Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6-vuotias oksensi lattialle - vanhemmat järkyttyivät siivousmaksusta

Vierailija
22.07.2017 |

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein jaksa enää muuta kuin järkyttyä, että tavallinen kansalainen itkee yhä useammin  iltapäivälehteen kokemastaan mielipahasta.

Vierailija
2/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen se olisi kuulunut maksaa, jollei vanhempien?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä mammoja, jonka mielestä on ok jättää kakaransa sotkut muiden hoidettavaksi.

Vierailija
4/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhemmat eivät siivonneet itse?

Vierailija
5/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka valvoo ja kenen eritteitä? Vältän viimeiseen saakka yleisiä vessoja ja tämä tuli taas todistettua, että jatkossakin, ellei ole ihan pakko käydä. 

Tänä vuonna olen kaksi kertaa mennyt käsiä pesemään ennen kahvia/ruokaa ja tyrmäävä näky; yrjöt lavuaarissa ja ripulit ympäri vessan pyttyä toisella kertaa.

En myöskään ilmoittanut kellekään henkilökunnalle, onneksi. Olisin vielä joutunut maksamaan jonkun toisen paskoista.

Muuten, miksei todellakaan tuo lehtijutun perhe siivonnut itse? En ilkeäisi olla siivoamatta.

Vierailija
6/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se kamalaa, että sotketaan ja sitten vaaditaan tekijää maksamaan sotkuista! Eihän vuokra-asunnosta lähtiessäkään tarvitse siivota muuta kuin tyhjät pullot pois näkyvistä, miksi siis lapsen oksennuksesta seinälle pitäisi maksaa peräti 30 e!

Olen täysin perheen puolella. jos perustaa yrityksen niin hyväksyy sen, että sinne tullaan tekemään mitä huvittaa.

Vierailija
7/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestäisi, jos kuka tahansa meidän perheestä oksentaa ja jättäisi vessan oksennuksen valtaan, ei niin toimita kotonakaan.

Vierailija
8/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja urpot vinkuu näistä vielä lehtiin, että heidän pienten pilttien aiheuttamat sotkut pitäis jonkun muun maksaa...

Vierailija
9/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella nolo perhe.

1. Ei siivonnut itse.

2. Lehtijuttu.

Heillä varmaankin on joku nanny siivoamassa kotona eritteet ja eletään pientä sievää elämää. Mutta miksi pysähtyä Nesteellä..

Vierailija
10/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jänskää, että ensin oksennetaan pitkin seiniä ja lattiaa "kaikki ei mennyt ihan pönttöön" ja sitten mennään ravintolaan syömään ranuja..

Vierailija
11/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hintakaan siivoukselle paha. Imeytysjauheiden myyntihinnatkin netissä näyttivät pienpakkauksilla olevan 15-30 euroa.

Vierailija
12/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinne vessaan vettä tuli? Ja käsisuihkukin ja ehkä lattiakaivo. Pitääkö suihkun käytöstäkin laittaa ohjeet seinille?

Lattian suihkutus ja kaupan puolelta kloritea ja vessa varattuna siihen asti, kun klorite ostettua ja paikat siivottu.

Kuvottavaa ajatella siivottaa paikat ravintolan henkilökunnalla, jotka käsittelevät ja myyvät ruokia. Itsekkyys huipussa perheellä.

Vierailija
13/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hintakaan siivoukselle paha. Imeytysjauheiden myyntihinnatkin netissä näyttivät pienpakkauksilla olevan 15-30 euroa.

Imeytysjauhe? Kiitos vinkistä. Pitääpä hankkia varalta autoon.

Vierailija
14/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti sanoi, että olisi siivonnut itse, jos olisi annettu. 

Maailma on näköjään menossa siihen, että kaikkista laskutetaan. Hyvä, että ihmiset sitten on sitä mieltä että se on oikein. Itse taidan olla vanhan ajan kasvatti ja vähän ulalla tästä. Tässäkin esittäisin eriävän mielipiteen. Ehkä sinne vessaan olisi hyvä laittaa kamerat, että kaikki muutkin maksaisi lattialle kusemiset ja meikit lavuaarissa yms.

Vierailija
15/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti sanoi, että olisi siivonnut itse, jos olisi annettu.

Höpö höpö. Kukaan ei olisi estänyt, jos äiti / isä olisi itse lapsen kanssa pyyhkinyt roippeet kosteilla käsi- tai vessapapereilla. Tämän jälkeen ilmoitus asiasta ja tuskinpa olisi laskuakaan tullut, jos olisi vain tarvinnut pyyhkäistä mopilla ja tuulettaa.

Vierailija
16/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun perhettä oli kiinnostanut, miten toimitaan, ja huoltoasema oli omistajan poissaollessa paskasti johdettu niinkuin suomalaisyritykset nyt tapaavat olla, kun yksi sanoo, että kaikki on ok ja seuraava tulee jälkikäteen karhuamaan rahaa. Jos olisi kerrottu vaihtoehdot, niin varmaan olisi perheelle onnistunut päättää. Sairasta ja tarkoitushakuista valehtelua myös, että eskari-ikäinen on joku teini ja sairaita olette myös te kommentoijat tässä ketjussa.

Vierailija
17/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö lupa kysyä omien sotkujen siivoukseen?

Vierailija
18/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutun perhettä oli kiinnostanut, miten toimitaan, ja huoltoasema oli omistajan poissaollessa paskasti johdettu niinkuin suomalaisyritykset nyt tapaavat olla, kun yksi sanoo, että kaikki on ok ja seuraava tulee jälkikäteen karhuamaan rahaa. Jos olisi kerrottu vaihtoehdot, niin varmaan olisi perheelle onnistunut päättää. Sairasta ja tarkoitushakuista valehtelua myös, että eskari-ikäinen on joku teini ja sairaita olette myös te kommentoijat tässä ketjussa.

Meillä on 6v, joka kokonsa puolesta voisi varsin hyvin olla 10v. Pitkä ja roteva poika, ikää ei osaa useimmat arvoida oikein.

Vierailija
19/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kyseisen perheen jäsen / läheinen! Nyt kun tulit palstalle niin voisitko loukkaantuneelta tuhinaltasi kertoa, miten oksentava lapsi pystyi syömään kohtauksensa jälkeen?

Vierailija
20/150 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö lupa kysyä omien sotkujen siivoukseen?

Tuskin perhe matkustaa mopin/rättien ja ämpärin kanssa. Oksennussotkusta ei oikein tahdo tulla siistiä käsipaperilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan