Pienin/typerin syy miksi kiinnostuksesi johonkin naiseen on lopahtanut?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuohon jakorasiaan tulee, niin itse luku on tietenkin jossain määrin merkityksellinen, mutta tärkeämpää on se miten nuo kumppanit ovat tulleet ja millaisia nuo kumppanit ovat. Jos nainen on aidosti hakenut parisuhdetta kunnollisista miehistä, mutta tapailu on kariutunut johonkin asiaan, niin silloin siedän vähän isompaakin lukua. Sen sijaan jos nainen on lyhyellä aikavälillä harrastanut paljon yhden yön juttuja tai jopa useita päällekkäisiä juttuja, niin silloin pienempikin luku on liikaa.
Lisään vielä, että yksikin tyyppi voi olla liikaa jos mies on täysi kusipää. Erittäin hankala arvostaa naista, joka menee sänkyyn tuollaisen tyypin kanssa. Muutenkin jos nainen on ollut sängyssä jonkun kerskuvan pelimiehen kanssa, niin kukapa haluaisi törmätä tuohon tyyppiin ja kuulla kuinka hän kertoo panneensa tyttöystävääsi. Siten myös näiden entisten maantieteellinen sijainti on merkityksellinen asia. [/quote
Miten saat selville noin tarkasti kaiken? Itse en kyllä ainakaan lähtisi avaamaan kenelläekkään yksityiskohtaisesti entisiä suhteitani tai niiden laatua.Riippuu tilanteesta. Kyllä sen yleensä saa selville kun nainen itse kertoo vähän miten elämä on edennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen passiivinen. Ei kuule siitä mitään jos en itse ota yhteyttä. Aika moni suomalainen nainen on tuollainen ja se on sitten aina heippa viimeistään 2 kk jälkeen kun en jaksa noin tylsiä naisia. Tuollainen passiivisuus heijastuu kaikkeen käytökseen ja sänky käyttäytymiseen.
Jos kuulen että on ollut jotain juttua tiettyjen väestöryhmien miesten kanssa, se on poikki. Tiedän että arvot ovat erilaisia. Jos nainen tykkää vain vaaleaihoisista se on plussaa.
Jos nainen ei sano monenko kanssa on sekstailut tai on ollut liian monen (>10) kanssa niin se on poikki. Laitan myös poikki jos epäilen että valehtelee. Kyllä sen äänestä kuulee.
Jos nainen on liian vanha niin lopahtaa mielenkiinto vaikka olisi muuten ookoo. Tuollainen yli 28v on jo aika kyyninen. Nuoremmat ovat innostuneimpia.
Joskus olen etnisyyden takia antanut pakit. Esim thaikkumuijan kanssa en viitsisi koska niillä nyt on vaan sellainen maine. Olen tuntenut todella mukavia ja kauniita thai naisia. Myös suomalaiset naiset taitavat nykyisin olla ei-listalla. Harrastan vain lyhyitä juttuja niitten kanssa kun mielipiteet ovat aina lapsellisia ja käytös ei mikään hyvä. Eipä tule poikkeuksia vastaan. Vakavat suheet sitten ulkomaalaisen kanssa.
Jos ääni ei ole tarpeeksi naisellinen annan pakit. Mielummin tuollainen helium pikku likan ääni kuin keskiverto.
Eipä kyllä ole naisten menetys kohdallasi!
Eli itse mielummin seurustelet ulkomaalaisen naisen kanssa, mutta naisen kuuluu pitää vain vaaleaihoisista? okei..
Egoistisuutesi ei kestä tapailla thaikkunaista, koska välität liikaa siitä mitä muut ajattelevat heidän maineensa takia, vaikka pidätkin osaa heistä kauniina ja mukavina.
Se että nainen on passiivinen yhteydenpidossa kanssasi, kertoo ennemminkin siitä, että sinä olet heistä tylsä, ei suinkaan siitä että he olisivat. Luultavasti silloin kuin he eivät ole sinuun yhteydessä, he ovat yhteydessä paljon mielenkiintoisempiin henkilöihin.
