Pienin/typerin syy miksi kiinnostuksesi johonkin naiseen on lopahtanut?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei arvostanut tarpeeksi, vaikka tein kotityöt. Ei myöskään pitänyt viinan juonnistani, vaikka se rajoittui pelkkiin viikonloppuihin. Vaati myös osallistumaan asumiskuluihin ja ruokaostoksiin, vaikka hän oli se, joka kävi töissä. Itse sain peruspäivärahaa. En maksanut mitään .
Ai ilmaiseksi olisi pitänyt saada asua? Taisi harmittaa kun muija sanoi ei lokkeilulle.
Väitti että kokis ja pepsi maistuu samalta. Ei jatkoon.
pienet tissit? (poistetaanko tämäkin)?
Vierailija kirjoitti:
1. Turposi suhteen aikana (3v) kuin pullataikina, aski päivässä röökiä ja esimerkiksi koulun risteilyllä joi kossupullon yhdellä kulauksella alas. Seksi oli kamalaa.
2. Perushoro. Suhteen aikana (taas 3v) teetettiin abortti, joka oli jonkun toisen aikaan saama. Positiivista oli valtavat tissit ja halusi aina niellä lastit, mutta horo mikä horo.
3. Täydellinen kroppa, sain tämän kanssa seksisession aikana 5! orgasmia, mutta se naama..Yyyhh hyi! Olimme yhdessä vain 2 viikonloppua.
4. 2 vuoden aikana ei saanut yhtään orgasmia. Olin hänen ensimmäinen, vein neitsyyden kaikista aukoista. Nukahti kerran vessanpöntölle ja piilotti terveyssiteensä kuin orava laittaa pähkinät talvivarastoon.
5. Nymfomaani. Say no more. Jaksoin 2kk. Hänelle riitti aina, että sai itse ja sitten liukeni parvekkeelle röökille. Sähköposteissa selvisi, että kävi säännöllisesti panettamassa itseään tampereella jossain tatuointiliikeessä, missä sai kahta miestä yhtäaikaa. Pimppi täynnä lävistyksiä. Seksi on sellaista Kilkatikalkati kolinaa.
😂 Tää oli hyvä. Erityisesti kohta 2.
Ainakin oot monta kokemusta rikkaampi.
No kylläpä onkin pieniä ja typeriä syitä! No ei vaan nuo ovat kaikkea muuta kuin pieniä ja typeriä. Pieni olisi vaikka muutama ajamatta jäänyt karva ... no tiedätte kyllä, missä. Tai lohkeilleet kynnet tai huonosti lakatut kynnet. Siis yleensäkin viat, jotka voi korjata.
tatuoinnit
lapsia etukäteen
vatsamakkaraa vähän
niin tyhmä helluntalainen ettei osannut keittää kahvia kahvinkeittimessä
matikka koulussa 5
tai enkku koulussa 5
näitä syitä tässä, kaikki ei liity samaan naiseen
Käyttäjä6737 kirjoitti:
pienet tissit? (poistetaanko tämäkin)?
Mulle kelpaa hyvin pienitissinen.
- liian lapsenomainen luonne, kiintymys piirrettyihin, pehmoleluihin jne.. aikuisena
-jatkuvat yhdyssanavirheet, kielellinen köyhyys
-itsensä jatkuva väheksyminen
-yksinkertaiset matemaattiset laskut mahdottomia
-itsensä laiminlyönti (syö pelkkiä eineksiä, ei liiku...)
-baareissa ravaaminen
-musiikkimaku, niin tyhmältä kuin se kuullostaakin
-emotionaalinen takertuvuus tapailuvaiheessa
-kylmä ja kova luonne naisella
-liiallinen seksuaalinen konservatiivisuus
-näkemys parisuhteesta oman elämän pelastajana
jep...osa näistä on riistiriitaisia ja kuullostaa ylimieliseltä varmaan. Minkä sille voi jos joku juttu alkaa
vaivaamaan jo alkuvaiheessa.
rakkauden osoittaminen ennenkuin olen alkanut edes tuntemaan mitään
minkäs silel mahtaa vaikka muutama nainen on rakastunut ja kohta kokenut että olen heidän miehensä muttta en ole itse edes pyytänyt treffeille niin ovat jo syliiin hypänneet että rakastan sinua Jumala on luvannut sinut miehekseni
ei sellainenn toimi
paitsi se eka ois ollut hyvä oli kaunis lääkäriopiskelija
sitä olen miettinyt onko nää tinderit sun muut tehnyt sen ihmisille ettei toisessa enää siedetä mitään virheitä vaan etsitään sitä jotain ihme kiiltokuvaa loputtomiin jatkuvasti kasvavan listan kanssa mitä toisesta ei saa löytyä...ja sama sekä miehillä että naisilla
Vierailija kirjoitti:
Olin naisen kanssa 2.treffeillä mun luona ja kun oltiin sohvalla vierekkäin ja tunnelma lämpeni niin käteni kävi naisen vatsalla ja tunsin minkälaiset vatsamakkarat sieltä löytyi. Tunnelma latistui välittömästi.
Itse pidän kroppani timanttisessa kunnossa ja tykkään treenata joten tuo oli iso turnoff.
Ilmeisesti olet sokea koska tarvitset pistekirjoitusta....
Vierailija kirjoitti:
gdfdgsdgf kirjoitti:
Paljastui aika pyöreäksi, vaikka deittiprofiiliin oli pistänyt ruumiinrakenteeksi "normaali". Ei siinä sinänsä vielä mitään, mutta kun olen aika monen pyöreän kanssa ollut niin tekisi joskus mieli kokea ihan normaalipainoinen nainen. Onko se mahdollista?
Mitä tarkoitat normaalipainoisella? Bmi 24,9 on normaalipainoinen, mutta monen mielestä ainakin tällä palstalla normaalipaino on joku 20 ja siitä alle. Eli jos tästä on kysymys niin tarkenna se ennen treffejä, onko kyseessä terveydellisessä mielessä normaalipainoinen vai sinun henkilökohtaisen mieltymyksen mukainen " normaalipaino".
Minun kokemukseni mukaan tuo BMI-taulukko pitää aika hyvin kutinsa, ellei ole kovasti treenatttu ylimääräistä lihasmassaa. Joten tuo 24,9 on vielä varmasti ihan normaalin ja terveen näköinen ihminen.
En ole laittanut painon suhteen mitään vaatimuksia omaan profiiliini tai muutenkaan ota asiaa puheeksi ennen treffejä, mutta harmittaa jos naisen valitsema kuvaus ei täsmääkään todellisuudessa. Kai se johtuu siitäkin, että nykyään pyöreyttä pidetään normaalina ja itsepetos hoitaa loput. En kyllä ajatellut, että taulukon mukainen normaalipaino olisi jotenkin äärimmäinen vaatimus.
Uskomaton ketju. Ihmeellistä, että kukaan tässä maailmassa onnistuu pariutumaan. Kukaanhan meistä ei ole täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilahduttavaa huomata, miten monella tupakointi vähentää kiinnostusta. Onhan kyseessä todella typerä ja epäterveellinen, kallis harrastus. Joskus ennen tupakointi oli muka cool, ei onneksi enää. Ei miehillä eikä naisilla. Peukkuja teille!
Mitä taas tulee yhteen kommenttiin: "jakorasiamaisuus".
Mitä se tarkoittaa? Sitäkö, että naisilla on ollut muitakin kumppaneita?No, ei kukaan niin itsestään epävarmaa miestä haluaisikaan, jolle naisen seksuaalielämä on elämää suurempi ongelma. Kyllä meillä naisillakin saa olla seksiä ja kokemusta siinä kuin teillä miehilläkin eikä siinä ole mitään pahaa. Jotenkin inhottavaa lukea vielä vuonna 2017 että vieläkin on miehiä, joilla on h****/madonnasyndrooma enkä edes usko teidän olevan jotain kuusikymppisiä, joilla tuollainen asenne lie tavallisempi. Milloinkohan nämä jakorasialaulut oikein loppuvat?
- kolmekymppinen nainenMä vastaan tähän naisena: itse en arvosta ihmisessä sitä, että seksiä voi harrastaa kaikkien kanssa. Kavereissakaan en kestä sitä, jos aina pitää tinderistä viedä kotiin mies tai baarista raahata joku tuntematon.. Eli itselläni olisi luontaantyöntävää mies, jolla on ollut monia kumppaneita.
