Pienin/typerin syy miksi kiinnostuksesi johonkin naiseen on lopahtanut?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä kummallista että täällä kysellään pikkumaisista asioista joiden takia kiinnostus on lopahtanut, ja sen jälkeen valitetaan siitä kuinka miehet ovat pikkumaisia.
Ihmettelin aivan samaa :D Naisilla menee aina tunteisiin. Miehille annettiin mahdollisuus avautua niin mammat isolla joukolla kommentoi ja itkee hiekat siellä...
Olimme ex-tyttöystävän kanssa seurustellet noin 4 kk ja kävimme ystäväpariskunnan luona vieraina. Juttelin näiden kavereiden kanssa keittiössä samalla kun he viimeistelivät illallisen ja kattoivat pöydän. Yhtäkkiä exäni ilmestyi huoneeseen ja sanoi kovaan ääneen että "täällähän tuoksuu kalalle". Isäntäpari piti tätä lähinnä huvittavana ja ihmettelivät miten tämä on mahdollista kun eivät ole tarjoamassa kalaa. Seuraavaksi exäni työnsi kätensä housuihinsa, raapaisi näennäisesti pari kertaa ja nuuhki tämän jälkeen sormiaan ja tokaisi että "Oho, se olikin vain minä", jonka jälkeen seurasi jäätävä hiljaisuus. Tämän jälkeen ei kyllä kauan seurusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Turposi suhteen aikana (3v) kuin pullataikina, aski päivässä röökiä ja esimerkiksi koulun risteilyllä joi kossupullon yhdellä kulauksella alas. Seksi oli kamalaa.
2. Perushoro. Suhteen aikana (taas 3v) teetettiin abortti, joka oli jonkun toisen aikaan saama. Positiivista oli valtavat tissit ja halusi aina niellä lastit, mutta horo mikä horo.
3. Täydellinen kroppa, sain tämän kanssa seksisession aikana 5! orgasmia, mutta se naama..Yyyhh hyi! Olimme yhdessä vain 2 viikonloppua.
4. 2 vuoden aikana ei saanut yhtään orgasmia. Olin hänen ensimmäinen, vein neitsyyden kaikista aukoista. Nukahti kerran vessanpöntölle ja piilotti terveyssiteensä kuin orava laittaa pähkinät talvivarastoon.
5. Nymfomaani. Say no more. Jaksoin 2kk. Hänelle riitti aina, että sai itse ja sitten liukeni parvekkeelle röökille. Sähköposteissa selvisi, että kävi säännöllisesti panettamassa itseään tampereella jossain tatuointiliikeessä, missä sai kahta miestä yhtäaikaa. Pimppi täynnä lävistyksiä. Seksi on sellaista Kilkatikalkati kolinaa.
Ehkä olen väsynyt, mutta repeilin sun kirjoitustyylille :D
Sama täällä :DD mutta kohta 2. sen verran, että noh jos olisi ollut muuten kenties oikeanlainen, niin lienee kokematonta olisi voinut avittaa orgasmin saamisessa jollain lailla. Esim. kehottaa itsetutkiskeluun omassa rauhassa ja/tai yhdessä. Omalla kohdalla kävi niin hyvin että uusi kumppani jaksoi katsoa sängyssä arkaa ja ei itseään kovin hyvin tuntevaa ihmistä, ja päädytty siihen pisteeseen missä molemmilla suuri nautinto. Kaikki ei tyydytä itseään ja edes seurustele koskaan ennen aikuisiän kynnystä (19-20v kun aloittaa niin on kieltämättä vähän myöhässä yleisestä tasosta, mutta jotkut ne vaan on).
t.naikkonen 25
Käytti ensitapaamisen ( kahvittelu ) jälkeen tekstiviestissään todella hämmentävää sanavalintaa. "Saanko kosasta sua?"
Ehkä myös vaikutti se, että pelästyin. Olin parikymppinen kloppi ja muutenkin kokematon. Hänen leikkisä viestinsä kuitenkin ampui ohi minun kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
Käytti ensitapaamisen ( kahvittelu ) jälkeen tekstiviestissään todella hämmentävää sanavalintaa. "Saanko kosasta sua?"
Ehkä myös vaikutti se, että pelästyin. Olin parikymppinen kloppi ja muutenkin kokematon. Hänen leikkisä viestinsä kuitenkin ampui ohi minun kohdallani.
Ai, musta toi oli hauska tapa naiselta sanoa että tykkäsi susta ja sun seurasta.
seefr kirjoitti:
- liian lapsenomainen luonne, kiintymys piirrettyihin, pehmoleluihin jne.. aikuisena
-jatkuvat yhdyssanavirheet, kielellinen köyhyys
-itsensä jatkuva väheksyminen
-yksinkertaiset matemaattiset laskut mahdottomia
-itsensä laiminlyönti (syö pelkkiä eineksiä, ei liiku...)
-baareissa ravaaminen
-musiikkimaku, niin tyhmältä kuin se kuullostaakin
-emotionaalinen takertuvuus tapailuvaiheessa
-kylmä ja kova luonne naisella
-liiallinen seksuaalinen konservatiivisuus
-näkemys parisuhteesta oman elämän pelastajana
jep...osa näistä on riistiriitaisia ja kuullostaa ylimieliseltä varmaan. Minkä sille voi jos joku juttu alkaa
vaivaamaan jo alkuvaiheessa.