Anna kun arvaan; lähentelet tai olet yli 40v ja kuvittelet olevasi jumalan lahja naisille ja haluttava vielä 20v naisten keskuudessa?
Niin, usko tai älä, monissa muissakin maissa asuu valkoihoisia. Myös useimmat mestiisit ja mulattinaiset tykkäävät eniten valkoihoisista miehistä vaikka eivät ole valkorotua itse.
Tuskin kukaan nainen suostuu tapaamaan aina kun pyydän sitä ulos jos se ei tykkäisi minusta. Ihme naislogiikkaa taas. Itse olen kyllä kaikkea muuta kuin tylsä ja passiivinen.
Ikää minulla on kyllä paljon. Eipä se ole tähän asti haitannut nuorten naisten saantia. Varmaan koska olen sellainen rikas jännämies ja ulkonäkökin on monen mieleen. Tällä hetkellä olen suhteessa 20-v latinan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen passiivinen. Ei kuule siitä mitään jos en itse ota yhteyttä. Aika moni suomalainen nainen on tuollainen ja se on sitten aina heippa viimeistään 2 kk jälkeen kun en jaksa noin tylsiä naisia. Tuollainen passiivisuus heijastuu kaikkeen käytökseen ja sänky käyttäytymiseen.
Jos kuulen että on ollut jotain juttua tiettyjen väestöryhmien miesten kanssa, se on poikki. Tiedän että arvot ovat erilaisia. Jos nainen tykkää vain vaaleaihoisista se on plussaa.
Jos nainen ei sano monenko kanssa on sekstailut tai on ollut liian monen (>10) kanssa niin se on poikki. Laitan myös poikki jos epäilen että valehtelee. Kyllä sen äänestä kuulee.
Jos nainen on liian vanha niin lopahtaa mielenkiinto vaikka olisi muuten ookoo. Tuollainen yli 28v on jo aika kyyninen. Nuoremmat ovat innostuneimpia.
Joskus olen etnisyyden takia antanut pakit. Esim thaikkumuijan kanssa en viitsisi koska niillä nyt on vaan sellainen maine. Olen tuntenut todella mukavia ja kauniita thai naisia. Myös suomalaiset naiset taitavat nykyisin olla ei-listalla. Harrastan vain lyhyitä juttuja niitten kanssa kun mielipiteet ovat aina lapsellisia ja käytös ei mikään hyvä. Eipä tule poikkeuksia vastaan. Vakavat suheet sitten ulkomaalaisen kanssa.
Jos ääni ei ole tarpeeksi naisellinen annan pakit. Mielummin tuollainen helium pikku likan ääni kuin keskiverto.
Jajamän. Jos nainen ei laita viestiä, se kertoo vain siitä että ei se ole susta alunperinkään kiinnostunut.
Löysin Pyriviniä hänen yöpöytänsä laatikosta. Voitte kuvitella mitkä halut oli sinä iltana. Fiilis menis. Ikuisuudeksi.
Yleensä laskee välittömästi jos nainen kertoo olevansa feministi tai vihrevasemmistolainen.
Muita juttuja on jatkuva kännykässä roikkuminen. Jos ei pysty vetämään treffejä läpi somettamatta jatkuvasti kavereille niin ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Löysin Pyriviniä hänen yöpöytänsä laatikosta. Voitte kuvitella mitkä halut oli sinä iltana. Fiilis menis. Ikuisuudeksi.
Kutisiko perse?
Vierailija kirjoitti:
Suora häpykarvoitus oli mulle liikaa... Kuin sieltä olisi ollut pitkätukkainen vauva juuri putoamassa...
Ai hitto mulla on suorat, sheivaan kyllä posliiniksi että en ollu minä, mutta en kellään muulla naisella nähny, luulin olevani luonnonoikku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuohon jakorasiaan tulee, niin itse luku on tietenkin jossain määrin merkityksellinen, mutta tärkeämpää on se miten nuo kumppanit ovat tulleet ja millaisia nuo kumppanit ovat. Jos nainen on aidosti hakenut parisuhdetta kunnollisista miehistä, mutta tapailu on kariutunut johonkin asiaan, niin silloin siedän vähän isompaakin lukua. Sen sijaan jos nainen on lyhyellä aikavälillä harrastanut paljon yhden yön juttuja tai jopa useita päällekkäisiä juttuja, niin silloin pienempikin luku on liikaa.
Lisään vielä, että yksikin tyyppi voi olla liikaa jos mies on täysi kusipää. Erittäin hankala arvostaa naista, joka menee sänkyyn tuollaisen tyypin kanssa. Muutenkin jos nainen on ollut sängyssä jonkun kerskuvan pelimiehen kanssa, niin kukapa haluaisi törmätä tuohon tyyppiin ja kuulla kuinka hän kertoo panneensa tyttöystävääsi. Siten myös näiden entisten maantieteellinen sijainti on merkityksellinen asia.
Peukuista päätellen 10 naista on jo ilmoittautunut kusipäisten jännisten panemaksi.
Ja siinä pysyy!
Vierailija kirjoitti:
Ei ottanu suihin.
Tuo on aika iso juttu jos pitkäaikaista suhdetta miettii ja nauttii suuseksistä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, painoin alapeukkua ihan vaan siksi, kun täällä ei ole käytössä naurureaktiohymiötä. :D
Vierailija kirjoitti:
Seksin jälkeen söi pizzaa sängyssä ja oli maailmanhalaaja. Vaikka kuinka hyvä pano olisikin, niin joku raja sentäs...
Toisaalta olisit itse voinut syödä pizzaa naisen selkää pöytänä käyttäen samalla doggailessa. Kuten Henry "The Great" Saari teki jossain mainoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luoja. Miehet siis ovat naisen kanssa koska ovat niin laiskoja tekemään mitään sen eteen että löytäisivät uuden miellyttävämmän suhteen. Siinähän menee naisenkin elämä hukkaa kun hän kuvittelee että mies haluaa olla aidosti kanssaan.
Ei ole kyse laiskuudesta vaan puhtaasta realismista.
Esimerkiksi mulla meni viimeksi 10kk joka päivä tinderissä ym, että löysin itselleni tapailun joka kesti 3kk.
Nyt kun tuo tapailu on ohi niin olen ollut taas jo 5kk ilman mitään naisjuttuja vaikka olen yrittänyt kovasti löytää uuden naisen.
Et ehkä ymmärrä miten vaikeaa tavismiehille on saada ketään naisia kiinnostumaan ja vielä jos haluaisi että itse ihastuisi naiseen niin homma muuttuu lähes mahdottomaksi.
Itse olen puoli vuotta etsinyt tavismiestä rinnalleni. Olen hoikka, kauniiksi sanottu, vakituisessa työssä jossa ei ilman älyä pärjää, huumorintajuinen ja pidän liikkumisesta. Kumma juttu, että nämä tavismiehet kuitenkin laittavat viestiä, mutta yhtäkkiä tulee hiljaisuus. Taitaa olla niin, että nämä ns. tavismiehet etsivät aina parempaa ja parempaa, kunnes jäävät yksin.
Jännämiestä en elämääni kaipaa. Ihan tavallista suomalaista miestä.
Että miehet pohtikaapa omaa käytöstänne?
Et ole, mutta mun kohdalla ne olisi kannattanut ainakin aluksi pitää edes siilinä. Myöhemmin enemmän tutustuneena, sillä tuskin on mitään väliä... mutta nyt kun kysyttiin typeriä syitä, miksi on naisen jättänyt, niin tämä oli minun mielestäni typerä syy. Eli sinä, joka omaat suorat häpykarvoitukset. Se ei ole sinun ongelmasi. Nauti ja ole ylpeä itsestäsi sellaisena kuin olet. Minun typeryyteni on taas minun ongelma....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suora häpykarvoitus oli mulle liikaa... Kuin sieltä olisi ollut pitkätukkainen vauva juuri putoamassa...
Ai hitto mulla on suorat, sheivaan kyllä posliiniksi että en ollu minä, mutta en kellään muulla naisella nähny, luulin olevani luonnonoikku.