Minun nykyinen miehenikin on samanlainen, ei välitä naisista, jotka hyppivät sängystä sänkyyn tai antavat heti ensimmäisillä treffeillä. Seksuaalisesti voi olla vapaa, ja uskalias, mutta yhden illan juttuja en käsitä.
En tajua teitä moralisteja ja ajattelukyvyn kapeutta. "Jakorasia -> paljon seksikumppaneita = paljon yhden yön juttuja" Ei se näin mene, koska ei kaikki paljon seksiä harrastaneet harrasta yhden yön juttuja! Sekin on tietysti suhteellista, mikä on paljon. Jollekin viisi on paljon, jollekin 30 on paljon.
Itse olen elämässäni kokenut yhden ainoan yhden illan jutun eikä ollut minun juttuni. Toisaalta se voi sopia jollekin toiselle enkä sitä tuomitse aja ala jakorasiaksi haukkumaan tai jos olisin mies, en itkisi naisten horomaisuutta. Voi hirveä kun joku on pannut muitakin kuin minua!
Oleellisempaa mielestäni on kypsä elämänasenne ja se, ettei koko ajan tuo tarpeettomasti esiin mennyttä seksuaalielämäänsä. Itse dumppaisin miehen heti jos huomaisin hänelle olevan ongelma, ettei hän ole ensimmäiseni. Hauskaa kun miehet huonoa itsetuntoaan haluaa jonkun neitsytnaisen jolla ei koskaan ole ollut ketään mutta silti tämän naisen pitää sitten niellä lastit ja suostua kaikkeen.
Surullista miten ihmisten itsetunto romuttuu muiden seksielämän takia. Ei voi muuta sanoa.
Itse olen unelmieni miehen löytänyt. Hän on kokematon eikä häntä haittaa minun useat kumppanini, mutta hänellä onkin hyvä itsetunto.
-se kolmekymppinen nainen
"antaa ekoilla treffeillä"
No voi luoja miten hirveää! Antaa? Oikeastiko "antaa"? Onko nyt vuosi 1950 vai 2017?
Ei se seksi sitä ole että nainen antaa ja mies ottaa! Surullista on teidän seksielämä.
Seksiä voi yhteisestä sopimuksesta harrastaa jo ekana iltana jos siltä tuntuu ja moni suhdekin on niin syntynyt!
Hitto että alkaa ahdistamaan miten vielä tähän maailmanaikaan on tuollaisia viktoriaanisia muinaisjäänteitä keskuudessamme moralisoimassa. Olkaa hiljaa.
sg kirjoitti:
sitä olen miettinyt onko nää tinderit sun muut tehnyt sen ihmisille ettei toisessa enää siedetä mitään virheitä vaan etsitään sitä jotain ihme kiiltokuvaa loputtomiin jatkuvasti kasvavan listan kanssa mitä toisesta ei saa löytyä...ja sama sekä miehillä että naisilla
Veikkaan että tinder on lisännyt valikoivuutta partnerin etsimisessä juu. Mutta uskon, että nää pienet ja typerät syyt alkavat haitata sen takia, ettei alunperinkään ole kovin kiinnostunut tästä ihmisestä. Rakastuessa ihmiseen, alkaa katsoa toista vaaleanpunaisten lasien läpi ja näin nuo ärsyttävät piirteet huomataan vasta kun alkuhuuma on ohi, esim vuosien parisuhteessa.
nainen oli pakonomainen itsetyydyttäjä ja saattoi viettää tuntikausia itsetyydyttämässä itseään ennen kuin seurustelimme
pidin tätä mielisairaana asiana
Pahan hajuinen alapää kiihottuneena. Sellainen oikein voimakas haju etenkin takaa päin laittaessa. Harmitti erityisen paljon, koska pidän laittaa takaa päin ja olin tästä maininnutkin. Kyseli vielä erikseen tuntuuko ihanalta ja piti vaan sanoa, että tuntuu tuntuu. Haju vaikutti tosi paljon haluihin, mutten halunnut loukata, kun oli muuten mukava nainen.
Yhdellä oli lyhyt tukka ja takaa päin pannessa tuntui kuin olisi pannut pojan kanssa (en tosin ole kokeillut, mutta ällötti jo mielikuva).