Liian seksuaalinen konservatiivisuus? 😂😂😂
seefr kirjoitti:
- liian lapsenomainen luonne, kiintymys piirrettyihin, pehmoleluihin jne.. aikuisena
Hah hah, tunnustan pitäneeni sinkkuaikoina pehmolelukokoelmaani tarkoituksella hyllyssä, ettei liian ahdasmieliset miehet vaan jäisi pyörimään kämpilleni pidempään kuin on tarve. Mutta makunsa kullakin.
N29, avoliitossa onnellisesti normaalin, töissä käyvän miehen kanssa, jolle piirretyt ja pehmolelut eivät onneksi olleet turn-off
Iso rako etuhampaiden välissä. Aina kun puhui, niin katse väkisin hakeutui hampaisiin.
AkiViisas kirjoitti:
tatuoinnit
lapsia etukäteen
vatsamakkaraa vähän
niin tyhmä helluntalainen ettei osannut keittää kahvia kahvinkeittimessä
matikka koulussa 5
tai enkku koulussa 5
näitä syitä tässä, kaikki ei liity samaan naiseen
Pitäisikö vatsamakkaraa olla paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asian voi ilmaista myös toisinpäin, treffi-palstalla on 50.000 sinkkua mutta ei yhtäkään vapaata 175cm, 65kg, hoikkaa, tummaa, hyvännäköistä, koulutettua, lapsetonta, sinkku, naista
No mitä tämä ilmaisu kertoo?
175cm on 10cm liikaa naiselle, btw. Tästä päättelen että olet nainen.
No, tässähän se tuli vastaus miksi itsellä on sinkkuus jatkunut aika kauan. Naisen pituus on siis yksi turn-off miehille.
Nimimerkki hoikka ja ok-näköinen mutta 180cm.
Vierailija kirjoitti:
seefr kirjoitti:
-jatkuvat yhdyssanavirheet, kielellinen köyhyys
-itsensä jatkuva väheksyminen
-yksinkertaiset matemaattiset laskut mahdottomia
-itsensä laiminlyönti (syö pelkkiä eineksiä, ei liiku...)
-baareissa ravaaminen
-musiikkimaku, niin tyhmältä kuin se kuullostaakin
-emotionaalinen takertuvuus tapailuvaiheessa
-kylmä ja kova luonne naisella
-liiallinen seksuaalinen konservatiivisuus
-näkemys parisuhteesta oman elämän pelastajana
jep...osa näistä on riistiriitaisia ja kuullostaa ylimieliseltä varmaan. Minkä sille voi jos joku juttu alkaa
vaivaamaan jo alkuvaiheessa.
Liian seksuaalinen konservatiivisuus? 😂😂😂
Repesin myös tälle! Varsinkin kun samalla listalla on "kielellinen köyhyys".
Lauserakenne, miten meni noin niinku omasta mielestä? :D
Typerin ehkä oli täysin erilainen ajatusmaailma. Okei, ei tietenkään kaikesta tarvitse olla samaa mieltä, mutta kun mitkään asiat eivät kohdanneet millään tasolla oli kyse sitten politiikasta, ihmisarvoista, arvoista tai tavotteista.
Vierailija kirjoitti:
Typerin ehkä oli täysin erilainen ajatusmaailma. Okei, ei tietenkään kaikesta tarvitse olla samaa mieltä, mutta kun mitkään asiat eivät kohdanneet millään tasolla oli kyse sitten politiikasta, ihmisarvoista, arvoista tai tavotteista.
Kyllä toi on ihan fiksu syy.
Vierailija kirjoitti:
Uskomaton ketju. Ihmeellistä, että kukaan tässä maailmassa onnistuu pariutumaan. Kukaanhan meistä ei ole täydellinen.
Tämäkö on uskomaton ketju? :D
Et ilmeisesti ole nähnyt naisten vastaavaa miehistä, joka on jatkunut jo muutaman vuoden ja johon on kohta tainnut tulla jo pari tuhatta kommenttia...
Vierailija kirjoitti:
Seksin jälkeen söi pizzaa sängyssä ja oli maailmanhalaaja. Vaikka kuinka hyvä pano olisikin, niin joku raja sentäs...
Kiinnostuis siis loppui seksin jälkeen sängyssä nauttimaansa pizzaa? Eikö tarjonnut Sinulle vai siis mikä tässä oli ongelma.. Olet aika ankea tapaus.. Olisin hyvinkin ollut voinut olla tuo nainen. Jatkoja.
Näitähän on hyvä lukea, muistuttaa pitämään puolisosta kiinni. En uutta varmaan saisi.
Tyttö kertoi saaneensa joskus pahan aivotärähdyksen. Jotenkin kuvittelin, että se ehkä aiheuttanut jotain pysyvää ja katsoin paremmaksi olla pyytämättä numeroa..jäi yhden yön jutuksi. Harmitti kyllä jälkeenpäin aiks nopeastikin eli ei sikäli kiinnostus kokonaan lopahtanut, mutta pienestä se on joskus kiinni.
Vuotta myöhemmin näin tuon tytön uudelleen kun hän tuli tanssittamaan minua baarissa, mutta olin jo silloin tavannut nykyisen vaimoni.
Joskus vähän mietityttää vieläkin miten nuo lyhyet hetket vaikuttavat elämään
Olen bi-nainen, mutta siinä lopahti jotenkin innostus, kun nainen, johon olin ihastunut, leikkasi lyhyet hiukset. En vaan voi sille mitään, että pidän pitkistä hiuksista.
On se kyllä kummallista että täällä kysellään pikkumaisista asioista joiden takia kiinnostus on lopahtanut, ja sen jälkeen valitetaan siitä kuinka miehet ovat pikkumaisia.