Pienin/typerin syy miksi kiinnostuksesi johonkin naiseen on lopahtanut?
Kommentit (251)
Omisti ruman koiran.
Tiedän, mitä helvettiä:DDD
Ja mä vielä tykkään koirista, vaikkei omaa olekaan
Eri mies kirjoitti:
Omisti ruman koiran.
Tiedän, mitä helvettiä:DDD
Ja mä vielä tykkään koirista, vaikkei omaa olekaan
No nyt kyllä kiinnostaa tietää, millainen koira on ollut niin ruma, että saa kiinnostuksen naiseen lopahtamaan? Kuvaile vähän. :D
Siinä muuten luki:liiallinen seksuaalinen konservatiivisuus.Lukekaa ensin viestit oikein ennenkuin hihittelette.
Esim.
- olin saanut tietää, että hän oli pettänyt yhtä existään ja vaihtanut hänet siihen, kenen kanssa petti
- nainen ammatiltaan siivooja, kertoi haluavansa tehdä siivoojan hommia vaikka koko loppuelämänsä
- muuten kaikinpuolin ihana nainen haukkui minut alimpaan helv*ttiin, kun kerroin etten tahdo lapsia ja olin hankkinut vasektomian.
M31
Nainen oli mielestäni liian kaunis minulle. Nainen oli todella sosiaalinen ja menevä, paljon miespuolisiakin kavereita. Mä olen tällainen epävarma idiootti ja jotenkin suojelin itseäni kun en osaisi käsitellä välttämättä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli mielestäni liian kaunis minulle. Nainen oli todella sosiaalinen ja menevä, paljon miespuolisiakin kavereita. Mä olen tällainen epävarma idiootti ja jotenkin suojelin itseäni kun en osaisi käsitellä välttämättä asioita.
Tää on muuten jännä, ei pitäisi olla ollenkaan turn off, mutta silti pahin niistä kaikista. Kokemuksella puhun. On tosi vaikeaa olla suhteessa ihmiseen, josta koko ajan tunnet alemmuutta. Parempi pysyä niissä "oman tasoisissa tai vähän alempana" älkää ottako liian kirjaimellisesti. Mutta liian täydellinen voi todellakin olla liikaa.
-N-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilahduttavaa huomata, miten monella tupakointi vähentää kiinnostusta. Onhan kyseessä todella typerä ja epäterveellinen, kallis harrastus. Joskus ennen tupakointi oli muka cool, ei onneksi enää. Ei miehillä eikä naisilla. Peukkuja teille!
Mitä taas tulee yhteen kommenttiin: "jakorasiamaisuus".
Mitä se tarkoittaa? Sitäkö, että naisilla on ollut muitakin kumppaneita?No, ei kukaan niin itsestään epävarmaa miestä haluaisikaan, jolle naisen seksuaalielämä on elämää suurempi ongelma. Kyllä meillä naisillakin saa olla seksiä ja kokemusta siinä kuin teillä miehilläkin eikä siinä ole mitään pahaa. Jotenkin inhottavaa lukea vielä vuonna 2017 että vieläkin on miehiä, joilla on h****/madonnasyndrooma enkä edes usko teidän olevan jotain kuusikymppisiä, joilla tuollainen asenne lie tavallisempi. Milloinkohan nämä jakorasialaulut oikein loppuvat?
- kolmekymppinen nainenMä vastaan tähän naisena: itse en arvosta ihmisessä sitä, että seksiä voi harrastaa kaikkien kanssa. Kavereissakaan en kestä sitä, jos aina pitää tinderistä viedä kotiin mies tai baarista raahata joku tuntematon.. Eli itselläni olisi luontaantyöntävää mies, jolla on ollut monia kumppaneita.
Minun nykyinen miehenikin on samanlainen, ei välitä naisista, jotka hyppivät sängystä sänkyyn tai antavat heti ensimmäisillä treffeillä. Seksuaalisesti voi olla vapaa, ja uskalias, mutta yhden illan juttuja en käsitä.
En tajua teitä moralisteja ja ajattelukyvyn kapeutta. "Jakorasia -> paljon seksikumppaneita = paljon yhden yön juttuja" Ei se näin mene, koska ei kaikki paljon seksiä harrastaneet harrasta yhden yön juttuja! Sekin on tietysti suhteellista, mikä on paljon. Jollekin viisi on paljon, jollekin 30 on paljon.
Itse olen elämässäni kokenut yhden ainoan yhden illan jutun eikä ollut minun juttuni. Toisaalta se voi sopia jollekin toiselle enkä sitä tuomitse aja ala jakorasiaksi haukkumaan tai jos olisin mies, en itkisi naisten horomaisuutta. Voi hirveä kun joku on pannut muitakin kuin minua!
Oleellisempaa mielestäni on kypsä elämänasenne ja se, ettei koko ajan tuo tarpeettomasti esiin mennyttä seksuaalielämäänsä. Itse dumppaisin miehen heti jos huomaisin hänelle olevan ongelma, ettei hän ole ensimmäiseni. Hauskaa kun miehet huonoa itsetuntoaan haluaa jonkun neitsytnaisen jolla ei koskaan ole ollut ketään mutta silti tämän naisen pitää sitten niellä lastit ja suostua kaikkeen.Surullista miten ihmisten itsetunto romuttuu muiden seksielämän takia. Ei voi muuta sanoa.
Itse olen unelmieni miehen löytänyt. Hän on kokematon eikä häntä haittaa minun useat kumppanini, mutta hänellä onkin hyvä itsetunto.
-se kolmekymppinen nainen
No on se kumma, kun en saa sanoa omaa mielipidettä. MINÄ puhuin juuri näistä, joiden pitää harrastaa kaikkien kanssa seksiä "testatakseen toimivuutta ennen parisuhdetta": Minä naisena en tätä hyväksy/arvosta. En miehessä, naisessa, tytössä, missään. En arvosta kevytkenkäisyyttä. Miksi se tekee minusta huonomman ihmisen tai moralistin..?
Vierailija kirjoitti:
Siinä muuten luki:liiallinen seksuaalinen konservatiivisuus.Lukekaa ensin viestit oikein ennenkuin hihittelette.
Joo käsittääkseni tuo oli ihan ymmärrettävää suomenkieltä..mut ei mitään..jatkakaa
Vierailija kirjoitti:
seefr kirjoitti:
- liian lapsenomainen luonne, kiintymys piirrettyihin, pehmoleluihin jne.. aikuisena
-jatkuvat yhdyssanavirheet, kielellinen köyhyys
-itsensä jatkuva väheksyminen
-yksinkertaiset matemaattiset laskut mahdottomia
-itsensä laiminlyönti (syö pelkkiä eineksiä, ei liiku...)
-baareissa ravaaminen
-musiikkimaku, niin tyhmältä kuin se kuullostaakin
-emotionaalinen takertuvuus tapailuvaiheessa
-kylmä ja kova luonne naisella
-liiallinen seksuaalinen konservatiivisuus
-näkemys parisuhteesta oman elämän pelastajana
jep...osa näistä on riistiriitaisia ja kuullostaa ylimieliseltä varmaan. Minkä sille voi jos joku juttu alkaa
vaivaamaan jo alkuvaiheessa.
Tarkoitatko lapsenomaisesta luonteesta puhuttaessa sellaista ihmistä, joka on kykenemätön ottamaan vastuuta itsestään ja omista tekemisistään eikä edes yritä käyttäytyä kypsästi vai henkilöä, joka on suloisella tavalla lapsenomainen tai sattuu juurikin pitämään vaikkapa pehmoleluista, mutta tämä piirre ei hänen persoonassaan korostu yhtään mitenkään ja hän on muuten ihan normaali?
Tän kyseisen ihmisen kohdalla se oli jotenkin häiritsevää, joskus sellainen voi olla jopa ihan söpöä naisella😊
Isot nännin pihat. Mielestäni sellaiset pienet nännit ovat paljon kauniinmat.
M25
Kenen kanssa sitä sitten pitäisi aikuisen sinkkunaisen asua jos ei yksin? Mietin vaan. Tosin sinun ehdoton ei-listallasi tulet olemaan loppuelämäsi yksin 😊