Ex-mieheni ostelee nuorelle tyttöystävälleen kalliita lahjoja
Ex-mieheni seurustelee itseään 10v nuoremman naisen (30v) kanssa ja ostelee tälle kalliita merkkilaukkuja ja ulkomaanmatkoja. Minulle hän ei ostanut suhteemme aikana ikinä yhtä kalliita lahjoja. Lisäksi tämä uusi nainen on sisustanut entisen asuntomme täysin uudestaan.
Kommentit (86)
Olen niin onnellinen, kun luen tämmösen alotuksen. Mulla on hyvä elämä. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Se oli fiksumpi,kauniimpi ja sua älykkäämpi . Elä kateudessa vaan vihreänä :) toiset kato saa ja toiset ei saa..
Kuulostat niin symppikseltä, että sulle tekeekin mieli ostaa iso kasa lahjoja❤️
Matkusteleeko siis uuden naisen ja lasten kanssa? Vai lapset unohtunut kun uusi rakkaus löytynyt..
Lapsiltako kuulit tästäkin, että mies ostelee lahjoja? :D Vai kyttäätkö uutta naista jostakin, että millon hän matkustaa missäkin jne? Oli miten oli niin sairasta. Ole tyytyväinen, että lapset pitävät myös tästä uudesta naisesta, äidin paikkaa hän ei koskaan sinulta tule viemään.
Ehkä suhde meni perseelteen kun ei lahjoja tippunut, nyt mies tajunnut parantaa tapansa ja lahjoja satelee uudelle daamille :) Mitä sitä tulisikaan suhteesta, jos ei lahjoja tule.
Mitkä ovat kalliita lahjoja :0? Enkä ymmärrä tätä nuori tyttöystävä hommaa, 30-vuotis naisystävä eikä mikään pikkutyttö. Mistäs tiedät mitä hän tuolle naiselle hyvittelee lahjoilla? Kaikki ei ole aina niin ruusuista kuin ulospäin annetaan ymmärtää... Ehkä suhde perustuu siihen, että mies ostaa näitä lahjoja ja nainen hoitaa kodin, mukaan lukien teidän lapsia ja heidän tarpeitaan.
Ja tämä häiritsee sinua syystä että?
Aina näitä entisten ruikutuksia! Miehesi on mennyt elämässään eteenpäin, löytänyt rinnalleen ihmisen, joka tekee hänet onnelliseksi ja kaiken päälle nainen näköjään pitää lapsistannekin joten en näe tässä mitään ongelmaa?
Nää on ihan parhaita :D Kerro toki lisää mikä uudessa nuoressa naisessa ärsyttää? Vai liekö sinulla joku kriisi itsesi kanssa kun oikeen harmittaa se, että joku tyttöystävä saa ihan lahjojakin.. luoja..
Kateus paistaa. Ex on ex, myöhäistä rypistää.
Voi ei, kyllä minustaki tuntuis tosi paskalta tuommoinen... Kyse ei varmasti oo siitä, että et ois ollu jotenki riittävä, mutta pitänyt liian itsestäänselvyytenä ja sekö se vasta paska tunne suhteessa onki...
Ymmärrän sun tunteet, tässä maassa vaan mitään saa sanoa ääneen.
Vähän sama ku mun nykyisessä suhteessa. Sinkkuaikoina mies laittautui aina vimpan päälle. Mun kanssa ei välitä yhtään ja ulkonäkö tosi nuhjuinen (vaikka komea mies onki!), mutta tiedän, että jos meille ero tulis niin jo ois taas parhaimmat päällä liehittelemässä muita naisia. Oon monesti tästä kysyny, että miks mun takia ja mun silmille ei voi sitä vähääkään petrata...
Miksi erositte? Oliko ukko ihan persiistä kun ei tuonut lahjoja ja nyt jumalauta ostelee uudelle muikkelille matkojakin, ei ei ei, nyt se ukko takas.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, kyllä minustaki tuntuis tosi paskalta tuommoinen... Kyse ei varmasti oo siitä, että et ois ollu jotenki riittävä, mutta pitänyt liian itsestäänselvyytenä ja sekö se vasta paska tunne suhteessa onki...
Ymmärrän sun tunteet, tässä maassa vaan mitään saa sanoa ääneen.Vähän sama ku mun nykyisessä suhteessa. Sinkkuaikoina mies laittautui aina vimpan päälle. Mun kanssa ei välitä yhtään ja ulkonäkö tosi nuhjuinen (vaikka komea mies onki!), mutta tiedän, että jos meille ero tulis niin jo ois taas parhaimmat päällä liehittelemässä muita naisia. Oon monesti tästä kysyny, että miks mun takia ja mun silmille ei voi sitä vähääkään petrata...
Näinhän se usein menee. Itsekin täytyy kyllä myöntää, että jos sinkuksi jäisin niin alkaisin panostamaan enemmän itsestäni huolehtimiseen. Miksihän sitä eka "huijaa" toisen elämään hyvännäkösen ittesä kanssa ja kun saalis saatu niin voikin alkaa näyttää hirveeltä :D Kamalaa. Nyt alankin laittautumaan useemmin mieheni iloksi, ehkä sitten itselleki lahjoja heruu.
Miltä tämä uusi näyttää? Onko mies häneen verrattuna tasolta niin alhaista kastia, että pakko koittaa jotenkin pitää kiinni
Olisiko niin, että jos pikkulikka ei saa maksua palveluksistaan, hän lähtee lätkimään? ;)
Noh, voihan tässä olla kyse myös tosirakkaudesta. Yleensä kalliilla lahjoilla pommitus suhteen alussa on hälytysmerkki. Mitäköhän sillä yritetään ostaa tai hyvitellä?
Mun ex mies osteli myös mulle matkoja ja kalliita lahjoja. En siis ole tippaakaan kateellinen hänen uudelle nuorelle naiselle asemastaan. Tiedän mitä siinä on takana, enkä enää mistään hinnasta haluaisi sellaista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet tuhlaavat rahaa tiettyihin naisiin ja näiden lahjoihin ja toisiin ei?
Jotkut naiset on sen arvoisia.
Ei hyvin mene, jos täytyy lahjoa jo tossa vaiheessa. Ite koen lahjat ilman merkkipäiviä vastenmielisenä lipomisena. Kukkakimppu kyllä kelpaa aina.