapsia tai nuoria.. Onneksi he ovat suhteellisen sopeutuvaisia. Kaikkea joutuu silti jatkuvasti muokkaamaan ja tuntuu, että me ei miesystävän kanssa pystytä viettämään aikaa ikinä kahdestaan, kun aina on jomman kumman lapset paikalla. Kauheaa sanoa näin, sillä omiani tietenkin rakastan yli kaiken ja näistä uusistakin lapsosista ja nuorista välitän. Elämä on kuitenkin jotenkin kauhean sekavaa ja kiireistä. Tuntuu, että kaikki omat aikataulut tai lasten menot pitää katsoa varmaan kymmenen ihmisen kautta, että onnistuuko. Olen jopa alkanut miettiä, että pitäisikö kuitenkin ottaa nuo omat lapset ja mennä elämään niiden kanssa itsekseen. Toisaalta en voisi kuvitella eroavani ihanasta miesystävästäni.. Stressaa vaan jotenkin tämä kiireinen elämä, johon yhtäkkiä kuuluu niin valtavasti uusia ihmisiä.. Miten teillä muilla sujuu uusperheissä?

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totean tähän, että olen taas niin kiitollinen, että löysin aikoinani sen minulle tähtiin kirjoitetun kumppanin, jonka kanssa elän edelleen onnellisena.

Ei ole kummallakaan eksiä, eikä nyksiä. On vain ja ainoastaan me ja meidän lapset ja lapsenlapset.

Hienoa että teillä ei ole perhe hajonnut!

Mutta jotenkin kuulostat sellaiselta että teillä kaikki tehdään yhdessä ja vähintään vanhemmat liikkuu aina yhdessä. Not nice!

Hoh hoijjaa näitä teidän "kuulostamisianne."

En ole tuo, jolle vastasit, mutta kyllä minua tämä viestisi huvitti.  Kolmesta lauseesta - ja vieläpä ihan tavallisesti kirjoitetusta - sinä jo vetelet johtopäätöksiä.  Aikamoinen selvänäkijä.

Tuossakin perheessä voidaan tehdä vaikka vuorotyötä niin, että juuri koskaan ei pystytä tekemään mitään yhdessä.  Mistäs tiedät yhtään mitään?

Mekin ollaan mieheni kanssa hyvässä avioliitossa ja on vain yhteiset lapset.   Vaikka se sinusta kuulostaisi miltä, niin päin pehvaa se kuulostaminen menisi sulta kumminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän