Pienin/typerin syy miksi kiinnostuksesi johonkin naiseen on lopahtanut?
Kommentit (251)
Olen bi-nainen mutta nämä mm. naisessa:
-nössöys, ei uskaltanut tehdä oikein mitään, vaan arkaili kaikkea. Seksiinkään ei uskaltanut heittäytyä selvinpäin
- ei kiinnostanut liikunta paskan vertaa
- joka lomalla piti kitata olutta, ja istahtaa, mitään ei jaksanut tehdä
- mustasukkaisuus jokaisesta ystävästäkin
- oman itsen korostus, kuinka joku pitää hänestä ja kuinka joku kehui häntä
Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luoja. Miehet siis ovat naisen kanssa koska ovat niin laiskoja tekemään mitään sen eteen että löytäisivät uuden miellyttävämmän suhteen. Siinähän menee naisenkin elämä hukkaa kun hän kuvittelee että mies haluaa olla aidosti kanssaan.
Ei ole kyse laiskuudesta vaan puhtaasta realismista.
Esimerkiksi mulla meni viimeksi 10kk joka päivä tinderissä ym, että löysin itselleni tapailun joka kesti 3kk.
Nyt kun tuo tapailu on ohi niin olen ollut taas jo 5kk ilman mitään naisjuttuja vaikka olen yrittänyt kovasti löytää uuden naisen.
Et ehkä ymmärrä miten vaikeaa tavismiehille on saada ketään naisia kiinnostumaan ja vielä jos haluaisi että itse ihastuisi naiseen niin homma muuttuu lähes mahdottomaksi.
Itse olen puoli vuotta etsinyt tavismiestä rinnalleni. Olen hoikka, kauniiksi sanottu, vakituisessa työssä jossa ei ilman älyä pärjää, huumorintajuinen ja pidän liikkumisesta. Kumma juttu, että nämä tavismiehet kuitenkin laittavat viestiä, mutta yhtäkkiä tulee hiljaisuus. Taitaa olla niin, että nämä ns. tavismiehet etsivät aina parempaa ja parempaa, kunnes jäävät yksin.
Jännämiestä en elämääni kaipaa. Ihan tavallista suomalaista miestä.
Että miehet pohtikaapa omaa käytöstänne?
Oletko nyt varma ettet etsi jännämiestä? Koska noilla spekseillä olet kyllä tavismiesten unelma...
Naisella oli tatuointi, jossa luki "Carpe Diem". Näkyvällä paikalla ja vielä keskinkertaisesti tehtynä. Minullakin on tatuointeja, kyse ei ole siitä, vaan tekstin persoonattomuudesta. En ole mikään uniikein lumihiutale, mutta kyllä vähän toivon ihmisessä olevan särmää ja ymmärrystä sarkasmille. Se tatuointi oli ihan tosissaan otettu.
Ihana ihminen ja selvästi kiinnostunut minusta, mutta ihan eri maailmasta. En koskaan käynyt hänen kotonaan, mutten yllättyisi, jos sängyn päällä lukisi "always kiss me goodnight" tai "dreams". Ja se on ihan OK! Minä vaan en sovi siihen yhtään.
Paljastui aika pyöreäksi, vaikka deittiprofiiliin oli pistänyt ruumiinrakenteeksi "normaali". Ei siinä sinänsä vielä mitään, mutta kun olen aika monen pyöreän kanssa ollut niin tekisi joskus mieli kokea ihan normaalipainoinen nainen. Onko se mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen oli kaikinpuolin hyvä ja nätti. Olisin voinut seurustella kauemminkin mutta se suusta lähtevä löyhkä...huhhuh meinasi oksennus tulla suudellessa ja kun kieli piti vielä tunkea siihen niin että hyvä että huulet osui toisiinsa. Kaksi viikkoa sitä jaksoin mutta sitten riitti. Silmät kiinni kun pussaili niin ei tiennyt onko naaman edessä suu vai persereikä. Se oli liikaa.
😂😂😂😂😂😂
Näitähän riittää:
-Säärikarvat (ei yksi kerta olisi haitannut, mutta nainen kertoi, että hänellä ei ole tapana ajella niitä)
-Liian "basic" ulkonäöltään, ei tarpeeksi tyylikäs
-Liikaa meikkiä
-Ei tarpeeksi kiinnostusta politiikkaan
-Soitti kerran kännissä, vaikka olimme tavanneet vasta pari kertaa. Alkoi ahdistaa.
-Lävistys
-Liian pitkä
-Liian lyhyt
-Ärsyttävä ääni
-Liian poikamainen ulkonäöltään/käytökseltään
-Mielestäni huono musiikkimaku
-Liian urheilullinen (tosin tähän liittyi myös se, että käytti välillä urheiluvaatteita myös kaupungilla)
Kuten listasta voi päätellä, minulle ei ole kovin pitkiä seurustelusuhteita ehtinyt kertymään.
N22
Kyllähän sitä joskus on hylännyt naisen vaikka mistä syystä:
- olemattomat tissit. Eli käytännössä pelkät nännit.
- Ei suostu ottamaan suihin.
- kertoi äänestäneensä persuja ja olevansa maahanmuuttokriittinen
- ikenet näkyy kun hymyilee (ei vaan voi sietää sellaista)
- jenkkakahvat
- jokaisilla treffeillä odotti minun maksavan kaiken (5. treffit olivat viimeiset)
- joku typerä ja nolo mietelause tatuoitu käteen niin, että koko ajan näkyvissä. Muistaakseni siinä oli vielä jokin kirjoitusvirhe. Tatuoinnit ovat kyllä ihan ok kunhan eivät ole tribaaleja tai jotain kuluneita mietelauseita tai carpe diem jutttuja.
- tramp stamp
Sama nainen:
Keltaiset hampaat
Puutteelliset keskustelutaidot
Tatuointi
Löysä vartalo
Ei kai kukaan ole niin typerä että typerien syiden vuoksi naisia hylkää...
Silloin kun vielä etsin sitä oikeaa niin yleisin "pieni" syy hylkäykseen oli tupakointi. Sitten ehkä tyhmyys ja kolmantena liian hiljaiset naiset, joista ei tuntunut saavan mitään irti ja alkoi tuntea itsensä jo hölmöksi kun yksinään piti höpötellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen passiivinen. Ei kuule siitä mitään jos en itse ota yhteyttä. Aika moni suomalainen nainen on tuollainen ja se on sitten aina heippa viimeistään 2 kk jälkeen kun en jaksa noin tylsiä naisia. Tuollainen passiivisuus heijastuu kaikkeen käytökseen ja sänky käyttäytymiseen.
Jos kuulen että on ollut jotain juttua tiettyjen väestöryhmien miesten kanssa, se on poikki. Tiedän että arvot ovat erilaisia. Jos nainen tykkää vain vaaleaihoisista se on plussaa.
Jos nainen ei sano monenko kanssa on sekstailut tai on ollut liian monen (>10) kanssa niin se on poikki. Laitan myös poikki jos epäilen että valehtelee. Kyllä sen äänestä kuulee.
Jos nainen on liian vanha niin lopahtaa mielenkiinto vaikka olisi muuten ookoo. Tuollainen yli 28v on jo aika kyyninen. Nuoremmat ovat innostuneimpia.
Joskus olen etnisyyden takia antanut pakit. Esim thaikkumuijan kanssa en viitsisi koska niillä nyt on vaan sellainen maine. Olen tuntenut todella mukavia ja kauniita thai naisia. Myös suomalaiset naiset taitavat nykyisin olla ei-listalla. Harrastan vain lyhyitä juttuja niitten kanssa kun mielipiteet ovat aina lapsellisia ja käytös ei mikään hyvä. Eipä tule poikkeuksia vastaan. Vakavat suheet sitten ulkomaalaisen kanssa.
Jos ääni ei ole tarpeeksi naisellinen annan pakit. Mielummin tuollainen helium pikku likan ääni kuin keskiverto.
Eipä kyllä ole naisten menetys kohdallasi!
Eli itse mielummin seurustelet ulkomaalaisen naisen kanssa, mutta naisen kuuluu pitää vain vaaleaihoisista? okei..
Egoistisuutesi ei kestä tapailla thaikkunaista, koska välität liikaa siitä mitä muut ajattelevat heidän maineensa takia, vaikka pidätkin osaa heistä kauniina ja mukavina.
Se että nainen on passiivinen yhteydenpidossa kanssasi, kertoo ennemminkin siitä, että sinä olet heistä tylsä, ei suinkaan siitä että he olisivat. Luultavasti silloin kuin he eivät ole sinuun yhteydessä, he ovat yhteydessä paljon mielenkiintoisempiin henkilöihin.
Anna kun arvaan; lähentelet tai olet yli 40v ja kuvittelet olevasi jumalan lahja naisille ja haluttava vielä 20v naisten keskuudessa?
Niin, usko tai älä, monissa muissakin maissa asuu valkoihoisia. Myös useimmat mestiisit ja mulattinaiset tykkäävät eniten valkoihoisista miehistä vaikka eivät ole valkorotua itse.
Tuskin kukaan nainen suostuu tapaamaan aina kun pyydän sitä ulos jos se ei tykkäisi minusta. Ihme naislogiikkaa taas. Itse olen kyllä kaikkea muuta kuin tylsä ja passiivinen.
Ikää minulla on kyllä paljon. Eipä se ole tähän asti haitannut nuorten naisten saantia. Varmaan koska olen sellainen rikas jännämies ja ulkonäkökin on monen mieleen. Tällä hetkellä olen suhteessa 20-v latinan kanssa.
-Mitähän nämä mulattinaiset tykkäävät sitten, kun sun arvot selviävät heille?
-Itsesi mielestä olet kaikkea muuta kuin tylsä, naisten passiivinen käytös osoittaa kuitenkin toisin.
-Rikkaana jännämiehenä saat kyllä prostituoituja, mutta etkö juuri listannut, että kiinnostuksesi lopahtaa mikäli nainen on liian monen miehen kanssa ollut?
-Kuka vain, voi olla mitä vain, netissä. Ei kukaan 20v naisenalku seurustele +-40v setämiehen kanssa. Kaksikymppisille kaikki yli 30v ovat vanhoja. Eiköhän 20v latinotytölle löytyisi suomessa vientiä, ihan oikeasti komeaa ja nuorempaakin seuraa, miksi siis tyytyisi vanhaan ukkoon?
- Suomalaiset naiset +28v taitavat todellisuudessa sen takia olla ei listallasi, ettei kukaan järkevä tuollaista itselleen huoli, sanovat vastaan ja mielipiteensä, sitähän ei jännämies siedä.
Karvat pakaroiden välillä. Itse aktikin oli keskeytettävä, ja minun poistuttava inhon vallassa takavasemmalle.
Reaalitodellisuuden ja virtuaalitodellisuuden visuaalisten vaikutusten välinen ero. Varsinkin silloin jos en meinaa paikanpäällä edes tunnistaa ketä olen ollut menossa tapaamaan.
En tiedä onko typerä tai edes pieni syy, mutta puhui jatkuvasti ex-miehistään ja panoistaan. Vaikutti omaan itsetuntooni todella negatiivisesti kun hän tuntui henkisesti roikkuvan edellisissä panoissaan ja suhteissaan. Pyysin häntä lopettamaan, hän sitten myöhemmin koitti vielä "parantaa" itsetuntoani kertomalla, että sillä yhdellä panolla oli pienin hänen näkemänsä vehje. Aivan kuin tuo nyt olisi itsetuntoani parantanut. Ei mitä vittua seis.
Toisella oli taas persoonallisuushäiriö ja veti päänsä myös kaljuksi. Toisaalta ei nämäkään varmaan ihan pieniä syitä..
yhdellä oli alapäässä lävistys 😅 jotenkin ällötti todella paljon
gdfdgsdgf kirjoitti:
Paljastui aika pyöreäksi, vaikka deittiprofiiliin oli pistänyt ruumiinrakenteeksi "normaali". Ei siinä sinänsä vielä mitään, mutta kun olen aika monen pyöreän kanssa ollut niin tekisi joskus mieli kokea ihan normaalipainoinen nainen. Onko se mahdollista?
Mitä tarkoitat normaalipainoisella? Bmi 24,9 on normaalipainoinen, mutta monen mielestä ainakin tällä palstalla normaalipaino on joku 20 ja siitä alle. Eli jos tästä on kysymys niin tarkenna se ennen treffejä, onko kyseessä terveydellisessä mielessä normaalipainoinen vai sinun henkilökohtaisen mieltymyksen mukainen " normaalipaino".
Nämä miesten syyt ei ole yhtä hauskoja kuin naisten syyt (lesbojen syyt oli heteromiesten syitä parempia). Karvat, tatuoinnit ja häpyhuulet suuressa osassa.
Eikö kenenkään treffinainen ole ekoilla treffeillä tehnyt mitään käsittämätöntä? Kumartunut yhtäkkiä eteenpäin ja puristanut pallejanne, tai puhaltanut purkkapalloa ripsenpidennyksiinsä tms.?
Jokunen syy orastaneen suhteen päättämiselle (eri tyttöjen / naisten kanssa):
- Kiihkomielisyys, ko. tapauksessa ns. radikaalifeminismi. Latistaa kummasti mielenkiintoa kun peikkoja nähdään joka kulman takana ja ollaan kiihkomielisesti kiukkuisia milloin mistäkin.
- Kaksoisstandardit (sai kohtauksia tekemisistäni, mutta hänen tekeminään vastaavat asiat olivat ihan ok)
- Apaattisuus, yleinen mielenkiinnottomuus, intohimottomuus
- Epätasapainoisuus, epävarmuus, kilahtelu mitättömistä asioista ja tähän liittyvä kyvyttömyys käyttäytyä fiksusti ihmisten ilmoilla (nuoruusvuosina parikin tällaista tapausta).
- Niin karmean hajuinen alapää, ettei käry lähtenyt käsistä edes saippualla.
Ja kaikki edellä mainituista tytöistä / naisista nättejä, periaatteessa mukavia ja jollakin tavalla sytyttäviä. Onneksi sittemmin löytyi sellainen, joka on hyvine ja huonoine puolineen edelleen piiitkän yhteisen taipaleen jälkeenkin hyvin hyvin rakas ja juurikin sopiva minulle.
Mielenkiintiinen ketju, jatkakaa toki.
Eräs tapailemani nainen alkoi muistuttaa aivan liikaa minua itseäni :D hän lainaili usein vaatteitani ja meikkejäni, mikä saattoi vaikuttaa asiaan. Olen siis myös nainen, jos jollekin jäi epäselväksi.
Toinen tapaus oli mielestäni kaikin puolin täydellinen, mutta omisti pitkät paksut hiukset, joita viljeli ympäriinsä. Hän oli muuten siisti, mutta irrallisia hiuksiaan ei näyttänyt edes huomaavan. Itseäni kun ällöttää yksikin hius tyynyllä.
Löytyi lähes 10 vuotta sitten :)