Et ole, mutta mun kohdalla ne olisi kannattanut ainakin aluksi pitää edes siilinä. Myöhemmin enemmän tutustuneena, sillä tuskin on mitään väliä... mutta nyt kun kysyttiin typeriä syitä, miksi on naisen jättänyt, niin tämä oli minun mielestäni typerä syy. Eli sinä, joka omaat suorat häpykarvoitukset. Se ei ole sinun ongelmasi. Nauti ja ole ylpeä itsestäsi sellaisena kuin olet. Minun typeryyteni on taas minun ongelma....
Vierailija kirjoitti:
Ilahduttavaa huomata, miten monella tupakointi vähentää kiinnostusta. Onhan kyseessä todella typerä ja epäterveellinen, kallis harrastus. Joskus ennen tupakointi oli muka cool, ei onneksi enää. Ei miehillä eikä naisilla. Peukkuja teille!
Mitä taas tulee yhteen kommenttiin: "jakorasiamaisuus".
Mitä se tarkoittaa? Sitäkö, että naisilla on ollut muitakin kumppaneita?No, ei kukaan niin itsestään epävarmaa miestä haluaisikaan, jolle naisen seksuaalielämä on elämää suurempi ongelma. Kyllä meillä naisillakin saa olla seksiä ja kokemusta siinä kuin teillä miehilläkin eikä siinä ole mitään pahaa. Jotenkin inhottavaa lukea vielä vuonna 2017 että vieläkin on miehiä, joilla on h****/madonnasyndrooma enkä edes usko teidän olevan jotain kuusikymppisiä, joilla tuollainen asenne lie tavallisempi. Milloinkohan nämä jakorasialaulut oikein loppuvat?
- kolmekymppinen nainen
Mä vastaan tähän naisena: itse en arvosta ihmisessä sitä, että seksiä voi harrastaa kaikkien kanssa. Kavereissakaan en kestä sitä, jos aina pitää tinderistä viedä kotiin mies tai baarista raahata joku tuntematon.. Eli itselläni olisi luontaantyöntävää mies, jolla on ollut monia kumppaneita.
Minun nykyinen miehenikin on samanlainen, ei välitä naisista, jotka hyppivät sängystä sänkyyn tai antavat heti ensimmäisillä treffeillä. Seksuaalisesti voi olla vapaa, ja uskalias, mutta yhden illan juttuja en käsitä.
Tatuoinnit.
Paljas, puhdas iho on aina kauniimpi. Luonnollinen.
Kaikki eri tapauksia..
*Korkeakoulutettu olikin joku AMK-luuseri
*Ei lainkaan yleissivistystä, luuli että Argentiina on Euroopassa
*Roikkuvat häpyhuulet (kuvotti niin paljon etten pystynyt panemaan)
*Lahna sängyssä
*Valitti kun vähän tukistin seksin aikana (se loppui siihen)
*Ruskeat silmät
*Oudon lyhyet kädet
*Huono ryhti
Kiinnostus todella kauniiseen ja älykkään oloiseen naiseen lakkasi välittömästi kun huomasin paidan alta pilkottavan tatuoinnin. Tatuoitu nainen on pilattu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eri tapauksia..
*Korkeakoulutettu olikin joku AMK-luuseri
*Ei lainkaan yleissivistystä, luuli että Argentiina on Euroopassa
*Roikkuvat häpyhuulet (kuvotti niin paljon etten pystynyt panemaan)
*Lahna sängyssä
*Valitti kun vähän tukistin seksin aikana (se loppui siihen)
*Ruskeat silmät
*Oudon lyhyet kädet
*Huono ryhti
Onnea vaan ihannenaisesi etsintään......
Kaikki eri henkilöitä:
1. Ihan järisyttävä pehko haarovälissä
2. Käytti rumia vaatteita. Siis jotka näytti ihan lasten vaatteilta.
3. Oli takertuva. Kävin baarissa vessassa ja oli sillä aikaa soittanut 2 kertaa
4. Oli iso karvainen luomi jalassa. Luominei jaitannut minua mutta häntä haittasi ja se teki oloni epämukavaksi